Οι άνθρωποι του Θεού είναι υπεύθυνοι

 


~Ο Θεός δεν παίζει με τον άνθρωπο, ο Θεός καλεί τον άνθρωπο, αναγεννά αυτόν και τον θεοποιεί. Ο Θεός δεν ξεχνά και πιο συγκεκριμένα δεν ξεχνά τις υποσχέσεις του οι οποίες δόθηκαν διά Πνεύματος Αγίου σε όλους μας. Αδέλφια μου, το πνευματικό μας ταξίδι συνεχίζεται, το όρος του Θεού  σήμερα  το βλέπουμε, τα γεγραμμένα λαμβάνουν χώρα επί των ημερών μας, όλοι μας θα παίξουμε καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη αυτών των επαγγελιών οι οποίες φανερώθηκαν διά Πνεύματος Αγίου σε όλους μας και εκπληρώνονται διά Πνεύματος Αγίου στη ζωή μας.


~ Η δική μας παρουσία στον χώρο του Θεού —αγιαστήριο— είναι και η τελευταία πνευματική μας δραστηριότητα διότι αυτό το αγιαστήριο θα προκαλέσει μεταστοιχείωση στο βιολογικό μας σώμα.


~Είναι, η σοφία του Θεού, αυτή που καταργεί την αμαρτία. Όταν η αμαρτία φύγει από έναν ή πολλούς ανθρώπους αμέσως εκεί ιδρύεται η βασιλεία του Θεού, η οποία εύκολα μεταλαμπαδεύεται, διότι αναπτύσσει μέσα μας και γύρω μας τη ζωή, αναπτύσσει μέσα μας και γύρω μας την ενυπόστατη σοφία του Θεού η οποία υλοποιεί τα λόγια μας αλλά και τις σκέψεις μας, αναπτύσσει μέσα μας την ανυπόκριτη αγάπη η οποία στρέφεται προς πάντα συνάνθρωπο, φίλο και εχθρό, αναπτύσσει την άφθαρτη ζωή.


~Ο Πατέρας είπε στον Υιόν του: Κάθου εκ δεξιών μου εωσού θέσω τους εχθρούς σου υποπόδιον των ποδών σου. Έσχατος εχθρός καταργείται ο θάνατος. Διά της συνειδητοποιημένης λοιπόν αφιέρωσης του λαού του Θεού, ο οποίος σήμερα βρίσκεται σε όλα τα έθνη, οι εχθροί του ανθρώπου σε παγκόσμια κλίμακα θα πάψουν να ενεργοποιούν μηχανισμούς φθοράς μέσα του και γύρω του.

 

~Όπως έγινε συνήθεια στη ζωή μας το λάθος, αν εμμένουμε στην σοφία του Θεού θα γίνει συνήθεια σε εμάς το δικό του πλέον θέλημα διότι η ελπίδα μας πάνω στο θέλημα του Θεού δεν θα μας καταισχύνει.

 

~Η ελευθερία είναι η αρχή των πάντων, αν δεν νικήσουμε ό,τι για χρόνια μας κρατά δεμένους —και που προέρχεται από τα υφιστάμενα στερεότυπα του μεταπτωτικού κόσμου— δεν θα πετάξουμε ποτέ. Η χαρά που προκαλεί η ελευθερία στη ζωή μας ενεργοποιεί μηχανισμούς στο σώμα μας που χαρίζουν υγεία, ζωή.

 

~Το κίνητρο για να ζωοποιήσει ο καθένας τον εαυτό του υπάρχει και είναι η κατάργηση του θανάτου και θα πρέπει διά του Ευαγγελίου να γίνει ο κοινός στόχος όλου του ανθρώπινου γένους. Ο Χριστός φανέρωσε, ο ποιήσας και διδάξας ζήσεται, όποιος δεν ποιεί δεν ζει, είναι απλό αφού πιστεύουμε στον Χριστό θα πιστεύουμε και στα λόγια του! Καθώς, το πνεύμα εστί το ζωοποιούν, όποιος δεν ζωοποιείται πεθαίνει σιγά-σιγά και σταθερά αφήνοντας να εννοηθεί ότι ο θάνατος επικρατεί διότι δεν έχουμε το πνεύμα του Θεού. Καθώς, ο πιστεύων εις εμέ καν αποθάνη ζήσεται, καν δηλαδή και αν αποθάνη, δεν είναι δεδομένο υπό του Θεού, δεν είναι το θέλημά του να πεθαίνει ο άνθρωπος διότι συνεχίζει ο ίδιος στίχος να φανερώνει ποιο είναι το θέλημα του Θεού. Το θέλημα του Θεού είναι: Και πας ο ζων και πιστεύων εις εμέ ου μη αποθάνη εις τον αιώνα, πιστεύεις τούτο; Μας ρωτά.

 

~ Συνέχεια να ακούμε την ζώσα φωνή του ζώντος Θεού, κάθε φορά έχει να μας πει και κάτι καινούργιο, ώστε να αναγεννηθούμε. Αναγέννηση σημαίνει νους διαποτισμένος με αρχές, ιδανικά και επιδιώξεις Χριστού, ένας τέτοιος νους ζωοποιεί το σώμα μας και ενεργοποιεί αυτό γονιδιακά, κάνει τα γονίδιά μας δηλαδή να πάλλονται στους ρυθμούς του Θεού. Κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες να κάνουμε τον αγώνα τον καλό.

 

~ Ο Θεός υπάρχει και ζωοποιείται στη ζωή μας με την εισδοχή μας στο αγιαστήριο και κίνητρο το «θέλω να ζήσω». Ας αναρωτηθεί ο καθένας μας «γιατί να πεθάνω αφού ο Χριστός κατήργησε τον θάνατο, αφού ο Χριστός πέθανε για να μην πεθάνω εγώ»; Με αυτό το κίνητρο, με αυτή την απόφαση να μπούμε στο αγιαστήριο παίρνοντας κοντά μας και δυο όπλα τα οποία είναι ο Λόγος του Θεού και η διδασκαλία της Φωνής Θεού. Μιλώ για την διδασκαλία της Φωνής Θεού διότι ό,τι γράφτηκε διά Πνεύματος Αγίου ερμηνεύεται και διά Πνεύματος Αγίου διαφορετικά με το να μελετάμε τον Λόγο του Θεού μόνο, θα γίνουμε απλά λίγο καλύτεροι ως άνθρωποι αλλά δεν θα πετύχουμε τους στόχους μας.

 

~Η μελέτη του Λόγου του Θεού, η σπουδή στην Φωνή Θεού, τα έργα αγάπης δεν γίνονται για να σωθούμε. Είμαστε σωσμένοι, δεν μας κυνηγάει κανένας παρά ο έτερος κακός μας εαυτός, η άγνοιά μας, η πνευματική μας τεμπελιά—οκνηρία. Το αγιαστήριο που καλούμε σήμερα τους ανθρώπους να εισέλθουν έχει ένα σκοπό, να διαμορφώσουμε όλοι χαρακτήρα Χριστού, νου Χριστού αφού οι καρποί — τα χαρίσματα — τα σημεία του Αγίου Πνεύματος, οι ιδιότητες του Θεού δημιουργούν μεταστοιχείωση στο βιολογικό μας σώμα.

 

~ Οι αρχές του Χριστού ήτο η υπακοή στο θέλημα του Θεού, οι επιδιώξεις του το να εμπιστευθεί τον ουράνιο Πατέρα του και να φέρει το θέλημα του εις πέρας. Το ίδιο να κάνουμε και εμείς.

 

~Ας ενώσουμε τα χέρια μας με τα χέρια του Χριστού αλλά και μεταξύ μας και ας βάλουμε στη ζωή μας το πνεύμα του Θεού. Υπάρχουν πολλά πνεύματα, ένα είναι το πνεύμα του Θεού, αυτό να βρούμε διότι αυτό ζωοποιεί γένοιτο, αμήν!


~Δεν είναι μόνο να λέμε ότι είμαστε του Θεού αλλά και να έχουμε το πνεύμα του Θεού. Ξέρουμε ότι πολλά πνεύματα εισήλθαν εις τον κόσμο και που δυστυχώς κατάφεραν να αποδιοργανώσουν αυτόν ώστε να επιδιώκουν όλοι οι άνθρωποι το ψέμα που γεννά το σύστημα του κόσμου έναντι της αλήθειας που δημιουργεί, γεννά ο Θεός.

 


~Αδέλφια μου, ήρθε η στιγμή που θα πρέπει να εισέλθουμε αλλά και να παραμείνουμε στο αγιαστήριο μέχρι να συντελεστεί  η  μεταστοιχείωση στο βιολογικό μας σώμα. Μόνο στο αγιαστήριο, στη σιωπή, γίνεται η συνειδητοποίηση του θελήματος του Θεού. Το αγιαστήριο μας συντονίζει πάνω στην άφθαρτη ζωή και σε πληθώρα καρπών, χαρισμάτων, σημείων, ιδιοτήτων με θεάρεστα, θεόπνευστα, πνευματικά, θετικά έργα και στοιχεία  ευγενής άμιλλας.

 


~Η πνευματική ανασυγκρότηση και ανασύνταξη του λαού του Θεού λαμβάνει σήμερα χώρα διά του Παρακλήτου ο οποίος συστήνει και φανερώνει τον ζώντα Θεό, τον Χριστό σε όλους εμάς ώστε αυτός ο Χριστός να μεγαλώσει συνειδητά, ουσιαστικά, ολοκληρωμένα μέσα μας.

 


~ Ο Θεός αδέλφια μου είναι το φως όλων των εθνών ειδικότερα εκείνων των ανθρώπων που ζουν στα έθνη αλλά μπορούν σήμερα να εννοούν την ουρανόδρομη αποστολή τους και τις δυνατότητες της αναγέννησης. Ακόμη αντιλαμβάνονται την άπειρη σοφία του η οποία διαποτίζει τις καρδιές εκείνες που συλλαμβάνουν τον Θεό και τις άπειρες δυνατότητές του με ιδανικά Χριστού και στόχους ουρανόδρομους που πηγάζουν μέσα από την ανυπόκριτη αγάπη ως προς τον Θεό και τον άνθρωπο εγκαταλείποντας οι πάντες το αδυσώπητο «εγώ» με το άφθαρτο, αιώνιο, μακάριο, γλυκό «εμείς».

 


~Ο παγκόσμιος Θεός, ο οποίος δημιούργησε τον κτιστό και άκτιστο κόσμο που φιλοξενεί η Κτίση, στοχεύει και στην ξεχωριστή προσωπικότητα του καθενός μας. Διαπεραστικός αυτός ο Θεός ως μάχαιρα, διά της κρίσης που προκαλεί η αναγέννηση, επιδιώκει την μετάνοια του ανθρώπου πάνω στην αλλαγή λειτουργίας του νου ώστε να δημιουργήσει στον καθένα μας τον νου τον δικό του ο οποίος μας καθιστά υιούς και θυγατέρες Θεού.

 

 

 

~Αδέλφια μου η Φωνή Θεού δημιουργήθηκε άνωθεν. Εμπνευστής και ιδρυτής αυτής είναι ο Άγιος Θεός, μαθητές όλοι εμείς, αρχηγός μεταξύ μας ουδείς. Δεν χρειάζεται αρχηγός, μόνο φίλοι διότι προ της ελεύσεως του Θεού υπήρχαν οι «αρχηγοί», οι «ποιμένες», τα «πρόβατα», οι «τσοπάνηδες» οι οποίοι και μετά της παρουσίας του Θεού στη Γη, αφού σταύρωσαν τον Χριστό, συνέχισαν να υπάρχουν. Σήμερα όμως έρχεται στον κόσμο μας ο ίδιος ο Θεός και μαζί του έρχονται και οι άνθρωποι—θεοί γι’ αυτό δεν χρειάζονται ανώτεροι—κατώτεροι.

 

 

 

~ Τα παιδιά του Θεού έχουν συνείδηση Θεού, γνώση Θεού, ωριμότητα. Οι άνθρωποι του Θεού είναι υπεύθυνοι, σοβαροί, διαπεραστικοί, ολοκληρωμένοι πάνω στις αρχές του Θεού ο οποίος Θεός έχει σχέδιο και έχει σκοπό να εξελίξει τον άνθρωπο του χθες που ζητά τα του Θεού.

 

 

 

~ Η ζωή με τον Χριστό χαρίζει σε όλους εμάς και τη δύναμη να αποτινάξουμε όλα εκείνα τα πνευματικά παράσιτα που μπήκαν στη ζωή μας από την αμαρτία τα οποία παράσιτα γέννησε η μερική ή η καθολική αποστασία των ανθρώπων που διαχρονικά ταξίδεψαν μέσα στους αιώνες. Η αποστασία του ανθρώπου από τον ζώντα Θεό κατάφερε να αποδιοργανώσει όχι μόνο τον άνθρωπο αλλά και την Δημιουργία, την Κτίση ολόκληρη η οποία στενάζει περιμένοντας και αυτή την απολύτρωση του ανθρώπου ώστε να απολυτρωθεί και η ίδια από την φθορά.

 

~Σήμερα συλλάβαμε ότι θα πρέπει να εγκαταλείψουμε όλα αυτά που μέχρι χθες είχαμε σε πρώτη θέση στη ζωή μας, στη λογική μας και τα οποία ήταν γύρω από την ύλη και το σύστημα των ανθρώπων. Όχι διότι είναι περιφρονητική η παρουσία της ύλης στη ζωή μας αλλά διότι η διαχείριση αυτής χωρίς την εν Θεώ αναγέννηση δημιουργεί το λάθος και επιφέρει τον θάνατο στις μεταξύ μας σχέσεις αλλά και στην σχέση μας, σε προσωπικό επίπεδο, με τον εαυτό μας —αφού μας κλέβει τον χρόνο— αλλά και μετά του Θεού.

 

~ Μέσω της αναγέννησης και της ζώσας πίστης θα επέλθει η ενότητα, θα επιτευχθεί η αγάπη, θα εξασφαλιστεί η ταπεινοφροσύνη, θα ξαναέρθει η ζωή ώστε να βασιλέψει ο Θεός πρώτα μέσα μας και κατόπιν γύρω μας.

 

~Η πνευματική ανασυγκρότηση και ανασύνταξη του λαού του Θεού λαμβάνει σήμερα χώρα διά του Παρακλήτου ο οποίος συστήνει και φανερώνει τον ζώντα Θεό, τον Χριστό σε όλους εμάς ώστε αυτός ο Χριστός να μεγαλώσει συνειδητά, ουσιαστικά, ολοκληρωμένα μέσα μας.

 

~Ο λόγος που η αναγέννηση καθίσταται ως προϋπόθεση στις μεταξύ μας σχέσεις αλλά και στην σχέση μας με τον Θεό είναι για να γίνουν οι σχέσεις μας αυτές ήπιες, χριστοκεντρικές και καταλαβαίνουμε ότι μόνο μέσω της συνειδητοποιημένης αναγέννησης θα συντελεστεί και θα λάβει χώρα στη ζωή μας η πληθωρική, ενυπόστατη σοφία του Θεού η οποία εμφανίζεται με τον καθαρισμό που σημαίνει αγιασμός, η οποία εμφανίζεται με την αναγέννηση που σημαίνει νους διαποτισμένος από τις αρχές και τα ιδανικά του Χριστού —ο οποίος δεν μεταβάλλεται στα ερεθίσματα του κόσμου αφού δεν παθαίνει πτώση— όπως με την αφθαρτοποίηση των βιολογικών σωμάτων που σημαίνει θέωση και συντελείται στο αγιαστήριο αφού διά της ακοής ο Λόγος του Θεού προκαλεί μεταστοιχείωση.

 

~Η δόξα του Θεού είναι η δύναμη να υλοποιεί ο άνθρωπος τους λόγους του. Ό,τι εγώ ποιώ σεις πλειότερα τούτων θέλετε ποιήσει διότι με την δύναμη του Θεού δυνάμεθα να φέρουμε την βασιλεία του Θεού αφού το σχέδιο και η σοφία αυτού δόθηκε σε εμάς, στις γενιές του μέλλοντα αιώνα.

 

~ Αφού η γνώση αυξάνει και ο τρόπος ζωής αλλάζει σημαίνει ότι ο Θεός ετοιμάζει τον άνθρωπο να δεχτεί ολοκληρωμένη την δική του σοφία ώστε να συνειδητοποιήσουν και να αναγνωρίσουν οι πάντες τον χορηγό αυτής, Θεό και Πατέρα όλων ημών ο οποίος δεν χωρίζεται, δεν δογματίζεται, δεν μεταβάλλεται, δεν εκπροσωπείται από μονάδα ανθρώπων αλλά η αγάπη του αγκαλιάζει όλο το ανθρώπινο γένος σε παγκόσμια κλίμακα.

 

 

 

~Πάντας ανθρώπους θέλει σωθήναι και εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν. Η αγάπη του Θεού είναι εκείνη η οποία ως υψιπέτης αετός αναδύεται πάνω από μικρότητες, πάνω από λάθη, πάνω από τα υφιστάμενα στερεότυπα, πάνω από τις θρησκείες, πάνω από τα έθνη, πάνω από την αμαρτία, πάνω από τον θάνατο. Ο ίδιος Θεός εργάζεται το ανθρώπινο γένος σήμερα μέσα από την εξέλιξη του ανθρώπου.

 

 

 

~Ο Πατέρας—Θεός δεν ζητά πολλά από εμάς. Δεν ζητά θυσία. Ζητά την ανασυγκρότηση και συνειδητοποίηση του νου πάνω στην λογική του Θεού η οποία επιτυγχάνεται μόνο με την εισδοχή μας στο αγιαστήριο. Αφού η διδασκαλία δόθηκε είναι εύκολη η επανάληψη μέχρι να γίνει κατανόηση, μόνο αυτό χρειάζεται από εμάς. Διότι το είναι μας το οποίο δημιουργήθηκε υπό του Θεού μπορεί να ζήσει όπως ο Θεός. Ο σκοπός της αφθαρσίας, της αθανασίας, της αιωνιότητας του ανθρώπου μπορεί και να μεταδοθεί, αρκεί να πιστευθεί.

 


~ Σήμερα γνωρίζουμε ότι ο θάνατος έρχεται διότι υποσιτίζεται το πνεύμα του ανθρώπου αφού δεν έχει επικοινωνία με το πνεύμα του Θεού το οποίο ζωοποιεί. Αυτός ο τρόπος αναγέννησης θα χαρίσει στον άνθρωπο πάλι τον ουρανό, τον Θεό, τη ζωή.


~ Το τραπέζι στρώνεται, δημιουργείται, οι καρέκλες είναι αριθμημένες. Τα καλέσματα φτάνουν προσωπικά και φτάνουν στα χέρια των ανθρώπων που θα καθίσουν μετά του Θεού στον γάμο του Αρνίου, του Χριστού ώστε να συμφάγουν τον μόσχον τον σιτευτόν που δεν είναι άλλος από την υγιαίνουσα διδασκαλία η οποία αυξάνει σήμερα, η οποία ζωοποιεί, η οποία καθιστά τον Θεό μέσα μας και γύρω μας. Σε όλη την Γη ιδρύεται η βασιλεία του Θεού.


~ Ο Χριστός  ήταν αγωνιστής. Δεν δίσταζε να αγωνίζεται με την αλήθεια εναντίον των αγγέλων, των ανθρώπων, των εχθρών, των φίλων, των αδελφών όταν αυτοί επιδίωκαν να τον αποτρέψουν από τον σκοπό, τον στόχο του που ήταν να κάμει το θέλημα του Θεού. Ο Χριστός είχε ολοκληρωμένη απόφαση ζωής την οποία και εμείς θα πρέπει να έχουμε. Η απόφαση αυτή του έδωσε την εξουσία ώστε να κάνει βεβαία την κλήση του στο να φέρει την αποστολή του εις πέρας.

 

~ Ο Κύριος τόνισε, μείνετε εις την προσευχή και εις την δέηση προσκαρτερούντες την απολύτρωση. Ας εκμεταλλευόμεθα τον χρόνο ο οποίος χρόνος φεύγει ανεπιστρεπτί και οι ευκαιρίες πολλές φορές χάνονται αφού μεταφέρουμε τον καθαρισμό, τον αγιασμό με την πνευματική μας τεμπελιά στο αύριο. Το αύριο οδηγεί στην χώρα του ποτέ. Ο Χριστός τόνισε, τούτο δε το γένος δεν εξέρχεται, ειμή διά προσευχής και νηστείας καθώς, ούτος ο λαός διά των χειλέων με τιμά, η δε καρδία αυτών μακράν απέχει απ’ εμού· εις μάτην δέ με σέβονται, διδάσκοντες διδασκαλίας, εντάλματα ανθρώπων. Ας μην αδιαφορήσουμε σε όλα αυτά σήμερα διότι μόνο σήμερα έχουμε την επιλογή.

 

~Η νέα πνευματική ιστορία του ανθρώπινου γένους ξεκίνησε, γράφεται σε προσωπικό επίπεδο μέσα στο προσωπικό αγιαστήριο. Ο επίλογος αυτής θα λάβει χώρα τα επόμενα χρόνια με την εξουσία που θα δώσει ο Άγιος Θεός στον άνθρωπο του Θεού, στον λαό του Θεού για να ποτίσει η αγάπη του Θεού, η λογική του Θεού τον άνθρωπο ανεξαρτήτως λαού, έθνους, θρησκείας, οργάνωσης, τον άνθρωπο εκείνον που εξελίσσει μέσα του το αγαθό, που συλλαμβάνει τον Θεό. Ένα πράγμα λείπει από τον κόσμο μας και αυτό είναι ο άνθρωπος του Θεού, αυτόν τον άνθρωπο καλούμαστε σήμερα να δημιουργήσουμε μέσα μας.

Νεότερη Παλαιότερη