Ο πατέρας μου - Είχα πονοκέφαλο




Ο πατέρας μου έχει καρκίνο. - Είχα πονοκέφαλο


Αφού ξεκίνησα πνευματική ζωή, μία μέρα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι ο πατέρας μου έχει καρκίνο στο έντερο και πρέπει να πάει στην Αθήνα για να κάνει εγχείρηση, χημειοθεραπείες και λοιπά. Εγώ ένιωσα ενοχές, διότι τους είχα εγκαταλείψει και είχα πάει για κλιμάκιο. Ήμουν με παρέα αλλά ήταν αλλού το μυαλό μου, έλεγα ότι και να πεθάνουν, δεν πειράζει, θα τους πει ο Θεός ότι εγώ το κάνω για τον Θεό και θα χαρούν. Όμως όταν το άκουσα αυτό, πήγα σ’ ένα βουνό και προσευχήθηκα. Εκεί είδα τον Κύριο και μου είπε «ο πατέρας σου θα ζήσει 15 και πλέον χρόνια». Και όπως και έζησε, έφτασε κοντά στα 90 και ο καρκίνος εξαφανίστηκε αμέσως την άλλη μέρα. Μετά από λίγες μέρες δηλαδή βγήκε απ’ το νοσοκομείο. Το θαύμα λοιπόν γίνεται.


Μία άλλη φορά ήμουν στο σπίτι μου και είχα πονοκέφαλο. Ήταν βράδυ και προσευχόμουν. Η γυναίκα μου και τα παιδιά μου είχαν κοιμηθεί. Εκεί που καθόμουν και προσευχόμουν, βλέπω δίπλα μου τα πόδια κάποιου ανθρώπου, κοιτάζω και βλέπω τον Κύριο. Έλαμψε το πρόσωπο μου ολόκληρο. Με σηκώνει, με παίρνει αγκαλιά, με πάει στο μπάνιο, ανοίγει τη βρύση και ρίχνει νερό  στο πρόσωπό μου. Έφυγε ο πονοκέφαλος. Στη συνέχεια έμεινε μαζί μου και προσευχηθήκαμε μέχρι το πρωί. Και εδώ βλέπουμε ότι ο Θεός υπάρχει και γίνεται να τον συναντήσουμε. 


Νεότερη Παλαιότερη