Εβραίους Επιστολή Κεφ Θ έως Ι

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ΄ ΕΩΣ Ι

ΚΕΦ. Θ΄ΣΤΙΧΟΙ 1 – 10

«1. Είχε μεν λοιπόν και η πρώτη σκηνή διατάξεις λατρείας και το άγιον το κοσμικόν.
2. Διότι κατεσκευάσθη σκηνή η πρώτη, εις την οποίαν ήτο και η λυχνία και η τράπεζα και η πρόθεσις των άρτων, ήτις λέγεται ’για.
3. Μετά δε το δεύτερον καταπέτασμα ήτο σκηνή η λεγομένη ’για αγίων,
4. έχουσα χρυσούν θυμιατήριον και την κιβωτόν της διαθήκης πανταχόθεν περικεκαλυμμένην με χρυσίον, εν ή ήτο στάμνος χρυσή, έχουσα το μάννα και η ράβδος του Ααρών η βλαστήσασα και αι πλάκες της διαθήκης,
5. υπεράνω δε αυτής ήσαν Χερουβείμ δόξης κατασκιάζοντα το ιλαστήριον· περί των οποίων δεν είναι τώρα χρεία να λέγωμεν κατά μέρος.
6. Όντων δε τούτων ούτω κατεσκευασμένων, εις μεν την πρώτην σκηνήν εισέρχονται διαπαντός οι ιερείς εκτελούντες τας λατρείας,
7. εις δε την δευτέραν άπαξ του ενιαυτού εισέρχεται μόνος ο αρχιερεύς, ουχί χωρίς αίματος, το οποίον προσφέρει υπέρ εαυτού και των εξ αγνοίας αμαρτημάτων του λαού,
8. και τούτο εδηλοποίει το Πνεύμα το ’γιον, ότι δεν ήτο πεφανερωμένη η εις τα άγια οδός, επειδή η πρώτη σκηνή ίστατο έτι·
9. ήτις ήτο τύπος εις τον τότε παρόντα καιρόν, καθ' ον προσεφέροντο δώρα και θυσίαι, αίτινες δεν ηδύναντο να κάμωσι τέλειον κατά την συνείδησιν τον λατρεύοντα,
10. επειδή ήσαν διατεταγμένα μόνον εις βρώματα και πόματα και διαφόρους βαπτισμούς και διατάξεις σαρκικάς, μέχρι καιρού διορθώσεως».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Το πνευματικό επίπεδο του ανθρώπου ήτο ικανό και δύνονταν
να εννοήσει πράγματα όπως ήταν οι σκηνές, οι τύποι, οι θυσίες κ.λ.π. Με την παρουσία του Χριστού όμως αφού παρήλθαν πολλά χρόνια τα οποία έγιναν αιώνες, πάλι το πνευματικό επίπεδο των ανθρώπων στην εποχή του ήτο για πολλούς σταθερό σε αρχές, τύπους, νόμους, λατρείες κ.λ.π. όμως εδώ συμβαίνει και κάτι μοναδικό. Αυτό είναι ότι οι αιώνες ξύπνησαν πολλούς ανθρώπους οι οποίοι ήτο έτοιμοι να δουν πέρα από σκηνές, πέρα από λατρείες, πέρα από τύπους και αυτοί ήταν οι μαθητές του Χριστού, οι οποίοι γνώρισαν τον Χριστό, γνώρισαν την αλήθεια. Ο οποίος Χριστός διαμέσου τους δημιούργησε μια νέα γενιά ανθρώπων η οποία εννοεί ότι ο Θεός είναι πνεύμα και λατρεύεται διά Πνεύματος Αγίου. Όμως και η γενιά των τύπων και των σκηνών συνέχισε να υπάρχει μέχρι σήμερα. Έτσι και οι δυο γενιές διέσχισαν τους αιώνες μετά την παρουσία του Χριστού μέχρι σήμερα. Έχουμε λοιπόν μέχρι τώρα, μέχρι σήμερα τρεις γενιές ανθρώπων και ο λόγος που είναι τρεις είναι διότι δεν αναφέραμε την γενιά που συνειδητά εμπλέκεται με την αμαρτία. Προσθέτουμε λοιπόν άλλη μία εδώ. Έχουμε δηλαδή σήμερα τρεις γενιές. Η πρώτη είναι των τύπων, των σκηνών και των θυσιών, η οποία δεν εξελίσσει τον άνθρωπο κατά Θεό ώστε να φτάσει στην ουσία του Θεού, ο οποίος Θεός διέπεται από αρχές, εξουσίες, από καρπούς, από χαρίσματα και ουρανόδρομη σοφία. Η δεύτερη είναι η γενιά που συλλαμβάνει την αναγέννηση, η οποία γενιά σκέφτεται πέρα από τα υφιστάμενα στερεότυπα και διακρίνει τον Θεό με πνευματικά μάτια, τα οποία μάτια βοηθούν να δει την αλήθεια του Θεού. Η τρίτη γενιά είναι των αμετανόητων, οι οποίοι συνειδητά ποιούν την αμαρτία.
Εύχομαι όλα τα παιδιά που ανήκουν σήμερα και στο μέλλον στην Φωνή Θεού να συλλάβουν ότι ο Θεός είναι πνεύμα και να αποδώσουν σε αυτόν διά της μετανοίας και της αναγέννησης θυσία ζώσα, ευάρεστη στον Θεό αναπτύσσοντας τις εντολές αυτού του Θεού, οι οποίες μπορούν να τα εξελίξουν και να τα οδηγήσουν στην θέωση. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.



ΚΕΦ. Θ΄ΣΤΙΧΟΙ 11 – 14

«11. Ελθών δε ο Χριστός αρχιερεύς των μελλόντων αγαθών διά της μεγαλητέρας και τελειοτέρας σκηνής, ουχί χειροποιήτου, τουτέστιν ουχί ταύτης της κατασκευής,
12. ουδέ δι' αίματος τράγων και μόσχων, αλλά διά του ιδίου αυτού αίματος, εισήλθεν άπαξ εις τα άγια, αποκτήσας αιωνίαν λύτρωσιν.
13. Διότι εάν το αίμα των ταύρων και τράγων και η σποδός της δαμάλεως ραντίζουσα τους μεμολυσμένους αγιάζη προς την καθαρότητα της σαρκός,
14. πόσω μάλλον το αίμα του Χριστού, όστις διά του Πνεύματος του αιωνίου προσέφερεν εαυτόν άμωμον εις τον Θεόν, θέλει καθαρίσει την συνείδησίν σας από νεκρών έργων εις το να λατρεύητε τον ζώντα Θεόν;».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Στίχος 11: Στα μελλοντικά αγαθά ανήκει η σοφία του Θεού, η οποία θα μας διακατέχει πάνω σε όλους τους τομείς υλικούς ή πνευματικούς. Δεύτερον, στα μελλοντικά αγαθά ανήκει η αναγέννησή μας κατά Θεό, η οποία θα παρουσιάσει ένα νέο είδος ανθρώπων το οποίο θα σκέφτεται όπως ο Κύριος και θα ενεργεί όπως ο Κύριος. Αυτό σημαίνει ότι από έργα γεμάτα αγάπη θα διακατέχεται ο νέος κόσμος κατά Θεό κτισθέντας και από λόγο γεμάτο δύναμη με εξουσίες άπειρες. Στα μελλοντικά αγαθά ακόμη ανήκει η ζωή η αιώνια, η άφθαρτη ζωή, ανήκει η αξία του πνεύματος το οποίο πνεύμα μας όταν αναπτύσσεται κατά Θεό κάτω από τους καρπούς του Αγίου Πνεύματος μας ζωοποιεί την ψυχή και το σώμα μας. Αυτό θα κάνει τον ίδιο τον Θεό να θέλει να σκηνώσει μέσα μας και να ενεργεί διαμέσου μας. Στα μελλοντικά αγαθά επίσης ανήκει η παρουσία του Αγίου Πνεύματος με στόχο και σκοπό να αναγεννήσει και να δημιουργήσει λαό, ο οποίος θα πληροί τις προϋποθέσεις για να καλέσει τον Κύριο. Όταν δημιουργηθεί ο λαός του Θεού με χαρά ο Πατέρας Θεός θα επιτρέψει την δευτέρα παρουσία του Κυρίου. Αυτή η παρουσία του Κυρίου είναι το μεγαλύτερο αγαθό που θα μπορούσε να λάβει ο άνθρωπος. Σήμερα ψάχνουμε για δικαιοσύνη, για αλήθεια, για υγεία, για ζωή, για χαρά, ε τότε ας μην αναλωνόμαστε δεξιά ή αριστερά περιμένοντας μέσα από ανθρώπινα εντάλματα να τα αποκτήσουμε. Αν θέλουμε ο μέλλοντας αιώνας να έχει αγαθά, ας ξεκινήσουμε από σήμερα αγώνα καθαρισμού και αγιασμού. Ο τρόπος για να το πετύχουμε είναι να πάρουμε όλοι τον Λόγο του Θεού στα χέρια μας και να προσκολληθούμε στην Φωνή Θεού η οποία δύναται να ζωοποιήσει την ψυχή μας και το σώμα μας. Όλα αυτά δεν ανήκουν στα χειροποίητα πνευματικά (σκηνές μαρτυρίου) κ.λ.π. αλλά στα αχειροποίητα και ο λόγος διότι ο Θεός είναι πνεύμα και οι προσκυνούντες αυτόν εν πνεύματι και αληθεία δει προσκυνείν. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.
Στίχος 12: Το αίμα των ζώων δεν μπορούσε να λυτρώσει τον άνθρωπο διότι ο Θεός δεν ευαρεστείται με αυτές τις θυσίες, οι οποίες σήμερα συνεχίζονται με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους από ανθρώπους που τους αρέσει όχι ο Χριστός αλλά η δική τους προβολή και η δική τους εξουσία, συνεχίζοντας να επιτελούν έργο το οποίο δεν ανήκει ουσιαστικά στο θέλημα του Θεού και δεν εργάζεται την δόξα του Θεού και την σωτηρία του κόσμου. Το αίμα του Χριστού όμως έχει την δύναμη να λυτρώσει τον άνθρωπο διότι μέχρι να χυθεί κατάφερε να αναγεννήσει ο Χριστός τους ανθρώπους διά του λόγου του. Κατόπιν δίνοντας την ζωήν του λύτρον αντί πολλών χύνοντας το αίμα του για την κατά Θεό πορεία του ανθρώπου, λύτρωσε τον άνθρωπο δίνοντας εις αυτόν το παράδειγμα όλων των αιώνων. Παράδειγμα αληθινής αγάπης γεμάτης με το μέγα έλεος, το οποίο όταν εννοηθεί από έναν ή πολλούς ανθρώπους τους οδηγεί στο κατ εικόνα και ομοίωση. Το αίμα του Χριστού ήταν η τελευταία θυσία κα η πιο σημαντική, γι’ αυτό δεν χρειάζονται άλλες. Ας μπούμε από σήμερα στην ουσία και ας ξεφύγουμε από στερεότυπα τα οποία νομίζουμε ότι ωφελούν ενώ μας κρατούν μακριά από τον ζώντα Θεό αιώνες τώρα.
Στίχοι 13-14: Εάν όλα αυτά που συνέβαιναν κατά την εποχή των Εβραίων και που συνεχίζονται ακόμη βοηθούν να ενωθεί ο άνθρωπος με τον ζώντα Θεό, φανταστείτε τι θαύματα μπορεί να κάνει η διδασκαλία του Χριστού και η θυσία που υπέστη με σκοπό να αφυπνίσει τον άνθρωπο και να τον οδηγήσει στο κατ εικόνα και ομοίωση. Όταν οι άνθρωποι εννοήσουν το Ευαγγέλιο της βασιλείας, το οποίο σήμερα κηρύττεται υπό της Φωνής Θεού, θα γίνει η ανατροπή του παρόντος δαιμονισμένου κόσμου και ο Χριστός θα βασιλεύσει συνειδητά πλέον στη ζωή των ανθρώπων. Όταν γίνει αυτό ο κόσμος όλος θα ανήκει σε μία ποίμνη με ένα ποιμένα, τον Χριστό και η αγάπη θα υπάρχει σε όλους τους ανθρώπους. Αυτή θα δημιουργήσει τα μεγαλύτερα θαύματα πάνω σε όλους τους τομείς και αυτή η αγάπη θα φέρει την δευτέρα έλευση του Χριστού, η οποία αναμένεται και είναι πάντα επίκαιρη στη ζωή των αναγεννημένων χριστιανών. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.

ΚΕΦ. Θ΄ΣΤΙΧΟΣ 15

«15. Και διά τούτο είναι μεσίτης διαθήκης καινής, ίνα διά του θανάτου, όστις έγεινε προς απολύτρωσιν των επί της πρώτης διαθήκης παραβάσεων, λάβωσιν οι κεκλημένοι την επαγγελίαν της αιωνίου κληρονομίας».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ο Χριστός έγινε μεσίτης της διαθήκης εκείνης που ανήκει στον άνθρωπο και είναι δοσμένη από τον Πατέρα Θεό. Ο καιρός γι’ αυτή έφτασε διότι τρέχει μπροστά μας σήμερα ο μέλλοντας αιώνας τον οποίον μάλιστα διανύουμε. Η διαθήκη αυτή που διά της ζωής του φανέρωσε ο Κύριος έχει την εξουσία να θεώσει τον άνθρωπο και να τον οδηγήσει στην χαμένη πατρίδα, με σκοπό να αναπτυχθεί πάλι μέσα του το δέντρο της ζωής το οποίο καταργεί όλα τα φθοροποιά στοιχεία και τον κάνει να μετέχει της αιώνιας, άφθαρτης ζωής. Ο Χριστός είναι ο μόνος έχων μέσα του το φως που είναι απρόσιτο, ο Χριστός είναι ο μόνος αναμάρτητος και ο μόνος ο οποίος νίκησε τον φυσικό θάνατο. Διά του Χριστού θα μπορέσουμε και εμείς να νικήσουμε τους εχθρούς μας, δηλαδή την αμαρτία και τα παράγωγα αυτής που προκαλούν τον θάνατο στην ψυχή και στο σώμα μας.

ΚΕΦ. Θ΄ΣΤΙΧΟΙ 16 – 18

«16. Διότι όπου είναι διαθήκη, ανάγκη να υπάρχη θάνατος εκείνου, όστις έκαμε την διαθήκην·
17. διότι η διαθήκη επί τεθνεώτων είναι βεβαία, επειδή ποτέ δεν ισχύει, ενόσω ζη ο διαθέτης.
18. Όθεν ουδέ η πρώτη δεν ήτο εγκαινιασμένη χωρίς αίματος·».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ο Χριστός έγραψε την νέα διαθήκη, την Καινή Διαθήκη που ανήκει σε όλους τους ανθρώπους μηδενός εξαιρουμένου και την έγραψε με τη ζωή του. Μάλιστα οι μαθητές του την μετέτρεψαν σε γραπτό λόγο και συγκεκριμένα την φανέρωσαν στα τέσσερα Ευαγγέλια. Μέσα στα τέσσερα Ευαγγέλια φανερώνει τις προθέσεις του ο Θεός, οι οποίες σήμερα ξεδιπλώνονται μπροστά μας διά Πνεύματος Αγίου. Μάλιστα για να την κληρονομήσουμε εμείς οι άνθρωποι την άφθαρτη αυτή διαθήκη, την Καινή Διαθήκη πέθανε ο Χριστός πάνω στον σταυρό και έτσι σήμερα μας ανήκει. Αν την αξιοποιήσουμε σωστά τότε θα έρθει η επαγγελία του Πατρός να καλύψει όλο το ανθρώπινο γένος, η οποία διακατέχεται από τον καθαρισμό, τον αγιασμό, την άφθαρτη ζωή. Όταν νικήσουμε τους εχθρούς μας (αμαρτία) και επικρατήσουν τα ανωτέρω, τότε και αυτός ο Υιός θα μετέχει της κληρονομιάς που ο ίδιος μας χάρισε. Η κληρονομιά αυτή διακατέχεται από υλικό και πνευματικό πλούτο, τον οποίον μάτι ανθρώπου και νους ανθρώπου δεν έχει δει και δεν έχει φανταστεί. Ας ενώσουμε την κατά Θεό ύπαρξη μας κάτω από τα βασικά στοιχεία του Ευαγγελίου και ας μην αφήνουμε άλλο τις μικρότητες και τους εγωισμούς να μας οδηγούν σε αδιέξοδο, ώστε να μας χωρίζουν. Η παγκόσμια θρησκευτική ιστορία μπορεί να μας διδάξει πολλά, μην επιμένουμε στους χωρισμούς, στους εγωισμούς, στις πονηρίες ώστε τα συμφέροντα να επιβουλεύονται τη ζωή μας αιώνες τώρα συνέχεια. Το κάλεσμα που λάβαμε είναι άνωθεν και είναι σημαντικό. Μάλιστα δεν μπορούμε να έχουμε πολλές ευκαιρίες στο να αναπτύξουμε το θέλημα του Θεού. Τον φυσικό χρόνο ζωής που έχουμε να τον καταναλώνουμε κατάλληλα στο να κάνουμε το θέλημα του Θεού. Ας μην καταναλώνουμε πλέον χρόνο σε φιλοσοφικές εγωιστικές συζητήσεις που δεν οδηγούν πουθενά. Ας αφήσουμε τα παραμύθια που χρόνια έχουμε πιστέψει ως θέλημα του Θεού και ας μπούμε στα βάθη του Λόγου του Θεού, το οποίο εύχομαι ολόψυχα εις ολόκληρο τον χριστιανικό κόσμο. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.

ΚΕΦ. Θ΄ΣΤΙΧΟΙ 19 – 23

«19. διότι αφού πάσα εντολή του νόμου ελαλήθη υπό του Μωϋσέως προς πάντα τον λαόν, λαβών το αίμα των μόσχων και των τράγων με ύδωρ και μαλλίον κόκκινον και ύσσωπον, ερράντισε και αυτό το βιβλίον και πάντα τον λαόν,
20. λέγων· Τούτο είναι το αίμα της διαθήκης, την οποίαν διέταξεν εις εσάς ο Θεός·
21. και την σκηνήν δε και πάντα τα σκεύη της υπηρεσίας με το αίμα ομοίως ερράντισε.
22. Και σχεδόν με αίμα καθαρίζονται πάντα κατά τον νόμον και χωρίς χύσεως αίματος δεν γίνεται άφεσις.
23. Ανάγκη λοιπόν ήτο οι μεν τύποι των επουρανίων να καθαρίζωνται διά τούτων, αυτά όμως τα επουράνια με θυσίας ανωτέρας παρά ταύτας».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ας το πάρουμε απόφαση. Τα παλιά παρήλθαν. Ο Χριστός τα κατήργησε όλα. Σήμερα ο ναός του Θεού είναι το σώμα ημών και θα πρέπει να βρούμε τα μέσα που το ζωοποιούν. Ας το πάρουμε απόφαση, ο Θεός δεν είναι στον ουρανό αλλά μέσα μας και γύρω μας, στον πλησίον μας και προς αυτή την κατεύθυνση να στρέψουμε την προσοχή μας αν θέλουμε να συναντήσουμε τον Θεό και να θέλει να μας συναντήσει και αυτός. Το αίμα των ζώων δεν ωφέλησε το ανθρώπινο γένος για αιώνες, μόνο διά πίστεως λειτούργησε θετικά για κάποιους. Το αίμα όμως του Χριστού χύθηκε πάνω στον σταυρό και χάρισε σε όλους εμάς το μέγα έλεος και πληθώρα ουρανόδρομης σοφίας και δυνάμεως. Μόνο αυτό το αίμα του Χριστού δύναται και μπορεί να σώσει τον άνθρωπο και γενικότερα όλο το ανθρώπινο γένος.

ΚΕΦ. Θ΄ΣΤΙΧΟΣ 24

«24. Διότι ο Χριστός δεν εισήλθεν εις χειροποίητα άγια, αντίτυπα των αληθινών, αλλ' εις αυτόν τον ουρανόν, διά να εμφανισθή τώρα ενώπιον του Θεού υπέρ ημών·».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ο Χριστός δεν ασχολήθηκε με χειροποίητα άγια, δεν ασχολήθηκε με τύπους, με θρησκείες, με δόγματα, με εντάλματα ανθρώπων και θεωρίες αγγέλων. Ο Χριστός δίδαξε με σοφία Θεού συναρπάζουσα, με απεριόριστες δυνάμεις, με έργα αγάπης, με θαύματα μεγάλα σε όλους τους τομείς, με ουσιαστική ταπείνωση, με αγάπη ανυπόκριτη η οποία στρέφεται προς πάντα συνάνθρωπο, φίλο και εχθρό. Ο ίδιος ο Χριστός χαίρεται μόνο γι’ αυτόν που ποιεί το θέλημα του Θεού και διδάσκει αυτό με λόγια και έργα (ο ποιήσας και διδάξας ούτος ζήσεται). Εύχομαι να συλλάβουμε την αποστολή του την οποίαν στη συνέχεια να μιμηθούμε ώστε να φτάσουμε στη ζωή, την αιώνια ζωή, την άφθαρτη ζωή. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.

ΚΕΦ. Θ΄ΣΤΙΧΟΙ 27 – 28

«27. Και καθώς είναι αποφασισμένον εις τους ανθρώπους άπαξ να αποθάνωσι, μετά δε τούτο είναι κρίσις,
28. ούτω και ο Χριστός, άπαξ προσφερθείς διά να σηκώση τας αμαρτίας πολλών, θέλει φανή εκ δευτέρου χωρίς αμαρτίας εις τους προσμένοντας αυτόν διά σωτηρίαν».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Στίχος 27: Αφού ο άνθρωπος αποστάτησε από τις αρχές του Θεού και υιοθέτησε την αμαρτία θα πεθάνει. Αν όμως ένας ή πολλοί άνθρωποι πιστέψουν στον Χριστό και υιοθετήσουν την διδασκαλία του δεν χρειάζεται να πεθάνουν, διότι ο Χριστός πέθανε γι’ αυτούς και για όλους μας και έγινε λύτρο αντί πολλών. Χρειάζεται όμως να το πιστέψουμε. Ακόμη και σήμερα όμως οι ενασχολούμενοι με τον Λόγο του Θεού δεν πιστεύουν στο ολοκληρωμένο Ευαγγέλιο της βασιλείας, το οποίο ο Υιός και Λόγος του Θεού του ζώντος φανέρωσε. Έτσι όλο το ανθρώπινο γένος παραμένει στην σκιά της αμαρτίας, του θανάτου και της μεταθανάτιας ζωής. Ήρθε ο καιρός λοιπόν να σηκώσουμε διά Ιησού Χριστού το ανάστημά μας σύμφωνα με το θέλημα του Θεού και να νικήσουμε την αμαρτία, η οποία εδρεύει μέσα μας ώστε να λύσουμε εαυτούς από την φυλακή της αμαρτίας, της φθοράς και του θανάτου.
Υπάρχουν δύο είδη κρίσης. Η πρώτη κρίση είναι η κρίση των ζώντων και συμβαίνει σε αυτόν που εν ζωή έκρινε τον εαυτό του κάνοντας χρήση του μέγα ελέους και έφτασε στον αγιασμό ποιώντας το θέλημα του Θεού εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο. Αυτός δεν δύναται να πεθάνει και αν πεθάνει θα μεταβεί στη ζωή διά του θανάτου και συγκεκριμένα στην πρώτη ανάσταση. Η δεύτερη κρίση γίνεται όταν ένας άνθρωπος πεθάνει. Τότε πάει να πει ότι ο θάνατος αφού ήρθε τον έκρινε αδύνατο να μετέχει της ζωής της αιώνιας, της άφθαρτης επί του παρόντος. Έτσι θα μείνει στον θάνατο μέχρι την ημέρα όπου θα κριθεί από τον Θεό ότι πρέπει να αναστηθεί ώστε να μεταβεί στη ζωή και αυτό θα γίνει αν εργάστηκε εν ζωή το θέλημα του Θεού. Τότε αυτός που κοιμήθηκε εν Κυρίω θα μετέχει της πρώτης ανάστασης, η οποία θα γίνει διά όλους τους εν Κυρίω κοιμηθέντες υπό τον όρο κοιμηθέντες και όχι νεκροθέντες διότι ο ψαλμωδός αναφέρει ότι οι νεκροί απεκόπησαν από της χειρός του Κυρίου και δεν ενθυμείται πλέον. Αν ένας άνθρωπος δεν εργάστηκε στο να πετύχει τον καθαρισμό ή τον αγιασμό θα μείνει στον θάνατο μέχρι να γίνει η γενική ανάσταση όλων των νεκρών. Όταν γίνει αυτή θα κριθεί. Κατόπιν ανάλογα το ποιείν αγαθό ή πονηρό θα μετέχει ή της ζωής με τον Χριστό ή της ζωής μετά του διαβόλου.
Στίχος 28: Ο Χριστός θα φανεί πάλι για δεύτερη φορά όταν νικήσουμε τους εχθρούς μας, έσχατος εχθρός όλων ημών ο θάνατος, μέχρι τότε θα παραμένει στα δεξιά του Πατρός (αγαθός χώρος). Η Φωνή Θεού έχει αποστολή να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις εκείνες ώστε να μπορέσει με την δύναμη του Θεού να δημιουργηθεί λαός Θεού ο οποίος να έχει πιστέψει στο Ευαγγέλιο της βασιλείας και να διέπεται από τον αγιασμό και την αιώνια ζωή. Με λίγα λόγια να δημιουργηθεί λαός που να πληροί τις προϋποθέσεις ώστε να έρθει ο Χριστός. Αυτό θα γίνει αφού πρώτα τα βασίλεια του κόσμου καταρρεύσουν. Μόνο τότε οι άνθρωποι θα ζητήσουν ουσιαστικά το βασίλειο του Θεού να βασιλεύσει στη ζωή τους και στη ζωή όλων των λαών της γης. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.



ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι΄

ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΣ 1

«1. Διότι ο νόμος, έχων σκιάν των μελλόντων αγαθών, ουχί αυτήν την εικόνα των πραγμάτων, δεν δύναταί ποτέ διά των αυτών θυσιών, τας οποίας προσφέρουσι κατ' ενιαυτόν πάντοτε να τελειοποιήση τους προσερχομένους·».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ο νόμος της Παλαιάς Διαθήκης ήταν αρκετός για την συγκεκριμένη πνευματική περίοδο που δόθηκε και ειπώθηκε, διότι ο Θεός δεν μίλησε και δεν αποκάλυψε ολοκληρωτικά το σχέδιο του σε εκείνους γιατί προείδε κάτι πολύ καλύτερο, το οποίο το έφερε ο Κύριος και ξεδιπλώνεται σήμερα μπροστά μας διά της Φωνής Θεού. Ο νόμος όμως της Καινής Διαθήκης που έφερε ο Χριστός είναι γεμάτος υποσχέσεις και επαγγελίες και δεν έχει καμία σχέση ώστε να μπορεί συγκριθεί με τον νόμο της Παλαιάς Διαθήκης. Ο Χριστός αδέλφια μου όταν πιστευτεί από έναν ή πολλούς ανθρώπους έχει αιώνιο κύρος και παρέχει αιώνια σωτηρία, καθώς πληρότητα πνεύματος και χαρίζει αιώνια, άφθαρτη ζωή. Εύχομαι όλοι να γνωρίσουμε τις προθέσεις του Θεού διά Πνεύματος Αγίου και με χαρά να τις αναπτύξουμε. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.


ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΙ 5 – 7

«5. Διά τούτο εισερχόμενος εις τον κόσμον, λέγει· Θυσίαν και προσφοράν δεν ηθέλησας, αλλ' ητοίμασας εις εμέ σώμα·
6. εις ολοκαυτώματα και προσφοράς περί αμαρτίας δεν ευηρεστήθης·
7. τότε είπον· Ιδού, έρχομαι, εν τω τόμω του βιβλίου είναι γεγραμμένον περί εμού, διά να κάμω, ω Θεέ, το θέλημά σου».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Στίχος 5: Τέρμα οι θυσίες εκείνες που είναι έξω από εμάς και δεν μας αγγίζουν όπως ζώα κ.λ.π. Αν θέλουμε να προσφέρουμε θυσία στον Θεό και να είναι ευάρεστη δεν έχουμε παρά να θυσιάσουμε τον κόσμο, τα πάθη, τα συμφέροντα, τις προσωπικές φιλοδοξίες κ.λ.π. Τελευταία να αγαπήσουμε τον Θεό και τον πλησίον, θυσιάζοντας τα πάντα με σκοπό να επιτευχθούν αυτοί οι δύο στόχοι και να είμεθα σίγουροι ότι μπροστά μας θα ανοίξει μία μοναδική ουρανόδρομη οδός, η οποία θα μας εξασφαλίσει ανεκλάλητη χαρά, άπειρη χαρά και μοναδική αγαλλίαση. Αμήν.
Στίχος 6: Αν είναι δυνατόν ο Θεός να ευαρεστείται με μικρότητες που είναι οι θυσίες κ.λ.π. Εξάλλου από την αρχή είχε φανερώσει τις προθέσεις του αυτές στους ανθρώπους διά μέσω των προφητών, ώστε οι άνθρωποι να μην προβαίνουν σε αυτές τις ενέργειες. Ο προφήτης Ησαΐας στα πρώτα κεφάλαια του βιβλίου του φανέρωσε πολλά, ας τα διαβάσουμε.
Στίχος 7: Ο Χριστός φανέρωσε το θέλημα του Θεού και προέβη στην ενέργεια να θυσιάσει εαυτό ώστε να σταματήσουν όλες οι άλλες θυσίες. Ας πάρουμε τον Λόγο του Θεού ανά χείρας και ας ξεκινήσουμε να σπουδάζουμε τα δρώμενα αυτού ώστε να προσφέρουμε θυσία ζώσα τα σώματα ημών, τα οποία θα απέχουν από την αμαρτία. Αυτή την θυσία να κάνουμε και να είμεθα σίγουροι ότι είναι υπέρ αρκετή. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.



ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΣ 8

«8. Αφού είπεν ανωτέρω ότι θυσίαν και προσφοράν και ολοκαυτώματα και προσφοράς περί αμαρτίας δεν ηθέλησας ουδέ ευηρεστήθης εις αυτάς, αίτινες προσφέρονται κατά τον νόμον».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ο Θεός δεν θέλει άλλες θυσίες και δεν έχουν καμία σημασία για αυτόν. Οι θυσίες δεν καθαρίζουν την αμαρτία. Ο Θεός θέλει να γνωρίσουμε τον εαυτόν μας, να μετανοήσουμε από νεκρά έργα, τύπους, φανατισμούς κ.λ.π. και να εισέλθουμε στα βάθη του Θεού τα οποία είναι μετάνοια, αναγέννηση, καθαρισμός, αγιασμός, εξάπλωση του Λόγου του Θεού, ζώσα πίστη. Αυτά θα φέρουν τον Θεό στη ζωή μας. Εύχομαι να μην βρεθεί ένας άνθρωπος που να μην θέλει να καταλάβει ποιο είναι το θέλημα του Θεού και ποιος θα πρέπει να είναι ο δικός μας στόχος από σήμερα και για πάντα μέχρι την ημέρα του Κυρίου. Αμήν.

ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΙ 9 – 10

«9. τότε είπεν· Ιδού, έρχομαι διά να κάμω, ω Θεέ, το θέλημά σου. Αναιρεί το πρώτον, διά να συστήση το δεύτερον.
10. Με το οποίον θέλημα είμεθα ηγιασμένοι διά της προσφοράς του σώματος του Ιησού Χριστού άπαξ γενομένης».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Στίχος 9: Ο ίδιος ο Θεός αναίρεσε την Παλαιά Διαθήκη και συστήνει με την παρουσία του την Καινή Διαθήκη. Φυσικά δεν την καταργεί, διότι μέσα σε αυτήν υπάρχουν πολλά στοιχεία από σκεύη εκλογής που είναι προς οικοδομή. Αυτό που θα σώσει τον άνθρωπο και θα τον οδηγήσει στην αιώνια κατάπαυση είναι η δεύτερη διαθήκη την οποίαν συστήνει ο ίδιος ο Θεός. Σε αυτή να πιστέψουμε και προς αυτή την κατεύθυνση να τείνουμε. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.
Στίχος 10: Με την δεύτερη διαθήκη μπορούμε να φτάσουμε στον αγιασμό χρησιμοποιώντας το μέγα έλεος του Κυρίου, το οποίο καταδιώκει ημάς πάσας τας ημέρας της ζωής μας. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.

ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΣ 11

«11. Και πας μεν ιερεύς ίσταται καθ' ημέραν λειτουργών και τας αυτάς πολλάκις προσφέρων θυσίας, αίτινες ποτέ δεν δύνανται να αφαιρέσωσιν αμαρτίας·».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Το ότι δεν ωφελούν οι θυσίες οι οποίες λειτουργούσαν στην Παλιά Διαθήκη αλλά και σήμερα στα δόγματα, τούτο αποδεικνύεται διότι ουδείς λειτουργός δεν κατάφερε να καταργήσει την ασθένεια, τη φθορά και τον θάνατο τα οποία προκαλεί η αμαρτία. Ούτε καν τους λειτουργούς δεν ωφελούν πόσο μάλλον τον λαό. Αν ωφελούσαν αυτά όλα τους  λειτουργούς δεν θα πήγαιναν για θεραπεία στους γιατρούς, αλλά οι γιατροί θα πήγαιναν στους λειτουργούς για να θεραπευτούν. Φανταστείτε τον Κύριο άρρωστο, τον Πέτρο με πονοκέφαλο ή νεφρική ανεπάρκεια ή με διαβήτη κ.λ.π. Οι πραγματικοί λειτουργοί έχουν σημεία τα οποία αναφέρονται στο τέλος του κατά Μάρκου Ευαγγελίου. Οι αυτοαποκαλούμενοι λειτουργοί πάσχουν. Αν θέλουμε να λειτουργούμε τα του Θεού ας φροντίσουμε να λειτουργήσει το θέλημά του στη ζωή μας. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.

ΚΕΦ. Ι΄ ΣΤΙΧΟΙ 12 – 14

«12. αλλ' αυτός αφού προσέφερε μίαν θυσίαν υπέρ αμαρτιών, εκάθησε διαπαντός εν δεξιά του Θεού,
13. προσμένων του λοιπού εωσού τεθώσιν οι εχθροί αυτού υποπόδιον των ποδών αυτού.
14. Διότι με μίαν προσφοράν ετελειοποίησε διά παντός τους αγιαζομένους».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Στίχος 12: Ο Κύριος έκανε στο ακέραιο το θέλημα του Πατέρα του μέχρι τέλους. Αφού εκπλήρωσε την αποστολή του νίκησε τον διάβολο, τον εωσφόρο και την στρατιά αυτού. Το ότι έκανε το θέλημα του Θεού ο Χριστός, αυτό τον έκανε να μετέχει της δόξης του Πατέρα του αιώνια. Διά παντός λοιπόν ο Χριστός θα βρίσκεται στα δεξιά του Πατέρα.
Εύχομαι να συλλάβουμε την ουρανόδρομη αποστολή που άνοιξε σήμερα μπροστά μας και να την φέρουμε εις πέρας με οποιεσδήποτε θυσίες και αν χρειαστεί να κάνουμε. Θέλω να ξέρετε όλοι ότι ο πιο φτωχός άνθρωπος στον κόσμο για μένα είναι αυτός που δεν έχει αποστολή ή αυτός που ενώ ο Θεός μερίμνησε να έχει αποστολή αποκαλύπτοντας το θέλημά του ή τις προθέσεις του, δεν θέλει να την φέρει εις πέρας προσκομίζοντας δικαιολογίες, εντάλματα ανθρώπων κ.λ.π. Εύχομαι επίσης να μην υπάρχει άνθρωπος μέσα στην Φωνή Θεού που να μην θελήσει να αναπτύξει την αποστολή του και να την φέρει εις πέρας.
Στίχος 13: Ο Χριστός νίκησε τους δικούς του εχθρούς με τον αγώνα που διεξήγαγε εις όλον τον επί γης βίο του ακολουθώντας κατά γράμμα το θέλημα του Πατέρα του. Η βοήθεια που έχουμε από αυτόν είναι το παράδειγμά του, το οποίο μας δίνει το δικαίωμα να πούμε πως αφού ο Κύριος τα κατάφερε μπορούμε και εμείς. Ο τρόπος να τα καταφέρουμε είναι να ακολουθήσουμε την συμβουλή του. Ο ίδιος φανέρωσε το ότι εγώ ποιώ και εσείς δύνασθε να ποιήσετε. Όπως ο Κύριος νίκησε τους εχθρούς του και εμείς δυνάμεθα να νικήσουμε τους εχθρούς μας. Χρειάζεται όμως να το πιστέψουμε και στη συνέχεια να πέσουμε με τα μούτρα στον αγώνα του καθαρισμού, του αγιασμού και της εξάπλωσης. Οι εχθροί μας είναι η αμαρτία, η φθορά, η άγνοια του θελήματος του Θεού, τα εντάλματα των ανθρώπων, η αποδοχή της μεταθανάτιας ζωής, οι μικρές και οι μεγάλες αλώπεκες. Τελευταίος εχθρός όλων ο θάνατος. Ας ξεκινήσουμε αγώνα και με την βοήθεια του Θεού θα τα καταφέρουμε. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.
Στίχος 14: Η προσφορά του Κυρίου είναι ότι θυσίασε τον εαυτό του και έδωσε την ζωήν του λύτρον αντί πολλών, χαρίζοντας σε όλους τους ανθρώπους μηδενός εξαιρουμένου το μέγα έλεος, το οποίο μπορεί να εξασφαλίσει στον καθένα από εμάς την αιώνια, άφθαρτη ζωή. Εμείς τώρα ρωτάμε, μπορούμε να πετύχουμε το θέλημα του Θεού και τι προσφορές από μέρους μας θα χρειαστούν; Η γνώμη μου είναι ότι δεν χρειάζεται εμείς να δώσουμε σήμερα τη ζωή μας για κανέναν και για τίποτα. Εμείς χρειάζεται η προσφορά μας να είναι η ειλικρινή απόφασή μας καθώς και η ειλικρίνεια στο να θέλουμε να κάνουμε το θέλημα του Θεού και να πετύχουμε τις επαγγελίες. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.

ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΙ 15 – 16

«15. Μαρτυρεί δε εις ημάς και το Πνεύμα το ’γιον· διότι αφού είπε πρότερον,
16. Αύτη είναι η διαθήκη, την οποίαν θέλω κάμει προς αυτούς μετά τας ημέρας εκείνας, λέγει ο Κύριος· Θέλω δώσει τους νόμους μου εις τας καρδίας αυτών και θέλω γράψει αυτούς επί των διανοιών αυτών, προσθέτει».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Στίχος 15: Το Πνεύμα το ’γιο μαρτυρεί για εμάς όταν ο Θεός είναι στη ζωή μας με σημεία, με θαύματα, με καρπούς, με ανθρώπους που λαχταρούν να μας συστήνουν ως πνευματικούς οδηγούς στη ζωή τους και στους φίλους τους.
Στίχος 16: Αν θέλουμε να λάβει χώρα στη ζωή μας αυτή η επαγγελία, θα πρέπει να μελετήσουμε τον Λόγο του Θεού (Καινή Διαθήκη) ώστε να μας γίνει συνήθεια ο τρόπος ζωής που παρουσιάζει ο Χριστός. Κατόπιν θα γραφτούν οι νόμοι του Θεού Πατέρα μέσα μας και μάλιστα θα λειτουργούν μέσα μας αλλά και γύρω μας, ώστε το παράδειγμα ημών να γίνει αποδεκτό από εκατομμύρια ανθρώπους.

ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΙ 17 – 18

«17. Και τας αμαρτίας αυτών και τας ανομίας αυτών δεν θέλω ενθυμείσθαι πλέον.
18. Όπου δε είναι άφεσις τούτων, δεν είναι πλέον προσφορά περί αμαρτίας».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Στίχος 17: Αφού ο Θεός έχυσε το αίμα του για όλους εμάς χαρίζοντας το μέγα έλεος και για όλους τους ανθρώπους μηδενός εξαιρουμένου, θα πρέπει να το καταλάβουμε ώστε να μην έχουμε αυστηρή συνείδηση στα λάθη μας και στα λάθη των συνανθρώπων μας. Ο Θεός δεν ενθυμείτε τις αμαρτίες μας. Ας το πιστέψουμε και ας ξεκινήσουμε να αγωνιζόμαστε τον καλόν αγώνα όχι για να σωθούμε, διότι το έλεος του Θεού μας καταδιώκει πάσας τας ημέρας της ζωής μας, είμαστε σωσμένοι και μόνο που πιστεύουμε σε αυτόν, αλλά θα αγωνιζόμαστε ώστε να δημιουργήσουμε χαρακτήρα Χριστού, ο οποίος να διέπεται από το πνεύμα το δικό του και τα έργα αγάπης τα οποία θα πρέπει να συντροφεύουν τη ζωή μας από σήμερα και να στρέφονται προς πάντα συνάνθρωπο, φίλο και εχθρό. Δεν αγωνιζόμαστε λοιπόν για να σωθούμε, αγωνιζόμαστε για να καταφέρουμε να τιθασεύσουμε τον κακό εαυτό μας και να τον μετατρέψουμε σε καλό. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.
Στίχος 18: Αφού η προσφορά του Θεού και του Χριστού έγινε για όλον τον πιστεύσαντα εν Χριστώ κόσμο, αλλά και για ολόκληρο τον κόσμο ανεξαρτήτου δόγματος, θρησκείας, έθνους, δεν χρειάζεται να προσφέρουμε τίποτα σε αυτόν τον Θεό. Το μόνο που χρειάζεται είναι να πιστέψουμε τις επαγγελίες του και τα διδάγματά του και να αυξάνουμε πάνω σε αυτά κάθε μέρα. Ο τρόπος, νίκα άνθρωπε το κακό με το καλό. Από σήμερα στόχος μας θα είναι να κάνουμε το θέλημα του Θεού και όταν δεν τα καταφέρνουμε θα λέμε, αδελφέ μην κοιτάς πως έπεσα αλλά πως σηκώθηκα. Εξάλλου το έλεος του θεού είναι λευκή επιταγή της οποίας τον αριθμό θέτουμε εμείς να μην ομοιωθούμε με εκείνων που έγραψε 100 ευρώ ενώ θα μπορούσε να γράψει ένα εκατομμύριο ευρώ. Ο στόχος μετρά όχι ο δρόμος που χρειάζεται να διανύσουμε. Εξάλλου όταν είμεθα ειλικρινείς απέναντι στις επιδιώξεις του Πατέρα και θέλουμε το θέλημά του στη ζωή μας, θα φέρουμε με την βοήθεια του Αγίου Πνεύματος, του Παρακλήτου τόσο κοντά τον Θεό που με μία ειλικρινή μετάνοια θα βρεθούμε γρήγορα από τον φθαρτό κόσμο της αμαρτίας στον άφθαρτο κόσμο του Αγίου Θεού. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.

ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΙ 19 – 20

«19. Έχοντες λοιπόν, αδελφοί, παρρησίαν να εισέλθωμεν εις τα άγια διά του αίματος του Ιησού,
20. διά νέας και ζώσης οδού, την οποίαν καθιέρωσεν εις ημάς διά του καταπετάσματος, τουτέστι της σαρκός αυτού».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Στίχος 19: Στα ’για των Αγίων έμπαινε μόνο ο ιερέας του Θεού. Σήμερα όμως με μία ειλικρινή μετάνοια μπορούμε όλοι να εισέλθουμε σε αυτά και να ζούμε από κοντά τον Πατέρα, ώστε αυτός να λειτουργεί καθ εκάστην ημέρα σε εμάς.
Στίχος 20: Την νέα οδό την άνοιξε ο Θεός διά μέσω της Φωνής Θεού κηρύττοντας το Ευαγγέλιο της βασιλείας, το οποίο εμπεριέχει επαγγελίες οι οποίες μπορούν να λάβουν χώρα στη ζωή μας. Αυτές είναι: Παίρνουμε τον Λόγο του Θεού ανά χείρας, αφού εννοήσουμε εισερχόμεθα στην μετάνοια η οποία σημαίνει ότι μετά εννόησα. Τι εννόησα; Εννόησα ποια είναι η αποστολή μου και ποιο είναι το θέλημα του Θεού. Έπειτα εισερχόμεθα στην αναγέννηση καταργώντας την αμαρτία από τη ζωή μας. Όταν ολοκληρώσουμε τον καθαρισμό ή τον αγιασμό εισερχόμεθα στην βασιλεία του Θεού. Ο ίδιος ο Κύριος φανέρωσε, η βασιλεία του Θεού δεν έρχεται ώστε να παρατηρείται, ουδέ θέλετε ειπεί ιδού εδώ είναι ή εκεί, διότι η βασιλεία του Θεού εντός υμών εστί. Όταν χτιστεί αυτή μέσα μας καταργείται η αμαρτία. Αυτό σταματά τη φθορά και καταργεί τον θάνατο από τα σώματα ημών. Όταν αυτά λάβουν χώρα στη ζωή μας δημιουργείται ο λαός του Θεού, μετέπειτα έρχεται ο Χριστός και αναλαμβάνει το βασίλειό του ώστε να συμβασιλέψει με τους λελυτρωμένους. Μακάρι να φτάσουμε γρήγορα την ημέρα του Κυρίου και βλέπουμε μετά. Για να φτάσουμε την ημέρα του Κυρίου θα πρέπει πρώτα τα βασίλεια του κόσμου και τα συστήματα αυτού να καταρρεύσουν. Αφού οι άνθρωποι προδοθούν από αυτά τότε θα στραφούν με ειλικρίνεια στον Θεό. Εμείς όμως αφού καλεστήκαμε σήμερα να υπηρετήσουμε την Φωνή Θεού, ας ετοιμάσουμε εαυτούς ώστε η μέρα του πειρασμού η οποία μέλει να πειράξει τους κατοικούντας της γης να μην μας αγγίξει. Ο Λόγος του Θεού έχει την δύναμη να μας θωρακίσει αδέλφια μου, ώστε οι πειρασμοί και τα εντάλματα των ανθρώπων τα οποία σήμερα παίζουν καθοριστικό ρόλο στη ζωή μας να μην μας αγγίξουν. Αυτά είναι το υλικό στοιχείο στο οποίο ο άνθρωπος έχει στηρίξει τη ζωή του και μέρα - νύχτα με την ύλη (χρήματα) ασχολείται καθώς και άλλα πολλά όπως φανατισμοί, δόγματα, θρησκείες κ.λ.π.

ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΙ 21 – 23

«21. και έχοντες ιερέα μέγαν επί τον οίκον του Θεού,
22. ας πλησιάζωμεν μετά αληθινής καρδίας εν πληροφορία πίστεως, έχοντες τας καρδίας ημών κεκαθαρμένας από συνειδήσεως πονηράς και λελουμένοι το σώμα με ύδωρ καθαρόν·
23. ας κρατώμεν την ομολογίαν της ελπίδος ασάλευτον· διότι πιστός ο υποσχεθείς·».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Στίχος 21: Ο Μέγας αρχιερέας είναι ο Κύριος ο οποίος απέδειξε με τα λόγια και με τα έργα του το θέλημα του Θεού. Εύχομαι να του ομοιάσουμε ώστε να συμμετέχουμε στην δόξα του.
Στίχος 22: Αν δεν έχουμε καρδιά καθαρή γεμάτη προσφορά και έργα πίστεως γεμάτα καθαρή συνείδηση Χριστού, δεν θα μπορέσουμε να αντεπεξέλθουμε κατά Θεό. Αν έχουμε αποστολή η πίστη μας δεν θα ελαττωθεί κατ’ ελάχιστον. Μάλιστα θα παραμείνει αδιασάλευτη μέχρι την ημέρα του Κυρίου, ισχυρή κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες θελήσει ο Θεός να μας εξελίξει ώστε να αυξηθεί και να γίνει ζώσα πίστη που θα λέμε και θα γίνεται. Αν μείνουμε μέχρι τέλους κραταιοί στην πίστη, ο Θεός θα εκπληρώσει τις επαγγελίες του σε εμάς και η χαρά μας θα είναι αιώνια. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.
Στίχος 23: Η ελπίδα είναι προ της πίστης και θα πρέπει μέχρι να φτάσουμε στην πίστη η ελπίδα μας στον Θεό και στις επαγγελίες να παραμένει αδιασάλευτη. Να γνωρίζουμε ακόμη ότι η ελπίδα δεν καταισχύνει αυτόν που θα επιδιώξει την πίστη, η οποία πίστη εξασφαλίζει τις επαγγελίες στη ζωή μας. Εύχομαι να διαφυλάξουμε την ελπίδα μέχρι την ημέρα που θα λέμε και θα γίνεται. Σύμφωνα όμως με το θέλημα του Θεού θα πρέπει να είναι τα λεγόμενά μας, ώστε να τα διέπουν τα αιτήματα μας ταπείνωση και ανυπόκριτη αγάπη. Ο Κύριος ποτέ δεν χρησιμοποίησε την πίστη όπως ήθελε, πάντα ρωτούσε τον Πατέρα του αν θα έπρεπε να ενεργήσει θετικά πάντα διά πίστεως στα ερεθίσματα που δέχονταν από ανθρώπους. Μόνο αυτός ο τρόπος της ελπίδας και της πίστης είναι αποδεκτός από τον Θεό.

ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΙ 24 – 25

«24. και ας φροντίζωμεν περί αλλήλων, παρακινούντες εις αγάπην και καλά έργα,
25. μη αφίνοντες το να συνερχώμεθα ομού, καθώς είναι συνήθεια εις τινάς, αλλά προτρέποντες αλλήλους και τοσούτω μάλλον, όσον βλέπετε πλησιάζουσαν την ημέραν».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Σύμφωνα με το θέλημα του Θεού που φανερώνεται μέσα στην Καινή Διαθήκη και όσοι ακολουθούν την Φωνή Θεού σήμερα ειδικότερα ή πιο παλιοί αδελφοί, θα πρέπει να προτρέπουν τους καινούργιους αδελφούς στην αγάπη την οποίαν να παρουσιάζουν με τα λόγια τους και με τα έργα τους. Μάλιστα να παραβρίσκονται όλοι οι αδελφοί εκτός κάποιου σοβαρού προβλήματος στους πνευματικούς κύκλους της Φωνής Θεού με στόχο να αναπτύσσουν την αγάπη καθ εκάστην ημέρα. Η οποία αγάπη είναι απαραίτητη και θα χρειαστεί να αποκτήσουμε αγάπη η οποία διασφαλίζει τη ζωή μας, τις δύσκολες μέρες που αναμένει η ανθρωπότητα. Σε όποια πνευματική ενέργεια και αν προβαίνουμε να έχει πάντα επιστέγασμα την αγάπη, ώστε να έχουμε την συγκατάθεση και την ευλογία του Θεού στη ζωή μας. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.

ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΣ 26

«26. Διότι εάν ημείς αμαρτάνωμεν εκουσίως, αφού ελάβομεν την γνώσιν της αληθείας, δεν απολείπεται πλέον θυσία περί αμαρτιών».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Η αμαρτία είναι έξω από τις αρχές του Θεού και θα πρέπει να την αποβάλουμε από τη ζωή μας άπαξ διά παντός, διαφορετικά δεν θα ίδωμεν πρόσωπο Θεού ούτε στον παρόντα αιώνα αλλά ούτε και στον μέλλοντα. Πολλοί άνθρωποι αν και πνευματικοί αμαρτάνουν εκουσίως και ας γνωρίζουν ποιο είναι το θέλημα του Θεού. Αντί το θέλημα του Θεού να τους δώσει ερεθίσματα αγιασμού, χρησιμοποιούν το έλεος του Θεού και συνεχίζουν να αμαρτάνουν. Ε, σίγουρα αυτούς δεν θα τους ωφελήσει η θυσία του Χριστού, η οποία χάρισε το έλεος αυτού. Σίγουρα αυτοί οι άνθρωποι δεν θα βλάψουν κανέναν πέρα από τον ίδιο τους τον εαυτό και το έργο του Θεού. Χρειάζεται απόφαση και πνευματική σοβαρότητα, αυτά απορρίπτουν την αμαρτία και την καταδικάζουν είτε είναι μικρή είτε μεγάλη. Αν θέλουμε να λειτουργήσουν οι μηχανισμοί της ζωής μέσα μας ας την ανακαλύψουμε την αμαρτία σε οποιοδήποτε επίπεδο ενεργεί μέσα μας και με οποιοδήποτε τρόπο και να είμεθα σίγουροι ότι μετά θα νιώσουμε την ελευθερία του πνεύματος του Θεού, την ελευθερία και ευλογία στη ζωή μας. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.

ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΙ 27 – 28

«27. αλλά φοβερά τις απεκδοχή κρίσεως και έξαψις πυρός, το οποίον μέλλει να κατατρώγη τους εναντίους.
28. Εάν τις αθετήση τον νόμον του Μωϋσέως, επί δύο ή τριών μαρτύρων αποθνήσκει χωρίς έλεος·». 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ο νόμος του Μωϋσέως δεν είχε έλεος γι’ αυτό καταδίκαζε τον άνθρωπο αμέσως σε θάνατο. Ο νόμος του Θεού, του Υιού και Λόγου του Θεού του ζώντος, έχει έλεος εν όσο ζει ο αμαρτάνων. ’μα όμως ο άνθρωπος πεθάνει, διότι η αμαρτία θα τον καταδικάσει σε θάνατο αργά ή γρήγορα και ο λόγος διότι διακατέχεται η αμαρτία από στοιχεία τα οποία μηδενίζουν και εξαφανίζουν τη ζωή, τότε θα υποστεί την κρίση του Θεού. Όποιος όμως κρίνει εαυτόν εν ζωή και ποιεί το αγαθό πάσας τας ημέρας της ζωής του χρησιμοποιώντας την μετάνοια, την αναγέννηση και το μέγα έλεος, δεν θα κριθεί, θα ζήσει μετά του Θεού αιώνια. Μάλιστα σε περίπτωση που πεθάνει διότι και οι καθαροί πεθαίνουν, ο θάνατος θα τον περάσει στην πρώτη ανάσταση η οποία θα γίνει διά τους εν Κυρίω κοιμηθέντες. ’ρα κρίση δεν θα υποστεί και ο λόγος διότι εν ζωή έκρινε εαυτόν και οδήγησε αυτόν στους κόλπους του Θεού κάνοντας το θέλημά του. Εύχομαι όλοι να κρίνουμε εαυτόν και να πάψουμε να αμαρτάνουμε είτε εν αγνοία είτε εν γνώσει μας. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.


ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΣ 29

«29. πόσον στοχάζεσθε χειροτέρας τιμωρίας θέλει κριθή άξιος ο καταπατήσας τον Υιόν του Θεού και νομίσας κοινόν το αίμα της διαθήκης, με το οποίον ηγιάσθη και υβρίσας το Πνεύμα της χάριτος;».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ο πιο φτωχός άνθρωπος στον κόσμο για μένα είναι αυτός που δεν έχει αποστολή Θεού και αυτός που εκλήθη υπό του Θεού, γνώρισε το θέλημά του και αναλώνεται σε μικρότητες από τις οποίες διακατέχεται σήμερα ο κόσμος. Καθώς διακατέχεται και από πολυποίκιλα εντάλματα ανθρώπων τα οποία επιδιώκουν εξωγραφικό προσανατολισμό. Αυτός που έχει ως μόνο στόχο και σκοπό στη ζωή του την αύξηση του υλικού στοιχείου, ας γνωρίζει ότι η ζωή δεν συνίσταται εκ των υπαρχόντων.
Είναι πολύ λυπηρό να αποδέχεσαι την αποστολή του Χριστού και να μην θέλεις να εντάξεις το θέλημα αυτού στη ζωή σου άνθρωπε.
Μάλιστα σήμερα βλέπουμε ότι ο κόσμος γέμισε χριστιανούς οι οποίοι απέχουν από την ουσιαστική διδασκαλία του Θεού. Μη γένοιτο να πέσουμε στην παγίδα αυτή. Προσοχή! Αμήν.

ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΣ 30

«30. Διότι εξεύρομεν τον ειπόντα· Εις εμέ ανήκει η εκδίκησις, εγώ θέλω κάμει ανταπόδοσιν, λέγει Κύριος· και πάλιν· Ο Κύριος θέλει κρίνει τον λαόν αυτού».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ξέρουμε ότι ο Θεός είναι αγάπη, είναι ειρήνη, είναι δικαιοσύνη. Η δικαιοσύνη του λοιπόν είναι να απέχει από τη ζωή των αντιφρονούντων, να απέχει από τη ζωή όσων επιβουλεύονται την άγνοια των ανθρώπων και επιδιώκουν προσωπικά οφέλη. Η εκδίκηση λοιπόν του Θεού είναι η αποχή από τη ζωή αυτών που αναπτύσσουν την αμαρτία και όχι την αναμαρτησία. Έτσι, μόνοι τους όλοι αυτοί οι άνθρωποι φέρνουν τη φθορά και τον θάνατο στη ζωή τους, αφού πρώτα φέρουν την καταστροφή στην ψυχή τους. Μη γένοιτο! Εμείς όμως θα παρακαλέσω πολύ να προσέξουμε μία παγίδα στην οποία όλοι οι χριστιανοί πέφτουν. Αυτή η παγίδα είναι η κρίση. Ο Κύριος φανέρωσε, μην κρίνετε ίνα μην κριθήτε, τις είσαι συ όστις κρίνεις αλλότριον οικέτην εις τον ίδιο Κύριο ίσταται ή πίπτει, αναπολόγητος είσαι ο κρίνων διότι εις ότι κρίνεις τον άλλον σεαυτόν καταδικάζεις άνθρωπε. ’ρα, από σήμερα όλοι εμείς να μην προτρέχουμε της κρίσης του Θεού Πατέρα, εις αυτόν ανήκει η κρίση. Προσοχή, ας κοιτάξουμε την δουλειά μας και μέχρι την ημέρα του Κυρίου να αγαπάμε τον Θεό, τον αδελφό, τον πλησίον και τον εχθρό. Αυτή είναι η δουλειά μας και η εντολή του Θεού. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.

ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΣ 31

«31. Φοβερόν είναι το να πέση τις εις χείρας Θεού ζώντος».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Στο φοβερό το εμπεσείν εις χείρας Θεού ζώντος πέφτει αυτός που δέχεται κόλακες δίπλα του ή αγγέλους του πονηρού οι οποίοι τον κάνουν να πιστεύει ότι είναι ξεχωριστός, μοναδικός, εκλεκτός. Αυτός αναπτύσσει εωσφορικό εγωισμό και κινδυνεύει κάθε στιγμή της ζωής του. Να κάνουμε αγώνα, να έχουμε δραστηριότητα και να πιστεύουμε ότι δεν είμεθα τίποτα, δεν κάναμε τίποτα, δεν ξέρουμε τίποτα, όλα ανήκουν στον Θεό και αν μας έδωσε κάτι ξεχωριστό να το χρησιμοποιούμε χωρίς δόλο. Μάλιστα να το χρησιμοποιούμε για την δόξα του Θεού και την σωτηρία του κόσμου.



ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΙ 32 – 37

«32. Αναφέρετε δε εις την μνήμην σας τας προτέρας ημέρας, εν αις αφού εφωτίσθητε, υπεμείνατε μέγαν αγώνα παθημάτων·
33. ποτέ μεν θεατριζόμενοι με ονειδισμούς και θλίψεις, ποτέ δε γινόμενοι κοινωνοί των τα τοιαύτα παθόντων.
34. Διότι εδείξατε συμπάθειαν εις τα δεσμά μου και εδέχθητε μετά χαράς την αρπαγήν των υπαρχόντων σας, εξεύροντες ότι έχετε εις εαυτούς περιουσίαν εν ουρανοίς καλητέραν και διαμένουσαν.
35. Μη αποβάλητε λοιπόν την παρρησίαν σας, ήτις έχει μισθαποδοσίαν μεγάλην.
36. Διότι έχετε χρείαν υπομονής, διά να κάμητε το θέλημα του Θεού και να λάβητε την επαγγελίαν.
37. Διότι έτι ολίγον καιρόν και θέλει ελθεί ο ερχόμενος και δεν θέλει βραδύνει.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Εν τη υπομονή κτήσασθε τας ψυχάς σας. Ο Θεός δικαιώνει τον άνθρωπο που εργάζεται με θυσία πάνω σε υλικούς ή πνευματικούς τομείς, οι οποίοι αποβλέπουν στην δόξα του Θεού. Ας γνωρίζουμε ότι ρίζα πάντων των κακών είναι η φιλαργυρία. Δεν μπορεί κάποιος που εργάζεται για την δόξα του Θεού να μην έχει την προσφορά και την θυσία. Εδώ στους στίχους αυτούς οι μαθητές του Παύλου εργάστηκαν με θυσία και προσφορά, έτσι απέκτησαν πνευματική περιουσία το να ζουν εν Κυρίω και το να αποδειχθούν υιοί Θεού. Σήμερα η Φωνή Θεού εργάζεται να χτίσει τον νέο κόσμο με νέους ουρανούς και νέα γη εν εις δικαιοσύνη να κατοικεί κηρύττοντας το Ευαγγέλιο της βασιλείας. Θα χρειαστούν θυσίες από όλους εκείνους που θέλουν να λέγονται τέκνα Θεού και ο λόγος διότι ο Κύριος έρχεται και δεν θέλει βραδύνει. Είναι μεγάλη μετοχή αυτή, να συμπληρώνεις τα ελλείποντα στον απεσταλμένο του Κυρίου ώστε να μπορεί ελεύθερα να εργάζεται για την δόξα του Θεού και την σωτηρία του κόσμου. Αμήν. Κάποιος με ρώτησε πόσα χρήματα χρειάζονται για να ιδρυθεί η βασιλεία του Θεού και του απάντησα ότι δεν χρειάζονται χρήματα. Χρειάζεται να βρεθούν άνθρωποι που να έχουν αποστολή, να έχουν αφιέρωση, να έχουν αγάπη, να έχουν πνεύμα Θεού και τότε όλα τα άλλα, τα χρήματα, αλλάζουν έννοια και ότι αν έχουν οι άνθρωποι αυτοί υλικό ή πνευματικό αγαθό δίνεται με αγάπη και πολλές φορές φέρνει άπειρη ευλογία. Ο Κύριος είπε, κάνετε φίλους εκ του μαμωνά της αδικίας. Αν δεν υπάρχουν άνθρωποι που να ποιούν και να διδάσκουν εν αληθεία το θέλημα του Θεού, τίποτα δεν ωφελεί και τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει την αμαρτία, τη φθορά, τον θάνατο.

ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΣ 38

«38. Ο δε δίκαιος θέλει ζήσει εκ πίστεως· και εάν τις συρθή οπίσω, η ψυχή μου δεν ευαρεστείται εις αυτόν».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Δίκαιος ανήρ ο ελεών όλην την ημέρα, καθώς η δικαιοσύνη των ανθρώπων απαιτεί του Θεού προσφέρει. Ο δίκαιος μόλις σώζηται, ο αμαρτωλός που θέλει φανή; Ο δίκαιος αυξάνει καθ εκάστην ημέρα στην ζώσα πίστη. Η πίστη αυτή δικαιώνει τον άνθρωπο και τον οδηγεί στον χώρο του Θεού, κατόπιν ο άνθρωπος γίνεται κληρονόμος Θεού, συγκληρονόμος Χριστού και συμμέτοχος αυτού. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.

ΚΕΦ. Ι΄ΣΤΙΧΟΣ 39

«39. Ημείς όμως δεν είμεθα εκ των συρομένων οπίσω προς απώλειαν, αλλ' εκ των πιστευόντων προς σωτηρίαν της ψυχής».

ΑΠΑΝΤΗΣΗ


Αυτοί που σύρονται πίσω από τον Θεό είναι αυτοί οι οποίοι γνωρίζουν την παντοδυναμία του και το θέλημά του, όμως δεν ποιούν αυτό το θέλημά του το οποίο μάλιστα αποφεύγουν συνειδητά προσκομίζοντας δικαιολογίες που κρύβουν ψέμα. Αυτοί όμως που πιστεύουν και εργάζονται στο να κάνουν το θέλημα του Θεού δεν σύρονται αλλά μετέχουν της δόξης του. Εύχομαι να μην είμεθα εκ των συρομένων αλλά εκ των πιστευόντων. Ο Θεός δεν θέλει χριστιανούς οι οποίοι κινούνται χωρίς στόχο, χωρίς καθαρισμό, χωρίς αγιασμό, χωρίς έργα αγάπης, θέλει μαθητές που τον αγαπούν και τον ακολουθούν κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες παρουσιάζοντας αγάπη ανυπόκριτη η οποία στρέφεται προς πάντα συνάνθρωπο, φίλο και εχθρό. Εκ των συρομένων ακόμη είναι όλοι αυτοί για τους οποίους ο Θεός τους ζει στον ουρανό και όχι στον αδελφό, στον συνάνθρωπο. Εύχομαι να πάρουμε τις αποφάσεις εκείνες που θα αποδώσουν καρπούς και θα παρουσιάσουν αγάπη ανυπόκριτη. Ο Θεός όπου δει αγάπη εκεί κατεβαίνει και συναντά τον άνθρωπο που έχει την αγάπη αυτή. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.
Νεότερη Παλαιότερη