Προσευχή Φωνή Θεού.



Προσευχή Φωνή Θεού.

Γλυκέ μου και αγαπημένε μου Πατέρα σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που υπάρχω μέσα στην δημιουργία σου ως λογικό ον, αλλά και που η αγάπη σου ακόμα μέχρι σήμερα με έχει στην ζωή, με τις συνθήκες που εσύ καθόρισες στη ζωή μου.

Πατέρα μου σε ευχαριστώ που απολαμβάνω την δική σου Σοφία, σε ευχαριστώ που απολαμβάνω το μεγαλείο της δημιουργίας σου, σε ευχαριστώ που εσύ μερίμνησες να εννοώ την παρουσία του Υιού σου, αλλά και το μοναδικό ξεχωριστό υπερκόσμιο αλλά και σωτήριο αναγεννησιακό έργο, το οποίο μας άφησε παρακαταθήκη ο Υιός σου σε όλους μας, ώστε αυτό το δικό του αγιοπνευματικό έργο που σήμερα το βλέπουμε και το αντιλαμβανόμαστε όλοι, να γίνεται η αιτία για την δική μας εξέλιξη.

Σε ευχαριστώ ακόμα Κύριε, διότι το δικό σου έργο και στην δική μου γενιά, γίνεται αιτία για σωτηρία, ψυχής και σώματος, γίνεται αιτία να γίνει γέφυρα σωτηρίας από την αμαρτία στην αναμαρτησία, γίνεται ακόμα γέφυρα αιώνιας δόξης, την οποία δόξα καθορίζει ο αγιασμός και η ζωή η άφθαρτη, η οποία μπορεί να αγκαλιάσει και όλο το ανθρώπινο γένος, αφού μας περνά από την φθορά στην αφθαρσία, από τον θάνατο στην ζωή.

Σε ευχαριστώ Πατέρα μου που μετά δυο χιλιάδες χρόνια μπορώ και εγώ αλλά και όλοι οι άνθρωποι που γεννήθηκαν μετά δυο χιλιάδες χρόνια μπορούν να ζητούν τον Θεό, να απολαμβάνουν αυτόν, αλλά και μπορούμε όλοι μας μέσω αυτού του Υιού σου, να συμμετέχουμε όλοι, και να μετέχουμε στην δική σου δοξα. Ως εμεγαλύνθη τα έργα σου Κύριε, πάντα εν σοφία εποίησας!

Σε ευχαριστώ Πατέρα μου για την φροντίδα σου, την οποία μας χαρίζεις σε καθημερινή βάση, σε ευχαριστώ για την μεγάλη σου αγάπη, σε ευχαριστώ για τα ουράνια και επίγεια δώρα σου, σε ευχαριστώ για το πλήθος των αγγέλων σου, οι οποίοι σε καθημερινή βάση, μας διακονούν, μας υπηρετούν, μας νουθετούν.

Σε ευχαριστώ ακόμη Κύριε και για αυτή την στιγμή όπου με τα αδέλφια μου συνδιαλεγόμεθα τα δρώμενα τα δικά σου.

Αξίωσε μας όλους Κύριε, και εμένα, αλλά και τα αδέρφια μου που βρισκόμαστε εδώ σε αυτό τον χώρο, αλλά και όλους όσους σε επικαλούνται, ώστε να έρθει η μέρα όπου και εσύ ευχαριστημένος από τον δικό μας αγώνα, να φωνάξεις, αλλά και να πεις και για μένα, αλλά και για όλα τα αδέλφια μου, ανεξαρτήτου δόγματος, ούτως είναι Υιός μου αγαπητός στον οποίον ευαρεστήθην.

Βοήθησε μας Κύριε, ώστε ενωμένοι όλοι μας Κύριε με αρχηγό την ανυπόκριτη αγάπη, να πάρουμε θέση ζωής αλλά και ευθύνης απέναντι στο άγιο Θέλημα Σου, το οποίο μας επιστρέφει στον κήπο της Εδέμ, στη χαμένη πατρίδα μας.

Βοήθησε μας Κύριε να πάρουμε ακόμα, θέση ευθύνης απέναντι στην δική σου αλήθεια, ώστε και πάλι εσύ ο Πατέρας μας να φωνάξεις από χαρά και να πεις ούτος είναι ο λαός μου εις τον οποίον ευαρεστήθην.

Φρούρησε μας Κύριε από την αμαρτία, την μικρή και την μεγάλη, βοήθησε μας Κύριε του ουρανού, της γης, αλλά και της κοσμογονίας ολόκληρης η οποία εκτείνεται εντός του χώρου αλλά και εκτός αυτού, να καταλάβουμε την ξεχωριστή αποστολή που μας έδωσες να γίνουμε όλοι φιλάδελφοι, ώστε να την φέρουμε εις πέρας την αποστολή μας, χωρίς να βαρυγκομούμε, αλλά και χωρίς να δημιουργούμε εμπόδια στον εαυτό μας αλλά και στους γύρω μας, με την οκνηρία μας, ή την όποια άγνοια μας.

Ακόμα συγχώρεσέ μας Πατέρα, όλα τα εκούσια αλλά και ακούσια λάθη μας, κάνε Κύριε να φύγει από την ζωή μας κάθε τι που εμποδίζει την αναγέννησή μας, αλλά και την ενότητα μεταξύ μας. Φώτισε Κύριε ακόμα τους άρχοντες τον εθνών, να εργάζονται για την πνευματική και υλική πρόοδο των ανθρώπων, ώστε μηδείς να μην στερείται του δείπνου σου, και της δόξης σου. Αμήν.

Νεότερη Παλαιότερη