Το ανθρωποσωτήριο έργο του Κυρίου μας

 




~Με το κάλεσμα που έχουμε λάβει άνωθεν όλοι εμείς, πραγματοποιείται πλέον στην ζωή μας ο νέος υπό του Θεού τρόπος ζωής, ο οποίος αναπτύσσει μέσα μας διά της φωνής Θεού την σοφία του Θεού που διακατέχει σήμερα την Φωνή Θεού. Η σοφία αυτή έγινε για όλους εμάς στερέωση των καιρών και ο λόγος διότι ζούμε τις ημέρες εκείνες διά τις οποίες ο Χριστός, ο Ιησούς, ο Θεός προείδε και έδωσε την ζωή του λύτρον αντί πολλών με ένα στόχο και ένα σκοπό. Αυτός είναι η δόξα του Θεού πάνω στο γενικό σύνολο της Δημιουργίας αλλά και η σωτηρία των ανθρώπων.


~Το ανθρωποσωτήριο έργο του Κυρίου μας σήμερα ξεδιπλώνεται μπροστά μας, εξασφαλίζοντας την επανένταξη όλων ημών και γενικότερα όλου του πνευματικού εν Θεώ ανθρωπίνου γένους στον κήπο της Εδέμ, στην χαμένη πατρίδα. Και δεν εννοούμε επιστροφή στον κήπο της Εδέμ, στην χαμένη πατρίδα με τον τρόπο της μεταθανάτιας ζωής ως σωτηρία, αυτό δηλαδή που διακηρύττουν αιώνες τώρα όλες οι θρησκείες του κόσμου και σήμερα ακόμη όλοι οι Χριστιανοί που έχουν αρχηγό τον Χριστό, αλλά την μεταστοιχείωση του σώματος από φθαρτό σε άφθαρτο. Εννοούμε δηλαδή την επανένταξη του ανθρώπου και την σωτηρία του στην βάση της άφθαρτης ζωής, την οποίαν δυνάμεθα να φέρουμε διά του Υιού και Λόγου του Θεού του ζώντος, νικώντας όλους τους πνευματικούς εχθρούς όπου εξ αρχής επιβουλεύονται την ζωή μας.


~   Τώρα εμείς μέσω της έρευνας και της υπακοής στον Υιό και Λόγο του Θεού του ζώντος, δυνάμεθα να πιστέψουμε πρώτα στην ζωή την οποίαν και να αναπτύξουμε και τελευταία να εξασφαλίσουμε στην ζωή μας σήμερα που ζούμε μέσα σε αυτές τις κοινωνίες διά του Χριστού το ουράνιο πολίτευμα διά του αγιασμού, μεταστοιχειώνοντας κατόπιν το σώμα μας διά Πνεύματος Αγίου από φθαρτό σε άφθαρτο. Αξιοποιώντας μάλιστα όλες τις δυνατότητες που ο Θεός εξ αρχής μας έχει χορηγήσει και που βρίσκονται μέσα στο σώμα μας, στα γονίδιά μας και επιδέχονται εντολές από τον θρόνο του Θεού, ο οποίος είναι ο άγιος τόπος του Θεού διά του οποίου συνδιαλέγεται και επικοινωνεί με το σώμα ημών. Το οποίο σώμα είναι ναός του Αγίου Πνεύματος του εν ημίν.


~ Ο χώρος όπου ο Θεός δύναται να λειτουργεί στο σώμα ημών είναι ο εγκέφαλός μας, ο οποίος μεταφέρει διά της πίστεως και των θετικών συναισθημάτων, διά του αγιασμού που μας εξασφαλίζει ο Λόγος του Θεού, στα κύτταρα μας την ζώσα φωνή του ζώντος Θεού. Έπειτα αυτή η φωνή ενεργοποιεί αυτά τα γονίδια κύτταρα του σώματος κατά 100% διά Πνεύματος Αγίου από 5% που έχουμε σήμερα ενεργά, προσφέροντάς μας μία δημιουργική ζωτικότητα και ενεργητικότητα και κάνοντας όλους εμάς μέτοχους της σοφίας του Θεού, η οποία εμπεριέχει την ζωή την άφθαρτη.


~ Η σοφία του Θεού που εκδηλώνεται στον Λόγο του Θεού, όταν εννοηθεί από εμάς μας καθιστά αιώνιους διότι η ζώσα φωνή του ζώντος Θεού μας παρέχει άφθαρτα στοιχεία τα οποία καταστούν την ζωή που ζούμε ευλογημένη, άφθαρτη ζωή γεμάτη σοφία Θεού. Γνωρίζοντας σήμερα τον τρόπο που ενεργεί η αμαρτία, είναι εντυπωσιακό για όλους εμάς πως τα κατάφερε έτσι ώστε σιγά - σιγά με την πάροδο των αιώνων να μας επισκιάσει, ώστε να ποιούμε το λάθος με συναίσθημα ότι ποιούμε το σωστό.


~ Η αναγέννηση και η επανένταξη αδέλφια μου του ελληνικού λαού στις αρχές του Αγίου Θεού μας ξεκίνησε. Γίνεται σήμερα η πνευματική πολιτογράφηση των ανθρώπων εκείνων που συλλαμβάνουν το θέλημα του Θεού, ώστε να εισέλθουν στο στράτευμα του Θεού.


~Είναι απαραίτητο όλο το οικοδόμημα του Θεού να χτιστεί μέσα στους ανθρώπους και πάνω στην βάση της ζωής που είναι η αρετή των αρετών ταπεινοφροσύνη, εξασφαλίζοντας μέσω αυτής στην συνέχεια εις όλους τους λαούς της γης την πολυποίκιλη σοφία του Θεού. Ταπεινοφροσύνη σημαίνει να κενώσουμε εαυτόν και να αφήσουμε τον Θεό να ενεργήσει στην ζωή μας, ώστε μέσα από θετικά ή αρνητικά γεγονότα να ολοκληρωθεί η πνευματική μας υπόσταση.


~Ο σοφός Σολομών έλεγε ότι η σοφία του Θεού είναι ο πάρεδρος του Θεού και δεν συγκρίνεται με όλους τους θησαυρούς της γης και ο λόγος διότι αποκωδικοποιεί όλα τα μυστήρια του Αγίου Θεού όπως φθορά, αφθαρσία, θάνατος, ζωή, αγιασμός, αμαρτία, πίστη, αγάπη κ.λ.π. Η σοφία των ανθρώπων αδέλφια μου είναι μία χούφτα άμμου μπροστά στην πολυποίκιλη σοφία του Θεού, η οποία συλλαμβάνεται με την σκέψη, διατυπώνεται και εκδηλώνεται διά του λόγου, εν αρχή ην ο λόγος και ο λόγος ην προς τον Θεόν και Θεός ην ο λόγος, κατόπιν υλοποιείται διά Πνεύματος Αγίου στην ζωή μας.


~ Η λέξη αναγέννηση σημαίνει ότι επιζητώ τα άνω, ερευνώ τα άνω, θέλω τα άνω. Ο Κύριος σε έναν διδάσκαλο του Ισραήλ, τον Νικόδημο, του απεκάλυψε πως εάν τις δεν γεννηθή άνωθεν, δεν δύναται να ίδη την βασιλείαν του Θεού. Ο τρόπος αναγέννησης είναι η υπακοή στον Λόγο του Θεού. Κατόπιν η αλλαγή του τρόπου ζωής διά της μετάνοιας, κάνουν τον Θεό να στρέψει το βλέμμα του πάνω μας και να μας πάρει στα σοβαρά ώστε να προέλθει η αναγέννηση, η οποία να διακατέχει την ζωή μας κάθε στιγμή.


~Ο Θεός δεν θα μας πάρει στα σοβαρά αν δεν λουστούμε, δεν καθαριστούμε, δεν αποβάλουμε την κακία.


~Έχοντας λοιπόν πάντα μέσα μας φόβο Θεού, που σημαίνει Θεέ μου λόγω του ό,τι γεννήθηκα με στοιχεία εξωγραφικά και εωσφορικά, σε παρακαλώ φώτισέ με μήπως από απροσεξία ή από επιπολαιότητα κάνω σε προσωπικό επίπεδο αλλά και σε γενικό επίπεδο κανένα σοβαρό λάθος άθελα μου ή θεληματικά και χάσω την εύνοια, την συμπάθεια, την αγάπη σου. Διότι ο άνθρωπος πιστεύω ότι μπορεί να παίζει με οτιδήποτε άλλο όχι όμως με τον εαυτό του, με την ζωή του ή με τον Θεό, ο οποίος Θεός παρέχει την ζωή, δημιουργώντας ελευθερία πνεύματος και έτσι απολαμβάνει ο άνθρωπος του Θεού όλους τους χυμούς της ζωής.


~Διά της εξαπλώσεως του Λόγου του Θεού θα εμφανιστεί ο λαός του Θεού, ο οποίος λαός διά της Φωνής Θεού θα δημιουργήσει την πνευματικοποιημένη επιστήμη (που σημαίνει η επιστήμη του πνεύματος), της οποίας πρύτανης είναι ο Χριστός. Η επιστήμη του είναι μοναδική διότι διακατέχεται από αγάπη, από ταπείνωση, από ζώσα πίστη καθώς και από έναν ανεξάντλητο πνευματικό πλούτο καρπών, χαρισμάτων, ιδιοτήτων και σημείων .


~ Η πνευματική επιστήμη του Κυρίου θα στερεώσει τις αρχές του Ευαγγελίου και θα αποκωδικοποιήσει μέσα από τις έρευνες τις ενέργειες και δυνατότητες εκείνες που μας καθιστούν αιώνιους και ευλογημένους, οι οποίες θα αποδειχθεί  ότι είναι οι καρποί του Αγίου Πνεύματος που όταν αρχίσουν να διέπουν την λογική μας ενεργοποιούν τους διακόπτες του εγκεφάλου ώστε να παράγουν την άφθαρτη ζωή.


~Ο κόσμος έχει δυστυχώς δαιμονιστεί διότι στηρίζει την ζωή του στα χρήματα, στις επιδιώξεις, στα συμφέροντα, στις προσωπικές φιλοδοξίες, στην ημιμάθεια η οποία είναι χειρότερη της αμάθειας, με κορυφή πάντων την φθορά που επιφέρει τον θάνατο. Η αποδοχή αυτή του να εντάξουμε στην ζωή μας τον Θεό θα φέρει την πνευματική ανατροπή. Αυτή η ανατροπή θα επιτρέψει στον Θεό να δώσει όλα τα μέσα που θα χρειαστούμε, μεταξύ αυτών την αγάπη, την ειρήνη, την δικαιοσύνη, την ταπεινοφροσύνη ώστε να εντάξουμε στην ζωή μας τα άφθαρτα στοιχεία που θα συντελέσουν στην κατάργηση του φυσικού θανάτου που είναι επαγγελία και αναμένεται να εκπληρωθεί με την εμφάνιση του λαού του Θεού.


~ Με τις έρευνες λοιπόν που διεξάγουμε πάνω στο θέλημα του Θεού, θα φέρουμε στην ζωή μας τον Θεό, με ένα στόχο, να γνωρίσουμε αυτόν και τον εαυτό μας. Να γνωρίσουμε δηλαδή το μυστήριο Θεός και το μυστήριο Άνθρωπος, με επίκεντρο και στόχο την θέωση του ανθρώπου, όπου η σοφία που σημαίνει Θεός και η επιστήμη που σημαίνει πνευματική έρευνα και κατ’ επέκταση ζώσα πίστη να μας δώσουν το έναυσμα, παρόλο που ο κόσμος δέχεται απανωτές κρίσεις σε όλους τους τομείς, ώστε να δυνάμεθα με την δύναμη του Θεού και την χάρη αυτού να μένουμε ανέπαφοι όλων αυτών των γεγονότων.


~ Η αναγέννηση που αναπτύσσουμε κατά Θεό σήμερα μας θωρακίζει έναντι των ερεθισμάτων του κόσμου και παραμένουμε χαρούμενοι με την ενότητα που μας εξασφαλίζει ο Χριστός γεμάτοι ελπίδα, γεμάτοι ζώσα πίστη, γεμάτοι σοφία Θεού, χωρίς να υποσιτιζόμαστε πλέον πνευματικά ή υλικά και ας υπάρχουν και δύσκολες συνθήκες στην ζωή μας.


~ Ο τρόπος  που ο Κύριος αναπτύσσεται μέσα μας, μας δίνει το ερέθισμα κάθε μέρα που περνά να νιώθουμε πιο ζωντανοί, πιο δυνατοί και πιο αποφασισμένοι για τους στόχους μας μέσα από την ενότητα η οποία είναι ευαγγελική απαίτηση του Θεού. Ο ίδιος ο Χριστός τόνισε, Πάτερ άγιε τήρησον αυτούς εν τω ονόματί σου ους δέδωκάς μοι ίνα ώσιν εν καθώς ημείς.

 

 

Νεότερη Παλαιότερη