ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Ι΄
ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΙ 3 – 6
«3. Διότι αν και περιπατώμεν εν σαρκί, δεν πολεμούμεν όμως κατά σάρκα·
4. διότι τα όπλα του πολέμου ημών δεν είναι σαρκικά, αλλά δυνατά συν Θεώ προς καθαίρεσιν οχυρωμάτων·
5. επειδή καθαιρούμεν λογισμούς και παν ύψωμα επαιρόμενον εναντίον της γνώσεως του Θεού, και αιχμαλωτίζομεν παν νόημα εις την υπακοήν του Χριστού,
6. και είμεθα έτοιμοι να εκδικήσωμεν πάσαν παρακοήν, όταν γείνη πλήρης η υπακοή σας».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Στίχος 3: Μετά πολλών χρόνων πνευματικού αγώνα καταλάβαμε ότι η πάλη ημών δεν είναι προς σάρκα και αίμα αλλά προς τις αρχές και τις εξουσίες του κοσμοκράτορα του σκότους του αιώνος τούτου. Ο διάβολος παραχώρηση Θεού έγινε κυρίαρχος μέσα από την άγνοιά μας σε ολόκληρο το είναι μας αλλά και σε ολόκληρο το ανθρώπινο γένος, αφού το γέμισε με πάθη, με αδυναμίες, με συμφέροντα, με φιλοδοξίες, με πονηρίες κ.λ.π.. Παρόλα αυτά σήμερα ο άνθρωπος μέσα από την εξέλιξη προσθέτει γνώση. Έτσι καταφέρνει να μικραίνει την αμαρτία σε προσωπικό ή γενικό επίπεδο με φυσική συνέπεια ο Θεός να βρίσκει πρόσφορο έδαφος στη ζωή του. Η Φωνή Θεού εργάζεται ώστε να αναγεννήσει τον πεσόντα άνθρωπο και να τον οδηγήσει πάλι πίσω στην χαμένη πατρίδα, ώστε ο κόσμος μας να γίνει πηγή έμπνευσης του αγαθού, του Θεού, της ζωής, της αφθαρσίας. Με αυτόν τον τρόπο θα καθαιρεθεί η άγνοια, η αμαρτία, η φθορά, ο θάνατος. Αμήν.
Στίχος 4: Τα όπλα τα εξασφαλίζει σε εμάς ο αγιασμός, ο Θεός ο οποίος αγιασμός συντελείται στο αγιαστήριο. Μέσα σε αυτό μπορούμε να ζωοποιήσουμε τον Χριστό ο οποίος θα μας δώσει τα κατάλληλα όπλα όπως καρπούς του Αγίου Πνεύματος, σοφία Θεού, χαρίσματα, σημεία του Αγίου Πνεύματος, δικαιοσύνη Θεού κ.λ.π.. Τα όπλα του Θεού σταματούν την αμαρτία, αυξάνουν την σοφία, αυξάνουν την άφθαρτη ζωή, δημιουργούν την αναγέννηση αφού οι βιοχημικές διεργασίες του εγκεφάλου αλλάζουν τους ρυθμούς της ζωής και συντελούν στην μεταξύ μας ενότητα. Γένοιτο αμήν.
Στίχος 5: Η καθαίρεση γίνεται διότι η σοφία του Θεού μετατρέπεται μέσα από την μετάνοιά μας και την αναγέννησή μας σε σοφία Θεού συναρπάζουσα, η οποία μπορεί να καθαιρέσει κάθε λογισμό που πηγάζει από τον εωσφορικό εγωισμό και εναντιώνεται στο θέλημα και στην σοφία του Θεού.
Στίχος 6: Υπάρχουν δυνάμεις οι οποίες όταν χρειάζεται καθαιρούν καθετί που εναντιώνεται στο θέλημα του Θεού. Καλό είναι να μην ξεχνάμε ότι ο κόσμος ανήκει στην σοφία του Θεού, είναι δημιούργημα του Θεού και δεν μπορεί ο καθένας επειδή ονειρεύεται εξουσίες να νομίζει ότι θα εξαφανίσει το θέλημα του Θεού από την λογική των ανθρώπων του Θεού, ούτε ότι μπορεί να αποτρέψει το σχέδιο του Θεού.
ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΣ 7
«7. Τα κατά πρόσωπον βλέπετε. Εάν τις έχη πεποίθησιν εις εαυτόν ότι είναι του Χριστού, ας συλλογίζηται τούτο πάλιν αφ' εαυτού, ότι καθώς αυτός είναι του Χριστού, ούτω και ημείς είμεθα του Χριστού».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Η πίστη χωρίς την αγάπη δαιμονίζει τον άνθρωπο, διότι θα πρέπει να γνωρίζει όποιος έχει πίστη ότι ο Θεός Πατέρας έχει διαφορετικό σχέδιο για το κάθε παιδί του όπου συγκλίνει στην αναγέννηση των ανθρώπων. Όσοι έχουν πίστη να μην κρίνουν διότι θα πέσουν στην παγίδα την οποίαν φρόντισε ο Πατέρας μας να αποφύγουμε με εντολή ως προς πάσα κατεύθυνση πνευματική, αγαθή ή μη. Αυτή είναι, μην κρίνετε ίνα μην κριθήτε. Συ τις είσαι όστις κρίνεις αλλότριον οικέτην; Εις τον ίδιον αυτού κύριον ίσταται ή πίπτει· Διά τούτο αναπολόγητος είσαι, ω άνθρωπε, πας όστις κρίνεις· διότι εις ό,τι κρίνεις τον άλλον, σεαυτόν κατακρίνεις· επειδή τα αυτά πράττεις συ ο κρίνων. Είναι απολύτως βέβαιον ότι είναι άλλες οι βουλές οι δικές μας και άλλες του Θεού. Ας τις μάθουμε ώστε να μην δεχτούμε την αποστροφή του Θεού. Η Φωνή Θεού συστήνει να μην κρίνουμε κανέναν ο οποίος εργάζεται έργο αγαθό αλλά ούτε και εχθρό, αφού η εντολή είναιαγαπάτε τους εχθρούς σας, αγαθοποιείτε εκείνους οίτινες σας μισούσιν, ευλογείτε εκείνους οίτινες σας καταρώνται και προσεύχεσθε υπέρ εκείνων οίτινες σας βλάπτουσιν ίνα γίνετε υιοί του Θεού. Εμείς στην Φωνή Θεού να κοιτάμε την δουλειά μας, αυτή την οποία ενέπνευσε ο Θεός μέσα μας. Πάσα δόσις αγαθή και παν δώρημα τέλειον είναι άνωθεν καταβαίνον από του Πατρός των φώτων. Όσοι νομίζουν ότι είναι του Χριστού να ξέρουν ότι και εμείς είμεθα του Χριστού. Γένοιτο αμήν.
ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΙ 8 – 9
«8. Διότι εάν και περισσότερόν τι καυχηθώ διά την εξουσίαν ημών, την οποίαν έδωκεν εις ημάς ο Κύριος εις οικοδομήν και ουχί εις καθαίρεσίν σας, δεν θέλω αισχυνθή,
9. διά να μη φανώ ότι θέλω να σας εκφοβίζω διά των επιστολών».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ο Κύριος είπε στον κήπο της Γεσθημανής στους μαθητές του ότι θα μπορούσε να παρακαλέσει τον Πατέρα του και να στείλει δώδεκα λεγεώνες αγγέλων ώστε να μην τον πιάσουν οι Ιουδαίοι, όμως πώς θα λάβουν χώρα τα γεγραμμένα; Έτσι και εμείς, η μόνη εξουσία που μας επιτρέπεται είναι η ανυπόκριτη αγάπη. Δεν χρειάζεται να κινηθούμε σήμερα όπως ο Ηλίας ο οποίος έκαιγε τους εχθρούς ώστε να λάβουν χώρα γεγραμμένα τα οποία ανήκουν στην δική μας εποχή. Δεν χρειάζεται ουδείς να φοβάται τον άνθρωπο του Θεού. Ο καθένας άνθρωπος να φοβάται μόνο τον έτερο κακό εαυτό του. Η Φωνή Θεού εργάζεται για την πνευματική ανοικοδόμηση και αναγέννηση του ανθρωπίνου γένους και η αποστολή της είναι να αγκαλιάσει και να ζωοποιήσει τον άνθρωπο ανεξαρτήτως έθνους, φυλής, λαού, οργάνωσης, εκκλησίας ώστε όλοι να αποτελέσουμε την μία ποίμνην με έναν ποιμένα τον Χριστό. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.
ΚΕΦ. Ι ΣΤΙΧΟΣ 10
«10. Διότι αι μεν επιστολαί, λέγει τις, είναι βαρείαι και ισχυραί, η δε παρουσία του σώματος ασθενής και ο λόγος εξουθενημένος».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ο Χριστός φανέρωσε την αξία του πνεύματος. Ο Ιωάννης ο Θεολόγος φανέρωσε, ο Λόγος έγεινε σαρξ και κατώκησε μεταξύ ημών και εθεασάμεθα την δόξαν αυτού, δόξαν ως μονογενούς παρά του Πατρός πλήρης χάριτος και αληθείας. Το φως του Πατέρα έλαμψε στο σώμα του αφού ήταν ωραίος αλλά και στην ψυχή και στα έργα του. Ο λόγος διότι ήταν στη ζωή του το πνεύμα του Πατέρα του χωρίς μέτρο. Ο απόστολος Παύλος δεν ήταν όπως ο Χριστός αφού ήταν όπως λέει ο στίχος ασθενής στο σώμα, όμως οι επιστολές του ήταν γραμμένες διά Πνεύματος Αγίου αφού βρήκε χάρη υπό του Θεού και υπάρχει έως τρίτου ουρανού. Αστήρ αστέρος διαφέρει. Το πνεύμα θα μας εξασφαλίσει σήμερα την θέωση. Μέχρι σήμερα δίνονταν το πνεύμα ανάλογα την αποστολή και την χρονική περίοδο που ο Θεός ενεργούσε. Σήμερα ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και η αποστολή των ιδρυτών της βασιλείας του Θεού είναι να εργαστούν με αλήθεια ώστε να υγιάνουν το πνεύμα και το σώμα με έναν σκοπό, να φανεί η ζωή η άφθαρτη στα σώματα ημών. Γένοιτο αμήν.
ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΣ 17
«17. Αλλ' όστις καυχάται, εν Κυρίω ας καυχάται·».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αν είμαστε σοβαροί και αληθινοί θα αναγνωρίσουμε ότι τα πάντα εν πάσι Θεός. Δεν θέλει μυαλό να αναγνωρίσουμε ότι είμαστε γέννημα Θεού και ότι τα πάντα μας έχουν δοθεί άνωθεν. Ας συνέλθουμε και ας αποδώσουμε ευχαριστία στον Πατέρα μας Θεό. Καθώς η καύχησή μας να είναι σε αυτόν τον Θεό. Πολλοί άνθρωποι κάνουν σαν εκείνους που με δανεικά κάνουν τους πλούσιους. Να κάνουμε τους πλούσιους αλλά να καυχόμαστε γι’ αυτόν που μας χορηγεί τα πάντα υλικά και πνευματικά. Η Φωνή Θεού καυχάται για τον Πατέρα, τον Υιό και για το Πνεύμα το Αγιο, καυχάται για τον Τριαδικό Θεό.
ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΣ 18
«18. διότι δεν είναι δόκιμος όστις συνιστά αυτός εαυτόν, αλλ' εκείνος τον οποίον ο Κύριος συνιστά».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Είναι πολλοί οι οποίοι αυτοαποκαλούνται απεσταλμένοι όμως έχει αποδειχθεί ότι τη ζωή τους την στηρίζουν τα φάρμακα και τα χρήματα, οι πρωτοκαθεδρίες, τα μπουφόνικα ρούχα κ.λ.π.. Αν ήταν άνθρωποι του Θεού θα είχαν καρπούς, χαρίσματα, σημεία και μέσω αυτών θα τους σύστηνε ο Χριστός ώστε να γίνουν κίνητρο αναγέννησης για εκατομμύρια ανθρώπους. Καλό είναι να μην συστήνουμε εαυτούς, αλλά να μπούμε στο αγιαστήριο και να σπουδάσουμε την σοφία του Θεού αφήνοντας τον Θεό να μας συστήσει, αν είμαστε του Θεού, αν πληρούμε τις προϋποθέσεις εκείνες που θα κάνουν τον Θεό να μας συστήσει όπως τον Υιόν του, όπως τον απόστολο Παύλο, όπως τους μαθητές του και μία μεγάλη γκάμα πνευματικών αγίων ανθρώπων οι οποίοι υπηρέτησαν τον Θεό με αλήθεια. Δεν θα πρέπει μόνο να συστήνουμε όσους έπαιξαν ρόλο θετικό, αγαθό στα δρώμενα του κόσμου αλλά και να γίνουμε και όλοι εμείς μέτοχοι, συμμέτοχοι της δόξης του Θεού. Να ενθυμούμεθα ένα βασικό που θα κάνει τον Θεό να μας συστήσει. Αυτό είναι η κρυφή ζωή μας. Ας φροντίσουμε να γίνουμε άνθρωποι του Θεού κάτω από όλες τις συνθήκες. Η συνεχή μας εντρύφηση στα δρώμενα του Ευαγγελίου θα μας δημιουργήσει νου Χριστού. Εύχομαι όλοι να μετέχουμε και να συμμετέχουμε στην μεγάλη δόξα του. Δόκιμος είναι αυτός ο οποίος μέσα από πολυχρόνιο αγώνα έχει εκπαιδευτεί και μπορεί να ανταποκρίνεται στους πειρασμούς ή στις δοκιμασίες χωρίς να χάνει την ειρήνη του ή την πίστη του στον Θεό. Ο δόκιμος έχει επίγνωση και με την σχετική αφιέρωση έχει εξασφαλίσει έναντι του Θεού βεβαία κλήση, αφού υπηρετεί Θεό και άνθρωπο με πνευματική, επικοινωνιακή, ευκαιριακή, ενεργειακή δύναμη κάτω από όλες τις συνθήκες. Ο αδόκιμος είναι αυτός ο οποίος μπορεί να έχει ευχέρεια λόγου, να μιλάει σε πολύ κόσμο, ακόμα και θαύμα να κάνει όμως με τον προσωπικό πειρασμό ή δοκιμασία να χάνει την πίστη του. Για να γίνουμε δόκιμοι ας εισέλθουμε στο αγιαστήριο ώστε να δημιουργήσουμε νευρώνες Θεού, οι οποίοι να εμπεριέχουν την σοφία του Θεού που δημιουργεί νου Χριστού. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.
ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΙΑ΄
ΚΕΦ. ΙΑ΄ΣΤΙΧΟΙ 1 – 2
«1. Είθε να υποφέρητε ολίγον τι την αφροσύνην μου· αλλά και υποφέρετέ με.
2. Διότι είμαι ζηλότυπος προς εσάς κατά ζηλοτυπίαν Θεού· επειδή σας ηρραβώνισα με ένα άνδρα, διά να σας παραστήσω παρθένον αγνήν εις τον Χριστόν».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Στίχος 1: Η αφροσύνη αυξάνει όταν στη ζωή μας μπαίνει το δικό μας θέλημα μπροστά από του Θεού. Καλό είναι εμείς να μην κάνουμε αγώνα για να πείσουμε τους άλλους αλλά να κάνουμε αγώνα για να συντάξουμε τον εαυτό μας με το θέλημα του Θεού. Οι εμπειρίες πολλών ανθρώπων θα πρέπει να γίνουν παράδειγμα προς μίμηση. Είναι πολλοί οι οποίοι αγωνίζονται να πείσουν κάποιους, έτσι φεύγουν από την αρχή του Θεού η οποία είναι, όστις θέλει οπίσω μου ελθείν. Όλα τα παιδιά που ανήκουν στην Φωνή Θεού να μην διαπληκτίζονται και να μην προσπαθούν να πείσουν κανέναν. Έχουμε διαφορετική αποστολή, όλες υπό του Θεού. Εμείς θα συνταξιδέψουμε με όσους καταλαβαίνουν και έχουν τις ίδιες επιδιώξεις με εμάς χωρίς να απορρίπτουμε κανέναν.
Στίχος 2: Η ζηλοτυπία όταν υπερβαίνει της σοφίας του Θεού δημιουργεί φανατισμό. Αυτό σε βγάζει απ’ τον εαυτό σου και στρέφεσαι στους γύρω σου τονίζοντάς τους τι θα πρέπει να κάνουν οι συνάνθρωποι αδελφοί, φυσικό είναι να φεύγεις από τις αρχές του Θεού. Όταν το καταλάβεις αντί να ζητήσεις συγνώμη την χρησιμοποιείς εντέχνως αφού είναι μία καλή δικαιολογία στην πτώση σου. Το ένα λάθος φέρνει το άλλο. Είναι πολλοί που αντί να πουν ένα συγγνώμη αρχίζουν τις απειλές κ.λ.π. κατόπιν το φέρνουν σαν θέλημα Θεού ή σαν ζήλο Θεού για να δικαιολογήσουν το λάθος τους. Όταν κάνουμε λάθος να ζητάμε απλά συγγνώμη και δεν πειράζει, αν θα χάσουμε φίλους για το όποιο λάθος μας ο Θεός γνωρίζει αφού όλοι σπουδάζουμε, εμείς να είμαστε ταπεινοί. Ο Θεός γνωρίζει καλύτερα από εμάς ποιοι είναι οι φίλοι μας, οι αδελφοί μας, οι εχθροί μας και ποιοί θα πρέπει να εντάξουν τον εαυτό τους στο σχέδιο του Θεού, στο θέλημα του Θεού το οποίο ενέπνευσε σήμερα να υπηρετούμε μέσα μας και γύρω μας.
ΚΕΦ. ΙΑ΄ΣΤΙΧΟΣ 3
«3. φοβούμαι όμως μήπως, καθώς ο όφις εξηπάτησε την Εύαν διά της πανουργίας αυτού, διαφθαρή ούτως ο νούς σας, εκπεσών από της απλότητος της εις τον Χριστόν».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Να μην φοβόμαστε τίποτα διότι υπάρχει Θεός. Ό,τι είναι του Θεού θα γίνει του Θεού. Όλα όμως είναι του Θεού. Οι αποστολές διαφορετικές αλλά εμείς να ακολουθήσουμε την δική μας η οποία είναι να κηρύξουμε το Ευαγγέλιο της βασιλείας, της ζωής σε όλον τον κόσμο και να μην κρίνουμε κανέναν ώστε να μην έρθει ταπείνωση η οποία θα μας βγάλει από την συμμετοχή μας στις κοινωνίες που εξελίσσονται σιγά - σιγά και φτάνουν στο να γίνουν από κοσμικές θεϊκές. Το πλήρωμα του χρόνου αφού η βασιλεία δεν ιδρύθηκε δεν ήρθε, γι’ αυτό οι εκπλήξεις θα είναι πολλές. Μην φανατιζόμαστε ή δογματιζόμαστε με τίποτα. Δεν ξέρουμε τίποτα, έχουμε πολλά να μάθουμε. Όποιος φανατίζεται, αποκεφαλίζεται. Μη γένοιτο!
ΚΕΦ. ΙΑ΄ΣΤΙΧΟΙ 4 – 6
«4. Διότι εάν ο ερχόμενος κηρύττη προς εσάς άλλον Ιησούν, τον οποίον ημείς δεν εκηρύξαμεν, ή λαμβάνητε άλλο πνεύμα, το οποίον δεν ελάβετε, ή άλλο ευαγγέλιον, το οποίον δεν εδέχθητε, καλώς ηθέλετε υποφέρει αυτόν.
5. Αλλά στοχάζομαι ότι δεν είμαι εις ουδέν κατώτερος των πρωτίστων αποστόλων.
6. Εάν δε και ήμαι ιδιώτης κατά τον λόγον, αλλ' ουχί κατά την γνώσιν, αλλ' εν παντί τρόπω εφανερώθημεν κατά πάντα εις εσάς».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Σήμερα ο ένας κατηγορεί τον άλλον και ισχυρίζεται ότι αυτός έχει τον Θεό ενώ ο άλλος είναι αιρετικός. Έχει αποδειχθεί όμως ότι τη ζωή όλων την αυξάνει η επιστήμη και όλοι συμμετέχουν στην εξέλιξή της.
Μέχρι να καταφέρουμε να ζούμε εν Κυρίω με χορηγό τον Θεό και την εξέλιξη την δική του η οποία εκδηλώνεται με το να φτάσει ο άνθρωπος να υλοποιεί τα λόγια του, δεν θα βγάζουμε εύκολα συμπεράσματα. Εμείς στην Φωνή Θεού συστήνουμε να διορθώνουμε τον εαυτό μας καθ’ εκάστην ημέραν και να μην ευλογούμε τα γένια μας πριν την ώρα μας. Όταν γίνουμε του Θεού ο Θεός θα μας συστήσει παντού με φυσική συνέπεια η βασιλεία του να ξεκινήσει να χτίζεται μέσα στους ανθρώπους ανεξαρτήτως έθνους, φυλής, λαού, οργάνωσης. Όσοι αγωνίζονται με χίλια λόγια να πείσουν τους συνανθρώπους τους γρονθοκοπούν στον αέρα με μηδαμινά αποτελέσματα.
ΚΕΦ. ΙΑ΄ΣΤΙΧΟΙ 7 – 12
«7. Η έπραξα αμαρτίαν ταπεινόνων εμαυτόν διά να υψωθήτε σεις, διότι σας εκήρυξα δωρεάν το ευαγγέλιον του Θεού;
8. Άλλας εκκλησίας εγύμνωσα λαβών τα αναγκαία διά την υπηρεσίαν σας,
9. και ότε ήμην παρών εις εσάς και εστερήθην, δεν κατεβάρυνα ουδένα· διότι την στέρησίν μου προσανεπλήρωσαν οι αδελφοί ελθόντες από Μακεδονίας· και κατά πάντα εφύλαξα εμαυτόν και θέλω φυλάξει αβαρή προς εσάς.
10. Είναι αλήθεια του Χριστού εν εμοί ότι η καύχησις αύτη δεν θέλει αποκλεισθή εις εμέ εν τοις τόποις της Αχαΐας.
11. Διά τι; διότι δεν σας αγαπώ; ο Θεός γινώσκει.
12. ό,τι δε κάμνω, τούτο και θέλω κάμνει, διά να εκκόψω την αφορμήν των θελόντων αφορμήν, ίνα ευρεθώσιν εις εκείνο, διά το οποίον καυχώνται, τοιούτοι καθώς και ημείς».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Όταν εργάζεσαι έργο Θεού δοκιμάζεσαι και πολλές φορές ταπεινώνεις εαυτό για την αναγέννηση πολλών. Με λίγα λόγια ο άνθρωπος του Θεού διαθέτει ό,τι υλικό έχει ακόμη και εις βάρος του εαυτού του για να ενισχύσει τις ανάγκες των αγίων. Ακόμα πολλές φορές και με δανεικά εργάζεται ώστε να συμμετέχει στις ανάγκες των αγίων και να τρέχει ο λόγος του Θεού στην συνείδηση των αδελφών προς οικοδομή, αναγνωρίζοντας στην συνέχεια πολλοί την θυσία, η οποία θυσία γίνεται εις βάρος εδώ του αποστόλου Παύλου και αποβαίνει σε δόξα πολλών. Ο Χριστός έφτασε μέχρι θανάτου και τώρα είναι η παρουσία του Θεού Πατέρα στον κόσμο, ώστε στο όνομά του να κλείνουν αιώνια γόνυ ουρανός και γη. Ας γίνουμε θυσία. Αυτό είναι το κοινό όνομα των μελών της βασιλείας. Να μην φοβηθούμε την θυσία, αυτή είναι η αγάπη στον Θεό και στον αδελφό η οποία σαν υψιπέτης αετός θα μας ταξιδέψει στον θρόνο του Θεού. Γένοιτο αμήν.
ΚΕΦ. ΙΑ΄13 – 15
«13. Διότι οι τοιούτοι είναι ψευδαπόστολοι, εργάται δόλιοι, μετασχηματιζόμενοι εις αποστόλους Χριστού.
14. Και ουδέν θαυμαστόν· διότι αυτός ο Σατανάς μετασχηματίζεται εις άγγελον φωτός.
15. Δεν είναι λοιπόν μέγα αν και οι διάκονοι αυτού μετασχηματίζωνται εις διακόνους δικαιοσύνης, των οποίων το τέλος θέλει είσθαι κατά τα έργα αυτών».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Μετασχηματίζεται σε άγγελο φωτός αυτός ο οποίος άλλα λέει και άλλα κάνει. Μετασχηματίζονται σε άγγελο φωτός αυτοί οι οποίοι επιβάλλουν την δική τους εξουσία με πολλές απειλές από παιδικής ηλικίας στους λαούς. Μετασχηματίζεται σε άγγελο φωτός αυτός που υπηρετεί το ψέμα και στηρίζει τη ζωή του στο υλικό στοιχείο, το οποίο αυξάνει στο όνομα του Χριστού. Μετασχηματίζεται σε άγγελο φωτός όποιος κρίνει. Μια ματιά γύρω μας και θα καταλάβουμε. Πάντως όποιος δεν δέχεται τον συνάνθρωπό του όπως είναι και του επιβάλλει όρους και νόμους έγινε άγγελος φωτός. Μη γένοιτο!
ΚΕΦ. ΙΑ΄ΣΤΙΧΟΙ 16 – 33
«16. Πάλιν λέγω, Μηδείς ας μη με στοχασθή ότι είμαι άφρων· ει δε μη, δέχθητέ με καν ως άφρονα, διά να καυχηθώ και εγώ ολίγον τι.
17. ό,τι λαλώ, εις τούτο το θάρρος της καυχήσεως, δεν λαλώ κατά τον Κύριον, αλλ' ως άφρων.
18. Επειδή πολλοί καυχώνται κατά την σάρκα, θέλω καυχηθή και εγώ.
19. Διότι σεις ευχαρίστως υποφέρετε τους άφρονας, όντες φρόνιμοι·
20. επειδή υποφέρετε, εάν τις σας καταδουλόνη, εάν τις σας κατατρώγη, εάν τις λαμβάνη τα υμών, εάν τις επαίρηται, εάν τις σας κτυπά εις το πρόσωπον.
21. Κατά ατιμίαν λέγω, ως να ήμεθα ημείς ασθενείς. Αλλ' εις ό,τι τολμά τις, αφρόνως ομιλώ, τολμώ και εγώ.
22. Εβραίοι είναι; και εγώ· Ισραηλίται είναι; και εγώ· σπέρμα Αβραάμ είναι; και εγώ·
23. υπηρέται του Χριστού είναι; παραφρονών λαλώ, πλειότερον εγώ· εις κόπους περισσότερον, εις πληγάς καθ' υπερβολήν, εις φυλακάς περισσότερον, εις θανάτους πολλάκις.
24. Υπό των Ιουδαίων πεντάκις έλαβον πληγάς τεσσαράκοντα παρά μίαν,
25. τρίς ερραβδίσθην, άπαξ ελιθοβολήθην, τρίς εναυάγησα, εν ημερονύκτιον εν τω βυθώ έκαμον.
26. εις οδοιπορίας πολλάκις, εις κινδύνους ποταμών, κινδύνους ληστών, κινδύνους εκ του γένους, κινδύνους εξ εθνών, κινδύνους εν πόλει, κινδύνους εν ερημία, κινδύνους εν θαλάσση, κινδύνους εν ψευδαδέλφοις.
27. εν κόπω και μόχθω, εν αγρυπνίαις πολλάκις, εν πείνη και δίψη, εν νηστείαις πολλάκις, εν ψύχει και γυμνότητι·
28. εκτός των εξωτερικών ο καθ' ημέραν επικείμενος εις εμέ αγών, η μέριμνα πασών των εκκλησιών.
29. Τις ασθενεί, και δεν ασθενώ; τις σκανδαλίζεται, και εγώ δεν φλέγομαι;
30. Εάν πρέπη να καυχώμαι, θέλω καυχηθή εις τα της ασθενείας μου.
31. Ο Θεός και Πατήρ του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, ο ων ευλογητός εις τους αιώνας, γνωρίζει ότι δεν ψεύδομαι.
32. Εν Δαμασκώ ο εθνάρχης του βασιλέως Αρέτα εφρούρει την πόλιν των Δαμασκηνών, θέλων να με πιάση,
33. και διά θυρίδος από του τείχους κατεβιβάσθην εν κοφίνω και εξέφυγον τας χείρας αυτού».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Το τέλειο είναι να σιωπούμε όταν μας κατηγορούν δίκαια ή άδικα όπως ο Κύριος, αλλά αν και καμιά φορά δικαιολογούμε εαυτούς να έχουμε επίγνωση ότι αυτό προέρχεται μέσα από στοιχείο αφροσύνης. Αν πρόκειται όμως να βοηθήσουμε πολλούς και να προβούμε σε μία τέτοια ενέργεια δεν πειράζει. Όταν μας κατηγορούν άδικα ας το κάνουμε όχι για να κερδίσουμε τους αδελφούς αλλά για να αφυπνίσουμε αυτούς, έχοντας πλήρη επίγνωση ότι δεν είναι αυτό το θέλημα του Θεού και ο λόγος για να σκεφτούν οι συνάνθρωποί μας ότι η αναγέννηση των εθνών χρειάζεται άνθρωπο ο οποίος απέδειξε στον Θεό ότι είναι του Θεού μέσα από τις θυσίες που χρειάστηκε να προβεί ώστε να επιλεχτεί, όπως εδώ ο απόστολος Παύλος αλλά και μέσα από πολλές θυσίες του οι οποίες αφορούν τον άνθρωπο. Δεν είναι δυνατόν με τα λόγια να αποδείξεις ότι είσαι του Θεού. Χρειάζονται και τα έργα. Ο απόστολος Παύλος είχε και λόγο Θεού γεμάτο σοφία Θεού αλλά και έργα που μέχρι σήμερα μας κάνουν να θαυμάζουμε την αποστολή του. Δεν ξεχνάμε, μέχρι να γίνουμε θεοί περνάμε το στάδιο του ανθρώπου, ας είμαστε και στην αναγέννηση η οποία συμβάλλει στην μετάνοια και στην πλήρη επίγνωση. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.
ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΙΒ΄
ΚΕΦ. ΙΒ΄ΣΤΙΧΟΙ 1 – 5
«1. Να καυχώμαι βέβαια δεν μοι συμφέρει· διότι θέλω ελθεί εις οπτασίας και αποκαλύψεις Κυρίου.
2. Γνωρίζω άνθρωπον εν Χριστώ προ ετών δεκατεσσάρων, είτε εντός του σώματος δεν εξεύρω, είτε εκτός του σώματος δεν εξεύρω, ο Θεός εξεύρει· ότι ηρπάγη ο τοιούτος έως τρίτου ουρανού.
3. Και γνωρίζω τον τοιούτον άνθρωπον, είτε εντός του σώματος είτε εκτός του σώματος δεν εξεύρω, ο Θεός εξεύρει,
4. ότι ηρπάγη εις τον παράδεισον και ήκουσεν ανεκλάλητα λόγια, τα οποία δεν συγχωρείται εις άνθρωπον να λαλήση.
5. Υπέρ του τοιούτου θέλω καυχηθή, υπέρ δε εμαυτού δεν θέλω καυχηθή ειμή εις τας ασθενείας μου».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Πολλοί λένε ότι ήταν ο Κύριος, όμως εμείς γνωρίζουμε ότι δεν ήταν ο Κύριος ο άνθρωπος που είδε ο απόστολος Παύλος διότι αυτός ο Χριστός είναι Θεός και υπάρχει απ’ αρχής των αιώνων και ήταν από πριν μαζί με τον Θεό. Ο απόστολος Παύλος γνώριζε ότι η αποστολή του ήταν μεγάλη αφού σε αυτόν κατοίκησε το πλήρωμα της θεότητας και είχε το θάρρος με έναν ιδιαίτερο τρόπο να βάλει τον Χριστό και την σοφία του στα έθνη. Μέσω του αποστόλου Παύλου μπήκε ο Χριστός στα έθνη. Εδώ όμως ο απόστολος Παύλος βλέπει μία καινούργια αποστολή η οποία θα συντελεστεί μέσω ενός ανθρώπου που θα παρουσιάσει τον Θεό όπως είναι και η αποστολή αυτού του ανθρώπου θα αναγεννήσει όλα τα έθνη ώστε να ανασυνταχθούν οι Χριστιανοί παγκοσμίως και να φτάσουν στην δόξα του Θεού, η οποία έγκειται στον αγιασμό, στον καθαρισμό, στην επανένταξη των ανθρώπων στην άφθαρτη ζωή, στην ποίμνη όπου ο ίδιος ο Θεός θα ποιμαίνει. Η αποστολή αυτή θα φανερωθεί τα έσχατα χρόνια τα οποία διανύουμε. Ας έχουμε τα αυτιά και τα μάτια μας ανοιχτά ώστε να την γνωρίσουμε. Η αποστολή αυτή για μένα θα είναι του Παράκλητου. Ο Χριστός φανέρωσε, συμφέρει υμίν ίνα εγώ απέλθω, εάν γαρ εγώ μη απέλθω, ο παράκλητος ουκ ελεύσεται προς υμάς· εάν δε πορευθώ, πέμψω αυτόν προς υμάς· και ελθών εκείνος ελέγξει τον κόσμον περί αμαρτίας και περί δικαιοσύνης και περί κρίσεως. Όταν δε έλθη εκείνος, το Πνεύμα της αληθείας, οδηγήσει υμάς εις πάσαν την αλήθειαν· ου γαρ λαλήσει αφ’ εαυτού, αλλ’ όσα αν ακούση λαλήσει και τα ερχόμενα αναγγελεί υμίν. Εκείνος εμέ δοξάσει, ότι εκ του εμού λήψεται και αναγγελεί υμίν. Πάντα όσα έχει ο πατήρ εμά εστι· διά τούτο είπον ότι εκ του εμού λήψεται και αναγγελεί υμίν. Αυτά που άκουσε δεν δύναται εις άνθρωπο να σκεφτεί ή να λαλήσει, διότι είναι για την εποχή προ της δευτέρας ελεύσεως του Χριστού. Γένοιτο, γένοιτο αμήν. Σήμερα αν ακουστούν πάει να πει ότι η αποστολή του ανθρώπου που ηρπάγη εις τον ουρανόν άρχισε να λαμβάνει χώρα. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.
ΚΕΦ. ΙΒ΄ΣΤΙΧΟΣ 6
«6. Διότι εάν θελήσω να καυχηθώ, δεν θέλω είσθαι άφρων, επειδή αλήθειαν θέλω ειπεί· συστέλλομαι όμως μη στοχασθή τις εις εμέ ανώτερόν τι αφ' ό,τι με βλέπει ή ακούει τι εξ εμού».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ο απόστολος Παύλος από μεγάλη ταπείνωση θεωρεί τον εαυτό του ένα τίποτα μπροστά στα αποκεκρυμμένα μυστήρια που ο Θεός του αποκαλύπτει, αλλά αυτό είναι και σοφία Θεού συναρπάζουσα διότι με τις αποκαλύψεις αυτές ταπεινώνεται ο άνθρωπος και υπηρετεί τον Θεό χωρίς το μέγα πρόσκομμα που εκδηλώνεται με τον εωσφορικό εγωισμό και που πολλές φορές διακρίνουμε στους ανθρώπους που αποκτούν μία θέση και δεν δέχονται μύγα στο σπαθί τους. Στον Θεό δεν ήρθαμε για να λάβουμε εξουσία. Όποια και αν είναι η αποστολή μας να υπηρετούμε Θεό και άνθρωπο χωρίς μικρότητες. Εμείς στην Φωνή Θεού γνωρίζουμε ότι πάσα δόσις αγαθή και παν δώρημα τέλειον είναι άνωθεν καταβαίνον από του Πατρός των φώτων. Αρα, δεν θα καυχόμαστε για τον εαυτό μας αλλά για τον Θεό που μας έβαλε στο δικό του σχέδιο. Δεν χρειάζονται εγωισμοί, πονηρίες, συμφέροντα, φιλοδοξίες κ.λ.π.. Χρειάζεται να κενώσουμε τον εαυτό μας ώστε να μας ταξιδέψει ο Πατέρας Θεός χαράζοντάς μας νέα πορεία, Θεού πορεία. Γένοιτο αμήν.
ΚΕΦ. ΙΒ΄ΣΤΙΧΟΣ 7
«7. Και διά να μη υπεραίρωμαι διά την υπερβολήν των αποκαλύψεων, μοι εδόθη σκόλοψ εις την σάρκα, άγγελος Σατάν διά να με ραπίζη, διά να μη υπεραίρωμαι».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ο Θεός ξέρει τι χρειάζεται ο κάθε άνθρωπος ώστε να ολοκληρώσει την αναγέννησή του. Πάντως εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι ο απόστολος Παύλος όποιο πρόβλημα και αν είχε δεν το έθετε πρόσκομμα ώστε να εκφράζει παράπονα στον Θεό για να συνεχίσει την συνεργασία μαζί του. Πολλές φορές βλέπω συνανθρώπους μου που με το παραμικρό συνέχεια δυστροπούν στον Θεό και στο άγιο θέλημά του. Νομίζω ότι κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες πρέπει να υπηρετούμε τον Θεό και τον αδελφό. Δεν χρειάζονται παράπονα. Χρειάζεται πνευματική ωριμότητα και εμπιστοσύνη διότι ο ίδιος φανέρωσε, εμβλέψατε εις τα πετεινά του ουρανού, ότι δεν σπείρουσιν ουδέ θερίζουσιν ουδέ συνάγουσιν εις αποθήκας και ο Πατήρ σας ο ουράνιος τρέφει αυτά· σεις δεν είσθε πολύ ανώτεροι αυτών; Καθώς δεν πωλούνται πέντε στρουθία διά δύο ασσάρια; Και εν εξ αυτών δεν είναι λελησμονημένον ενώπιον του Θεού· επίσης σεις πονηροί όντες, εξεύρητε να δίδητε καλάς δόσεις εις τα τέκνα σας, πόσω μάλλον ο Πατήρ σας ο εν τοις ουρανοίς θέλει δώσει αγαθά εις τους ζητούντας παρ' αυτού; Ας έχουμε εμπιστοσύνη και ο Θεός ξέρει. Υπομονή και επιμονή, είναι γραφικό εν τη υπομονή κτίσασθε τας ψυχάς σας. Αμήν.
ΚΕΦ. ΙΒ΄ΣΤΙΧΟΙ 8 – 9
«8. Περί τούτου τρίς παρεκάλεσα τον Κύριον διά να απομακρυνθή απ' εμού·
9. και μοι είπεν· Αρκεί εις σε η χάρις μου· διότι η δύναμίς μου εν αδυναμία δεικνύεται τελεία. Με άκραν λοιπόν ευχαρίστησιν θέλω καυχηθή μάλλον εις τας αδυναμίας μου, διά να κατοικήση εν εμοί η δύναμις του Χριστού».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ο άνθρωπος του Θεού που γνωρίζει τον Θεό ζητά και εργάζεται τα του Θεού και δεν απαιτεί όπως εδώ ο απόστολος Παύλος ο οποίος παρακάλεσε τον Θεό για το δικό του πρόβλημα όπου υπήρχε στο βιολογικό του σώμα, όμως η απάντηση του Θεού ήταν γεμάτη σοφία. Ο Θεός ξέρει και αν θα μας απαλλάξει από ένα πρόβλημα και πότε θα μας ελευθερώσει. Υπάρχουν προβλήματα τα οποία μας ταπεινώνουν και μας εξασφαλίζουν αιώνια δόξα όπως το πρόβλημα του αποστόλου Παύλου. Η ωριμότητα του ανθρώπου του Θεού έγκειται στο ότι κάτω από όλες τις συνθήκες υπηρετεί Θεό χωρίς προσκόμματα. Να έχουμε εμπιστοσύνη στον Θεό. Εμείς να κάνουμε αυτό που μας λέει και αυτός ξέρει τι θα κάνει για εμάς, ξέρει τις ανάγκες μας, ξέρει τι χρεία έχουμε. Όταν ξεκίνησα πνευματική ζωή συνέχεια ζητούσα από τον Θεό και πολλές φορές δικαίωνα τον εαυτό μου πιστεύοντας ότι κάτι κάνει λάθος. Μετά χρόνων όμως κατάλαβα πόσο άδικο έχω και πόσα πολλά μου έχει προσφέρει. Ακόμη κατάλαβα πως και σε όλους τους ανθρώπους έχει προσφέρει πολλά αλλά όμως δεν έχουν εκτιμηθεί. Πάντως εδώ και πολλά χρόνια νιώθω ότι η μόνη υποχρέωσή μου είναι να κάνω το θέλημα του Θεού χωρίς να ζητώ όχι μόνο από τον Θεό αλλά και από τους ανθρώπους, διότι όλοι λίγο ή πολύ έχουμε λάβει πολλά χωρίς να αξίζουμε τίποτα. Ας πούμε ένα ευχαριστώ σε όλους και ας εμπιστευθούμε τον Θεό και τους ανθρώπους είτε μας αγαπούν είτε μας κατηγορούν, αφού βάσει του Λόγου του Θεού τα πάντα συνεργούν στο αγαθό. Γένοιτο, γένοιτο αμήν
ΚΕΦ. ΙΒ΄ΣΤΙΧΟΣ 10
«10. Όθεν ευαρεστούμαι εις τας αδυναμίας, εις τας ύβρεις, εις τας ανάγκας, εις τους διωγμούς, εις τας στενοχωρίας, υπέρ του Χριστού· διότι όταν ήμαι αδύνατος, τότε είμαι δυνατός».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Και εμείς να ευαρεστούμε τον Θεό είτε όταν μας επαινούν είτε μας κατηγορούν, διότι όταν πάσχουμε υπέρ Χριστού αφήνει να εννοηθεί ότι ανήκουμε στην δική του σοφία, αφού και ο ίδιος λοιδορούμενος ουκ αντελοιδόρει, απειλούμενος ουκ ηπείλει. Όταν μας κατηγορούν άδικα τότε είμαστε δυνατοί, διότι αποκτάμε εμπιστοσύνη στον Θεό ο οποίος ενεργεί με θαύματα μεγάλα.
ΚΕΦ. ΙΒ΄ΣΤΙΧΟΣ 16
«16. Έστω όμως, εγώ δεν σας κατεβάρυνα, αλλά πανούργος ων, σας επίασα με δόλον».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Δεν ξέρω ποια ήταν η πανουργία ή δόλος αλλά μέσα στην Φωνή Θεού δεν θέλουμε να κερδίσουμε κανέναν άνθρωπο είτε με πανουργία είτε με δόλο, διότι θα πρέπει να σεβαστούμε τον Θεό ο οποίος φανέρωσε, εάν Κύριος δεν φυλάξει την πόλην εις μάτην οι φύλακες. Στην αρχή της πνευματικής μου ζωής προσπαθούσα να κερδίσω ανθρώπους στον Χριστό. Με την πάροδο των χρόνων είδα πόσο εγωιστικό είναι αυτό. Σήμερα όμως αγωνίζομαι να κάνω το θέλημα του Θεού και να αναγεννήσω τον εαυτό μου. Από εκεί και πέρα αν ο Θεός μου φέρει κάποιον στη ζωή μου και θελήσει να τον υπηρετήσω συζητώ μαζί του με αγάπη. Αν έχουμε την ίδια αποστολή έχει καλώς, αν όχι, ο κύριος να είναι μαζί του. Δεν νιώθω καλύτερος από κανέναν, απλώς θέλω να φέρω εις πέρας αυτό που μου έδωσε ο Πατέρας. Φανταστείτε τον Χριστό να θέλει τους μαθητές του να σταυρωθούν όπως αυτός, διότι όταν επιμένουμε αυτό ζητάμε. Το μεγαλείο στην Φωνή Θεού είναι ότι όλοι χωράνε αρκεί ο ένας να σέβεται τον άλλον. Δεν χρειάζεται όλοι να σκέφτονται και να επιδιώκουν τα ίδια πράγματα. Εξάλλου στην Φωνή Θεού θέλουμε όπου είναι δύο ή τρεις συνηγμένοι στο όνομα του Θεού να είναι διαφορετικοί, ώστε ο ένας να συμπληρώνει ελλείποντα στον άλλον. Όπου οι άνθρωποι μόνο συμφωνούν ίσως να είναι επικίνδυνα. Μας αρέσει στην Φωνή Θεού να είμαστε διαφορετικοί προς οικοδομή. Είναι γραφικό άλλος μεν ούτως, άλλος δε ούτως, όλοι όμως είναι του Θεού αφού υπηρετούν το αγαθό. Γένοιτο αμήν.
ΚΕΦ. ΙΒ΄ΣΤΙΧΟΣ 20
«20. Διότι φοβούμαι μήπως ελθών δεν σας εύρω οποίους θέλω, και εγώ ευρεθώ εις εσάς οποίον δεν θέλετε, μήπως ήναι μεταξύ σας έριδες, ζηλοτυπίαι, θυμοί, μάχαι, καταλαλιαί, ψιθυρισμοί, αλαζονείαι, ακαταστασίαι».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Στην Φωνή Θεού δεν υπάρχουν έριδες, ζηλοτυπίαι, θυμοί, μάχαι, καταλαλιαί, ψιθυρισμοί, αλαζονείαι, ακαταστασίαι και ο λόγος διότι έχουμε τα πάντα κοινά. Στην Φωνή Θεού ήρθαμε όλοι μέσα από ολοκληρωμένη πνευματική ωριμότητα και η αγάπη μεταξύ μας περισσεύει αφού δεν έχουμε υφιστάμενα στερεότυπα, δεν έχουμε δογματικές απαιτήσεις αλλά κοινό στόχο ο οποίος συγκλίνει στην αναγέννηση, στην αφιέρωση, στην κατάργηση της φθοράς και του θανάτου. Επιδιώξεις οι οποίες έχουν προαναγγελθεί υπό του Θεού μέσω των προφητών αλλά και του ιδίου του Υιού, ο οποίος εκάθησε στα δεξιά του Θεού περιμένοντας το ανθρώπινο γένος να ωριμάσει και να επιδιώξει τους στόχους εκείνους που επαναφέρουν τον παράδεισο στη γη. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.
ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΙΓ΄
ΚΕΦ. ΙΓ΄ΣΤΙΧΟΙ 3 – 4
«3. επειδή ζητείτε δοκιμήν του δι' εμού λαλούντος Χριστού, όστις δεν είναι ασθενής προς εσάς, αλλ' είναι δυνατός μεταξύ σας.
4. Διότι αν εσταυρώθη εξ ασθενείας, ζη όμως εκ δυνάμεως Θεού. διότι και ημείς ασθενούμεν εν αυτώ, πλην εκ δυνάμεως Θεού θέλομεν ζήσει μετ' αυτού εις εσάς».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ο Χριστός έπαθε υπέρ ημών, η θυσία του έγινε λύτρο αντί πολλών. Η αδυναμία του έγκειται στο ότι αφέθηκε στα χέρια των σταυρωτών του ώστε να πραγματοποιηθούν τα γεγραμμένα. Η δύναμή του έγκειται στο ότι νίκησε τον κόσμο αφού ταπείνωσε εαυτόν, κατόπιν κατάφερε να γκρεμίσει το μεσότοιχο της έχθρας και ένωσε τον κάθε άνθρωπο με τον Πατέρα του. Η δόξα του σήμερα έγκειται στο ότι αναστήθηκε και τώρα ζει στα Αγια των Αγίων αιώνιος, άφθαρτος δίνοντας την δύναμη και σε όλους εμάς να υπερβούμε τον εαυτό μας ώστε μέσα από την σχετική αφιέρωση να γίνουμε κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση. Διά της πίστεως στον Χριστό δυνάμεθα να εκπληρώσουμε τις εναπομείναντες επαγγελίες οι οποίες μας δόθηκαν με σκοπό να συμμετέχουμε στην δόξα του. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.
ΚΕΦ. ΙΓ΄ΣΤΙΧΟΙ 5 – 6
«5. Εαυτούς εξετάζετε αν ήσθε εν τη πίστει, εαυτούς δοκιμάζετε. Η δεν γνωρίζετε εαυτούς ότι ο Ιησούς Χριστός είναι εν υμίν; εκτός εάν ήσθε αδόκιμοι κατά τι.
6. Ελπίζω δε ότι θέλετε γνωρίσει ότι ημείς δεν είμεθα αδόκιμοι».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Εξετάζουμε εαυτούς εάν είμαστε ζέοντες στο πνεύμα όταν αντιμετωπίζουμε πειρασμούς ή δοκιμασίες και βλέπουμε πώς ανταποκρινόμαστε σε αυτούς. Αν καταφέρνουμε να νικούμε τον έτερο κακό εαυτό μας, τον εωσφόρο και την στρατιά του τότε ταξιδεύουμε εν δυνάμει στην χώρα των ζώντων. Όταν εξαφανίσουμε με το πνεύμα του Θεού κάθε ρίζα πικρίας η οποία έχει αναπτυχθεί από τον κόσμο, τότε να είμεθα σίγουροι ότι είμεθα σκεύη εκλογής τα οποία μένουν στον αιώνα τον άπαντα. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.
ΚΕΦ. ΙΓ΄ΣΤΙΧΟΣ 9
«9. Επειδή χαίρομεν όταν ημείς ασθενώμεν, σεις δε ήσθε δυνατοί· τούτο μάλιστα και ευχόμεθα, την τελειοποίησίν σας».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Η ασθένεια η δική μας δημιουργείται κατά την αναγέννηση των συνανθρώπων μας, αφού με πολλές θυσίες αναγεννάμε τους αδελφούς και ο λόγος διότι στον κόσμο αυτό και το παραμικρό υλικό αγαθό θέλει χρήματα. Με θυσία λοιπόν εργαζόμαστε διότι το υλικό στοιχείο έρχεται με κόπο στη ζωή μας. Το υλικό στοιχείο δεν το θέλουμε για να εξασφαλίσουμε τάχα το μέλλον όπως κάνουν πολλοί και γίνονται άφρονες, αλλά για να το χρησιμοποιήσουμε για την δόξα του Θεού. Γένοιτο αμήν. Η θυσία μας είναι ότι με όλες μας τις δυνάμεις υλικές ή πνευματικές μπορούμε να διαθέσουμε ό,τι έχουμε ενώπιον του Θεού και του αδελφού με έναν σκοπό, να συμμετέχουμε όλοι στην μέλλουσα δόξα η οποία θα αποκαλυφθεί εις ημάς και θα δοθεί διά Πνεύματος Αγίου. Γι’ αυτό σήμερα χαιρόμαστε διότι νιώθουμε ευάρεστοι για το έργο αυτό που κάνουμε στον Θεό και στους ανθρώπους. Η Φωνή Θεού έχει πάρει την απόφαση με την δύναμη του Θεού να εργαστεί με θυσία ώστε να επαναφέρει τους συνανθρώπους της στις αρχές του Θεού. Ό,τι ήταν να δώσει ο πνευματικός κόσμος το έχει δώσει μέχρι σήμερα. Αυτό που βλέπουμε σήμερα είναι αυτό που έχει να δώσει, όμως δεν φτάνει ώστε να γίνει υπέρβαση στους συνήθεις ρυθμούς που γεννά το σύστημα του κόσμου. Γι’ αυτό ο Θεός για να ιδρύσει την βασιλεία του και να κηρυχθεί εν δυνάμει το Ευαγγέλιο της βασιλείας καθόρισε την αποστολή των εσχάτων χρόνων, η οποία θα συντελεστεί με την αναγέννηση των υιών και θυγατέρων και η οποία αυξάνει μέσα στο αγιαστήριο και δημιουργεί την οικογένεια του Θεού σε όλον τον κόσμο αποτελούμενη από όλα τα έθνη. Εύχομαι να γίνουμε όλοι μέτοχοι της απείρου κάλους δόξης του. Γένοιτο αμήν.
ΚΕΦ. ΙΓ΄ΣΤΙΧΟΙ 11 – 13
«11. Λοιπόν, αδελφοί, χαίρετε, τελειοποιείσθε, παραμυθείσθε, φρονείτε το αυτό, ειρηνεύετε· και ο Θεός της αγάπης και της ειρήνης θέλει είσθαι μεθ' υμών.
12. Ασπάσθητε αλλήλους εν φιλήματι αγίω.
13. Σας ασπάζονται πάντες οι άγιοι».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Στίχος 11: Η χαρά είναι καρπός του Αγίου Πνεύματος και ο μόνος που μπορεί να την δώσει στον άνθρωπο είναι ο Χριστός, ο οποίος με την παρουσία του στην δική μας ζωή και διά Πνεύματος Αγίου μας κάνει να πετάμε. Η χαρά που εμφανίζουμε πολλές φορές σήμερα και η εκδήλωσή της γίνεται αισθητή μόνο στο πρόσωπο, αυτή η χαρά λοιπόν είναι μία ψευδαίσθηση. Η χαρά που δημιουργεί ο Θεός Πατέρας συντελείται στα γονίδιά μας. Αυτή είναι η πραγματική χαρά αφού μας κάνει να υπέρ λάμπουμε κάθε στιγμή. Η χαρά του Θεού δημιουργεί μεγάλη κινητικότητα ηλεκτρονίων. Η χαρά ενεργοποιεί την ενδορφίνη η οποία μας καθιστά άφθαρτους, αιώνιους. Αμήν. Όταν κάνουμε ότι χαιρόμαστε τα γονίδιά μας φανερώνουν το ψέμα αφού η χαρά αυτή δεν ζωοποιεί, φυσικό φαινόμενο να υπάρχουν πολλά προβλήματα στη ζωή μας. Μη γένοιτο! Πολλοί προσπαθούν με υλικά τεχνάσματα, με διάφορες εκδηλώσεις, με αυτοσυγκέντρωση, με το να σκέφτονται θετικά να προκαλέσουν χαρά όμως αυτή η χαρά που προκαλούν είναι μία ψευδαίσθηση. Η πραγματική χαρά έρχεται μέσα από την αναγέννηση. Η χαρά είναι καρπός του Αγίου Πνεύματος. Ο Θεός είναι η χαρά όταν υπάρχει στη ζωή μας.
Η παραμυθία δημιουργείται μέσω της πνευματικής προσευχής και έχει πολλές δυνάμεις αφού μας κάνει να πιστεύουμε, να ελπίζουμε, να αυξάνουμε πνευματικά εν Κυρίω. Ένα μικρό παιδί έχει την ανάγκη να ακούσει ότι ο Πατέρας του είναι ο πιο δυνατός. Έτσι νιώθει μεγάλη ασφάλεια εκείνη την χρονική περίοδο μέχρι να γνωρίσει τον Χριστό, ο οποίος θα του εξασφαλίσει παντοδυναμία σε σημείο να υλοποιεί τα λόγια του. Αμήν. Όλα έχουν την χρονική τους περίοδο μέχρι να ωριμάσουμε πνευματικά, κατόπιν ο Θεός θα ζει μέσα μας και ουδεμία ανάγκη θα έχουμε. Αμήν. Μην επιμένουμε να ζούμε με την παραμυθία σε όλη μας τη ζωή, διότι τα προβλήματα θα επισκιάσουν αυτή και δεν θα φύγουν με παραμυθία αλλά με την αναγέννηση.
Στίχος 12: Ο σωστός ασπασμός έγκειται στο ότι ο ένας αδελφός σέβεται τον οποιοδήποτε συνάνθρωπο, φίλο, αδελφό και εχθρό. Γένοιτο αμήν. Ο ασπασμός που γίνεται με τα λόγια και όχι με την καρδιά κρύβει ψέμα. Εμείς καλούμαστε σήμερα να φύγουμε από το ψέμα και να υπηρετήσουμε την αλήθεια. Γένοιτο αμήν.
ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ Ο ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΘΩΜΑΣ
ΑΜΗΝ