Η δύναμη της διαίσθησης



Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΔΙΑΙΣΘΗΣΗΣ

Κάποτε με ρώτησε κάποιος: Πώς πιστεύεις στον Χριστό αφού δεν τον είδες, δεν έζησες στην εποχή του, δεν ξέρεις αν έγιναν έτσι τα πράγματα; Εγώ του απάντησα, πως και για τους γονείς μου δεν ξέρω αν είναι γονείς μου. Δεν είδα ότι έζησα μέσα στην κοιλιά της μητέρας μου εννέα μήνες, όμως από την αγάπη και το ενδιαφέρον που έδειξαν σε εμένα αυτοί οι άνθρωποι αισθάνομαι ότι είναι οι γονείς μου. Το ίδιο συμβαίνει και με τον Χριστό. Δεν τον είδα αλλά αισθάνομαι μέσα μου ότι είναι ο πατέρας μου, ο μεγάλος μου πνευματικός αδελφός, ότι εργάστηκε με αγάπη για μένα, ότι έδωσε την ζωή του για μένα. Όλα αυτά τα γνωρίζω, τα νιώθω. Μάλιστα ο Θεός το νιώθω, το αισθάνομαι, το έχω δει πνευματικά ότι φρόντισε να έρθει στην ζωή μου ο Λόγος του, ο οποίος είναι το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσε να μου δώσει. Ο λόγος που η Καινή Διαθήκη, ο Λόγος του Θεού είναι για μένα το μεγαλύτερο δώρο, είναι διότι μέσω αυτής μπορώ να αναγεννηθώ, να διδαχθώ, να σπουδάσω, να φτάσω στην θέωση. Το νιώθω αδελφέ, το αισθάνομαι ότι αυτό το βιβλίο είναι θεόπνευστο, ότι γράφτηκε διά Πνεύματος Αγίου. Αισθάνομαι λοιπόν αδελφέ ποια είναι η πνευματική μου οικογένεια, ποια είναι η σαρκική μου οικογένεια, αισθάνομαι ποιος με αγαπά, ποιος μεριμνά για μένα πριν από μένα. Δεν με ενώνουν αδελφέ σήμερα με τους ανθρώπους οι ταμπέλες (πατέρας, μάνα, αδελφός, αδελφή κ.λ.π.), αλλά η αγάπη την οποίαν αισθάνομαι ότι κάποιοι έδωσαν σε μένα, ότι φρόντισαν για μένα. Αυτός που έδειξε αγάπη σε μένα είναι ο Θεός μου, τον οποίον αισθάνομαι ότι υπάρχει και είναι ο Χριστός τον οποίον αισθάνομαι ότι ήρθε, ότι έδωσε την ζωή του λύτρον αντί πολλών. Αυτοί είναι οι γονείς μου, είναι η οικογένειά μου, είναι τα πνευματικά μου αδέλφια, είναι οι φίλοι μου, είναι ότι καλό και αγαθό υπάρχει γύρω μου. Γένοιτο, γένοιτο αμήν. Εκτός από το τι βλέπεις, υπάρχει και το τι αισθάνεσαι ή διαισθάνεσαι αδελφέ γένοιτο γένοιτο Αμήν.


Νεότερη Παλαιότερη