ΦΩΝΗ ΘΕΟΥ ΑΦΘΑΡΣΙΑ




ΦΩΝΗ ΘΕΟΥ ΑΦΘΑΡΣΙΑ

Σήμερα στη γενιά μας γίνεται η ακτινοβολία της δόξης του Χριστού δια του γεγονότος ότι ο Θεός έβαλε μέσα μας τα άφθαρτα στοιχεία του Αγίου Θεού και του Αγίου Ευαγγελίου του. Σήμερα λοιπόν όλοι εμείς θα πρέπει να καταλάβουμε και να εννοήσουμε ότι πρέπει να κάνουμε τον αγώνα του καθαρισμού και του αγιασμού Η Φωνή Θεού είναι το σύμβολο της αιωνίου δόξης του Χριστού στον κόσμο και είναι σίγουρο ότι θα γίνει αποδεκτή από όλους τους ανθρώπους τους εν Χριστώ διότι ο λαός του Θεού είναι διασκορπισμένος σήμερα παντού και περιμένει το σάλπισμα του Ευαγγελίου, που είναι η ζωή δια της ζωής.

<< Έλθετε προς με, πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι και εγώ θέλω να σας αναπαύσει. Άρατε τον ζυγό μου εφ’ υμάς και μάθετε απ’ εμού διότι πράος είμαι και ταπεινός την καρδία και θέλετε ευρεί ανάπαυσιν εν ταις ψυχαίς υμών. Διότι ο ζυγός μου είναι καλός και το φορτίον μου ελαφρόν >>.

Όταν το διάβασα αυτό ήμουν 22 χρόνων. Αμέσως πήρα την οικογένεια μου και έτρεξα να κάνω το πορευθέντες. Με τον σχετικό αγώνα είδα ότι ο Λόγος του Θεού είναι αληθής, αληθέστατος. Όποιος θέλει ανάπαυση δεν έχει παρά να εφαρμόσει τις εντολές του Θεού. Η σοφία του, το έλεός του, η αγάπη του, η ζώσα πίστη θα φέρουν τον άνθρωπο αυτόν που αφιερώνεται στην ανάπαυση ψυχής και σώματος και επίγνωσης ώστε μετέπειτα να διεξάγει αγώνες με πλήρη σοφία και ταπείνωση για την δόξα του Θεού και την σωτηρία του κόσμου και να γίνει ο άνθρωπος αυτός κληρονόμος, συγκληρονόμος και συμμέτοχος της δόξης του. Ο τολμών νικά. Μάλιστα όποιος τολμά ίσως πετύχει, όποιος δεν τολμά σίγουρα θα χάσει.

Νεότερη Παλαιότερη