Το φως του Χριστού χαρίζει αιώνια λάμψη και χαρά




Το φως του Χριστού χαρίζει αιώνια λάμψη και χαρά στη ζωή μας.


Πριν μερικά χρόνια ήμουν στην Αθήνα. Δούλευα εκεί. Μία μέρα πήγαινα με το αυτοκίνητό μου στην δουλειά και είχα το κασετόφωνο δυνατά, και έψαλα  έναν ύμνο της Παναγίας μας. 

Χαῖρε νύμφη ἀνύμφευτε, Ἁγνὴ Παρθένε Δέσποινα, ἄχραντε Θεοτόκε, [Χαῖρε νύμφη ἀνύμφευτε] Παρθὲνε μὴτηρ ἄνασσα, πανένδροσέ τε πόκε. [Χαῖρε…] Ὑψηλοτέρα οὐρανῶν ἀκτίνων λαμπροτέρα, [Χαῖρε…] Χαρὰ παρθενικῶν χορῶν ἀγγέλων ὑπερτέρα. [Χαῖρε…] Ἐκλαμπροτέρα οὐρανῶν, φωτὸς καθαρωτέρα, [Χαῖρε…] Τῶν οὐρανίων στρατιῶν, πασῶν ἁγιωτέρα. [Χαῖρε…] Μαρία ἀειπάρθενε κόσμου παντὸς Κυρία, [Χαῖρε…] Ἄχραντε νύμφη πάναγνε, Δέσποινα Παναγία. [Χαῖρε…] Μαρία νύμφη ἄνασσα, χαρᾶς ἡμῶν αἰτία, [Χαῖρε…] Κόρη σεμνή, Βασίλισσα, Μήτηρ ὑπεραγία. [Χαῖρε…] Τιμιωτέρα Χερουβίμ, ὑπερενδοξοτέρα, [Χαῖρε...] Τῶν ἀσωμάτων Σεραφίμ, τῶν θρόνων ὑπερτέρα. [Χαῖρε...]Χαῖρε τὸ ᾆσμα Χερουβίμ, χαῖρε ὕμνος ἀγγέλων, [Χαῖρε…] Χαῖρε ᾠδὴ τῶν Σεραφίμ, χαρὰ τῶν ἀρχαγγέλων. [Χαῖρε…] Χαῖρε εἰρήνη καὶ χαρά, λιμὴν τῆς σωτηρίας, [Χαῖρε...] Παστὰς τοῦ Λόγου ἱερά, ἄνθος τῆς ἀφθαρσίας. [Χαῖρε…] Χαῖρε παράδεισε τρυφῆς, ζωῆς τε αἰωνίας. [Χαῖρε…] Χαῖρε τὸ ξύλον τῆς ζωῆς, πηγὴ ἀθανασίας. [Χαῖρε…]  Σὲ ἱκετεύω Δέσποινα, σὲ νῦν ἐπικαλοῦμαι. [Χαῖρε...] Σὲ δυσωπῶ Παντάνασσα, σὴν χάριν ἐξαιτοῦμαι. [Χαῖρε…] Κόρη σεμνὴ καὶ ἄσπιλε, Δέσποινα Παναγία, [Χαῖρε…] Θερμῶς ἐπικαλοῦμαί σε, ναὲ ἡγιασμένε. [Χαῖρε…] Ἀντιλαβοῦ μου, ρῦσαί με ἀπὸ τοῦ πολεμίου [Χαῖρε...] Καὶ κληρονόμον δεῖξόν με ζωῆς τῆς αἰωνίου. [Χαῖρε…] 

 Ήμουν στα μπουζούκια του Θεού που λεμε. Είχα και έχω μεγάλη χαρά που γνώρισα τον Κύριο, που δεν με άφησε στην άγνοια. Ξέρετε, η χαρά δημιουργεί μεγάλη κινητικότητα ηλεκτρονίων, και αυτήν την χαρά την έχουν οι ερωτευμένοι και οι φωτισμένοι. Ο λόγος που οι ερωτευμένοι έχουν αυτήν την χαρά, είναι διότι αυτήν την περίοδο και οι δυο δίνουν αγάπη ο ένας στον άλλον, χωρίς να βλέπουν λάθη. Αλλά και οι άνθρωποι του Θεού έχουν αυτήν την χαρά, διότι αγαπούν τον Θεό, τον άνθρωπο και την δημιουργία. Έχουμε ακούσει για τον θείο έρωτα. Αυτός είναι που σε κάνει ευτυχισμένο, χωρίς να βλέπεις λάθη. 

Στο φανάρι σταμάτησα. Ήταν κόκκινο. Δίπλα μου σταμάτησε κι ένας άνθρωπος με ένα αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να έκανε και 200.000 ευρώ. Εκείνη τη στιγμή κοιτούσα αυτόν που οδηγούσε. Παρατήρησα ότι ήταν και αυτός χαρούμενος και ότι τραγουδούσε κι αυτός. Τον κοίταζα που φορούσε το κουστούμι του και έλαμπε ολόκληρος. Αλλά και εγώ έλαμπα ολόκληρος από το φως του Χριστού. Εκείνη τη στιγμή ρωτάω τον Κύριο «Κύριε, ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε εμένα και σε αυτόν τον άνθρωπο;». Και ακούω την φωνή του Θεού, «Θωμά, πόσα χρήματα έχεις; Λέω 5 ευρώ. Θα έπαιρνα έναν καφέ και μια τυρόπιτα.». «Αυτός» μου λέει «Θωμά ο άνθρωπος έχει 1 δις.». Τότε κατάλαβα ότι χαρά μπορεί να έχεις για πολλούς λόγους. Μου λέει «Θωμά, αν πάρω το 1 δις από αυτόν και το δώσω σε σένα, τι θα γίνει;». Και λέω «όχι Κύριε, κρίμα δεν τα θέλω.». Και μου λέει «αν όμως γινόταν; Τι θα συνέβαινε;». Κι εγώ απάντησα. «Απλά εγώ θα έλαμπα περισσότερο, διότι θα μοίραζα τα πάντα σε ανθρώπους που δεν έχουν. Για τον εαυτό μου θα κρατούσα λίγα, διότι για μένα τα χρήματα είναι πονοκέφαλος. Αυτός ο άνθρωπος όμως θα έχανε τελείως τη λάμψη του. Μπορεί και να πέθαινε από την στενοχώρια του.». Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τους ερωτευμένους. Αντίθετα, η σχέση που έχουμε με τον Θεό δεν χαλάει ποτέ. Διαρκεί αιώνια και η χαρά είναι ανεκλάλητη. Η διαφορά λοιπόν, είναι ότι ο Θεός, ακόμα και με 5 ευρώ σε κάνει ευτυχισμένο, μακάριο, ευλογημένο, χαρούμενο, φωτεινό και ζωντανό. Αυτή είναι η διαφορά. Αμήν.

Νεότερη Παλαιότερη