Τι με έμαθε ο Χριστός




Τι με έμαθε ο Χριστός


Η εξέλιξη του κόσμου, φαίνεται ότι γίνεται με αργούς ρυθμούς. Γι’ αυτό και ο Χριστός με έμαθε να βαδίζω και εγώ με αργούς ρυθμούς σε ό,τι έχει σχέση με τους φίλους μου, με τους αδελφούς μου, ακόμα και με τους εχθρούς μου. Ο Χριστός με έμαθε, όταν πέφτω να σηκώνομαι, και την ώρα της πτώσης να σιωπώ, να μην ρίχνω ευθύνες στους άλλους, ώστε να καλύπτω τα δικά μου λάθη. Με αυτό το σύστημα του καθαρισμού και του αγιασμού, δεν απελπίζομαι για το πως ενεργούν οι άνθρωποι γύρω μου, ούτε αισθάνομαι ότι θα πρέπει να τους μισώ. Για μένα, όλοι εργάζονται -χωρίς να το ξέρουν οι περισσότεροι-, για την ίδρυση της βασιλείας του Θεού στην γη. Πρέπει να καταλάβουμε για να μην κρίνουμε ποτέ, ότι όπως παθαίνουμε εμείς πτώσεις, έτσι παθαίνουν κι αυτοί. Το αν ο Θεός μάς κάλεσε, δεν είναι λόγος, για να θέλουμε να καυχώμεθα αλλά για να προσευχόμαστε, διότι όλους θα τους καλέσει αργά ή γρήγορα στο δικό του δείπνο, ώστε όλοι να φάνε αυτόν τον μόσχο της ζωής του Θεού. Ο Χριστός σήμερα για μένα, είναι η οδός, η αλήθεια και η ζωή. Έτσι θα γίνει και για όλους τους ανθρώπους γύρω μου. Ο Χριστός για μένα, είναι ο ίδιος ο Θεός. Οι μαθητές είπαν, αλλά και εμείς σήμερα μπορούμε να λέμε με χαρά, «ἐθεασάμεθα τὴν δόξαν αὐτοῦ, δόξαν ὡς μονογενοῦς παρὰ πατρός, πλήρης χάριτος καὶ ἀληθείας.» (Ιω. 1:14). Ο Χριστός είναι ο δάσκαλος μου, ο αδελφός μου, ο φίλος μου, τα πάντα. Με το που ήρθε στην ζωή μου, μου άλλαξε την ακοή, δηλαδή ακούω χωρίς να κρίνω. Μου άλλαξε την ομιλία, μιλώ πάντα με σοφία. Μου άλλαξε την αγάπη, δεν αγαπώ μόνο όσους με αγαπούν, αλλά και όσους με κρίνουν ή ακόμα και με κατηγορούν, όλους τους δικαιολογώ. Ο Χριστός μου άλλαξε την χαρά. Πρώτα γελούσα με τις χαζομάρες, σήμερα γελάω με την παρουσία του στην ζωή μου, διότι η παντοδυναμία του και η σοφία του, μου δημιουργούν ανεκλάλητη χαρά. Ο Χριστός μου άλλαξε την δύναμη. Πρώτα η δύναμη μου ερχόταν από τον εγωισμό. Τώρα ξέρω, ότι με την πίστη δι’ αγάπης ενεργουμένης, αλλάζεις τα πάντα. Ο Χριστός μου άλλαξε την σοφία που είχα, η οποία απεδείχθη ότι ήταν μωρία, διότι σήμερα η Σοφία του, μου λύνει όλα τα προβλήματα. Ο Χριστός μου άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο συνδιαλέγομαι με τους αδελφούς, με τους φίλους, με τους εχθρούς, διότι απέκτησα συμπάθεια και όχι απάθεια, οι διεκδικήσεις μου μειώθηκαν. Ο Χριστός μου άλλαξε τον τρόπο που αισθάνομαι, με έμαθε να κατεβαίνω και να ανεβαίνω μαζί με αυτόν που δεν αισθάνεται καλά. Ο Χριστός μου άλλαξε τον τρόπο που αγγίζω τους ανθρώπους, δεν τους σπρώχνω, ούτε τους διώχνω αλλά τους καλωσορίζω και τους αγκαλιάζω. 


Νεότερη Παλαιότερη