Να αποκτήσουμε νου Χριστού.

 


ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ

 

Ιανουάριος 2012

 

       Να αποκτήσουμε νου Χριστού. Νους Χριστού σημαίνει ότι διακατέχομαι από την πανσοφία του Πατέρα Θεού. Σοφία Θεού σημαίνει η δυνατότητα του νου να διαφυλάττει στο ακέραιο το αγιαστήριο (εγκέφαλος), όπου εκεί συνδιαλέγεται Θεός και άνθρωπος, από την αμαρτία του μεταπτωτικού κόσμου η οποία δημιουργεί την μη ζωή, ώστε ο Θεός όταν μας επισκέπτεται να βρίσκει αυτό το αγιαστήριο πάντα καθαρό για να μένει μέσα μας αιώνια, παρέχων εις ημάς διά της σοφίας του την άφθαρτη ζωή. Αμήν.

 

       Νους Χριστού σημαίνει άνθρωπος ο οποίος έχει λάβει αποστολή υπό του Θεού την οποία αποστολή ο νους του έχει την εξουσία και την φώτιση να φέρει εις πέρας διότι έχει επενδυθεί με την παντοδυναμία του Θεού. Γένοιτο, γένοιτο, αμήν.

 

       Ο Θεός μιλά πρόσωπο με πρόσωπο σε εκείνον που καταλαβαίνει ότι θα ακούσει και θα εκτελέσει με χαρά τα προστάγματά του, τις εντολές του, τις προτροπές του, το θέλημά του. Γένοιτο, γένοιτο, αμήν. Δεν μιλά σε αυτόν που δεν είναι ακόμα έτοιμος πνευματικά για μια τέτοια συνδιαλλαγή. Αν όμως ένας άνθρωπος έχει προορισμό σωτηρίας θα εξελιχθεί πνευματικά σιγά − σιγά και στο τέλος θα συνδιαλεχθεί πρόσωπο με πρόσωπο με τον Θεό.

 

       Νους Χριστού διακατέχει εκείνον τον άνθρωπο που αδιάλειπτα σκέφτεται τον Πατέρα Θεό, συνομιλεί μαζί του και εκπληρώνει τις εντολές του τις οποίες αναπτύσσει στη ζωή του και στη ζωή των συνανθρώπων του. Ο άνθρωπος ο οποίος έχει νου Χριστού διέπεται από ουρανόδρομη σοφία. Γένοιτο, αμήν.

 

       Νου Χριστού έχουμε όταν ο εγκέφαλός μας είναι διαποτισμένος, από τα ιδανικά του Χριστού, από τις επιδιώξεις αυτού, από την σοφία του Θεού Πατέρα. Νου Χριστού έχουμε όταν ο εγκέφαλός μας έχει την δυνατότητα να ιδρύσει διά της σοφίας του Θεού την βασιλεία του Θεού μέσα μας αλλά και γύρω μας. Το βιολογικό μας σώμα δημιουργήθηκε από την ουρανόδρομη σοφία του Πατέρα και είναι έτοιμο να ανταποκριθεί στο κάλεσμα του Θεού ώστε να μείνει άφθαρτο. Αν ο εγκέφαλός μας διέπεται από το ρήμα του Θεού, από το πνεύμα του Θεού, από την υγιαίνουσα διδασκαλία του Χριστού, δεν θα πεθάνουμε ποτέ ούτε πνευματικά ούτε βιολογικά. Γνωρίζουμε ότι το πνεύμα εστι το ζωοποιόν (Ιωάννης 6:63). Αν μέσα μας εισέλθει το ρήμα του Θεού, η ζώσα φωνή του ζώντος Θεού, η Φωνή Θεού τότε το σώμα μας θα μεταβληθεί σε ναό Θεού όπου μέσα σε αυτό θα λειτουργεί ο Θεός παρέχων στο σώμα ημών άφθαρτα στοιχεία. Το πνεύμα του Θεού δημιουργεί ζώσα πίστη και δυνάμεθα διά αυτής να αφθαρτοποιήσουμε το σώμα μας ώστε να έχουμε αυτό πλέον άφθαρτο και αθάνατο στον αιώνα τον άπαντα. Η Φωνή Θεού εργάζεται σήμερα ώστε να καταργήσει την αμαρτία η οποία επιφέρει τον φυσικό θάνατο διότι διά αυτής, όταν υπάρχει μέσα μας, συντελούνται δυνάμεις ή στοιχεία θανάτου τα οποία επιφέρουν την φθορά και τον θάνατο. Όταν μέσα μας υπάρχει ο αγιασμός τότε το σώμα μας παίρνει ανάσες ζωής. Εύχομαι να συλλάβουμε τι σημαίνει πνεύμα ζωοποιόν και να κάνουμε αγώνες για να αναπτυχθεί, διά του Παρακλήτου, μέσα μας. Γένοιτο, γένοιτο, αμήν.

 

       Ποιος είναι αιρετικός. Αιρετικός είναι αυτός που αποκαλεί τον συνάνθρωπό του αιρετικό επιπόλαια, χωρίς επίγνωση των πραγμάτων που συντελούνται στη ζωή του συνανθρώπου του και ο λόγος που τον αποκαλεί αιρετικό είναι διότι δεν ανήκει στην ίδια εκκλησία, στο ίδιο δόγμα, στην ίδια οργάνωση με αυτόν. Αν το ψάξει διά Πνεύματος Αγίου αυτός που κατηγορεί, θα δει ότι δεν έχει καμία σχέση ουσιαστική με τις αρχές και τις επιδιώξεις του Θεού ή και αν ακόμη νομίζει ότι έχει επειδή ακολουθεί μια θρησκεία, θα διαπιστώσει πως όταν χάνουν έδαφος τα συμφέροντά του ή οι προσωπικές του φιλοδοξίες ενώπιον των συνανθρώπων του κάποια στιγμή στη ζωή του, τότε εκείνη την στιγμή θα επιδιώξει με αθέμιτους τρόπους να φρουρήσει αυτά τα συμφέροντα. Στην συνδιαλλαγή αυτή με όσους επιδιώκουν να κερδίσουν το οτιδήποτε απ’ αυτόν, τον υποτιθέμενο άνθρωπο του Θεού, θα δει μέσα του έναν άλλον νόμο να εμφανίζεται ως φυσιολογικός στη ζωή του, ο νόμος της αμαρτίας, χάνοντας έξαφνα όλο το πνευματικό οικοδόμημα θρησκευτικό το οποίο είχε υιοθετήσει ως αληθινό για τον εαυτό του και στο οποίο διαμόρφωσε την συνείδησή του αυτοαποκαλούμενος ως μη αιρετικός. Η μετάνοια, η αναγέννηση, η θυσία, η ζώσα πίστη, η ταπεινοφροσύνη, καταργούν την αίρεση που έχουμε με τον Θεό και με τον συνάνθρωπο διότι η αμαρτία δουλεύει μέσα σε όλους μας μυστηριωδώς αφού έχουμε άγνοια του ουσιαστικού θελήματος του Θεού και είναι λάθος να κατηγορούμε τους άλλους ως αιρετικούς αφού όλοι είμεθα έναντι του θελήματος του Θεού. Αιρετικός είναι με λίγα λόγια αυτός που αποκαλεί τον άλλον αιρετικό, εγωιστής είναι αυτός που αποκαλεί τον άλλον εγωιστή, κ.λπ.. Σοφός και άνθρωπος του Θεού είναι αυτός που δεν προτρέχει να βγάλει εύκολα συμπεράσματα αλλά κάνει την δουλειά που του εμπιστεύθηκε ο Θεός με υπευθυνότητα και αφήνει τον Θεό να κάνει την κρίση για τον οποιονδήποτε συνάνθρωπο, φίλο, εχθρό, αδελφό ώστε να μην γίνει, άθελά του με την δική του στάση ή κρίση, θεομάχος. Άλλα λοιπόν τα μάτια του ανθρώπου, άλλα τα μάτια του λαγού, άλλα της κουκουβάγιας, άλλα του Θεού! Ας αποκτήσουμε τα μάτια του Θεού και να είμαστε σίγουροι ότι μόνο τον εαυτό μας θα αποκαλούμε αιρετικό και μόνο τον εαυτό μας θα κρίνουμε και αυτόν μόνο θα διορθώνουμε όταν εισέλθει μέσα μας ο Άγιος Θεός. Γένοιτο, γένοιτο, αμήν.

 

       Λογικός νους διέπει τον άνθρωπο εκείνο που συλλαμβάνει τη σοφία του Θεού και αναπτύσσει αυτή στη ζωή του ώστε διά του Χριστού να νομοθετεί αυτή την σοφία μέσα από την ελεύθερη βούλησή του στην καθημερινότητά του. Σοφία Θεού είναι οι εντολές του Θεού, οι ιδιότητές του, τα στοιχεία του, οι καρποί του Αγίου Πνεύματος, τα χαρίσματα και τελευταία τα σημεία του Αγίου Πνεύματος. Αυτός είναι ο λογικός άνθρωπος, ο λογικός νους. Οτιδήποτε άλλο αναπτύσσει ένας άνθρωπος χωρίς αυτές τις ιδιότητες στον νου του, στην λογική του θα καταλήξει σε αυτόν παράλογο με λογική άλογη (σχιζοφρενική).

 

       Πηγές δικής μου πνευματικής έμπνευσης είναι ο Πατέρας Θεός, είναι ο Υιός και Λόγος του Θεού του ζώντος, είναι ο Παράκλητος, το Πνεύμα το Άγιο, είναι ο πνευματικός μου πατέρας Στυλιανός, είναι τα παραδείγματα των αγίων, αμήν. Με αγάπη Χριστού, Θωμάς.

 

       Η βασιλεία του Θεού δεν θα δημιουργηθεί ουρανοκατέβατα, θα την ιδρύσει ο λαός του Θεού, το στράτευμα του Θεού διά του φωσφόρου, διά του Παρακλήτου, διά εκείνου. Ο Χριστός φανέρωσε: ……. συμφέρει υμίν ίνα εγώ απέλθω. εάν γαρ μή απέλθω, ο παράκλητος ουκ ελεύσεται προς υμάς. Και ελθών εκείνος θέλει ελέγξει τον κόσμον περί αμαρτίας, και περί δικαιοσύνης, και περί κρίσεως. ……. δεν θέλει λαλήσει αφ’ εαυτού, αλλ’ όσα αν ακούση θέλει λαλήσει, και θέλει σας αναγγείλει τα μέλλοντα (Ιωάννης 16:7,8,13). Όπως ο διάβολος διά μέσου των ανθρώπων ίδρυσε το κράτος του θανάτου μέσα στους ανθρώπους ανεξαρτήτως έθνους, φυλής, λαού, θρησκείας έτσι και ο Πατέρας Θεός διά του Παρακλήτου θα ιδρύσει το κράτος του Θεού, το κράτος της άφθαρτης ζωής μέσα στους ανθρώπους του Θεού με στοιχεία καθαρισμού, αγιασμού, με άφθαρτη ουρανόδρομη σοφία και πολυποίκιλες ιδιότητες γεμάτες εξουσία, αμήν. Γένοιτο, γένοιτο, αμήν.

 

       Η προσευχή γίνεται σκέψη. Κατόπιν γίνεται ζώσα πίστη. Κατόπιν διά μέσου των ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων ταξιδεύει ώστε να δημιουργήσει, μέσω της άμορφης ύλης την οποία εξουσιάζει και συντονίζει, το θαύμα. Η προσευχή με την ζώσα πίστη συντελεί το θαύμα διότι υλοποιεί την ύλη και παρέχει την θεραπεία ή τον πολλαπλασιασμό της ύλης. Η προσευχή είναι η κινητήριος δύναμη της παρούσης και της μελλούσης ζωής, χωρίς αυτή δεν θα μπορέσουμε να πετύχουμε το οτιδήποτε. Και αν πετύχουμε πράγματα χωρίς την προσευχή θα χαθούν γρήγορα. Αμήν.

 

       Το μεγαλύτερο δαιμόνιο είναι ο φόβος. Όταν μπει στο μυαλό, στην καρδιά, στον νου του ανθρώπου δυστυχώς τον τρελαίνει διότι ζει συνέχεια κάτω από πανικό προερχόμενο από ανύπαρκτα συνήθως αίτια. Βλέπει ο άνθρωπος αυτός τους πάντες και τα πάντα ως εμπόδιο στη ζωή του, αποδίδοντας ευθύνες και κατηγορώ σε Θεό και ανθρώπους. Ο δε φοβούμενος ου τετελείωται εν τη αγάπη και κινδυνεύει και ο ίδιος αλλά και όσοι είναι γύρω του (Ιωάννου Α΄ 4:18). Όμως, παρόλα αυτά ο άνθρωπος πρέπει να μην απελπίζεται και να συνεχίζει να προσεύχεται και να μελετά τον Λόγο του Θεού διότι αυτά τα δυο στοιχεία θα τον απαλλάξουν από τον φόβο με την πάροδο του χρόνου. Γένοιτο, γένοιτο, αμήν.

 

       Ένας πνευματικά ακαλλιέργητος νους (εγκέφαλος) δυστυχώς γίνεται, με την πάροδο των χρόνων, λέσχη δαιμονίων όπου εκεί μέσα συντελούνται οι συνεδριάσεις αυτών των δαιμονίων. Μη γένοιτο!

 

       Ένας φανατικός − θρησκευτικά νους ανθρώπου βρίσκεται στην πόρτα για την είσοδο στον οίκο του αντίχριστου. Για οποιονδήποτε λόγο δημιουργείται ο φανατισμός στο τέλος οδηγεί τον άνθρωπο στο να γίνει έρμαιο πολλών δαιμονίων.

 

       Αρμαγεδών σημαίνει πόλεμος μεταξύ λαού Θεού − στρατεύματος Θεού και στρατεύματος αντιχρίστου. Τα όπλα του λαού του Θεού; Η προσευχή, διά αυτής θα επηρεάσει τα φυσικά στοιχεία όπως ο Μωυσής όταν αντιμετώπισε τους Αιγυπτίους στην έρημο. Τα όπλα του αντιχρίστου; Τα συμβατικά όπλα κ.λπ.. Ο λαός του Θεού θα υπερισχύσει του αντιχρίστου. Το Πνεύμα το Άγιο θα εκχέει στον λαό του Θεού την παντοδυναμία του χωρίς μέτρο έτσι η πίστη αυτού του λαού θα γίνει ζώσα η οποία θα ενεργεί στον φυσικό, πνευματικό, άυλο, υλικό, άμορφο κόσμο. Γένοιτο, γένοιτο, αμήν.

 

       Όταν ο άνθρωπος αναπτύσσει το θέλημα του Θεού στη ζωή του δεν φθείρεται. Όταν ο άνθρωπος αναπτύσσει ζήλιες, κακίες, θυμούς, στενοχώριες, εγωισμούς, κ.λπ. φθείρεται και πεθαίνει πριν την ώρα του, προσοχή!

 

       Κάποιος κοσμικός ή κληρικός που αφιερώνεται στο να κάνει το θέλημα του Θεού θα καταλάβει το ποιος τον παροτρύνε — κάλεσε σε αυτό. Αν τον κάλεσε ο Θεός θα ζήσει με συντροφιά τον Θεό ο οποίος θα του δημιουργήσει συνθήκες ζωής. Αν όμως αφιερώθηκε από εγωισμό ή από επιπολαιότητα ή από παρότρυνση ανθρώπου θα ζήσει κάτω από πολλούς πειρασμούς, δοκιμασίες, απελπισία, κ.λπ.. Ο Κύριος στην Κυριακή προσευχή τόνισε και μη φέρης ημάς εις πειρασμόν (Ματθαίος 6:13, Λουκάς 11:4). Οι πειρασμοί όταν έρχονται υπό του Θεού φέρνουν άπειρες ευλογίες διότι γεννούν μετάνοια προς σωτηρία. Οι πειρασμοί οι οποίοι έρχονται από την αφέλειά μας, από το δήθεν κάλεσμα να υπηρετήσουμε Θεό, γεννούν θάνατο.

Νεότερη Παλαιότερη