Ένα γράμμα από τον Θεό




Ένα γράμμα από τον Θεό


Παιδάκι μου υπεραγαπημένο, εγώ είμαι, ο Πατέρας σου. Σου μιλώ σήμερα, σε νουθετώ, σε σπουδάζω και σε ζωοποιώ. Παιδί μου, μην ψάχνεις τον Θεό στους άλλους, δεν θα τον βρεις, διότι εσύ δεν είσαι ο άλλος, αλλά ο ένας, που έχει τον δικό του δρόμο, τον δικό του Θεό, την δική του ζωή. Τα λόγια των άλλων ανθρώπων, είναι για σένα μια όαση, όταν έχουν μέσα τους ταπείνωση, και μια ξεκούραση ώστε να αναπαύεσαι σε αυτά. Όμως, ο δικός σου Θεός είναι μέσα σου. Εγώ παιδάκι μου, ο Πατέρας σου, καθημερινά σου μιλώ μέσα σου. Άκουσέ με. Εγώ θα σου δείχνω πού να στοχεύεις, τι να ζητάς, τι να είσαι, τι να κάνεις, πώς να το κάνεις. Παιδί μου, ό,τι δεν σου αρέσει και βλέπεις ότι αυτό ζει μέσα σου, ζήτησε βοήθεια από τον Θεό - Πατέρα σου, από εμένα. Ο τρόπος, μέσα από την προσευχή. Ο Πατέρας σου μπορεί να το αλλάξει. Σέβεται την ελευθερία σου, γι’ αυτό ζήτα το, ζήτα το με πίστη και θα το λάβεις. Παιδί μου, όταν εγώ, ο Πατέρας σου δεν σου αλλάζω, αυτό που ζεις σήμερα και που σε σένα δεν είναι αρεστό, κάνε υπομονή, θα το αλλάξω σύντομα. Εξάλλου, οι εντολές για να ζήσεις και να υγιάνεις, είναι ήδη μέσα σου και αυτές θα σε θεραπεύσουν ολοκληρωτικά. Χρειάζεται ο χρόνος για την θεραπεία της ψυχής και του σώματος. Παιδί μου, εσύ να δέχεσαι τις αλλαγές, διότι αυτές τις παραχωρώ εγώ στην ζωή σου για το καλό το δικό σου, των γύρων σου, αλλά και για την δόξα του Θεού. Εσύ παιδί μου, να κάνεις φίλο σου, ό,τι κι αν είναι αυτό, που σήμερα παραχωρώ να υπάρχει στη ζωή σου, να μου έχεις εμπιστοσύνη, διότι αυτό θα γίνει για σένα ο ευεργέτης σου, θα γίνει το ευαγγέλιο το δικό σου. Η δόξα μου θα βγει μέσα από αυτό και ο λόγος, διότι είναι ένα κομμάτι του παζλ το οποίο θα σου χαρίσει θέωση. Παιδάκι μου, όπως όλοι οι άνθρωποι δεν έχουν την ίδια ζωή, έτσι και στα πνευματικά, δεν έχουν όλοι το ίδιο ευαγγέλιο. Ο καθένας έχει το δικό του ευαγγέλιο, μέχρι να φτάσει στην αγάπη. Σταμάτα παιδάκι μου, να ψάχνεις στους άλλους την ευτυχία. Γίνε ο εαυτός σου ευτυχία και θα βρεις τον Θεό σου. Υπηρέτησε την δική σου αλήθεια και τότε με χαρά θα γνωρίσεις τον δικό σου Θεό, όχι τον Θεό του άλλου. Όταν ακολουθείς τον δικό σου δρόμο, σε αυτόν θα βρεις, ό,τι χρειάζεσαι για να φτιάξεις την δική σου ζωή. Αυτήν την ζωή που θέλω εγώ να έχεις. Θέλω να σε κάνω παιδάκι μου, σύμμορφο της δικής μου δόξης και αυτό θα γίνει. Παιδί μου, η ζωή δεν θα σου δίνει πάντα αυτό που σου αρέσει, αλλά ούτε και αυτό που βλέπεις ότι έχουν οι άλλοι. Εγώ ο Θεός σου, ο Πατέρας σου, θα σου δώσω αυτό που έχεις ανάγκη σήμερα. Το αύριο ανήκει στον Θεό. Γι’ αυτό, πες ένα ευχαριστώ για ό,τι έχεις σήμερα, για ό,τι ζεις σήμερα, δεν είναι κακό, ας φαίνεται μερικές φορές ότι είναι. Αυτό που ζεις σήμερα, είναι το σκαλοπάτι που θα σε πάει στον πάνω όροφο, στην χώρα των ζώντων. Σε αυτήν θα βρεις πολλές χαρές, μα πάνω απ’ όλα θα συναντάς εμένα. Να ξέρεις παιδάκι μου, ότι όλοι οι άνθρωποι δεν χρειαζόμαστε τα ίδια πράγματα. Άλλος χρειάζεται υγεία, άλλος κάποιο πρόβλημα για να βρει την λύση, άλλος στέρηση, άλλος πλούτο, άλλος παιχνίδι, άλλος έναν άνθρωπο, κλπ. Ξέρει ο Θεός, τι χρειάζεσαι εσύ. Παιδί μου, μην ζητάς αγάπη από τους άλλους. Αν την βρεις, αυτή να ξέρεις ότι ήρθε από εμένα και ο λόγος, διότι κάτι είδα ή αγάπησα σε σένα. Σήμερα όμως βλέπεις, ότι όλοι είναι δίπλα σου με αγάπη. Αν οι άνθρωποι σε αγαπούν τόσο, φαντάσου εγώ ο Πατέρας σου! Παιδάκι μου, μην κυνηγάς τους άλλους και μην κάνεις όνειρα απατηλά. Ζήσε σήμερα το θαύμα. Δες το, είναι εδώ, είμαι εδώ. Ζήτησε από τον Θεό να στο δείξει, αν δεν το βλέπεις. Την ζωή σου μην την ξοδεύεις σε ψέματα, μην υποκρίνεσαι. Γίνε η θεϊκή - ευγενική ύπαρξη και η αλήθεια που θέλει ο Θεός - Πατέρας να είσαι με ταπείνωση. Αγάπα τους άλλους όπως είναι. Μην αλλάζεις εσύ και μην θέλεις κανέναν να αλλάξεις. Εγώ θα αλλάξω αυτούς, που έχουν μέσα τους σπλάχνα Χριστού. Την ζωή σου ή την ζωή των άλλων, μόνο ο Θεός μπορεί να την αλλάξει και μόνο ο Θεός μπορεί να την γεμίσει. Ξέρει αυτός, εμπιστεύσου τον. Εγώ ο Πατέρας σου, καθημερινά εργάζομαι μέσα σου, για να σε γεμίσω με σοφία, με αγάπη, με χαρά, με υγεία, με ειρήνη, με δικαιοσύνη καθώς και με την αρετή των αρετών, ταπεινοφροσύνη. Έχεις καταλάβει σήμερα, ότι κανένα ψέμα δικό σου ή των άλλων δεν θα χωρά μέσα σου, αφού ο Θεός σε έκανε αλήθεια, γνώρισες την αλήθεια. Η αλήθεια σού χάρισε ελευθερία. Τώρα δεν ψάχνεις τίποτα στους άλλους, βρήκες τον Θεό, βρήκες εμένα. Η παρουσία μου μέσα σου, γέμισε όλα τα κενά που υπήρχαν (μέσα σου). Είναι κουραστικό να λες στους άλλους, τι να κάνουν, πώς να το κάνουν, για να γεμίσεις εσύ. Κι αν μερικοί θελήσουν να προσπαθήσουν, δεν θα το καταφέρουν, διότι το μυαλό μιλά στο μυαλό, η καρδιά μόνο παιδί μου, μιλά στην καρδιά. Ο τρόπος, με την σιωπή και τα έργα αγάπης. Παιδί μου να θυμάσαι, ο άνθρωπος του Θεού, δεν προσπαθεί να μοιάσει σε κανέναν και δεν θέλει να μιμείται κανέναν. Ο άνθρωπος του Θεού δεν ψάχνει με αγωνία το άλλο του μισό ή τον τέλειο φίλο ή τον τέλειο πνευματικό αδελφό. Ο λόγος, διότι με την παρουσία του Θεού, νιώθει ολοκληρωμένος, νιώθει γεμάτος. Ο άνθρωπος του Θεού, ο ερωτευμένος με τον Θεό, δεν χρειάζεται ούτε το άλλο του μισό, ούτε φίλους, ούτε γνωριμίες καινούργιες, ούτε πολλά χρήματα. Δεν τα απορρίπτει, διότι τα πάντα συνεργούν στο αγαθό, απλώς δεν τα κυνηγά και ο λόγος, διότι βρήκε τα πολλά των πολλών. Όλα τα βρήκε στον Θεό. Ο Θεός είναι γι’ αυτόν, ο πλούτος ο άπειρος, ο αιώνιος, στον οποίο συμμετέχεις παιδάκι μου και εσύ σήμερα. Παιδάκι μου, αν αυτά που κάνεις, για τους άλλους είναι λάθη, να ξέρεις, ότι για σένα αλλά και για μένα, αυτά είναι τα σωστά που θα σε φέρουν πιο κοντά στην αλήθεια την δική μου. Πρόσεξε όμως, τα λάθη να είναι καινούργια λάθη, να μην επαναλαμβάνεις τα παλιά, διότι αυτά θα γίνουν παγίδα που θα σε καθυστερήσουν στην εξέλιξή σου αλλά και στην αναγέννησή σου. Να μην ξεχνάς παιδάκι μου αγαπημένο, δεν είσαι «ο τίποτα» αλλά είσαι «τα πάντα» για μένα. Αν οι άλλοι δεν σε θέλουν, εγώ σε λαχταρώ, αν οι άλλοι δεν σε αγαπούν, εγώ σε αγαπώ πολύ και για πάντα, αν οι άλλοι θέλουν να πέσεις, εγώ δεν θα σε αφήσω να πέσεις, αλλά ούτε και αυτούς να σε ρίξουν. Θα είμαι εδώ για σένα και για πάντα. Σε αγαπώ, ο Πατέρας σου, ο Θεός. Μάθε παιδί μου, να αγαπάς. Η αγάπη δεν πέφτει, δεν κινδυνεύει. Με την αγάπη, δεν θα χάσεις ποτέ κανένα παιχνίδι μέσα στην ζωή, που αφορά την εξέλιξή σου, η οποία συντελείται μεταξύ καλού και κακού. Μάλιστα, το αδιέξοδο το δικό σου ή το θαύμα που ζεις καθημερινά αλλά και των ανθρώπων γύρω σου, όταν έρθουν, είναι το κατ’ εξοχήν πεδίο δράσεως του Θεού, στο οποίο δημιουργείται εξέλιξη. Η αγάπη παιδί μου, που χτίστηκε μεταξύ εμού και εσού, πάντα θα κερδίζει με την ζωή, με την χαρά και με την αφθαρσία. Αν και περνάς από πολλά στάδια, να θυμάσαι, ότι αυτό είναι το παιχνίδι της οικονομίας αλλά και αναγέννησης που δημιουργεί την θέωση. Η πάλη που συντελείται καθημερινά με το καλό και το κακό, είναι σημείο αγάπης του Θεού προς τον άνθρωπο. Για σένα, να θυμάσαι, τα πάντα συνεργούν και θα συνεργούν στο αγαθό. Αμήν. Σε αγαπώ, γι’ αυτό και σε ζωοποιώ. Ο Πατέρας σου. Ειρήνη υμίν. Αμήν.

Πιστεύετε εις τον Θεόν, και εις εμέ πιστεύετε. Επίσης, καθώς εμέ ηγάπησεν ο Πατήρ, και εγώ ηγάπησα εσάς, μείνατε εν τη αγάπη μου. Εάν τας εντολάς μου φυλάξητε, θέλετε μείνει εν τη αγάπη μου• καθώς εγώ εφύλαξα τας εντολάς του Πατρός μου, και μένω εν τη αγάπη αυτού. Ταύτα ελάλησα προς εσάς διά να μείνη εν υμίν η χαρά μου, και η χαρά υμών να ήναι πλήρης. Αύτη είναι η εντολή μου, να αγαπάτε αλλήλους, καθώς σας ηγάπησα. Μεγαλητέραν ταύτης αγάπην δεν έχει ουδείς, του να βάλη τις την ψυχήν αυτού υπέρ των φίλων αυτού (ακόμη και υπέρ των εχθρών, υπέρ πάντων την έβαλε ο Χριστός). Είναι συγκλονιστικά, συναρπαστικά τα λόγια αυτά και τα έργα αγάπης του Θεού - Πατέρα μας, τα οποία φανερώθηκαν, εκδηλώθηκαν μέσω του Υιού Του. Είναι ο Υιός και Λόγος του Θεού του ζώντος. Το μέγα απαύγασμα της δόξης του Πατέρα μας, αφού μέσω αυτού του Υιού, ο Πατέρας μάς εκδηλώνει τις προθέσεις του, οι οποίες συγκλίνουν στην αγάπη. Η αγάπη του Χριστού, είναι ο τυφώνας που σαρώνει τα βουνά του εωσφορικού εγωισμού και της στρατιάς του. Η αγάπη του Χριστού, θα σαρώσει τον κόσμο ολόκληρο απ’ την μια άκρη στην άλλη, αφού θα μεταστοιχειώσει διά της Φωνής Θεού ολόκληρο τον πλανήτη.

Το πιο εύκολο πράγμα, είναι να είσαι ο Ιούδας. Λες πως είσαι φίλος, μα όταν βρεις την ευκαιρία, δε διστάζεις για τριάκοντα αργύρια, με ένα φιλί να προδώσεις τους ανθρώπους σου.
Το πιο εύκολο πράγμα, είναι να είσαι ο Πιλάτος. Κάθε φορά που τα πράγματα ζορίζουν, εσύ «νίπτεις τας χείρας σου». Δεν παίρνεις την ευθύνη, ούτε για τις πράξεις σου, ούτε για την ζωή σου.
Το πιο εύκολο πράγμα, είναι να είσαι και εσύ, ένας από τους Γραμματείς και τους Φαρισαίους. Για τον κόσμο όλο, τίμιος, δίκαιος, καθαρός. Μέσα σου όμως, κρύβεις, μίσος, οργή, ζήλεια, υπερηφάνεια, ασπλαχνία.
Το πιο εύκολο πράγμα, είναι να είσαι ο όχλος, χάβρα Ιουδαίων. Να μην έχεις βούληση. Να μην παίρνεις καμία ευθύνη. Να μην βάζεις το μυαλό σου να σκεφτεί. Απλά να ακολουθείς σαν πρόβατο και «άρον άρον» να ζητάς να σταυρωθεί, αυτός που μέχρι χθες επευφημούσες.
Το πιο εύκολο πράγμα, είναι να είσαι ο Βαραββάς. Να χτίζεις τη δική σου ελευθερία, τη δική σου ζωή, εις βάρος κάποιου άλλου.
Το πιο εύκολο πράγμα, είναι να είσαι ο ληστής στα αριστερά. Και ακόμα και εκεί, στην έσχατη στιγμή σου, να μην λες ένα «ήμαρτον’», αλλά να βρίζεις, να φωνάζεις, να κατηγορείς και να χλευάζεις τους άλλους για τα δικά σου λάθη.
Το δύσκολο, είναι να είσαι ο Χριστός. Να σταυρώνεσαι καθημερινά για χάρη όσων αγαπάς και παρόλα αυτά, να ψιθυρίζεις πάνω από το σταυρό «

Νεότερη Παλαιότερη