Για τους γονείς και για τον Θεό






Για τους γονείς και για τον Θεό 


Δεν μπορώ να προσφέρω τίποτα μεγαλύτερο στους γονείς μου από αυτό που μου έδωσαν, γιατί αυτοί μου έδωσαν την ζωή. Τι να τους δώσω εγώ που να μπορεί να είναι ικανό να καλύψει αυτό που μου έδωσαν. Δεν μπορώ να προσφέρω κάτι μεγαλύτερο στον Θεό από αυτό που μου έδωσε με την θυσία του και το ανθρωποσωτήριο έργο του καθώς και την σοφία που μου εξασφάλισε ώστε να ζω ευλογημένα. 


Καταλήγουμε ότι οι γονείς, μου έδωσαν την ζωή, και ό,τι και να τους δώσω εγώ, δεν θα μπορέσω να καλύψω αυτό που μου έδωσαν. Ο Χριστός με έμαθε να ζω. Ο Χριστός μου χάρισε το ευ ζην. Καταλήγουμε ότι το μεγαλύτερο πράγμα στον κόσμο που έδωσαν οι γονείς στο παιδί τους, είναι η ύπαρξή τους. Κανένα παιδί δεν θα μπορέσει να καταλάβει αυτό που λέω, μέχρι το ίδιο να κάνει δικά του παιδιά. Και κανένα παιδί δεν θα μπορέσει ποτέ να γεννήσει τους γονείς του για να τους δώσει έστω και το ίδιο πράγμα που του έδωσαν. Γι' αυτό θα πρέπει να τους ευγνωμονείς, να τους σέβεσαι, να τους αγαπάς, να μεριμνάς γι' αυτούς και να τους υπακούς. Τώρα στον Θεό να γνωρίζουμε, ότι κανένας άνθρωπος δεν θα μπορέσει ποτέ να γίνει αναμάρτητος και να θυσιάσει την ζωή του ώστε να γίνει λύτρον αντί πολλών. Αυτό το έκανε ο Χριστός. Γι' αυτό μην τον μηδενίζουμε τον Θεό, μην τον ξεχνάμε, μην τον περιφρονούμε. Μέρα νύχτα να είμαστε κοντά στους γονείς και στον Θεό. Έτσι, θα εξασφαλίσουμε την ζωή και θα δώσουμε ζωή στην οικογένειά μας και γύρω μας. Αμήν.

Νεότερη Παλαιότερη