Νουθεσία Θεού - πνευματική και βιολογική υγεία

 

 

 


Νουθεσία Θεού - πνευματική και βιολογική υγεία

 

Παιδάκια μου, ζούμε σε δύο διαφορετικούς κόσμους. Εγώ στον κόσμο της υγείας, της χαράς, της ζωής και της αλήθειας και πολλοί έχουν έρθει σε αυτόν τον δικό μου κόσμο. Εσείς παιδιά μου ξέρω ότι με αγαπάτε, ότι με ψάχνετε, ότι με ζητάτε, ότι με θέλετε και αυτό μου δίνει χαρά αλλά ζείτε σε έναν ξένο κόσμο, όχι δικό μου, ο οποίος συνέχεια σας πιέζει και σας βγάζει από την χαρά και από την ζωή. 

Παιδάκια μου, γυρίστε πίσω στον δικό μου δρόμο. Ο δρόμος της ζωής κερδίζεται με την υπακοή. Αυτή σας οδηγεί στην αλήθεια, στην ζωή, σε εμένα. Όμως ποιον να υπακούτε; Παιδιά μου, αν ήμουν εγώ στη γη σαν άνθρωπος και όχι σαν Θεός όπως με έχουν οι άνθρωποι σήμερα, θα έπρεπε να με ακολουθήσετε  κατά πάντα. Πολύ δύσκολο αυτό. Για σκέψου .........σε οποιαδήποτε διαφωνία μαζί μου θα σας οδηγούσα μακριά μου. 

Εγώ σκέφτομαι σαν θεός, εσείς σαν άνθρωποι, θα χρειαζόταν μεγάλη αγάπη ώστε να δεχθείτε τα πάντα από εμένα. Ποια άλλη λύση υπάρχει για να θεραπευτείτε; Υπακοή στην Φωνή Θεού Αφθαρσία. Υπακοή σημαίνει όμως ότι τώρα προσπαθώ να το βάλω στην ζωή μου. Αν δεν μπορείτε να ακούσετε την Φωνή Θεού Αφθαρσία, υπάρχει και άλλη λύση. Αυτή είναι υπακοή σε κάποιον καλόγερο ή μοναχό ή πνευματικό, εσείς θα διαλέξετε. Όταν όμως σας λέει κάτι, θα πρέπει να το κάνετε χωρίς δεύτερη σκέψη. 

Ο κάθε γιατρός από αυτούς που ανέφερα έχει άλλη θεραπεία, όμως έχουν θαυμαστά αλλά και θεραπευτικά αποτελέσματα. Τι άλλο μένει; Ο γιατρός ο οποίος και αυτός θα σας πει τι να κάνετε και θα πρέπει να το κάνετε. Μόνο δια της υπακοής θα μπορέσετε να βρείτε το δρόμο σας. Η υπακοή σε αυτόν που αγαπάτε και πιστεύετε χωρίς δεύτερη σκέψη, θα σας ελευθερώσει. Διαβάστε το Ευαγγέλιό μου προσεκτικά  και κάντε υπακοή. Αν αυτό σας φαίνεται δύσκολο, κάντε υπακοή σε ένα από τα παραπάνω, ό,τι εσείς επιλέξετε. Ξέρετε κάτι, ο Υιός μου είναι ο Υιός μου διότι δεν είχε δική του γνώμη. Καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό; Μέχρι θανάτου. Όμως από το θάνατο ήρθε στη ζωή. 

Σήμερα η θεραπεία σας κρίνεται από το ποσό θα παραδοθείτε. Αν παραδοθείτε στα πάντα, τότε θα νικήσετε. Είναι γραφικό, Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἀκολουθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτὸν καὶ ἀράτω τὸν σταυρὸν αὐτοῦ, καὶ ἀκολουθείτω μοι. Ὅς γὰρ ἂν θέλῃ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ σῶσαι, ἀπολέσει αὐτήν· ὃς δ᾿ ἂν ἀπολέσῃ τὴν ἑαυτοῦ ψυχὴν ἕνεκεν ἐμοῦ καὶ τοῦ εὐαγγελίου, οὗτος σώσει αὐτήν. Τί γὰρ ὠφελήσει ἄνθρωπον ἐὰν κερδήσῃ τὸν κόσμον ὅλον, καὶ ζημιωθῇ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ; Ἢ τί δώσει ἄνθρωπος ἀντάλλαγμα τῆς ψυχῆς αὐτοῦ; Ὅς γὰρ ἐὰν ἐπαισχυνθῇ με καὶ τοὺς ἐμοὺς λόγους ἐν τῇ γενεᾷ ταύτῃ τῇ μοιχαλίδι καὶ ἁμαρτωλῷ, καὶ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐπαισχυνθήσεται αὐτὸν ὅταν ἔλθῃ ἐν τῇ δόξῃ τοῦ πατρὸς αὐτοῦ μετὰ τῶν ἀγγέλων τῶν ἁγίων. Καὶ ἔλεγεν αὐτοῖς· ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι εἰσί τινες τῶν ὧδε ἑστηκότων, οἵτινες οὐ μὴ γεύσωνται θανάτου ἕως ἂν ἴδωσι τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ ἐληλυθυῖαν ἐν δυνάμει».

Πρέπει να πιστέψετε ότι ο κάθε τρόπος από όλους όσους ανέφερα παραπάνω, αν καταφέρετε να τον εντάξετε και να τον υπακούσετε, έναν από τους τρόπους μου θα σας οδηγήσουν στην νίκη. Όταν εσείς παραδίνεστε στην υπακοή, τότε εγώ μεγαλώνω μέσα σας. Μου ζητάτε βοήθεια, αυτή έχει έρθει πολλές φορές από εμένα δωρεάν. Όμως καθώς μεγαλώνετε, πρέπει να την κερδίσετε την ζωή, την υγειά, την χαρά και γι’ αυτό πιέζουν τα πράγματα στην ζωή σας. Τι λέτε; Θα κενώσετε το δικό σας θέλω; 

Με χαρά ξέρω ότι θα επιλέξετε το σωστό, αμήν. Να μην μπερδεύετε τους γιατρούς, έχουν διαφορετική συνταγή. Έτσι το έχω κάνει εγώ, διότι δεν έχουν όλοι την ίδια λογική για να έχουν το ίδιο γιατρό. Η Φωνή Θεού Αφθαρσία ακούει εμένα. Όλους τους άλλους τους απορρίπτει. Ξέρετε γιατί; Γιατί κατάλαβε ότι είμαι δύσκολος δάσκαλος αλλά με άπειρες ευλογίες. Αν ρωτήσεις τους ανθρώπους, θα σου πουν ο Πνευματικός μου μού είπε αυτό, ο Γέροντας αυτό… Αν διαβάσεις την Φωνή Θεού Αφθαρσία, θα σου πει ο Πατέρας μού είπε αυτό, ο Κύριος μού είπε αυτό, το Άγιο Πνεύμα μού είπε αυτό… 

Παιδάκια μου, μάθετε να υπακούτε και ο δρόμος της ζωής σας θα εμφανιστεί μπροστά σας με πολλά ροδοπέταλα. Αμήν. Σας αγαπώ και πάντα ενεργώ στην ζωή σας. Μπορεί να παλεύετε, όμως δεν χάνετε τον δρόμο σας. Για να κερδίσετε εμένα πορευθείτε εν ειρήνη. Σας αγαπώ. Ο Πατέρας σας. Αμήν.

Νεότερη Παλαιότερη