Το πιο σπουδαίο πρόσωπο στον κόσμο



Το πιο σπουδαίο πρόσωπο  στον κόσμο είναι αυτό που σου ζητάει βοήθεια, το πιο σπουδαίο πράγμα είναι να του την προσφέρεις, και ο πιο κατάλληλος χρόνος είναι η στιγμή που σου ζητά την βοήθεια. Αυτή είναι αγάπη.

~   Η αγάπη  έχει τρία στάδια. Το πρώτο είναι η αγάπη προς τον Πατέρα για το έργο δημιουργίας που επιτέλεσε, στο οποίο είμεθα και εμείς ως λογικά όντα, όπου διά της συμβουλής του Θεού μπορούμε να φτάσουμε στη θέωση. Το δεύτερο είναι η αγάπη που στρέφεται προς τον εαυτό μας τον οποίον αν τον αγαπάμε, να τον αναγεννήσουμε εν Κυρίω. Το τρίτο είναι η αγάπη που στρέφεται προς τον αδελφό, προς τον πλησίον. Εκπληρώνοντας κάποιος τα τρία αυτά γίνεται Θεός, φτάνει στο καθ’ ομοίωση.

~ Όταν αποκτήσουμε διά της ατομικής κρίσης την αγάπη θα είμεθα έτοιμοι να χρησιμοποιηθούμε άνωθεν για να γίνουμε ιδρυτές της βασιλείας του Θεού διότι ο Θεός μόνο τότε θα την ιδρύσει εν δυνάμει ώστε να επικρατήσει στον κόσμο. Φανταστείτε έναν ηγέτη να συνεργάζεται με υποκριτές συμβούλους οι οποίοι αποβλέπουν στην δική τους μόνο πρόοδο. Αυτό είναι το εμπόδιο για να έρθει εν δυνάμει η βασιλεία του Θεού. Ο λαός του Θεού δηλαδή δεν πληροί τις προϋποθέσεις. Όταν κάποιος δημιουργήσει προϋποθέσεις θα γίνει αντιληπτός διότι θα διέπεται από προσωπικό μαγνητισμό, όπου κοντά του θα έλκονται όσοι έχουν προορισμό σωτηρίας. Τέτοιοι άνθρωποι γεννιούνται άνωθεν, έχοντας σε σύντομο χρονικό διάστημα μεγάλη μετάνοια, μεγάλη πίστη, μεγάλη σοφία Θεού και μεγάλη αγάπη. Μάλιστα η αφιέρωσή τους στο αγιαστήριο τους καθιστά υιούς Θεού.

~  Ο λαός που χρειάζεται ο Θεός, αφού αναγεννηθούμε, είναι εύκολο να βρεθεί διότι οι άνθρωποι είναι ως πρόβατα μη έχοντες ποιμένα. Ο Κύριος είπε στον Πέτρο, ακολούθει μοι και θέλω σοι κάμει αλιέα ανθρώπων. Για να κάνουμε καλούς αδελφούς χρειάζονται δύο στοιχεία πνευματικά. Το πρώτο, να έχουμε την επιθυμία μέσω της αδιάλειπτης προσευχής να στείλει ο Θεός καλούς εργάτες και όρεξη να τους υπηρετήσουμε. Και το δεύτερο, η ικανότητα να τους αναγεννήσουμε. Τα δύο στοιχεία είναι, το πρώτο «το επιθυμώ» και το δεύτερο «η ικανότητα». Το επιθυμώ κρύβει αγαθό το οποίο πρέπει να είμαι και να το εκπέμπω και η ικανότητα προέρχεται από την σοφία που με διακατέχει πάνω στο θέλημα του Θεού, στην δημιουργία του κόσμου και στην αναγέννηση αυτού με στόχο και σκοπό να φτάσει στη θέωση.

~ Είναι δυνατόν κάποιος που ζει με την ύλη και επιδιώκει αυτή σαν απαραίτητο στοιχείο διαβίωσης να γνώρισε την αξία του Θεού και τις δυνατότητες του πνεύματος; Αν θέλουμε να είμεθα λαός του Θεού ο οποίος θα συμβάλει καθοριστικά στην ίδρυση της βασιλείας του Θεού, του Παλαιού των ημερών θα πρέπει να αδειάσουμε ώστε να χωρέσει μέσα μας ο Χριστός.

~ Όσοι εννοούν τι λέμε δεν έχουν παρά να πάρουν τον Λόγο του Θεού ανά χείρας και με την βοήθεια του Κυρίου, η οποία σήμερα παρέχεται διά Πνεύματος Αγίου, να αλλάξουν την διακόσμηση και να πετάξουν ό,τι δεν είναι απαραίτητο για τη ζωή τους ώστε να βρεθεί χώρος για να αναπαυθούν οι ίδιοι και ο Θεός στον οίκο τους.

~  Οι αληθινές  αιτίες των προβλημάτων μας βρίσκονται πάντα μέσα μας, στον ίδιο μας τον εαυτό και προέρχονται από την άγνοια που έχουμε και από τον εωσφορικό εγωισμό. Πρέπει να εννοήσουμε άπαξ  διά παντός ότι οι μόνοι εχθροί που πρέπει να νικήσουμε είναι οι φόβοι του αύριο, οι αγωνίες στο να εξασφαλίσουμε ή να πετύχουμε πολλά αγαθά. Η ζωή τόνισε ο Κύριος δεν συνίσταται εκ των υπαρχόντων. Ακόμη η ζήλια, ο εγωισμός και τα παρόμοια αυτών μας καθιστούν αδύναμους στο να εντάξουμε το θέλημα του Θεού στη ζωή μας. Ο ψαλμωδός αναφέρει, οι εχθροί του ανθρώπου είναι οι συνοικούντες μετ’ αυτού, αυτοί δηλαδή που συγκατοικούν μέσα του. Αν θέλουμε να νικήσουμε τον

εχθρό, θα πρέπει να στρέψουμε την πλάτη μας σε αυτόν και την προσοχή μας στον Θεό.

~ Ο Κύριος αδέλφια μου ερχόμενος στον κόσμο αγάπησε τον άνθρωπο και άρχισε να παρουσιάζει την αγάπη του ποικιλοτρόπως. Πολλές φορές έδινε αγάπη χωρίς καν να του ζητηθεί και ο λόγος διότι είχε το διορατικό χάρισμα. Έτσι, έβλεπε τις ανάγκες των αδελφών του και με φυσική ή με υπερφυσική δύναμη επενέβαινε στη ζωή των συνανθρώπων του δημιουργώντας χαρά, φέρνοντας ευφορία και αγαλλίαση στη ζωή τους. Άλλες φορές του ζητούσαν οι άνθρωποι βοήθεια και αμέσως ανταποκρίνονταν. Έτσι αγαπήθηκε ακόμη και από τους εχθρούς του. Μάλιστα για να ελευθερώσει τον άνθρωπο από τα δεσμά του νόμου, ο οποίος είχε την εξουσία να επιφέρει τον θάνατο αφού ήτο ανεφάρμοστος, προχώρησε παραπέρα, κατήργησε αυτόν τον θάνατο δίνοντας την ζωή του λύτρον αντί πολλών, χαρίζοντας το μέγα έλεος.

~ Πολλοί άνθρωποι σήμερα παρουσιάζουν το θέλημα του Θεού έχοντας σαν προσφορά την γνώση όμως αυτή δεν γίνεται αποδεκτή και ο λόγος διότι η γνώση φυσιοί η αγάπη οικοδομεί και συμβάλλει στην ανάπτυξη της σχέσης Θεού και ανθρώπου καθώς και ανθρώπου με ανθρώπου. Είναι λοιπόν προτιμότερο ένα έργο αγάπης  παρά χίλια λόγια που κουράζουν.

~ Εμείς τώρα καλούμαστε να αποτινάξουμε τα αρνητικά ερεθίσματα του κόσμου και ο λόγος διότι εννοήσαμε ότι η ζωή που ζούμε χάνεται όταν μέσα μας δεν αναπτύσσεται το δέντρο της ζωής το οποίο είναι η αγάπη. Εξάλλου το κάλεσμα που λάβαμε αποβλέπει στο να γίνουμε υιοί και θυγατέρες Θεού και ο μόνος τρόπος είναι η αγάπη η ανυπόκριτη η οποία στρέφεται προς πάντα συνάνθρωπο, φίλο και εχθρό. Ας ξεκινήσουμε σήμερα να κάνουμε βήματα αγάπης που να εκδηλώνουν καλή προαίρεση, να εκδηλώνουν συμπάθεια, να εκδηλώνουν λόγια και έργα αγάπης τα οποία οι αιώνες τα αγκαλιάζουν και μπορούν να μας φτάσουν στον θρόνο του Θεού. Μπορούν ακόμα να κάνουν τον ίδιο τον Θεό να χτυπήσει την πόρτα της καρδιάς μας ώστε να μεταβάλει την καρδιά μας σε καρδιά Θεού η οποία εκδηλώνει σπλάχνα Χριστού.

~ Ο Θεός όπου δει αγάπη εκεί κατεβαίνει και συναντά τον άνθρωπο που εκδηλώνει αυτή με έργα και με λόγια. Μην περιμένουμε να μας δώσουν αγάπη και μην την ζητιανεύουμε. Όταν ζητάς ή όταν ζητιανεύεις αγάπη δεν θα την χορτάσεις ποτέ διότι η αποστολή σου δεν είναι να ζητάς αλλά να δίνεις. Αν δώσουμε, να είμεθα σίγουροι ότι θα χορτάσουμε αγάπη.


 ~ Αν συνεχίσουμε να ζούμε εγωκεντρικά το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να βλέπουμε παντού εχθρούς ώστε μετά να λέμε ότι οι εχθροί μας είναι παντού. Τους εχθρούς εμείς τους δημιουργούμε και ο λόγος διότι το πνεύμα του Θεού δεν υπάρχει μέσα μας. Έχουμε δει όμως ανθρώπους που μετενόησαν και εκτιμήθηκαν με τα έργα αγάπης και από τους εχθρούς τους οποίους η άγνοια δημιούργησε στην πρότερη ζωή τους.  Η αγάπη λοιπόν του Θεού βρίσκεται παντού και αξίζει να την δίνουμε και να την παίρνουμε.

~ Όταν φτάσουμε στο σημείο να αγαπούμε τότε καινούργιοι άνθρωποι γεμάτοι αγάπη θα μπουν στη ζωή μας, μάλιστα όσοι βρίσκονται ήδη γύρω μας θα βλέπουν την αγάπη μας και θα μας αγαπήσουν και αυτοί περισσότερο. Βλέποντας τώρα την δύναμη της αγάπης θα θέλουμε να αγαπούμε περισσότερο διότι η χαρά που τα έργα μας βρίσκουν ανταπόκριση από Θεό και ανθρώπους θα είναι ανεκλάλητη. Εάν λοιπόν θέλουμε να αλλάξει ο κόσμος μπορούμε να το κάνουμε ξεκινώντας από σήμερα να μεγαλώνουμε στην αγάπη προς τον Θεό και προς τον αδελφό ή συνάνθρωπο.

~ Ο Θεός είναι μαζί μας, από μας περιμένει την απόφαση και μπορούμε, αν το πιστέψουμε, να φέρουμε την βασιλεία του Θεού πρώτα μέσα μας και κατόπιν γύρω μας. Αδέλφια μου ο Θεός-Πατέρας είναι το άπαν και πρέπει να υφίσταται στη ζωή μας διότι η αγαθότητα και η πρόνοια του Θεού φαίνεται σ’ όλα τα δημιουργήματά του. Η σοφία και η δόξα του γνωρίζεται στα θαυμαστά του έργα. Η δικαιοσύνη του το ίδιο. Η αγιότητά του γνωρίζεται από τον νόμο του. Και τελευταία, ας γνωρίζουμε ότι τους έσχατους χρόνους τους οποίους διανύουμε διότι το Άγιο Πνεύμα έτσι μας πληροφορεί ότι ενεπλήσθησαν διά του λαού του Θεού τα σύμπαντα και η γη του γνώναι τον Κύριον ως ύδωρ πολύ κατακάλυψε θάλασσας.

~ Ο Θεός έπλασε τον άνθρωπο και αφήκεν αυτόν εν χειρί διαβουλίου αυτού (τον άφησε στο θέλημά του) (Σοφία Σειράχ 15, 14).

 Ο Θεός δεν είναι ο διαρρήκτης της θύρας. Αυτός δεν εκβιάζει την θύρα της ψυχής μας. Ακούτε τι λέγει 

20 Ιδού, ίσταμαι εις την θύραν και κρούω· εάν τις ακούση της φωνής μου και ανοίξη την θύραν, θέλω εισέλθει προς αυτόν και θέλω δειπνήσει  μετ' αυτού και αυτός μετ' εμού.

21 Όστις νικά, θέλω δώσει εις αυτόν να καθήση μετ' εμού εν τω θρόνω μου, καθώς και εγώ ενίκησα, και εκάθησα μετά του Πατρός μου εν τω θρόνω αυτού.


 ~ Αν η φύση του Κυρίου ήτο μόνο θεία τότε οι δυνατότητες των ανθρώπων να πετύχουν την θέωση και να γίνει ο καθένας από εμάς αδερφός του Χριστού καθώς κληρονόμος, συγκληρονόμος και συμμέτοχος της δόξης του Χριστού είναι περιορισμένες έως απίθανες για όλους εμάς. Όταν όμως δια του ευαγγελίου απεδείχθη ότι δια της ανθρωπίνης φύσεως έγινε και απεδείχθη ο Χριστός Υιός Θεού τότε και εμείς θα μπορέσουμε να του ομοιάσουμε και να πάρουμε θάρρος στους πνευματικούς αγώνες που διεξάγουμε σήμερα. Ώστε και εμείς οι νέοι μαθητές σήμερα, οι οποίοι ανήκουμε στο μακαρισμό μακάριοι οι μη ιδόντες και πιστεύσαντες, να μπορέσουμε να φέρουμε εις πέρας με θάρρος την αποστολή μας και να του μοιάσουμε.

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ απεδείχθη Υιός Θεού εν δυνάμει, κατά το πνεύμα της αγιοσύνης, δια της εκ νεκρών αναστάσεως, Ιησού Χριστού του Κυρίου ημών’’

Εδώ υπάρχει μια λέξη κλειδί. Και απεδείχθη Υιός Θεού εν δυνάμει κατά το πνεύμα της δικαιοσύνης. Το πνεύμα λοιπόν του Κυρίου υπέταξε την σάρκα του μέσα σε σαράντα μέρες. Εν αντίθεση με εμάς και εδώ χάνουμε εμείς την δόξα του Θεού και την θεία φύση, που ενώ το πνεύμα προστάζει την σάρκα η σάρκα τα καταφέρνει να συνεχίζει να υποτάσσεται στην αμαρτία. Και αυτό γίνεται διότι υιοθετούμε ένα άλλο πνεύμα το οποίο φέρνει την αναβολή (διάβολος). Το ότι ο Χριστός απεδείχθη Υιός Θεού εν δυνάμει κατά το πνεύμα δικαιοσύνης πάει να πει ότι αγωνίσθη, δεν ήτο δώρο η δόξα του αλλά απεδείχθη Υιός Θεού διότι είχε δικαιοσύνη, υπέταξε την σάρκα ώστε να φανερώνει δικαιοσύνη.

~  Η δικαιοσύνη έχει στοιχεία αγάπης. Το πρώτο στοιχείο αγάπης είναι το έλεος, δίκαιος ανήρ ο ελεών όλη την ημέρα καθώς η δικαιοσύνη των ανθρώπων απαιτεί του Θεού προσφέρει. Το έλεος λοιπόν που χάρισε ο άνθρωπος Ιησούς χωρίς όρια και η προσφορά που τον διέπει απέδειξαν αυτόν και έκαναν αυτόν δίκαιο μάλιστα σε σημείο να ευαρεστήσει τον Πατέρα του, με συνέπεια να του χαρίσει ο Πατέρας του και Πατέρας μας το υπέρ παν όνομα και την υπερέχουσα δόξα απείρου κάλους, ώστε να ονομαστεί Υιός Θεού.

~  Και εμείς λοιπόν αν θέλουμε να του μοιάσουμε και να ευαρεστήσουμε τον ουράνιο Πατέρα μας θα πρέπει να μας διέπει η δικαιοσύνη του ελέους και της προσφοράς. Μπορούμε και τα δυο αυτά στοιχεία με ένα μικρό αγώνα να τα εξασφαλίσουμε, αρκεί να μην αργούμε να αποφασίσουμε και να πάρουμε την μεγάλη δόξα την οποία μας επωμίζει ο Θεός.


 


~ Άλλο στοιχείο γραφικό το οποίο φανερώνει ότι ο Ιησούς αγωνίσθηκε σαν άνθρωπος είναι το εξής, πειρασθείς κατά πάντα φανερώνει ο Λόγος του Θεού δύναται να βοηθήση τους πειραζομένους. Εδώ φανερώνεται ότι ο Χριστός επειράσθηκε στα πάντα, ώστε να μην έχει κανείς καμία δικαιολογία στο να λέει ότι δεν γίνεται να γίνεις Θεός ή ότι δεν μπορώ εγώ. Ο ίδιος τόνισε, Θεοί είστε και υιοί υψίστου πάντες, καθώς σεις πλειότερα τούτων θέλετε ποιήσει, καθώς θαρσείτε εγώ ενίκησα τον κόσμο, καθώς πειρασθείς κατά πάντα δύναται να βοηθήση τους πειραζομένους κ.λ.π.

~ Οι τρεις πειρασμοί  του Κυρίου  φανερώνουν τις δοκιμασίες που πρέπει να περάσουμε όλοι στην αρχή της πνευματικής ζωής μας, ώστε οι άγγελοι και η θεία φύση να αναλάβουν το υπόλοιπο επί γης καιρό του βίου μας μέχρι να περάσουμε στον άφθαρτο, άγιο, άκτιστο, αθάνατο, γεμάτο χαρά κόσμο του Θεού. Φανερώνουν ακόμη οι πειρασμοί αυτοί, την καθημερινότητά μας την οποία ο καθένας άνθρωπος καλείται όταν αντιμετωπίζει τους πειρασμούς αυτούς στην καθημερινότητά του να ανταπεξέλθει, ώστε αυτοί οι πειρασμοί όταν έρθουν να ξεπεραστούν.

~ Μόνο αυτοί που θα δοκιμαστούν και θα φανερώσουν Χριστό με αξιοπρέπεια και με ειλικρίνεια θα ηγηθούν στην ζωή. Όσοι τώρα συμβιβαστούν για να μην γίνουν αποσυνάγωγοι και αιρετικοί κατά κόσμο τότε σιγά σιγά θα δαιμονιστούν και θα αφανιστούν, μη γένοιτο εις εμάς. Θα πρέπει να ξέρουμε ότι μεταξύ μας δυνάμεθα να κρυβόμαστε και να μην φανερώνουμε το αληθινό πρόσωπο μας όμως έμπροσθεν του Θεού δεν μπορούμε να κρύψουμε ουδέν, τα πάντα γυμνά και τετραχιλισμένα μάλιστα και οι τρίχες της κεφαλής μας είναι όλες αριθμημένες υπό του Θεού. Πόσο μάλλον ο τρόπος σκέψης και ο τρόπος ο πνευματικός που εργαζόμεθα.

~ Ο άνθρωπος του Θεού δίνει αγάπη χωρίς μέτρο, όπως λέει και ο απόστολος Παύλος διότι η αγάπη πάντα στέγει, πάντα ελπίζει, χαίρει με το καλό, λυπάται με το κακό, η αγάπη ποτέ δεν εκπίπτει και αν τύχει να δίνεις όλη σου την αγάπη σε έναν άνθρωπο και αυτός δεν την δέχεται, η αγάπη αυτή θα γυρίσει πάλι πίσω στον άνθρωπο του Θεού.

~  Ο άνθρωπος του Θεού έχει προορισμό, έχει επιδιώξεις και αυτές είναι εντολήν καινήν δίδωμι υμίν, να αγαπάτε αλλήλους. Ο προορισμός του είναι να φτάσει τους συνανθρώπους του στο να εννοήσουν ότι είναι συμφέρον τους να είναι ενωμένοι με το πνεύμα του Χριστού, εν συνδέσμω της αγάπης.

~ Ο άνθρωπος του Θεού ζει στην αγάπη και δίνει αγάπη. Η αγάπη του Θεού ομοιάζει με την αγάπη των γονέων ως προς τα παιδιά. Οι γονείς όλο δίνουν χωρίς να ξέρουν αν θα λάβουν.

~ Ο άνθρωπος του Θεού είναι ταπεινός. Ταπείνωση σημαίνει ου γαρ ήλθον διακονηθήναι αλλά διακονήσαι και δούναι την ζωήν αυτού λύτρον αντί πολλών.

~ Ο άνθρωπος του Θεού δεν συζητά και δεν παρουσιάζει τα δικά του προβλήματα, όταν τον παίρνουν τηλέφωνο πολλές φορές δεν τον ρωτάνε τι κάνεις, αμέσως μπαίνουν στο θέμα, αδελφέ έχω αυτό το πρόβλημα. Πράγματι, ο άνθρωπος του Θεού δεν έχει προβλήματα για τους άλλους διότι ο Θεός του τα λύνει με θαύματα μεγάλα, έτσι ο άνθρωπος του Θεού βρίσκει την δύναμη να λύνει των άλλων τα προβλήματα.

~ Ο άνθρωπος του Θεού πάντα προσεύχεται διότι πιστεύει ότι χωρίς την συγκατάθεση και ευλογία του Θεού στην ζωή του δεν μπορεί να κάνει κανένα έργο πνευματικό, ώστε να το φέρει ενώπιον του Θεού.

Ο άνθρωπος του Θεού δεν πιστεύει ότι αφ’ εαυτού μπορεί να κάνει ένα έργο πνευματικό.

Ο άνθρωπος του Θεού είναι ακόμη και ιεραπόστολος και με την δύναμη του Θεού κηρύττει το ευαγγέλιο του χριστού, το ευαγγέλιο της βασιλείας σε οποιαδήποτε χώρα ή πόλη χωρίς να αντιμετωπίζει μεγάλα και σοβαρά προβλήματα. Μάλιστα και τα λίγα που μπορούν να παρουσιαστούν φεύγουν αστραπιαία, διότι ο Χριστός ανοίγει δρόμους και μονοπάτια πνευματικά, τα οποία του δίνουν άπειρη δύναμη, άπειρη ενέργεια, άπειρη χαρά.

~ Ο άνθρωπος του Θεού αντιστέκεται στο πονηρό που βλέπει μέσα του, ο Κύριος τονίζει, αντιστήναι τω πονηρώ και ησυχάζει στο κακό που βλέπει γύρω του. Μη αντιστήναι τω πονηρώ τονίζει ο Λόγος του Θεού όταν αυτό έρχεται απ’ έξω, λοιδορούμενος ουκ αντελοιδόρει απειλούμενος ουκ ηπείλει.  Καθώς νίκα το κακό δια του αγαθού, που ο Θεός του έχει στην καρδιά του. Δηλαδή όταν τον διώκουν, τον κατηγορούν, τον προσβάλουν αυτός όμως ησυχάζει. Αυτό χρειάζεται να το έχει ο άνθρωπος του Θεού διότι ενεργεί θετικά, καθοριστικά στην αναγέννηση του συνανθρώπου που ο Θεός του έστελλε για να τον εκπαιδεύσει.


 

~ Ο άνθρωπος του Θεού δεν φεύγει από τον κόσμο, δεν κρύβεται από αυτόν, ίσα-ίσα ζει στον κόσμο, πληρώνει φόρους ενοίκιο, δουλεύει κ.λ.π. με λίγα λόγια παλεύει όπως ο κόσμος, αλλά δεν τον αγγίζει, δεν τον νικά ο κόσμος και τα συστήματα του κόσμου. Έτσι με αυτόν τον τρόπο φανερώνει ανωτερότητα πνεύματος και διαύγεια πνεύματος, ώστε να δύναται να νικά τον κόσμο, συνάμα μαθαίνει και τους αδελφούς που ο Θεός του έστειλε γύρω του δια του παραδείγματός του και οι αδελφοί του να νικούν τον κόσμο και να ζουν μέσα σε αυτόν με χαρά χωρίς να τους νικά ο κόσμος.

~ Ο άνθρωπος του θεού έχει πίστη, ζώσα πίστη, που δύναται να μεταβάλλει την ασθένεια σε υγεία, την θλίψη σε χαρά, την αμαρτία σε αναμαρτησία, την ασοφία σε σοφία, την αδυναμία σε παντοδυναμία.

Ο άνθρωπος του Θεού δεν ανήκει σε ομάδες όπου να δέχεται διαταγές, αλλά ούτε και δίνει ο άνθρωπος του Θεού διαταγές. Ο άνθρωπος του Θεού ανήκει στον Θεό και στον συνάνθρωπο, με το πνεύμα της ευγενούς άμιλλας και με το πνεύμα της ταπείνωσης και με αυτά τα στοιχεία συνεργάζεται με τους πνευματικούς του αδελφούς.

~ Ο άνθρωπος του Θεού δεν παρεμβαίνει στην ζωή των άλλων αρνητικά, με θυμούς, πονηρίες και εγωισμούς. Αλλά ούτε και θετικά αν δεν του ζητηθεί.

~ Εύχομαι οι πάντες να εννοήσουμε την αξία του Λόγου του Θεού και να γίνουμε οι πάντες άνθρωποι διδακτοί υπό του Θεού.

Αν θέλουμε μια μέρα να συναντήσουμε τον Θεό, θα πρέπει να έχουμε φτάσει στο πνευματικό επίπεδο όπου θα μας διακατέχουν δύο στοιχεία.

Το πρώτο είναι ότι όταν φτάσουμε στο σημείο να γνωρίσουμε τον Θεό να μην το φανερώνουμε αλλά να κινούμεθα με άκρα ταπείνωση.

Το δεύτερο είναι να μην μπαίνουμε στην ελεύθερη βούληση του άλλου αγαθά ή πονηρά, να αφήνουμε τον Θεό να πορεύεται στη ζωή μας. Αμήν.

~ Ο Χριστός να βασιλεύει στη ζωή όλων των παιδιών που εργάζονται το θέλημα του Θεού με το πνεύμα της Φωνής Θεού αλλά να βασιλεύει και σε όλα εκείνα τα αδέλφια που σήμερα εργάζονται το αγαθό παγκόσμια. Να βασιλεύει ακόμα ο Χριστός και στο σύνολο των αδελφών που κοσμούν την εκκλησία του Θεού παγκόσμια —ανεξαρτήτως έθνους, φυλής, θρησκείας, οργάνωσης, δόγματος— αφού όλα τα αδέλφια μας σε όλον τον κόσμο επιζητούν διακαώς την δικαιοσύνη του Θεού η οποία πάντα στεγάζει και εύκολα στεγάζεται μέσα σε ψυχές που διακατέχονται από το έλεος του Θεού το οποίο πάντα χαρίζει και αιώνια χαρίζεται. Ο Θεός να ευλογεί τη ζωή όλων!  Αμήν.

Νεότερη Παλαιότερη