Η εξωγραφική σκέψη ενός ανθρώπου

 


ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ

 

Φεβρουάριος 2012


       Η εξωγραφική σκέψη ενός ανθρώπου δημιουργεί την ιδέα προς έναν στόχο αφού εκδηλωθεί και πιστευθεί από τον ίδιο ανεξάρτητα από το αν πηγάζει από συμφέροντα ή προσωπικές φιλοδοξίες όταν την εκδηλώσει σε άλλους ανθρώπους τότε γίνεται λόγος και αυτός έπειτα γίνεται ένταλμα ανθρώπων. Διά της τεκνογονίας γίνεται τρόπος ζωής αφού ο ένας το μεταβιβάζει στον άλλον. Κατόπιν γίνεται έθιμο, μετά γίνεται θρησκεία, μετά απειλή. Τελευταία γίνεται συνείδηση, συνήθεια, δευτέρα φύση στη ζωή μας και τελικά γίνεται νόμος που λειτουργεί για εμάς χωρίς εμείς να το επιθυμούμε. Έτσι έρχεται η φθορά και ο θάνατος αφού η λογική μας έγινε άλογη λογική. Ο Απ. Παύλος έλεγε, βλέπω δε έτερον νόμον εν τοις μέλεσί μου αντιστρατευόμενον τω νόμω του νοός μου και αιχμαλωτίζοντά με εν τω νόμω της αμαρτίας (Ρωμαίους 7:23). Η αφιέρωση στο να ποιούμε το θέλημα του Θεού καθαρίζει την ιδέα, την αμαρτία, την ακαθαρσία που κληρονομήσαμε ώστε να γίνουμε διά του Χριστού πηγή ζωής με συνήθειες πνευματικές, χριστοκεντρικές οι οποίες μας ζωοποιούν, μας ελευθερώνουν και μας καθιστούν τέκνα Θεού. Γένοιτο, γένοιτο, αμήν.


       Η αδιαφορία και η περιφρόνηση της αμαρτίας είναι η μόνη σωστή οδός για να αναπτύξουμε το θέλημα του Θεού στη ζωή μας. Ο τρόπος; Να εντρυφούμε αδιάλειπτα πάνω σε μια υγιαίνουσα διδασκαλία. Έτσι θα καταφέρουμε να ιδρύσουμε την βασιλεία του Θεού μέσα μας και με το άψογο παράδειγμά μας και γύρω μας. Η Φωνή Θεού μερίμνησε γι’ αυτό: http://foni-tom.blogspot.com/. Γένοιτο, γένοιτο, αμήν.


       Ο Θεός έθεσε μέσα μας στόχους οι οποίοι διακατέχονται από πιστεύω και επιδιώξεις πνευματικές και οι οποίοι καταργούν τον φυσικό θάνατο. Ο δρόμος που θα διανύσουμε για τους στόχους έχει την μεγαλύτερη σημασία διότι η διαδρομή θα μας εξασφαλίσει αυτούς τους στόχους και θα μας εξασφαλίσει την θέωση. Ο δρόμος έχει μεγάλη σημασία, σε αυτόν θα συναντήσουμε τον Θεό. Έτσι θα δούμε τον στόχο. Αμήν.


       Η δόξα του Θεού θα ανατείλει σε εμάς όταν η κρυφή ζωή μας γίνει θέλημα Θεού το οποίο θα αναπτύσσουμε κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.


       Για να νικήσουμε την φθορά και τον θάνατο χρειάζεται να κοινωνούμε αδιάλειπτα την σοφία του Θεού. Η συνεχόμενη νουθεσία του κτιστού (ανθρώπου) από τον άκτιστο (Θεό) δημιουργούν νέο τρόπο ζωής ο οποίος καταργεί τον φυσικό θάνατο.


       Αν θέλουμε να αλλάξουμε τον κόσμο, να αλλάξουμε τον εαυτό μας διά του Χριστού.


       Πολλοί λένε, θέλω να σου εμπιστευθώ ένα μυστικό αλλά μην το πεις σε κανέναν. Αφού το μυστικό δεν μπορούμε να το διαφυλάξουμε εμείς μην περιμένουμε να το φυλάξουν οι άλλοι για εμάς. Να γνωρίζουμε ότι από την ώρα που θα το πούμε θα το μάθει ο κόσμος όλος. Όσο το κρατάμε για τον εαυτό μας το εξουσιάζουμε όταν το πούμε, αυτό θα μας εξουσιάσει.


       Ο άνθρωπος του Θεού σε μια περίπτωση θυμώνει: Όταν οι συνάνθρωποί του, του κλέβουν τον χρόνο με ανθρώπινα εντάλματα, με μικρότητες, με κουτσομπολιά, με κρίσεις, με επικρίσεις, με καταλαλιές κ.λπ.. Πώς είναι δυνατόν ο άνθρωπος του Θεού να νιώθει καλά με τους ανθρώπους που ασχολούνται με τον διάβολο και όχι με το θέλημα του Θεού!!


       Όταν κάποιος δεν έχει Θεό θέλει συνέχεια να μιλάει, να εξηγεί, να διαπληκτίζεται με όλους τους συνανθρώπους του επιδεικνύοντας εις αυτούς τις δήθεν πνευματικές απόψεις του και πολλές φορές, επιβάλλοντας αυτές. Εν αντιθέσει με τον αναγεννημένο άνθρωπο ο οποίος μιλάει με την σιωπή του, με την ζωή του, με το παράδειγμά του, με την έμπρακτη αγάπη, όχι των λόγων αλλά των έργων, όπως σοφία Θεού και εφαρμογή των όσων λέει. Αμήν.


       Όταν είκοσι άνθρωποι δημιουργούνε πνευματική παρέα και οι δεκαεννέα ασχολούνται με εντάλματα ανθρώπων αποφεύγοντας να προβούν σε ενέργειες αφιέρωσης, κινδυνεύουμε αν είμαστε ο εικοστός να πέσουμε και εμείς στην παγίδα να ασχολούμεθα με εντάλματα ανθρώπων, με τύπους, με θρησκείες κ.λπ.. Καλύτερα μόνος με αξίες πνευματικές και θεόπνευστους προβληματισμούς παρά με χίλιους οι οποίοι δεν εισέρχονται στα βαθιά νοήματα του Ευαγγελίου. Να μην φοβηθούμε την αναγέννηση. Την μοναξιά να φοβηθούμε την αμαρτία, την ημιμάθεια, την άγνοια, τα υφιστάμενα στερεότυπα. Αμήν.


       Η μωρία πάντα προπορεύεται του θελήματος του Θεού, ο λόγος διότι είναι θέλημα Θεού, σοφία Θεού να ιδρυθεί πρώτα η βασιλεία του σκότους παντού και αφού οι άνθρωποι ζήσουν στο σκοτάδι τότε να αποζητήσουν το φως του Χριστού. Σήμερα το σκοτάδι επισκιάζει, με το χρηματοοικονομικό σύστημα που δημιούργησαν οι λίγοι, όλους τους ανθρώπους διότι στήριξαν την ζωή τους οι άνθρωποι στην ύλη (χρήμα). Αυτό το σκοτάδι είναι ο πειρασμός ο οποίος μέλλει να πειράξει όλους τους κατοίκους της γης. Ο λόγος διότι απεστάτησαν οι άνθρωποι από τον ζώντα Θεό. Ας κάνουμε υπομονή διότι θα έρθει το φως του Χριστού. Όσο πιο μεγάλο το σκοτάδι τόσο πιο πολύ θα λάμψει το φως του Χριστού. Για να ιδρυθεί η βασιλεία του Θεού θα πρέπει πρώτα να προδοθεί ο άνθρωπος από το παρόν δαιμονισμένο σύστημα το οποίο σιγά — σιγά φτάνει στο τέρμα του. Αμήν.  


       Όταν οι άνθρωποι του Θεού συναντηθούν γνωρίζουν καλά ο ένας τον άλλον διότι έχουν τον ίδιο Πατέρα Θεό, τις ίδιες επιδιώξεις, τα ίδια πιστεύω. Γένοιτο, γένοιτο, αμήν.


       Μακάριοι είναι όσοι γνωρίσουν τον εαυτό τους διότι θα γελάσουν πολύ με την μωρία που τους διέπει την οποία στον καιρό της άγνοιας αποκαλούσαν σοφία. Δεν θα συγκρίνουμε τον εαυτό μας με τους συνανθρώπους μας αλλά με τον Υιό και Λόγο του Θεού του ζώντος. Μόνο έτσι θα αναγεννηθούμε και θα πληρωθούμε με σοφία Θεού και δυνάμεις ώστε ο Θεός και οι άνθρωποι " να μας πάρουν στα σοβαρά ".


       Όταν αναπτύσσουμε στη ζωή μας την υγιαίνουσα διδασκαλία τότε όλα τα άλλα που είχαμε μέχρι χτες ως αλήθεια γίνονται αμέσως αίρεση διότι απέχουν από την αλήθεια όσο ο ουρανός από την γη. Για παράδειγμα, οι άνθρωποι κηρύττουν την μεταθανάτια ζωή ενώ οι άνθρωποι του Θεού διακατεχόμενοι από ζώσα πίστη κηρύττουν τον αγιασμό, τον καθαρισμό, την αφθαρτοποίηση των σωμάτων. Η σοφία του Θεού που διακατέχει την υγιαίνουσα διδασκαλία του Χριστού υπερέχει κάθε ανθρώπινης νοήσεως διότι οδηγεί το σώμα ημών στο να γίνει ναός του Θεού όπου ο Πατέρας, ο Υιός, το Άγιο Πνεύμα θα λειτουργούν αιώνια μέσα μας.


       Οι άνθρωποι του Θεού φέρνουν αποστολή εις πέρας εκπληρώνοντας τις επαγγελίες και αλλάζοντας τον εαυτό τους και τους συνανθρώπους που ο Θεός φέρνει στη ζωή τους. Οι θρησκόληπτοι άνθρωποι έχουν μόνο επιθυμίες, ποτέ δεν προβαίνουν στην εκπλήρωση αυτών των πνευματικών επιδιώξεων και ο λόγος διότι ο κόσμος και το σύστημά του υπάρχουν στη ζωή τους εγκλωβίζοντας αυτούς σε επιδιώξεις εξωγραφικές αφού πάντα διακατέχονται από τον φόβο μήπως γίνουν αποσυνάγωγοι. Ο Θεός νουθετεί τους πάντες ώστε να προβούν όλοι οι άνθρωποι σε υπερβάσεις πνευματικές όμως δεν συνεργάζεται με όποιον φτιάχνει Θεό στα μέτρα του και εκδηλώνει φοβία στο να προβεί σε ενέργειες που τον καθιστούν υιό Θεού ή θυγατέρα Θεού.


       Όσο πιο λίγοι είναι οι νευρώνες στον εγκέφαλό μας, οι οποίοι δημιουργούνται από την σοφία του Θεού και του κόσμου την οποία σοφία δεν σπουδάσαμε λόγω οκνηρίας σε καθημερινή βάση, τόσο πιο πολλές θα είναι οι σκέψεις που θα κάνουμε όταν αντιμετωπίζουμε εξωτερικά ερεθίσματα από τον μεταπτωτικό κόσμο ψάχνοντας για λύσεις. Όταν όμως έρθει η αναγέννηση, αυτή θα μας εξασφαλίσει την ησυχία στον εσωτερικό μας κόσμο. Ο λόγος διότι η αναγέννηση θα δημιουργήσει νευρώνες που θα είναι εμπλουτισμένοι, γεμάτοι σοφία Θεού η οποία σοφία θα μας εξασφαλίσει την άφθαρτη ζωή και θα λειτουργεί αυτεπάγγελτα σε εμάς καθιστώντας μας πηγή αγαθότητας διότι οι νευρώνες αυτοί θα έχουν δημιουργήσει νέο τρόπο ζωής, νέο τρόπο σκέψης ο οποίος θα υφίσταται πάνω στην σοφία του Θεού η οποία μέσα από την αφιέρωση θα δίνει απαντήσεις σε εμάς για εμάς διαφυλάσσοντας την ειρήνη του Χριστού και την άφθαρτη ζωή. Γένοιτο, γένοιτο, αμήν.

Νεότερη Παλαιότερη