Πνευματικά Μηνύματα




Πνευματικά Μηνύματα


  • Ο Μωυσής έβαζε κάλυμμα όταν έβγαινε από το αγιαστήριο· ο λόγος; Διότι σε αυτό έβλεπε τον Θεό. Όσοι βλέπουν τον Θεό διαφέρουν. Λάμπουν ολόκληροι από υγεία, από Σοφία, από αγάπη την οποία στρέφουν προς πάντα συνάνθρωπο, φίλο και εχθρό, λάμπουν από την αρετή των αρετών, ταπεινοφροσύνη. Ο Μωυσής ήταν στην εποχή του ο άνθρωπος του Θεού, ο οποίος υπηρετούσε την αλήθεια, ήταν πράος και ταπεινός. Όσοι μπουν στο αγιαστήριο, θα λάμπουν από ζωή, από αγάπη, από Σοφία, από ειρήνη, από Θεό. Είναι πολλοί οι οποίοι, ενώ λέγονται χριστιανοί, δεν έχουν ούτε Θεό ούτε αρετές, αλλά ομοιάζουν με τα βατράχια. Ο βάτραχος είναι ένα ζώο (αμφίβιο) το οποίο αναφέρεται στην Αποκάλυψη και συμβολίζει τα τρία ακάθαρτα πνεύματα της Αποκάλυψης που σήμερα σκιάζουν όλον τον πλανήτη. Αυτά είναι το ψέμα, ο φθόνος ο οποίος εμπεριέχει την κρίση, και ο εγωισμός. Όλα αυτά είναι στοιχεία – ιδιότητες τα οποία ξεχωρίζουν τους  πιστούς από τους απίστους. Ο βάτραχος συμβολίζει τους ανθρώπους που λένε ότι είναι του Θεού αλλά υπηρετούν το ψέμα. Όσοι είναι σαν το βάτραχο, δεν μπορούν να ζουν ούτε και να λάμπουν. Τα πάθη που έχουν συσσωρευτεί μέσα τους, τούς στερούν τον Θεό αλλά και τη ζωή. Ο βάτραχος είναι αμφίβιο ζώο. Αυτό σημαίνει, ότι έχει την ιδιότητα να ζει και στο νερό και στη ξηρά. Μάλιστα σαν ακάθαρτο πνεύμα, δεν το εμποδίζει ουδείς να ζει ανάμεσα σε πιστούς και απίστους. Αν θέλουμε να έχουμε προσωπικότητα, ας γίνουμε ιδεώδεις άνθρωποι με νου Χριστού. Αμήν.


  • Το πονηρό χώρισε τον άνθρωπο από τον Θεό. Το πονηρό είναι αυτό που κατήργησε την μακροζωία. Γι’ αυτό και όταν ενώθηκαν οι άνθρωποι του Θεού με τους υιούς των ανθρώπων, κατέβηκαν τα χρόνια από 1000 σε 120. Το αγαθό το οποίο εξασφαλίζεται στο αγιαστήριο, μάς καθιστά υιούς Θεού, άφθαρτους και ο λόγος, διότι η αμαρτία απομακρύνεται στο αγιαστήριο, αφού ο αγιασμός και η Σοφία του Θεού παίρνουν την θέση τους μέσα μας. Αδέλφια μου, τα πάθη είναι αυτά που ρυθμίζουν τη ζωή των ανθρώπων. Προσοχή! Διότι τα πάθη γίνονται αμαρτία η οποία γεννά τον θάνατο, όταν το καθετί δεν μεταλαμβάνεται με Σοφία. Η επιθυμία γεννά την αμαρτία, η αμαρτία τον θάνατο. Όσο πιο πολύ αυξάνονται η αμαρτία, τα πάθη και η επιθυμία μέσα μας, τόσο πιο μικρή γίνεται και η ζωή μας.


  • Η αγάπη η ανυπόκριτος έχει την δύναμη να επιστρέψει αμαρτωλό εκ πλάνης οδού αυτού. Σώζει δε ψυχή εκ θανάτου και καλύπτει πλήθος αμαρτιών.


  • Ο Χριστός αδέλφια μου, δεν είναι η θρησκεία ενός βιβλίου αλλά η αποκάλυψη του θεϊκού μυστήριου του προσώπου του Θεού — Πατέρα.


  • Ο Γεδεών ήταν δίκαιος και ενάρετος, ταπεινός αλλά και υπάκουος στον Θεό. Μέσω αυτών των ιδιοτήτων, επιστράτευσε υπό του Θεού θείες δυνάμεις, σε σημείο να γίνονται θαύματα στο Ισραήλ εξαιτίας του αλλά και στην δική του ζωή, αφού η πίστη του ήταν ζώσα. Η στάμνα του Γεδεών για όλους εμάς, συμβολίζει τον άνθρωπο ο οποίος έχει μέσα του το φως αλλά δεν το γνωρίζει. Αν όμως σπάσει - φύγει ο εγωισμός, τότε ο άνθρωπος θα βρει μέσα του το φως του Χριστού. Η σάλπιγγα συμβολίζει τη ζωή, τον Χριστό. Όταν σαλπίσει, θα δημιουργηθεί τέτοια σύγχυση, ώστε όλοι θα τα χάσουν, αφού ο Χριστός κατήργησε τον θάνατο. Ο άνθρωπος του Θεού δεν ψάχνει για κόσμο. Ο άνθρωπος του Θεού ψάχνει να γίνει ο ίδιος πρώτα άνθρωπος του Θεού, αλλά και να βρει ανθρώπους του Θεού για να συνεργάζεται μαζί τους. Ο άνθρωπος του Θεού ψάχνει για ποιότητα και όχι για ποσότητα, όπως έκανε ο Γεδεών. Διαφορετικά, μπορεί και επιλέγει να ζει μόνος του. Στην Φωνή Θεού ψάχνουμε για ποιότητα πνευματικών αδελφών - ανθρώπων οι οποίοι δεν φανατίζονται και δεν δογματίζονται, αλλά σπουδάζουν στο αγιαστήριο και υπηρετούν την αγάπη δεχόμενοι την όποια ετερότητα, με αποκορύφωμα την αρετή των αρετών, ταπεινοφροσύνη. Αφού τα δέχονται όλα αυτά, γίνονται αδελφοί μας, φίλοι μας, στράτευμα Θεού. Ο λόγος που δεν χρειάζονται εκατομμύρια για να ιδρυθεί η βασιλεία, είναι για να μην καυχηθούμε και πούμε ότι εμείς την ιδρύσαμε επειδή ήμασταν πολλοί. Δεν θα μας ενδιαφέρει όλους εμάς το «πολλοί». Αδέλφια μου, θα πρέπει, όταν έρθει η ώρα να ιδρυθεί η βασιλεία του Θεού, να ιδρυθεί από μικρό ποίμνιο, το οποίο έχει σαν βάση τα ανωτέρω, και ο λόγος, για να φανεί η δόξα του Θεού και για να μην πούμε ότι εμείς την ιδρύσαμε αλλά ο Θεός. Ό,τι έκανε δηλαδή και ο Γεδεών. Ο Γεδεών επέλεξε λίγους. Ο Γεδεών δεν πήρε μαχαίρια, και ο λόγος, για να φανεί η δόξα του Θεού. Άρα κι εμείς να εργαζόμαστε για την δόξα του Θεού. Αμήν.
Νεότερη Παλαιότερη