Το έλεος μας καταδιώκει



Το έλεος μας καταδιώκει


Όποιος δεν μπορεί να καταλάβει το έλεος το οποίο μας καταδιώκει και μας χάρισε ο Θεός χωρίς μέτρο, θα χρειαστεί να βρει έναν πνευματικό να εξομολογηθεί, για να του πει ο πνευματικός το απλό που θα έπρεπε να ξέρει ο ίδιος από τη στιγμή που λέει ότι είναι χριστιανός. Ποιο είναι αυτό. Απλά αυτό που λέμε συνέχεια, ότι ο Θεός σε έχει ελεήσει. Πέθανε για σένα, πλήρωσε για σένα. Απλό δεν είναι; Τι θέλεις και συζητάς δεξιά κι αριστερά "εγώ έκανα αυτό ή το άλλο.".  Πάρε το έλεος και προχώρα. Αν τώρα κάποιος από μόνος του ελεήσει τον εαυτό του και ελεήσει και τους άλλους, δεν έχει κανένα πρόβλημα ούτε με τον Θεό ούτε με κανέναν άλλον άνθρωπο. Ούτε και πνευματικό χρειάζεται. Ο Χριστός είπε"καὶ ἄφες ἡμῖν τὰ ὀφειλήματα ἡμῶν, ὡς καὶ ἡμεῖς ἀφίεμεν τοῖς ὀφειλέταις ἡμῶν·". Τώρα αν έβλαψε κάποιον άνθρωπο, ο Λόγος του Θεού το ξεκαθαρίζει «άφησε το δώρο σου, πήγαινε βρες αυτόν που εβλαψες και ζήτα του συγγνώμη» . Και εγώ το κάνω αυτό όταν νιώθω ότι κάποιος είναι δυσαρεστημένος μαζί μου, του λέω «σου ζητώ συγνώμη που δεν κατάφερα να σε κάνω ευτυχισμένο ή που δεν κατάφερα να σε βοηθήσω, αλλά και που άθελά μου σου δημιούργησα κάποιο πρόβλημα αφού σκανδαλίστηκες μαζί μου». Ζητώ το έλεος του Θεού και τη συγγνώμη των ανθρώπων. Αν δε με συγχωρέσουν δεν πειράζει, το πρόβλημα τώρα είναι δικό τους. 

Νεότερη Παλαιότερη