Η απάρνηση που μας ζητά ο Θεός με προστακτικότητα

 


Η συνειδητοποίηση του ανθρώπου ώστε να μην ανήκει σε αγέλη αλλά στον Θεό λαμβάνει χώρα. Όλοι σιγά-σιγά εγκαταλείπουν τους ανθρώπους εκείνους που καθόρισαν τον Θεό στα μέτρα τους και όχι στα μέτρα του Θεό. Ο Θεός με την παρουσία του κατήργησε, γκρέμισε το μεσότοιχο της έχθρας και η χάρη του σήμερα επισκιάζει τον κάθε άνθρωπο όταν αυτός συνειδητά εισέρχεται στο αγιαστήριο με ένα σκοπό, να μην βγει μέχρι να συντελεστεί η θέωση στη ζωή του. Ο Θεός σήμερα δεν λειτουργεί μόνο μέσα στα Άγια των Αγίων τα οποία χώριζαν τον άνθρωπο από τον Θεό αλλά ως πνεύμα λειτουργεί παντού, όλοι μπορούν να τον γνωρίσουν, έρχεται ώρα, και ήδη είναι, ότε οι αληθινοί προσκυνηταί θέλουσι προσκυνήσει τον Θεό εν πνεύματι και αληθεία.


~ Οι στόχοι μας θα είναι σίγουροι και η χαρά μας ανεκλάλητη όταν θα επιδιώκουμε διαρκώς και διακαώς να γίνουμε ο άνθρωπος του Θεού κενώνοντας εαυτό από τα δικά μας θέλω (τα οποία παράγει ο μεταπτωτικός κόσμος) και αποκτώντας συνειδητά τα θέλω του Θεού. Η αποστροφή ορισμένων από το πνεύμα του Θεού και η απιστία άλλων μπορεί να δυσχεραίνουν την ίδρυση της βασιλείας του Θεού. Η απιστία, μερικών ή πολλών, όμως δεν θα μεταβάλει το σχέδιο σωτηρίας του Θεού. Εξάλλου οι γενιές αλλάζουν. Ο Θεός μόνο με την γενιά που θα υιοθετήσει την αγάπη, που θα πιστέψει στη ζωή θα συνεργαστεί ώστε να ολοκληρώσει το σχέδιό του.

 

~ Η πνευματική μας στάση μέσα στη ζωή με τον Θεό και τον αδελφό θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην αναγέννησή μας γι’ αυτό να μην αφήνουμε τους ανθρώπους να μας γυρίσουν στην μη αναγέννηση τη δική τους και στην μωρία της αμαρτίας η οποία δημιουργείται μέσα από την άγνοιά τους. Το θέλημα του Θεού που ενέπνευσε μέσα μας ο Άγιος Θεός να επιδιώκουμε με όλες μας τις δυνάμεις και την εν Θεώ αναγέννηση η οποία αυξάνει τη ζωή καθώς η χαρά η οποία επιτυγχάνεται με το να εννοήσουμε ότι τα πάντα συνεργούν στο αγαθό.


~ Η απάρνηση που μας ζητά ο Θεός με προστακτικότητα δημιουργεί την καθολική αλλαγή του νου αφού δημιουργεί έναν πνευματικό μεταβολισμό. Ο Θεός μέσω του αγίου σπερματικού του Λόγου —τον οποίον για πρώτη φορά ξεδιπλώνει δημόσια μέσω της Φωνής Θεού— ζητά την καθολική αλλαγή δημιουργώντας μέσα στο αγιαστήριο ο καθένας μας νέα προσωπικότητα, με ένθεο οραματισμό πάνω στις συνειδητές αρχές του Πατέρα—Θεού.


~ Όταν ο Χριστός είναι μέσα μας ζωντανός, η αμαρτία, η φθορά, ο θάνατος, ο φόβος έχουν πεθάνει και η μορφή του Θεού έχει πάρει μέσα μας την δική της θέση.

 

~Η διεκδίκηση των επιδιώξεών μας στο να συμμετέχουμε στη ζωή του Χριστού συνειδητά είναι το κίνητρο που μας βγάζει στον θρόνο του Θεού αφού θα μετέχουμε της δόξης αυτού ως κληρονόμοι, συγκληρονόμοι και συμμέτοχοι. Θα πρέπει να νιώσουμε αρχοντόπουλα Θεού, παιδιά Θεού για να συστήσουμε αυτόν με τη ζωή μας ως άρχοντα και προστάσοντα του παντός.


~Να αποφύγουμε την υποκρισία —η οποία καταστρέφει τον ιδεώδη άνθρωπο, καταστρέφει την προσωπικότητά μας, την ιδιαίτερη ταυτότητά μας— έναντι των στερεοτύπων τα οποία καθορίζουν τον κόσμο μας και μας αποπροσανατολίζουν από την αλήθεια.

 

~Όταν το αγαθό, ο Θεός μοιράζεται, πολλαπλασιάζεται. Ο καλύτερος τρόπος ομολογίας είναι η ζωή μας, η ώριμη στάση μας σε αυτή.


~Σήμερα, ο Θεός κατεβαίνει πάλι στην Γη διά Πνεύματος Αγίου και καλεί όλον τον πνευματικό κόσμο στο να λάβει την μέγιστη επαγγελία η οποία καθιστά τον άνθρωπο Θεό, παρέχοντας εις αυτόν όλες τις ιδιότητες όπως αγάπη, αφθαρσία, σοφία Θεού ενυπόστατη, αγάπη ζωής, ολοκληρώνοντας το σχέδιό του σε σχέση με την δημιουργία του ανθρώπου.

 

~Σήμερα ζούμε σε μια άλλη εποχή, διαφορετική και δεν θα μιμούμεθα το θέλημα του Θεού μέσα από ανθρώπους οι οποίοι το ανέπτυξαν —ανά τους αιώνες— ανάλογα με την εποχή τους διότι θα είναι σαν να έχουμε τυφλωθεί και να θέλουμε να μιμηθούμε καταστάσεις πνευματικές οι οποίες ήδη έλαβαν χώρα. Όλα είναι καλά και όλα μας σπουδάζουν, όμως εμείς τώρα έχουμε την σκυτάλη του Θεού όχι για να μιμηθούμε και να παραμείνουμε στα ίδια αλλά για να προχωρήσουμε το σχέδιο του Θεού και να εκπληρώσουμε τις ουρανόδρομες επαγγελίες που απέμειναν.

 

~Ο Θεός είναι αγάπη και αγάπη θα γίνουν όσοι μετέχουν και κοινωνούν την άπειρη σοφία του.


~Η αγάπη μας στον Θεό και ένας ισχυρός θείος έρωτας στις αρχές του, στην διδασκαλία του, η οποία βρίσκεται στον Λόγο του Θεού και στην υγιαίνουσα διδασκαλία της Φωνής Θεού, είναι ισχυρά κίνητρα για να ζήσουμε. Μόνο έτσι θα εξασφαλίσουμε την μετάλλαξη, την μεταστοιχείωση, τον αγιασμό, την θέωση.


~ Ο θείος έρωτας είναι παιχνίδι Θεού και ανθρώπου το οποίο δημιουργεί την αναγέννηση και συντελεί στην θέωση. Ο θείος έρωτας είναι ματιά του Θεού σε εκείνον που γεννήθηκε άνωθεν. Ο θείος έρωτας είναι σχέση ελευθερίας θεϊκών προσωπικοτήτων οι οποίες πάντα είναι χαρούμενες αφού γίνονται αιτία να μετέχουν οι άνθρωποι στα δρώμενα Θεού και ανθρώπου .

 

~Οι καθαροί την καρδία βλέπουν τον Θεό. Η φιλόθεα ψυχή συνεχώς επικαλείται τον φίλο της Θεό. Θείος έρωτας διακατέχει τον άνθρωπο ο οποίος έχει αποξενωθεί απ’ όλα τα πράγματα του κόσμου και ο λόγος διότι το κάλλος του Θεού, η σοφία του Θεού έκλεψαν την παράσταση στη ζωή του. Εκείνος που προσκολλάται στον Κύριο θα γίνει ένα πνεύμα με αυτόν ενώ η ψυχή που μοιράζεται την λογική του Θεού με την λογική του κόσμου δεν έφτασε ακόμη στο να νιώθει θείο έρωτα.


~Ο Χριστός αδέλφια μου δεν είναι η θρησκεία ενός βιβλίου αλλά η αποκάλυψη του μυστήριου προσώπου του Θεού — Πατέρα. Ο Χριστός είναι ο Θεός. Αμήν.   


~Οι ψυχές, τα πνεύματα που αγαπούν τον Θεό, αγαπούν την αλήθεια, την ελευθερία, τη ζωή την άφθαρτη και δεν ανέχονται την παραμικρή μείωση του αδιάλειπτου έρωτά τους. Είναι πολλοί προσεκτικοί σε οποιοδήποτε ερέθισμα και αν δεχτούν ώστε να μην κινδυνεύσει η σχέση τους αυτή. Εκείνος που διέπεται από θείο έρωτα τρώγει τον Θεό και είναι σίγουρο ότι θα πεινάσει κι άλλο και εκείνος που πίνει τον Θεό θα διψάσει κι άλλο. Είναι σπουδαίο το έργο των ανθρώπων που έχουν θείο έρωτα. Οι εραστές του Θεού ζουν μέσα στην σοφία αυτού και διέπονται από την ειρήνη του Χριστού. Ο θείος έρωτας κάνει αυτόν που τον έχει να βλέπει και τις άσχημες στιγμές —δοκιμασίες, πειρασμούς κ.λπ.— ως σοφία Θεού διότι εκεί γίνεται το παιχνίδι του Θεού με τον άνθρωπο όπου η αγάπη μεγαλώνει, η σοφία του Θεού αυξάνει, η σχέση γίνεται αιώνια.


~Ας φύγουμε από τα υφιστάμενα στερεότυπα, από τα εντάλματα των ανθρώπων, από τους παιδικούς εγωισμούς, από τους ανθρώπους «μεσσίες» οι οποίοι το μόνο που θυσιάζουν είναι λόγια και φιλοσοφικές συζητήσεις που διχάζουν και ας ακολουθήσουμε τον Χριστό διότι αυτός μένει μεθ’ ημών μέχρι συντελείας του αιώνος, ενώ οι άνθρωποι που κηρύττουν αλλά δεν κάνουν το θέλημα του Θεού σβήνουν, χάνονται, πεθαίνουν.

 

~ Όπως και αν είναι οι συνθήκες στη ζωή μας σήμερα, εμείς θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας ώστε να νικήσουμε τις συνήθειες και τις επιθυμίες που δημιουργήθηκαν από το μεταπτωτικό σύστημα του κόσμου το οποίο στηρίζεται στα συμφέροντα, στις φιλοδοξίες, στα χρήματα. Το Ευαγγέλιο του Χριστού είναι το μέσο διά του οποίου θα αλλάξουμε τη ζωή μας και τον κόσμο ολόκληρο.

 

~Το Ευαγγέλιο του Χριστού αποτελείται από την λογική του Πατέρα — Θεού διότι δημιουργεί μέσα μας και γύρω μας το ουράνιο πολίτευμα. Αυτό παρουσίασε ο Χριστός ερχόμενος στον κόσμο. Το ουράνιο πολίτευμα είναι ο Χριστός ο οποίος θα πρέπει να μεγαλώσει μέσα μας. Με τον Χριστό στη ζωή μας θα γίνουμε οι πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι του κόσμου διότι κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες θα μπορούμε να έχουμε ευφορία, ευεξία, χαρά, ειρήνη, σοφία, δύναμη, ζώσα πίστη.

 

~Διά του Υιού και Λόγου του Θεού του ζώντος θα γίνει αποκατάσταση πνευματική η οποία θα προκαλέσει την αναγέννηση, με φυσική συνέπεια να συντελεστεί η μεταστοιχείωση στο βιολογικό μας σώμα. Διά του Χριστού δύναται σήμερα να καταργηθεί η αμαρτία που δημιουργείται από τον διχασμό ο οποίος διχασμός καταστρέφει την αγάπη και αποδιοργανώνει στη συνέχεια το πνεύμα μας και το σώμα μας οδηγώντας μας όλους, μηδενός εξαιρουμένου, στην φθορά και στον ανήλεο θάνατο.

 

~ Ο τρόπος για να αλλάξουμε τα πράγματα είναι η αγάπη του Χριστού η οποία βρίσκει τρόπους και επινοεί συστήματα σωτηρίας ώστε να εκπληρωθούν οι επαγγελίες μέσω της ανυπόκριτης αγάπης του, την οποία αγάπη σήμερα εννοούμε όλοι μας.

 

~ Ας γίνουμε δίκαιοι ώστε κατόπιν να γίνουμε θεοί, να γίνουμε κληρονόμοι. Ας απαρνηθούμε τον εαυτό μας, τα θέλω μας και ας σηκώσουμε τον σταυρό μας και ας τον ακολουθήσουμε έχοντας, πάντα μέσα από την ελεύθερη βούλησή μας, πίστη ζώσα σε αυτόν. Μόνο κατ’ αυτόν τον τρόπο θα γίνουμε ο λαός του Θεού αδιαφορώντας για το πώς ζουν οι άλλοι άνθρωποι, οι άλλοι λαοί, τα άλλα έθνη.


~ Αγάπη προς τον πλησίον είναι, να τον δεχόμαστε όπως είναι χαρίζοντας σε αυτόν το μέγα έλεος. Με αυτόν τον τρόπο δεν χωριζόμαστε ποτέ με τον συνάνθρωπο, φίλο, αδελφό. Αγάπη προς τους εχθρούς είναι, να τους δικαιολογούμε και στις ανάγκες τους να τους βοηθάμε στα μέτρα που μπορούμε. Αγάπη προς τον Θεό είναι, να μην βάζουμε κόμμα εκεί που ο ίδιος έβαλε τελεία. Να εμπιστευθούμε τον Πατέρα μας και να μην αμφιβάλλουμε για τίποτα. Αγάπη ακόμη προς τον Θεό έχουμε όταν τον ακολουθούμε στην καθημερινότητά μας χωρίς γογγυσμούς, χωρίς γιατί, χωρίς κρίσεις, επικρίσεις, καταλαλιές, κ.λπ.. Τα πάντα που συντελούνται γύρω μας έχουν μια εξήγηση, ότι όλα συνεργούν στο αγαθό τοις αγαπώσιν τον Θεό (Ρωμαίους 8:28).

 

~ Με την ζώσα πίστη σε αυτόν τον Χριστό δύναται να νικηθούν οι εχθροί μας οι οποίοι σήμερα δεν είναι σαρκικοί αλλά πνευματικοί. Πολλές φορές μόνοι μας οδηγούμαστε σε αδιέξοδο με το ψέμα που συντελείται μέσα μας, αφού η αλήθεια του Χριστού απέχει από την λογική μας όσο ο ουρανός από την γη. Ας εντάξουμε συνειδητά τον εαυτό μας στις αρχές του Θεού ώστε να γίνουμε οι άνθρωποι του Θεού.

Νεότερη Παλαιότερη