Ο άνθρωπος του Θεού, μεγάλο πράγμα αυτό!
Ο άνθρωπος του Θεού δεν χτίζει στο ψέμα αλλά στην αλήθεια.
Ο άνθρωπος του Θεού δεν διέπεται από μωρία αλλά από άπειρη σοφία.
Ο άνθρωπος του Θεού δεν έχει σκιώδη πίστη αλλά ζώσα πίστη.
Ο άνθρωπος του Θεού δεν ακολουθεί πατημένους δρόμους αλλά ανοίγει διά Πνεύματος Αγίου μέσα από την σοφία του Θεού καινούργιους δρόμους.
Ο άνθρωπος του Θεού δεν έχει μορφή ευσέβειας αλλά έχει ευσέβεια πραγματική.
Ο άνθρωπος του Θεού δεν ανήκει σε κανέναν αλλά στον Θεό.
Ο άνθρωπος του Θεού δεν κηρύττει με τα λόγια του τον Χριστό, αλλά φανερώνει Αυτόν με τα έργα του.
Ο άνθρωπος του Θεού δεν ζει κάτω από τον νόμο αλλά κάτω από την χάρη.
Ο άνθρωπος του Θεού δεν εργάζεται το ατομικό του συμφέρον αλλά το γενικό συμφέρον.
Ο άνθρωπος του Θεού δεν ζει για να εργάζεται το δικό του όνειρο αλλά το όνειρο του Θεού το οποίο ο Χριστός προείδε και που διά του οποίου έδωσε τη ζωή του λύτρον αντί πολλών.
Ο άνθρωπος του Θεού δεν ζει στο δικό του εγώ αλλά στο γενικό εμείς.
Ο άνθρωπος του Θεού δεν ζει στον κόσμο αλλά στη σιωπή —μπορεί να μετέχει, να είναι μέσα στον κόσμο όμως ο Κύριος είπε: «δεν παρακαλώ να τους πάρεις από τον κόσμο, αλλά να τους φυλάξεις από τον πονηρό».
Ο άνθρωπος του Θεού δεν χτίζει οικοδομή με χόρτα, καλάμια ή ξύλα δηλαδή πάνω σε εντάλματα ανθρώπων αλλά πάνω στην πέτρα που λέγεται Χριστός.
Ο άνθρωπος του Θεού δεν κουνάει την ουρά του για να αρέσει στον κόσμο αλλά δημιουργεί προσωπικότητα Χριστού ώστε να αρέσει στον Πατέρα του, τον Θεό.
Ο άνθρωπος του Θεού δεν πιστεύει στην μεταθανάτια ζωή αλλά στην άφθαρτη ζωή.
Άλλα στοιχεία που καθορίζουν τον άνθρωπο του Θεού και είναι κίνητρα ζωής, αλλαγής, ευθύνης, αναγέννησης, αναφέρονται στην προς Τιμόθεον Επιστολή Α΄: Συ όμως, ώ άνθρωπε του Θεού, ταύτα φεύγε· ζήτει δε δικαιοσύνην, ευσέβειαν, πίστην, αγάπην, υπομονήν, πραότητα. Αγωνίζου τον καλόν αγώνα της πίστεως, κράτει την αιώνιον ζωήν, εις την οποίαν και προσεκλήθης, και ωμολόγησας την καλήν ομολογίαν ενώπιον πολλών μαρτύρων. Σε παραγγέλλω ενώπιον του Θεού του ζωοποιούντος, και του Ιησού Χριστού του μαρτυρήσαντος ενώπιον του Ποντίου Πιλάτου την καλήν ομολογίαν, να φυλάξης την εντολήν αμόλυντον, άμεμπτον, μέχρι της επιφανείας του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού· την οποίαν εν τοις ωρισμένοις καιροίς θέλει δείξει ο μακάριος και μόνος Δεσπότης, ο Βασιλεύς των βασιλευόντων, και Κύριος των κυριευόντων, όστις μόνος έχει την αθανασίαν, κατοικών φως απρόσιτον, τον οποίον ουδείς των ανθρώπων είδεν, ουδέ δύναται να ίδη· εις τον οποίον έστω τιμή και κράτος αιώνιον. Αμήν.
΄Ολα αυτά δημιουργούν τον άνθρωπο του Θεού.
Ο σύγχρονος πολιτισμός έγινε για έναν λόγο, για να ανακαλύψουν οι άνθρωποι τον σύγχρονο Θεό
Ο Χριστός όταν ζει μέσα μας μεταβάλλει αδελφούς, φίλους ακόμη και εχθρούς σε αγίους.
Είναι ευγενής ο Θεός και ενεργεί στη ζωή μας με εκδηλώσεις αγάπης και με θαύματα μεγάλα σε όλους τους τομείς