το ευαγγέλιον της βασιλείας
Και κηρυχθήσεται τούτο το ευαγγέλιον της βασιλείας εν όλη τη οικουμένη εις μαρτύριον πάσι τοις έθνεσι, και τότε ήξει το τέλος. Το Ευαγγέλιο της βασιλείας δεν μπορείς να το κηρύξεις με τα λόγια, αν το κηρύξεις χωρίς να το ζεις τα αποτελέσματα θα είναι μηδαμινά. Όλοι οι άνθρωποι κινήθηκαν πνευματικά ώστε να δημιουργήσουν την εκκλησία του Θεού στη Γη και τα κατάφεραν αφού η χριστιανική θρησκεία είναι πλέον νόμιμη στα κράτη που πιστεύουν στον Χριστό όμως το παράξενο είναι ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο εξελίσσονται πολιτισμικά, ψυχολογικά, επιστημονικά και όχι θεολογικά, πνευματικά αφού το αποτέλεσμα των ενεργειών όλων των ανθρώπων συγκλίνει πάνω στο ατομικό συμφέρον και όχι στο γενικό. Γι’ αυτό και η πίστη η οποία καθορίζει την θέωση δεν είναι ζώσα αλλά σκιώδη και τούτο αποδεικνύεται από το γεγονός ότι τα φάρμακα στηρίζουν τη ζωή των ανθρώπων και όχι η λογική του Θεού, η προσευχή. Είναι πολλά αυτά που καθορίζουν σήμερα την μη αναγέννησή μας και αυτό είναι εμφανές στον κόσμο μας αφού αυτός στηρίζεται στα χρήματα και αν αυτά χαθούν οι κοινωνίες θα αποδιοργανωθούν και ο καθένας θα κοιτάξει το ατομικό του συμφέρον και όχι το γενικό που θέλει ο Θεός. Ο λόγος που ο Χριστός φανέρωσε ότι θα κηρυχθεί το Ευαγγέλιο της βασιλείας είναι διότι αυτό θα εξαλείψει καθετί το οποίο σήμερα κάνει τις κοινωνίες να ζουν πυρίκαυστα. Η Φωνή Θεού δημιουργήθηκε άνωθεν για να κηρύξει δημόσια το Ευαγγέλιο της βασιλείας και το κηρύττει. Αυτό το Ευαγγέλιο δεν θα μπορούσε να κηρυχθεί σε όλον τον κόσμο αν ο κόσμος δεν έφτανε στο σημείο που είναι σήμερα. Σήμερα με τα μέσα επικοινωνίας που υπάρχουν ο κόσμος έγινε μια γειτονιά και όλα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ώστε να γίνει γνωστό το Ευαγγέλιο της βασιλείας. Χρειάζεται όμως η τόλμη, το θάρρος, η αφιέρωση διότι πολλοί που το γνώρισαν το κουκούλωσαν και ο λόγος για να μην τους απορρίψει το κοινωνικό σύστημα. Εις μαρτύριον πάσι τοις έθνεσι σημαίνει η δημόσια προβολή του υπό της Φωνής Θεού. Το ξεχωριστό που διακατέχει και ονομάζεται της βασιλείας είναι διότι με τα στοιχεία που το διέπουν αλλάζει την μέχρι χθες λογική του ανθρώπου του Θεού ο οποίος επιδιώκει πλέον μέσα από το θέλημα του Θεού την άφθαρτη ζωή που γίνεται υπαρκτή με την αύξηση της ζώσας πίστης. Μέχρι τώρα το Ευαγγέλιο αλλά και όλος ο χριστιανικός κόσμος πίστευε ότι αυτός ο κόσμος σήμερα είναι αυτός που θα καθορίσει την μεταθανάτια ζωή η οποία θα μας θέσει στα δεξιά ή στ’ αριστερά του Θεού. Ναι, υπάρχει η μεταθανάτια ζωή αφού η ψυχή δεν χάνει την αξία της, αφού έχει αιώνια την δική της υλική υπόσταση η οποία βρίσκεται σε άμορφη ύλη και σίγουρα ο Θεός έχει χώρο όπου φυλάσσονται οι ψυχές αφού και ο ίδιος όταν κοιμήθηκε αναφέρεται ότι κήρυξε το Ευαγγέλιο στα πνεύματα τα εν τη φυλακή. Για να αναφέρει τα πνεύματα τα εν τη φυλακή αφήνει να εννοηθεί ότι η μεταθανάτια ζωή δεν είναι η αλήθεια η οποία σήμερα κοσμεί την λογική των πνευματικών ανθρώπων αλλά η φυλακή. Ο λόγος διότι παύει να ενεργεί στην χώρα των ζώντων. Η ψυχή κάποια στιγμή θα κριθεί θετικά ή αρνητικά ώστε να λάβει πάλι σώμα αχειροποίητο το οποίο θα την καθιστά αληθινή ζωή, άφθαρτη ζωή, αιώνια ζωή αφού ο Θεός είναι Θεός ζώντων και ουχί νεκρών. Για να αλλάξει η λογική ο Θεός κράτησε το Ευαγγέλιο της βασιλείας για το τέλος σαν ένα ισχυρό κίνητρο που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των ανθρώπων, σαν ένα πόλο έλξεως θετικό για τον άνθρωπο που δύναται να καταλάβει ποιο είναι το Ευαγγέλιο της βασιλείας. Πέρασαν δυο χιλιάδες χρόνια, η βασιλεία του Θεού στην Γη δεν ήρθε ακόμη και ο λόγος διότι οι προϋποθέσεις δεν υπήρχαν. Σήμερα όμως όλοι αντιλαμβανόμεθα ότι το πλήρωμα του χρόνου έφτασε διότι η χρονική στιγμή που ζούμε σήμερα εμείς δεν μοιάζει με καμιά άλλη του παρελθόντος αφού οι άνθρωποι σπουδάζουν, εξελίσσονται, ερευνούν, διακατέχονται από γνώση. Το Ευαγγέλιο της βασιλείας κρύβει μέσα του κίνητρα ισχυρά τα οποία μπορούμε, διά της πίστεως, να επιδιώξουμε. Πρώτον, να μπούμε στο αγιαστήριο. Δεύτερον, με την συνεχόμενη εντρύφησή μας πάνω στον Λόγο του Θεού και στην υγιαίνουσα διδασκαλία της Φωνής Θεού η οποία αυξάνει τη ζωή θα υποσιτίσουμε και θα εξαφανίσουμε την αμαρτία. Όταν φύγει η αμαρτία ο Θεός γίνεται ένα με εμάς. Η παρουσία του Θεού μέσα μας, η οποία γίνεται διά του ενυπόστατου λόγου, ιδρύει την βασιλεία του Θεού. Η παρουσία του Θεού στη ζωή μας καταργεί τον φυσικό θάνατο. Αυτή η αφιέρωση εμφανίζει τον άνθρωπο του Θεού. Τρίτον, όταν αυτό μεταδοθεί και πολλοί άνθρωποι κάνουν την ίδια δουλειά ιδρύεται η οικογένεια του Θεού η οποία γίνεται παγκόσμια. Τέταρτον, τα εκατομμύρια των ανθρώπων του Θεού δημιουργούν το κράτος του Θεού το οποίο επιτρέπει να συντελεστεί σε αυτό η δευτέρα παρουσία του Υιού. Δεν μπορεί να έρθει ο Χριστός αν δεν νικηθούν οι εχθροί του, έσχατος εχθρός καταργείται ο θάνατος. Πέμπτον, από εδώ και πέρα λαμβάνει χώρα η ανάσταση όλων των εν Κυρίω κοιμηθέντων. Έκτον, ο Θεός—Πατέρας σκηνώνει μετά του λαού του και θέλει σκηνώσει μετ’ αυτών και αυτοί θέλουσιν είσθαι λαοί αυτού, και αυτός ο Θεός θέλει είσθαι μετ' αυτών Θεός αυτών.