Να κάνουμε το θέλημά μας θέλημα του Θεού.
Μια αγάπη
γενναία φτάνει ως την συγχώρεση. Μια αγάπη πιο γενναία φτάνει ως την θυσία. Μια
αγάπη πιο πολύ γενναία φτάνει ως την αγάπη προς τους εχθρούς.
Το ανάγκασον
έρχεται πρώτα στον καθένα ατομικά και έπειτα στο σύνολο.
Για να πάρουμε
το Πνεύμα το Άγιο χωρίς μέτρο πρέπει να έχουμε αγάπη και λατρεία στον Χριστό
και στον συνάνθρωπο.
Περπάτησε ο Ενώχ
μετά του Θεού. Εννοεί ότι τηρούσε τις εντολές του Θεού Πατέρα.
Άπαξ και
δίς ομιλεί ο Θεός στον άνθρωπο δηλαδή όλοι γνώρισαν τον Θεό.
Έλθετε προς με,
πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι, και εγώ αναπαύσω υμάς, ο γαρ ζυγός μου
χρηστός και το φορτίον μου ελαφρόν. Διότι πράος είμι και ταπεινός την καρδία
και ευρήσετε ανάπαυση εις τας ψυχάς υμών. Να λοιπόν που αυτός που αγαπά
την ζωή, τον Χριστό είναι πράος, είναι ταπεινός, είναι ήρεμος, είναι γλυκός και
εις τα λόγια του και εις τα έργα του και εις την συμπεριφορά του και οι
άνθρωποι εκεί βρίσκουν ανάπαυση, ας είναι και αυτός άνθρωπος. Όπου υπάρχει η
αγάπη λοιπόν προς την ζωή, προς τον Χριστό, όπου υπάρχει η θυσία και όπου
υπάρχει η καλή συμπεριφορά και η πραότης εκεί τρέχει ο κόσμος.
Να φτάσουμε όλοι
στο σημείο ώστε όταν μας ρωτάνε τί δουλειά κάνετε να λέμε μαθητής του Χριστού
είμαι και υπηρέτης του αγίου λαού Του.
Χριστός: Θα
κρούω την πόρτα όλων ακόμη και αυτών που κάνουν ότι δεν ακούνε.
Το ψέμα
(διάβολος) πάει πάντα παρέα με τα 5 φίδια: Ζήλια, ψέμα, εγωισμός, κρίση και
πονηρία.
Για όσους έχουν
εγωισμό και υπερηφάνεια, ας γνωρίζουν ότι όποιος πηγαίνει στην εκκλησία και
μελετά τον Λόγο του Θεού: 1) Εγώ είμαι το θέλειν και το ενεργείν εν
υμίν. 2) Άνευ εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν. 3) Ουδέ του
τρέχοντος ουδέ του θέλοντος αλλά του ελεούντος Θεού. 4) Εάν μη Κύριος
οικοδομήση οίκον εις μάτην εκοπίασαν οι οικοδομούντες. 5) Ο Θεός
είναι Παντοκράτορας καθώς ο Θεός είναι το Α και το Ω του παντός
και 6) Ο Χριστός είναι η οδός, η αλήθεια και η ζωή.
Η ενότητα
έρχεται όταν κρύβουμε τα λάθη των άλλων και τους βοηθάμε πνευματικά με έλεος
και ανυπόκριτη αγάπη να φύγουν από το λάθος αφού όμως πρώτα φύγαμε εμείς.
Αν μιλάμε όταν
μας ρωτάνε αντιμετωπίζουμε τον εγωισμό.
Τα όπλα του
διαβόλου είναι η δόξα, ο πλούτος, η ύλη, τα στοιχεία θα τα βρούμε στην παραβολή
του άφρονα. Τα οποία χρησιμοποιούνται όχι για την δόξα του Θεού αλλά για οφέλη
μόνο προσωπικά. Χρειάζεται όταν έχουμε τα ανωτέρω να τα κάνουμε καλή χρήση.
Ο λίθος που
εμποδίζει να αναστηθούμε πνευματικά είναι ο εγωισμός. Εγωισμός είναι να πιστεύω
ότι εγώ μπορώ ενώ εσύ δεν μπορείς. Όταν έχουμε εγωισμό αμέσως φέρνουμε κοντά
μας την ζήλια, η ζήλια όταν έρθει φέρνει την πονηρία, η πονηρία φέρνει το ψέμα,
το ψέμα φέρνει την κρίση. Η κρίση φέρνει τον εωσφόρο ο οποίος είναι το
μεγαλύτερο δαιμόνιο και το μεγαλύτερο λάθος στην ζωή μας.
Η ευθιξία
παρατηρείται σε αυτόν που έχει μεγάλη θέση κοινωνική ή πνευματική ή έχει μεγάλη
ιδέα για τον εαυτόν του.
Ο εγωιστής για
να μην πει συγνώμη είναι ικανός να σου μιλάει από δύο ώρες μέχρι δύο μέρες ώστε
να δικαιολογηθεί, χρειάζεται προσοχή!
Ότι κάνω εγώ
ξεπερνώντας τα ανθρώπινα όρια μπορεί να το κάνει ο καθένας στον τομέα του. Αν
αυτό δεν γίνεται σε κάποιον είναι γιατί δεν μάθαμε να προσπαθούμε, δεν μάθαμε
να ψάχνουμε την μαγεία της περιπέτειας, δεν μάθαμε να βλέπουμε πέρα από το ορατό.
Όπου υπάρχει
πίστη υπάρχει αγάπη, όπου υπάρχει αγάπη υπάρχει γαληνή, όπου υπάρχει γαληνή
υπάρχει Θεός, όπου υπάρχει Θεός δεν υπάρχει ουδεμία ανάγκη.
Όταν κάποιος
πρόκειται να σταθεί μπροστά στον Κύριο για να προσευχηθεί απαιτείται η ψυχή του
να κοσμείται από τις παρακάτω αρετές: Πρώτον θερμή πίστη, αυτή έχει
τα φτερά που θα φέρουν την προσευχή στον θρόνο του
Θεού. Δεύτερον ταπείνωση, δηλαδή να κατατάσσει τον εαυτόν του μεταξύ
των ανάξιων και των αμαρτωλών και να λέει όπως ο Απόστολος Παύλος ότι από τους
αμαρτωλούς πρώτος είμαι εγώ. Τρίτον ελεημοσύνη, είναι παράλογο να
κρούει κάποιος την θύρα του ελέους του Κύριου ενώ αυτός δεν ελεεί κανέναν και
είναι ανελεήμων. Ο Χριστός παιδάκι μου κατήλθε από τον ουρανό και θυσιάστηκε
για την σωτηρία σου, χαρίζοντας σε εσένα και σε όλο το ανθρώπινο γένος το μέγα
έλεος. Ο νόμος οδηγούσε δια της παραβάσεως τους ανθρώπους στην απώλεια. Σήμερα
όμως δια της παραβάσεως όταν γίνεται, δύνασαι δια της μετάνοιας και του μέγα
ελέους να εισέλθεις στην Βασιλεία του Θεού. Τέταρτον αμνησικακία, αν
στην καρδιά μας εμφωλεύει σαν φίδι το μίσος και η κακία για κάποιον συνάνθρωπό
μας έστω και αν αυτός μας αδίκησε, η προσευχή μας θα είναι ανώφελη. Το να
μνησικακούμε και ταυτόχρονα να ζητούμε από τον Θεό, αυτό αποτελεί ανεπίτρεπτο
θράσος το οποίο αποστρέφει τον Θεό από την προσευχή, μη λαμβάνοντας υπόψη τα
αιτήματά μας, μη γένοιτο εις ημάς.
Ο Χριστός μας
διαβεβαιώνει ότι, πας ο αιτών λαμβάνει και ο ζητών ευρίσκει και εις τον
κρούοντα θέλει ανοιχθή. Όταν ζητούμε και δεν ικανοποιούνται τα αιτήματά μας
τούτο συμβαίνει διότι δεν ζητούμε αυτά που πρέπει, τότε που πρέπει και με τον
κατάλληλο τρόπο. Είναι σαν να μας λέει αυτά που είπε στους υιούς του Ζεβεδαίου,
ουκ οίδατε τι αιτείσθε. Αν προσευχόμαστε επί μακράν και δεν εισακουόμαστε,
κάποια από τις παρακάτω αιτίες θα υπάρχει. Ή ζητούμε κάτι πριν την ώρα ή
ζητούμε με αναξιότητα και κενοδοξία ή υπάρχει κίνδυνος με την ικανοποίηση των
αιτημάτων μας να υπερηφανευθούμε και να περιπέσουμε σε αμέλεια, με κίνδυνο να
χάσουμε την σωτηρία της ψυχής μας και του σώματός μας.
Ο σατανάς
αποδορυφορήθηκε από τον Θεό και έτσι μετασχηματίζεται σήμερα σε άγγελο φωτός.
Με σκοπό να εξαπατά τις ενασκούμενες ουρανόδρομες ψυχές με ήθος και χρώμα δήθεν
αρετής και αγιότητας, βάζοντας μέσα τους εγωισμό όπου δια αυτού του εγωισμού
τους συγκεντρώνει στο στρατόπεδό του προς εκτέλεση. Μη γένοιτο εις ημάς.
Να πλησιάζουμε
με ταπεινοφροσύνη στην προσευχή και όχι με παρρησία ακόμη και αν έχουμε μεγάλο
καθαρισμό και πολυποίκιλο πνευματικό έργο.
Ο Δαυίδ έλεγε,
Κύριε μην εισέλθης εις κρίσιν μετά του δούλου σου, ότι ου δικαιωθήσεται ενώπιόν
σου πας ζων.
Σε ποιόν θα
επιβλέψω, μόνο στον ταπεινό, ησύχιο και τρέμοντα τους λόγους μου.
Ξυλοκέρατα είναι
τα πρότυπα της κοινωνίας μας όπως: Ο τύπος, η τηλεόραση, η διασκέδαση κλπ..
Ποτέ δεν χορταίνεις όταν δεν έχεις Χριστό.
Όλες οι αρετές
και οι δυνάμεις βρίσκονται μέσα μας, ίσως σε λήθαργο. Το Άγιο Πνεύμα σε φωτίζει
να πάρουν σάρκα και οστά.
Ο ενθουσιασμός
και η δραστηριότητα είναι το σωσίβιο που θα μας βγάλουν στην ξηρά.
Ο Θεός ότι δίνει
δεν το παίρνει πίσω. Μα όταν δεν το εργάζεσαι και δεν το επεξεργάζεσαι δια της
μελέτης, δια της προσευχής, δια της εξαπλώσεως, δια της εφαρμογής γίνεται
καχεκτικό με φυσική συνέπεια να πεθάνει αργά ή γρήγορα.
Ο δυνατός κατά
Θεό επιστρέφει αμαρτωλό και αναγεννά τους ανθρώπους της αμαρτίας. Ο δυνατός
κατά πονηρό επιστρέφει χριστιανό δίγνωμο στα δίχτυα της αμαρτίας ή στην
πνευματική τεμπελιά. Άρα οι δυνατοί πνευματικά επηρεάζουν προς τον Θεό
ανθρώπους και δεν επηρεάζονται από τον πονηρό ή τους ανθρώπους του πονηρού.
Όταν παίρνεις
κάτι από τον Θεό χωρίς αγώνα το ξεχνάς γρήγορα και θέλεις και αλλά. Μάλιστα δεν
το εκτιμάς. Προσευχή, προσοχή και αγώνα για την απόκτηση αρετών.
Ο πνευματικός
άνθρωπος παρακολουθεί συνεχώς τον εαυτό του και όχι τον συνάνθρωπό του.
Ο Θεός δεν
κουράζεται μέρα - νύχτα να μας μιλάει. Εμείς όμως είμεθα διατεθειμένοι να τα
εφαρμόσουμε; Άρα όταν ζητάμε να μας μιλάει, να τείνουμε στην εφαρμογή και στην
υπακοή στον Λόγο του ώστε να μας μιλάει πάντα. Επομένως να εργαζόμαστε και όχι
να περιεργαζόμαστε.
Πνευματικός
είναι αυτός που φεύγει το πρωί από το σπίτι του και γυρίζει το βράδυ χωρίς να
έχει επηρεαστεί ή να έχει κουραστεί. Τούτο αφήνει να εννοηθεί ότι ο άνθρωπος
αυτός αντιμετωπίζει τα πάντα συν Θεό και τίποτε δεν δύναται να τον καταβάλλει.
Το καλύτερο
κήρυγμα είναι αυτό που κάνει ο αναγεννημένος άνθρωπος δια της σιωπής και της
εφαρμογής της αγάπης του Θεού, η οποία διαμοιράζεται σωστά προς πάντα
συνάνθρωπο, φίλο ή εχθρό. Όταν φέρνουμε ανθρώπους κοντά στον Χριστό και στις
επιδιώξεις της φωνής του Θεού δια της σιωπής, αυτό σημαίνει ότι ο Θεός
πορεύεται και η πνευματική διαύγεια που μας διακατέχει φανερώνεται ως σαν πόλη
κτισμένη πάνω όρους στους συνανθρώπους μας. Όταν κηρύττουμε δια τον λόγο τότε
να ξέρουμε ότι κηρύττουμε τον εαυτόν μας ώστε να τα ακούσουμε εμείς και να τα
εφαρμόσουμε.
Όπως τα σύννεφα
κρύβουν τον ήλιο έτσι και οι πονηρές κοσμικές σκέψεις σκοτίζουν και δαιμονίζουν
το μυαλό και την ζωή μας.
Μακάριο δεν
είναι τόσο να γνωρίζεις κάτι περί Θεού αλλά το να έχεις μέσα σου τον Θεό.
Κύριος. Παιδάκια
μου γλυκά, ολόγλυκά μου είστε ένα υγιές, ξεχωριστό κύτταρο δικό μου το οποίο
μεταλλάσσεται εξελίσσεται και πολλαπλασιάζεται ώστε μια μέρα όλοι μαζί να
αποτελέσετε το σώμα το δικό μου στον κόσμο. Το οποίο σώμα θα αποτελείται από
εκατομμύρια κύτταρα (άνθρωποι) υγιή δικά μου ώστε δια μέσου σας να φανεί το
σώμα μου στον κόσμο. Γένοιτο, αμήν.
Όταν κάποιος
αρνείται τα του Θεού για να έχει την εύνοια και τα αγαθά του κόσμου, ομοιάζει
με τον Ιούδα ο οποίος πρόδωσε τον Χριστό για τριάκοντα αργύρια. Σίγουρα αυτός ο
άνθρωπος παίρνει χαρά από τα τριάκοντα αργύρια όμως τα αποτελέσματα της χαράς
αυτής φέρνουν τον θάνατο ψυχής και σώματος, μη γένοιτο εις ημάς, Θεός φυλάξει.
Η αγάπη δεν
περιορίζεται, δεν δεσμεύεται ώστε να υπηρετεί τις επιδιώξεις ενός δόγματος ή
μιας οργάνωσης με το σύστημα του φανατισμού. Η αγάπη είναι άπειρη και έχει την
δύναμη να αγκαλιάζει το άπειρο και ότι υπάρχει σε αυτό.
Ποιά η θρησκεία
και το Πολίτευμα τον Άγιον; Σίγουρα η αγάπη, η ταπείνωση και η ζωή η αιώνιος.
Οι θρησκείες, τα
δόγματα και τα πολιτικά συστήματα εξυπηρετούν σκοπούς, ατομικές και προσωπικές
φιλοδοξίες. Αυτό φαίνεται διότι κανένα δόγμα χριστιανικό δεν μπόρεσε να ενωθεί
με κάποιο άλλο δόγμα. Ένα άλλο που μαρτυρά το ψέμα των δογμάτων είναι ότι όλοι
λένε ότι θα έρθει ο αντίχριστος και κανένας δεν λέει γιατί θα έρθει. Ας ξέρομε
ότι θα έρθει διότι δεν υπάρχει δικαιοσύνη, όλοι μηδενός εξαιρουμένου ψεύδονται
ότι έχουν δικαιοσύνη. Όταν οι άγγελοι πήγαιναν να καταστρέψουν τα Σόδομα και τα
Γόμορρα, ο Αβραάμ ρώτησε πότε και αν μπορεί να ανατραπεί ο αντίχριστος και οι
άγγελοι είπαν αν μόνο υπάρχουν έστω και 10 δίκαιοι. Άρα σήμερα που όλοι λένε
ότι θα έρθει ο αντίχριστος και θα πάρει όλο τον πλανήτη πόσοι να είναι οι
δίκαιοι; Ένα άλλο που φανερώνει την υποκρισία των χριστιανικών δογμάτων είναι
ότι προτιμούν όλα τα δόγματα και όλες οι χριστιανικές οργανώσεις να έχουν τα
χρήματα που μαζεύουν από τα μέλη τους στις τράπεζες και να τοκίζονται και όχι
να βρίσκουν φτωχές οικογένειες και να τις βοηθάνε.
Το κάθε δόγμα σε
θέλει για τον εαυτό του. Η αγάπη όμως δεν δογματίζεται, δεν περιορίζεται γι’
αυτό κινείται ο άνθρωπος που έχει αγάπη όπως ο Θεός. Για παράδειγμα, ο Θεός
επισκέπτεται τα δόγματα, τους λέει μπράβο και τα δόγματα καμαρώνουν. Και ο
Χριστός φεύγει. Δυστυχώς δεν τον ρωτούν αν χρειάζεται κάτι να αλλάξουν. Αν τον
ρωτήσουν νομίζω ότι ο Θεός θα τους πει, στον υλικό τομέα να ενώσουν τις
περιουσίες τους και στον πνευματικό τομέα όπως να σέβονται την θρησκευτική
συνείδηση και την ελευθερία του άλλου. Γένοιτο Αμην.
Ο διάβολος
επέτρεψε και έκανε συνθήκη με τους χριστιανούς τα εξής: Να δημιουργούν
εκκλησίες, να κάνουν κηρύγματα, να προσεύχονται, να ψέλνουν και να υμνούν τον
Θεό. Όμως να μην εφαρμόζουν αυτά που λένε.
Οι απόστολοι, οι
προφήτες και όλοι οι πνευματικοί έχουν τριπλό πόλεμο. 1) Πολεμούνται
από τους οικείους. 2) Δεν τους δέχεται ο κόσμος. 3) Βλέπουν
το μέλλον και πολλές φορές στενοχωριούνται όταν αυτό έρχεται από την αμαρτία.
Γνώσεσθε την
αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς. Ο άνθρωπος είναι πρόθυμος να ταξιδέψει
μακριά για να κηρύξει τον Χριστό, είναι πρόθυμος να δώσει τα υπάρχοντά του για
την εξάπλωση, κάνει με λίγα λόγια τα πάντα. Όμως δεν μπορεί να κάνει το πιο
ασήμαντο και το πιο σημαντικό που εμποδίζει την ίδρυση της Βασιλείας των
ουρανών και την ένωση των χριστιανών. Ποιό είναι αυτό; Μην κρίνετε ίνα μην
κριθήτε τις είσαι συ όστις κρίνεις αλλότριον οικέτη, είς ό,τι κρίνεις τον άλλον
σεαυτόν κατακρίνεις.
Ο Κύριος δεν
εκδικείται όπως εκδικούνται οι άνθρωποι οφθαλμός αντί οφθαλμού. Εκδικείται με
την αποστροφή. Ο ψαλμωδός αναφέρει, μη αποστρέψης το πρόσωπόν σου απ’ εμού και
ομοιωθήσομαι τοις καταβαίνουσι εις λάκκον.
Δεν χρειάζονται
ώρες για να γίνεις διάβολος αρκεί μια λέξη, αρκεί ένα λεπτό, θυμήσου τον
εωσφόρο από άγγελος του Θεού έγινε σε μια στιγμή διάβολος. Αυτή η στιγμή ήταν
όταν είδε τον Θεό να δημιουργεί τον άνθρωπο. Προσευχή λοιπόν! Για να μην
κινδυνεύσομε, να χτίσομε σε δύο στοιχεία του Θεού. Στην αγάπη προς πάντες και
στην ταπείνωση. Όποιος παρουσιάζει οποιαδήποτε αρετή χωρίς αγάπη και ταπείνωση
είναι καθαρώς υποκρισία και είναι θέμα χρόνου να αποδειχτεί.
Το πνεύμα
δημιούργησε τα αμάξια, τα τρένα, τα καράβια, τα αεροπλάνα, τα υποβρύχια, τους
υπολογιστές, τα σπίτια, τον φυσικό και τον υπερφυσικό κόσμο. Και δυστυχώς οι
άνθρωποι αγάπησαν την κτίση και όχι τον κτίσαντα, αγάπησαν την ύλη, την
τηλεόραση, τα αμάξια και όχι αυτόν που φώτισε να τα φτιάξουν. Το πνεύμα γέμισε
τον κόσμο επιστήμες. Οι άνθρωποι αγάπησαν τις επιστήμες και όχι αυτόν που τις
έδωσε. Λυπηρό το γεγονός! Να λατρεύεις το σπίτι, το χωράφι, την περιούσια του
πατέρα σου που αυτός φρόντισε να την έχεις. Και έτσι να κλείνεις τον πατέρα σου
στο γηροκομείο ή να τον πετάς ή να τον περιφρονείς ότι εσύ ξέρεις καλύτερα. Ας
σοβαρευτούμε απέναντι στον Δημιουργό διότι κακώς κακώς απολέση εμάς, μη γένοιτο
Κύριε. Γενηθήτω το θέλημα Σου.
Βλέπομε στον Ιώβ
να συμβαίνουν τρομερά γεγονότα στην ζωή του και απορούμε ο Θεός δοκιμάζει έτσι
τα παιδιά του; Σίγουρα ο Θεός παραχωρεί τα πάντα. Σκοπός της παραχώρησης είναι
να διδάσκονται οι γενεές και μέσα από την πτώση, το κακό και το καλό. Η Καινή
Διαθήκη αναφέρει, τα πάντα συνεργούν στο αγαθό. Το θέλημα του Θεού όμως είναι ο
άνθρωπος να ενωθεί με τον Θεό και να τον γνωρίσει όπως είναι. Διότι ο Θεός
είναι αγάπη, είναι σαν ένα μικρό παιδί και αυτό που θέλει είναι πάντα το καλό
να έρχεται στα παιδιά του και πάντα όταν βρέχει, βρέχει για δικαίους και για
αδίκους. Στην Παλαιά Διαθήκη οι άνθρωποι άκουγαν πολλές φωνές και πίστευαν ότι
όλες είναι του Θεού. Στην Καινή Διαθήκη γνωρίζουμε ότι ο διάβολος έρχεται ως
άγγελος φώτος. Φαίνεται ότι άγγελος φωτός μίλαγε στον Ιώβ διότι πίστευε ότι τα
παιδιά του με αυτά που κάνουν, θα πάθουν όλοι κακό. Συγκεκριμένα στο γ΄
κεφαλαίο αναφέρει, στον 25 στίχο: Επειδή εκείνο το οποίον εφοβούμην συνέβη εις
εμέ, και εκείνο το οποίον ετρόμαζον ήλθεν επ’ εμέ. Να προσέξομε τι φωνές
μπαίνουν μέσα μας ώστε να μην μας βρει κακό αφού η πίστη είναι αυτή που ενεργεί
θετικά ή αρνητικά. Να πιστεύομε πάντα το καλό και αυτό θα έρχεται, όχι το κακό.
Μάλιστα να πιστεύομε το καλό και εκεί που βλέπομε ότι πάει να γίνει κακό, για
να βοηθήσομε θετικά τον πλησίον μας.
Ο Θεός
δημιούργησε τον άνθρωπο κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση, όπως ξέρομε. Ο εωσφόρος
ήτο ο πρώτος άγγελος του Θεού. Όταν λοιπόν ο εωσφόρος είδε την δόξα με την
οποία ο Θεός έλουσε τον άνθρωπο, ζήλεψε και μίσησε τον Θεό. Και άρχισε από τότε
έναν πόλεμο προς τον Θεό και πάνω από όλα προς το κτίσμα του Θεού, τον άνθρωπο.
Αυτός ο πόλεμος θα συνεχίζεται ωσότου ο διάβολος καταφέρει τον άνθρωπο να τον
κάνει δικό του. Ο Θεός είναι αγάπη, δεν μπορεί να κάνει τίποτε άλλο από αγάπη.
Έτσι λοιπόν αφήνει τον άνθρωπο αφού πρώτα ο άνθρωπος δίνει τέτοιο δικαίωμα στον
Θεό δια της παραβάσεως της αγάπης. Το κτίσμα του Θεού αφήνει λοιπόν να γίνεται
κτίσμα του διαβόλου. Εμείς μάθαμε ότι ο άνθρωπος γεννήθηκε να ζει αιώνια, να
μην πεθαίνει και βάση του Λόγου του Θεού αυτό αληθεύει, και πας ο ζων και
πιστεύων είς εμέ ου μη αποθάνη είς τον αιώνα. Αυτήν την αιώνια ζωή ήθελε και
θέλει ο Θεός να την δώσει στον άνθρωπο. Όμως ο άνθρωπος να την πάρει αφού πρώτα
εννοήσει και θελήσει να νομοθετείται με τους νόμους της αγάπης. Αυτό όμως από
ότι βλέπομε, δεν μπορούν να το εννοήσουν και πιο πολύ να το εφαρμόσουν οι
χριστιανοί. Γι’ αυτό ο Θεός θα περιπλέξει τον άνθρωπο ώστε ο αντίχριστος να
πλανήσει ει δυνατόν και τους εκλεκτούς. Πώς θα το καταφέρει αυτό; Έβαλε τώρα
τους επιστήμονές του ώστε να ψάχνουν για την αφθαρσία. Όταν την βρουν, θα την
δώσει στον άνθρωπο με τα πάθη που έχει τώρα. Σκοπός του διαβόλου είναι να
κλέψει την αφθαρσία και να την δώσει στα μέλη του. Όλοι θα τρέξουν να την
πάρουν γι’ αυτό αναφέρεται ότι θα πλανήσει και τους εκλεκτούς. Μήπως σήμερα δεν
τους έχει πλανήσει; Αφού όλος ο χριστιανικός κόσμος καταφεύγει στα φάρμακα και
όχι στην προσευχή ώστε να γίνονται τα θαύματα. Φανταστείτε τους ανθρώπους με
χιλιάδες πάθη, ζήλιες, ψέματα, εγωισμούς, κρίση, και αφθαρσία. Ο Θεός είχε πει
όταν ο άνθρωπος έπεσε, δεν είναι καλό ο άνθρωπος να ζει αιώνια, ακόμη είπε,
είναι συμφέρον να πεθαίνει ο άνθρωπος. Συμφέρον του ανθρώπου είναι να ζει
αιώνια αφού αποκτήσει αγάπη, χωρίς αυτή όλα ματαιότης.
Αν η αγάπη είχε
όνομα θα λέγονταν θυσία.
Το κοινό όνομα που
αναφέρεται στην Αποκάλυψη είναι η θυσία. Χωρίς θυσία δεν έχει ουδείς θέση μέσα
στην Βασιλεία του Θεού.
Αν έχομε αγάπη
θα αρπαχτούμε απολύτως βέβαιο.
Η αγάπη δεν
περιορίζεται σε ένα δόγμα, σε μια θρησκεία, σε ένα κράτος. Η αγάπη είναι
συμπαντιαία, αγαπά όλο το σύμπαν γιατί είναι του Θεού και ότι είναι σε αυτό.
Γιατί κανείς δεν
ευλογείται ολοκληρωτικά; Απλά διότι χωρίζεται δια της κρίσεως, δεν έχει αγάπη.
Η αγάπη δεν κρίνει, όποιος κρίνει χωρίζεται από τον ζώντα Θεό.
Ψάξαμε πολλά
χρόνια βαθιά στο Ευαγγέλιο του Χριστού και αποκομίσαμε γνώση, η γνώση φυσιοί η
δε αγάπη οικοδομεί, είδαμε ότι η σωτηρία είναι πάνω πάνω, στα απλά. Ας
προσέξομε τι διαβάζομε ώστε να μην φεύγει αυτό από τις εντολές του Χριστού και
έτσι να μην πέσομε σε αίρεση. Γένοιτο, Γένοιτο, ΑΜΗΝ.
Ίσως να φωτίσει
ο Θεός τους μεγάλους, τους αρχηγούς των δογμάτων και να κάνουν την ένωση και να
μην χρειαστεί τίποτε, ούτε αντίχριστος να έρθει, ούτε τίποτε.
Αν οι μεγάλοι
δεν το αποφασίσουν ο Θεός θα πάρει τους μικρούς, τα παιδιά των δογμάτων. Πώς θα
τα πάρει; Δύο έσονται εν τω μυλώνι, ο είς παραλαμβάνεται και ο είς αφίεται.
Τα δόγματα, ο
Θεός θα τα πολεμήσει δια του αντιχρίστου και τούτο διότι είναι κατασκευάσματα
ανθρώπων και δεν παρουσιάζουν αγάπη. Πολλοί τότε μέσα από τα δόγματα, λόγω του
εγωισμού ο οποίος εκδηλώνεται δια της κρίσεως, θα ακούσουν: Φύγετε απ’ εμού οι
εργαζόμενοι την ανομία.
Τον αντίχριστο
θα τον φέρουν ο εγωισμός, ο φανατισμός, και η κρίση. Παραχώρηση Θεού να έρθει
ώστε να φέρει ένα παγκόσμιο κακό το οποίο θα συνετίσει μια και καλή τον άνθρωπο
ώστε πλέον κανένας να μην κάνει παραβάσεις του Λόγου του Θεού. Στην Αποκάλυψη
αναφέρεται ότι εκατομμύρια πεπελεκισμένοι θα πέσουν οι οποίοι θα πέσουν λόγω
της έλλειψης αγάπης. Ο αντίχριστος είναι η οργή του Θεού. Γι’ αυτό χρειάζεται
να γίνει ένα παγκόσμιο κακό. Τα τοπικά κακά φαίνεται δεν συνέτισαν τον άνθρωπο
και γενικά το ανθρώπινο γένος.
Για να γίνεις
Θεός, χρειάζεσαι χρόνια πνευματικού αγώνα ενώ για να γίνεις διάβολος, μια
στιγμή.
Φωσφόρος = Θεός
είναι η αγάπη. Όποιος έχει την αγάπη είναι φωσφόρος διότι φέρνει το φως στους
πάντες γύρω του. Χωρίς αγάπη, φως δεν μπορεί να υπάρξει στον κόσμο. Όταν έρθει
η αγάπη, όλα θα έρθουν και η αφθαρσία και η εκ νεκρών ανάσταση και η ίδρυση της
Βασιλείας.
Ο φωσφόρος είναι
το τέλειο. Τώρα έχομε το κατά μέρος όταν έλθη το τέλειο, το κατά μέρος θέλει
καταργηθή. Ας γίνομε φωσφόροι.
Εωσφόρος =
διάβολος. Σημαίνει η αυγή της ημέρας. Αυτός φέρνει το φως, την αυγή. Φέρνει το
ξύπνημα (ας το πούμε έτσι) στους ανθρώπους, με χαστούκια. Αν είναι όμως ακόμα
πρωί και τα καταλάβεις τα χαστούκια, θα ξυπνήσεις. Αν ξυπνήσεις, εύχομαι να
βρεις την δύναμη και να τρέξεις αλλιώς ουαί και αλίμονο. Ας ξέρομε ότι, ο
διάβολος ως λέων ωρυόμενος ζητά τίνα καταπίη.
Ο φωσφόρος θα
ανατείλει και ο εωσφόρος θα ανατείλει. Την επιλογή θα την κάνει ο καθένας μόνος
του με ποιο τρόπο θα ξυπνήσει. Ή με αγάπη ή με χαστούκια. Με λόγους αγάπης και
πραότητος θέλετε να έλθω ή με ράβδο;
Ο διάβολος τώρα
οργώνει, ο Χριστός όμως θα σπείρει.
Μέχρι να έρθει η
άνοιξη στην ζωή μας που είναι ο Χριστός, θα περάσομε τον πνευματικό χειμώνα. Η
ζωή μας δεν είναι όλη με ήλιο, έρχονται και σύννεφα καμιά φορά ανάλογα με το
πόσο νερό χρειάζεται το κάθε δένδρο και ανάλογα με το πού μεγαλώνει το κάθε
δένδρο. Μην απελπίζεσαι αδερφέ μπόρα είναι θα περάσει. Ίσως να χρειάζεσαι και πότισμα.
Σήμερα, στην
εποχή μας δεν έχομε εχθρό τον Στάλιν, τον Χίτλερ, τον Μουσολίνι αλλά τον
διάβολο. Προσοχή λοιπόν! Ας προμηθευτούμε τα κατάλληλα αμυντικά και επιθετικά
όπλα του Κύριου.
Η πρώτη καινή
διαθήκη που έδωσε ο Θεός στον άνθρωπο ήταν η συνείδηση. Η τελευταία καινή
διαθήκη είναι η ανυπόκριτος αγάπη προς πάντα συνάνθρωπο, φίλο και εχθρό.
Κάπου αναφέρει
ότι ο Κύριος πήγε με τους μαθητές του στην λίμνη. Εκεί όμως εσηκώθη λαίλαψ,
άνεμος μεγάλος και οι μαθητές εφοβήθησαν. Ο Κύριος όμως κοιμόταν. Αυτό συμβολίζει:
Όταν ο Χριστός πνευματικά κοιμάται μέσα μας, σηκώνονται στην ζωή μας άνεμοι
πολλοί (λαίλαψ). Όταν όμως ξυπνήσει, δίνει εξουσίες στον άνθρωπο να τους
φιμώνει όπως και στην βάρκα με τους μαθητές. Όταν σηκώθηκε, φώναξε φιμώθητι και
φιμώθησαν οι άνεμοι. Αν βλέπουμε ότι οι άνεμοι χτυπούν την καθημερινότητα της
ζωής μας ας ξυπνήσουμε τον Χριστό μέσα μας προς βοήθεια.
Τα τοπικά κακά
στις κοινωνίες των ανθρώπων δεν συνέτισαν αυτούς ώστε να στραφούν προς τον Θεό.
Γι' αυτο η απιστία τους θα φέρει το γενικό παγκόσμιο κακό στον κόσμο, από την
μια άκρη του πλανήτη έως την άλλη. Αυτό θα συνετίσει τον άνθρωπο διότι θα είναι
το πιο μεγάλο κακό. Ο Χριστός είπε ότι δεν έγινε τέτοιο κακό από καταβολής
κόσμου. Ότι έγινε μέχρι τώρα, πρώτος παγκόσμιος πόλεμος και δεύτερος παγκόσμιος
πόλεμος, αυτά αναφέρονται ως αρχή οδύνων. Η μετάνοια, η αναγέννηση και η
ενότητα (ίνα πάντες εν ώσιν), ίσως αποτρέψουν το κακό. Ο Θεός ας μας
ελεήσει.
Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ
ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ
Όλοι οι
πνευματικοί αγαθοί χώροι (χώροι του Θεού) που φιλοξενούν ανθρώπους με σκοπό την
σπουδή τους στην μελέτη του Ευαγγελίου του Χριστού είναι καλοί, αφού εργάζονται
πνευματικά για την δόξα του Θεού και την σωτηρία του κόσμου. Όταν τώρα σε
αυτούς τους χώρους τους πνευματικούς δεν κρίνουν οι άνθρωποι που ανήκουν στον
οποιονδήποτε αγαθό πνευματικό χώρο, είναι άγιος χώρος αυτός ο χώρος. Άμα
κρίνουν οι υπεύθυνοι και τα μέλη των οποιονδήποτε πνευματικών σχολείων (ας τους
πούμε έτσι τους αγαθούς χώρους), όλους τους άλλους εκτός από τους εαυτούς τους
τότε ο Λόγος του Θεού που κηρύττουν αυτοί οι άνθρωποι του αγαθού χώρου είναι
ελλιπής αγάπης. Αφού κρίνουν ακόμη έχουν:
1. Άγνοια του θελήματος του Θεού που
είναι, μην κρίνετε ίνα μην κριθήτε, τις είσαι συ όστις κρίνεις αλλότριον
οικέτην εις τον ίδιο Κύριο ίστασαι ή πίπτεις; Συ τι;2. Εγωισμοί
3. Συμφέροντα και
4. Προσωπικές φιλοδοξίες.
Προσοχή λοιπόν στο τι ακούμε και νουθετούμεθα.
Εμείς θα τους επισκεπτόμεθα πότε πότε τους χριστιανούς αδελφούς. Αν δεχτούν την
νουθεσία μας που είναι, να μην κρίνουν καθώς να σέβονται την άποψη, την
θρησκευτική συνείδηση και την ελευθερία του άλλου έχει καλώς. Αν όχι θα
προσέχομε και αν υπάρχει δια της κρίσεως στους αγαθούς αυτούς χώρους και
φανατισμός τότε θα φεύγουμε. Καλύτερα μόνος να δοξάζεις το Θεό παρά με χίλιους
δαίμονες κριτές που μένουν αδιόρθωτοι. Αναφέρω την λέξη δαίμονες διότι στην
Αποκάλυψη αναφέρεται το εξής υπό του Ιωάννη του Θεολόγου: Έπεσε έπεσε ο
δράκος ο μέγας ο όφις ο αρχαίος ο διάβολος ο κρίνων τον αδελφόν αυτού ημέρα και
νύχτα. Όποιος επιμένει να μην τον ρίξει από την ζωήν του αυτόν τον δράκο
(κρίση) ας ξέρει ότι αργά ή γρήγορα το θηρίο θα τον αρπάξει προς καύσιν.