Οι μέριμνες δεν βοηθούν



 Οι μέριμνες δεν βοηθούν να αντιληφθούμε τα θαύματα που συμβαίνουν στην ζωή μας

Κάποιοι άνθρωποι, με την μεγάλη ιδέα που έχουν για τον εαυτό τους, αποκτούν πολλά προβλήματα. Στην συνέχεια δυσκολεύονται να καταλάβουν, από που έρχονται όλα τα κακά και τα στραβά στην ζωή τους και νομίζουν ότι φταίνε οι άλλοι. Τα θαύματα που συμβαίνουν στην ζωή μας καθημερινά, δεν τα καταλαβαίνουμε, εξαιτίας της μέριμνας που συνέχεια αυξάνει στην ζωή μας. Με τις μέριμνες δεν θα μπορέσεις, δεν θα μπορέσω, να καταλάβεις, να καταλάβω ή να μάθεις ή να μάθω ποτέ, από ποια χειρότερη τύχη σε έχει γλιτώσει και με έχει γλιτώσει. Η κακή τύχη που σήμερα λες ή λέω ότι έχεις ή έχω, αν και όταν αναγεννηθείς ή αναγεννηθώ, θα δεις και θα δω, ότι αυτή είναι η καλή τύχη σου, η καλή τύχη μου αλλά δεν την εκτίμησα, διότι σήμερα έχεις τα πάντα και αν όχι τα πάντα, έχεις και έχω πολλά.  Και το σημαντικότερο, ακόμα ζεις και ακόμα ζω. Αυτό σημαίνει, ότι με τον Χριστό στην ζωή μου, με την Σοφία του Θεού στην ζωή μου, μπορώ και μπορείς να αλλάξω και να αλλάξεις το λάθος με το σωστό. Σήμερα που έχουμε καιρό, να μαζέψουμε αμάραντο θησαυρό.

Νεότερη Παλαιότερη