Δώδεκα απαραίτητα στοιχεία.

 




ΔΩΔΕΚΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

1. Να αναγεννήσω δια της μετάνοιας, δια της μελέτης του Λόγου του Θεού, δια της προσευχής τον εαυτό μου. Κατόπιν, δια της αφιερώσεως στο να κάνω το θέλημα του Θεού, να τον θεοποιήσω. Είναι γεγραμμένο θεοί είστε και υιοί Υψίστου πάντες.

2. Να καταφέρω με τον σχετικό πνευματικό αγώνα ώστε να μην υπάρχει οτιδήποτε, πνευματικό ή υλικό, πρόσκομμα ή αδυναμία, που θα με θέσει σε υποτέλεια πνευματική έναντι των επιδιώξεων του θελήματος του Θεού που είναι ο αγιασμός. Η πτώση επιτρέπεται, η παραμονή σε αυτήν απαγορεύεται.

3. Να συγχωρώ τον εαυτό μου αλλά να συγχωρώ και τον συνάνθρωπό μου αδιάλειπτα.

4. Να σέβομαι την θρησκεία ή το δόγμα του κάθε ανθρώπου ανεξαρτήτως έθνους, φυλής, λαού. Εξάλλου ο Θεός δεν είναι θρησκεία, ο Θεός είναι αγάπη. Την αγάπη όλοι την αποδέχονται. Η αγάπη σε δέχεται όπως είσαι. Η αγάπη βρίσκει τρόπους και επινοεί συστήματα σωτηρίας. Αμήν.

5. Να ενώνομαι πνευματικά σαν χριστιανός με όλους τους ανθρώπους. Ο τρόπος είναι μέσα στον Λόγο του Θεού. Εκεί υπάρχουν πολλά ουσιαστικά πνευματικά στοιχεία και πολλές κοινές επιδιώξεις που απαιτείται να έχουν όλοι οι χριστιανοί όπως αγάπη ανυπόκριτη, όπως ζώσα πίστη, όπως ταπεινοφροσύνη, όπως δικαιοσύνη, όπως φιλαδέλφεια κ.λπ.. Αν κάποιος μου απαιτεί να υιοθετήσω το δικό του δόγμα τότε να φεύγω μακριά, ο λόγος διότι δεν σέβεται τον Θεό και την διαφορετική αγαθή αποστολή που μου ενέπνευσε ο Θεός να πιστέψω και να ακολουθήσω.

6. Να παραστήσω από σήμερα το σώμα μου λογική ευάρεστη λατρεία στον Θεό ώστε να υπηρετώ Θεό και άνθρωπο.

7. Να μην διακατέχομαι από αυστηρή συνείδηση και να μην κρίνω ή κατακρίνω τους συνανθρώπους μου. Αν έχω αυστηρή συνείδηση θα κρίνω πάντα λάθος, χωρίς έλεος. Μη γένοιτο

8. Να ομολογώ τις επιδιώξεις και τα πιστεύω της Φωνής Θεού όταν ερωτηθώ.

9. Να χρησιμοποιώ το υλικό στοιχείο για την δόξα του Θεού και την εν Χριστώ αναγέννηση των συνανθρώπων μου. Ο Θεός τον ιλαρό δότη αγαπά. Η ρίζα όλων των κακών είναι η φιλαργυρία.

10. Να μην επιδιώξω ποτέ να γίνω πνευματικά, αρχηγός, δάσκαλος, ποιμένας, πρόεδρος, προφήτης, διάκονος. Και μόνο να το λες είναι εγωισμός! Τα παραπάνω διακατέχει εντέχνως και εκδηλώνει αυτός που κρίνει, που απειλεί, που φοβερίζει, που στερεί την ελευθερία και την συνδιαλλαγή με τον συνδογματικό αδελφό. Ο Χριστός τόνισε, υμείς δε μή κληθήτε ραββί, είς γαρ έστιν υμών ο διδάσκαλος, ο Χριστός, πάντες δε υμείς αδελφοί έστε, και πατέρα μή καλέσητε υμών επί της γης, είς γαρ έστιν ο πατήρ υμών, ο εν τοις ουρανοίς, μηδέ κληθήτε καθηγηταί, είς γαρ υμών έστιν ο καθηγητής, ο Χριστός. Να έχουμε μόνο μια αρχή, μέσα από την αγάπη και τα στοιχεία της ευγενής άμιλλας να συμπληρώνει ο ένας στον άλλον τα πνευματικά ελλείποντα, φυσικά μέσα από την ελεύθερη βούλησή μας.

11. Να έχω ακατάπαυστη δραστηριότητα πνευματική όπως μελέτη, προσευχή. Μόνο έτσι θα εξασφαλίσω τον νοητό παράδεισο και θα πετύχω την επανένταξή μου στην άφθαρτη ζωή. Η ομολογία θα γίνεται όταν ερωτούμαι. Αν προτρέχω του Θεού θα αποκτήσω εωσφορικό εγωισμό. Εξάλλου, όσους φέρω εγώ στον Χριστό θα με κουράσουν, όσους όμως φέρει ο Χριστός γύρω μου θα με ξεκουράσουν. Αμήν.

12. Να εννοήσω άπαξ διαπαντός ότι η εκκλησία της Φιλαδέλφειας θα δημιουργηθεί τα έσχατα χρόνια τα οποία σήμερα διανύουμε. Η εκκλησία της Φιλαδέλφειας θα αποτελείται από αναγεννημένους χριστιανούς πολλών δογμάτων και λαών, οι οποίοι θα συλλάβουν ότι ο εχθρός του ανθρώπου δεν είναι ο συνδογματικός αδελφός αλλά είναι η αμαρτία, η φθορά, ο θάνατος. Όταν καταλάβουμε ότι η πάλη ημών δεν είναι προς σάρκα και αίμα αλλά προς τις αρχές του κοσμοκράτορα του σκότους του αιώνος τούτου τότε θα νικήσουμε τον έτερο κακό εαυτό μας και θα καταφέρουμε να γίνουμε φιλάδελφοι. Αμήν.

Νεότερη Παλαιότερη