7 ΟΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΙΣΧΥΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

 


7 ΟΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΙΣΧΥΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

 

Αδέλφια μου ήταν  στο σχέδιο του Θεού, να αναπτυχθεί και να δημιουργηθεί εξέλιξη μέσα από  το αγαθό και το πονηρό, αφού αυτά τα δυό μαζί δημιουργούν την λογική εκείνη μέσα μας, η οποία  μας δημιουργεί την προσωπικότητα. Ώστε μέσα από την ελεύθερη βούληση μας αλλά και επιλογή μας, με κατ΄ιδίαν  εμπειρία να φτάσουμε στο Θεοί είστε και υιοί Υψίστου πάντες, επιλέγοντας  συνειδητά  τον  Θεό, το αγαθό.

    

Ο Θεός είναι πνεύμα, όλοι το ξέρουμε. Το σώμα του Πατέρα είναι ο υλικός κόσμος, στον πνευματικό κόσμο ανήκει ο πνευματικός άνθρωπος, ο οποίος έχει τον Λόγο του Θεού και την σοφία αυτού στον νου του.  Το υλικό σώμα μας είναι ο ναός του Θεού, όπου μέσα σε αυτό στεγάζεται ο Τριαδικός Θεός ( ο φθείρων τον ναό του Θεού.........). Και τα δυό του Θεού και του ανθρώπου Θεού είναι, όταν  απορρίπτουμε έναν από τους δύο,  τον Θεό και τον εαυτό μας, απορρίπτουμε. Η μισή κληρονομιά δεν οδηγεί στην θέωση. Το Πνεύμα του Πατέρα υπάρχει στο Ευαγγέλιο του Χριστού.

 Πότε ευαρεστείται ο Θεός, είναι απλό αλλά και γραφικό. «Να παραστήσουμε τα σώματά μας θυσία ζώσα, άγια, ευάρεστη στον Θεό, η οποία είναι η λογική σας λατρεία. Και μη συμμορφώνεστε με τούτο τον αιώνα, αλλά μεταμορφώνεστε διαμέσου της ανακαίνισης του νου σας, ώστε να δοκιμάζετε τι είναι το θέλημα του Θεού,  το αγαθό  και  ευάρεστο και τέλειο».

΄Εχουμε διαβάσει το εξής: « σάρκα και αίμα  βασιλεία  Θεού ού κληρονομήσωσι.....» εννοεί αυτόν που δεν έχει το Πνεύμα του Θεού, αλλά ζει σαρκικά.  Αν όμως μπει το Πνεύμα του Θεού, τότε όλα αλλάζουν, όλα πνευματικοποιούνται, μεταστοιχειώνονται και γίνονται του Θεού, άφθαρτα..

Όταν δέχεσαι και εννοείς τις αρχές του Θεού γίνεσαι λίθος ζωντανός, όπως ο Χριστός. Ο Χριστός είναι ο λίθος και μάλιστα ο ακρογωνιαίος λίθος του οικοδομήματος του ανθρώπινου γένους αλλά και του ανθρώπου. Το ότι είναι ο Χριστός λίθος ακρογωνιαίος, αποδεικνύεται εκ του Λόγου του Θεού, ο οποίος φανερώνει την ουρανόδρομη γέννησή του, την επίγεια αποστολή του, τα θαύματα, την θεόπνευστη γεμάτη σοφία Θεού διδασκαλία του, την σταύρωσή του, την θυσία του, την κοίμησή του, την ανάστασή του, και τέλος την ανάληψή του.

Εκατομμύρια χρόνια από της δημιουργίας του κόσμου, και μέχρι σήμερα, ο άνθρωπος δεν μπορεί να βρει τον δρόμο του και ο λόγος διότι δεν υιοθέτησε τον Θεό ουσιαστικά στη ζωή του, ακόμη και σήμερα, όπου η γνώση φυσιοί και ο Λόγος του Θεού υφίσταται στη ζωή μας. Όμως σήμερα περιφρονείται από τους πάντες, έτσι ο Χριστός δεν βασιλεύει ως ακρογωνιαίος λίθος στη ζωή των λαών, αλλά ως απλός λίθος. Φυσική συνέπεια το οικοδόμημα άνθρωπος να μην δύναται να οικοδομηθεί σωστά ώστε να αναπαυθεί και να γευθεί την δόξα του Θεού, η οποία δύναται να τον ζωοποιήσει και να τον αξιολογήσει ως υιό Θεού πλέον,  ως δημιούργημα Θεού,  με αρχές και εξουσίες Θεού.

Ο άνθρωπος αυτός που θα μιμηθεί τον Χριστό, χρησιμοποιείται άνωθεν ώστε να κτίσει δια του Υιού και Λόγου του Θεού του ζώντος οικοδομή πνευματική, η οποία μέσα στις κοινωνίες των ανθρώπων ομοιάζει σαν πόλη όρους όπου συρρέουν στο φως αυτής  και  στην δόξα  αυτής  όλοι οι λαοί.

 

Έτσι ο λαός αυτός που ενώνεται με τον Θεό γίνεται στράτευμα  όχι ανθρώπινο, αλλά ιεράτευμα Άγιον του Θεού. Ώστε όλοι μαζί, Θεός, Υιός, λαός να προσφέρουν θυσία ζώσα τον ίδιο τους τον εαυτό, γινόμενοι  με λίγα λόγια το ιεράτευμα του Θεού, που σημαίνει υπηρέτης Θεού και ανθρώπων. Το ιεράτευμα θα πρέπει να δημιουργηθεί , ώστε να εκπληρώσει τις επαγγελίες του Θεού.

Τώρα Γένος εκλεκτό, σημαίνει άνθρωπος που γεννιέται άνωθεν υπό του Θεού, δια Πνεύματος Αγίου.

Βασίλειο ιεράτευμα, σημαίνει αυτός που βασιλεύει δια του Χριστού, του έτερου κακού εαυτού του, μάλιστα διέπεται με τις αρχές και τους νόμους του Θεού.

Οι αρχές του είναι, η αγάπη η ανυπόκριτη η οποία στρέφεται προς πάντα συνάνθρωπο, φίλο ή εχθρό. Είναι η ταπείνωση με τα στοιχεία που την διέπουν, «δεν είμαι τίποτα, δεν γνωρίζω τίποτα, δεν έκανα τίποτα» καθώς «και αν ταύτα πάντα ποιήσετε αχρείοι δούλοι να λέτε ότι είστε», και τελευταία είναι η ζωή η άφθαρτη η οποία του εξασφαλίζει σοφία Θεού συναρπάζουσα και ειρήνη Χριστού.

Η ειρήνη του Χριστού καθιστά τον άνθρωπο αυτόν αντί Θεού στη γη.  Όποιος έχει ειρήνη Χριστού,  δύναται να ανταποκρίνεται  με ειρήνη, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες και αν βρεθεί. Αυτό φανερώνει τον Θεό μέσα του, και την εξουσία στο να διατηρήσει άφθαρτη την εικόνα του Θεού,  η οποία είναι ο ίδιος ο άνθρωπος.

Έθνος άγιον είναι, αυτός ο λαός που διέπεται από την αφιέρωση, από τον αγιασμό, από τον καθαρισμό και από την κατά Θεό αναγέννηση. Έθνος άγιον δεν είναι αυτό που αυτοαποκαλείται έθνος του Θεού ενώ διέπεται από εωσφορικά στοιχεία. Μη γένοιτο να πιστεύουμε ότι είμεθα έθνος του Θεού, ενώ τα έργα μας και τα λόγια μας απέχουν από τα έργα και τα λόγια του Χριστού, αυτό δεν ωφελεί.

Το έθνος του Θεού θα δημιουργηθεί τα έσχατα χρόνια. Αυτό θα ονομαστεί  Φιλαδέλφεια, εκκλησία της Φιλαδέλφειας. Η εκκλησία αυτή θα κάνει την εμφάνισή της τα έσχατα χρόνια, θα αποτελείται  από αναγεννημένους χριστιανούς πολλών δογμάτων και λαών, οι οποίοι θα συλλάβουν ότι ο εχθρός του ανθρώπου δεν είναι ο συνδογματικός αδελφός αλλά είναι η αμαρτία, η φθορά, ο θάνατος. Όταν καταλάβουμε ότι η πάλη ημών δεν είναι προς σάρκα και αίμα αλλά προς τις αρχές του κοσμοκράτορα του σκότους του αιώνος τούτου τότε θα νικήσουμε τον έτερο κακό εαυτό μας και θα καταφέρουμε να γίνουμε φιλάδελφοι....Με αυτόν τον τρόπο θα καταργηθούν τα έθνη, θα φανεί η αγάπη και το σχέδιο του Θεού θα ολοκληρωθεί, αφού η αγάπη θα γίνει καθολική και όχι προσωπική ή οικογενειακή. Άλλο το να ξεκινάς πνευματική ζωή με έναν φίλο τον οποίο δεν τον καλείς για να συντρέχουν λόγοι προσωποληψίας, αλλά για να κυρήξουμε το Ευαγγέλιο της Βασιλείας, και να γίνουν όλοι αγάπη, φίλοι, ζωή. Το διαίρει και βασίλευε δεν είναι Θέλημα Θεού, το  «ίνα πάντες ώσι εν » είναι Θέλημα Θεού. Ο Θεός δεν βλέπει σε έθνος, ούτε σε άνθρωπο, ο Θεός  βλέπει στο  « πάντας ανθρώπους σωθήναι και εις επίγνωσιν αληθείας εστιν......». Ο Θεός θέλει να γίνει ένας Ποιμένας και μια ποίμνη.......Ας αρχίσουμε και εμείς να βλέπουμε έτσι όπως ο Θεός.

Ο λαός που απέκτησε ο Θεός και που θα εξαγγείλει τις αρετές του, δημιουργείται σήμερα δια Πνεύματος Αγίου. Τα στοιχειώδη πνευματικά χαρακτηριστικά του είναι:

Ο αγιασμός, ο καθαρισμός, η σοφία του Θεού, η ταπείνωση και τελευταία η ζώσα πίστη,  ώστε να λέει και να γίνεται.

Όσοι πιστέψουν ουσιαστικά θα αποκτήσουν ζώσα πίστη, η οποία θα τους χαρίσει αιώνια ζωή, άφθαρτη ζωή, γεμάτη καρπούς, χαρίσματα και σημεία του Αγίου Πνεύματος.

Όσοι απειθούν στον Χριστό, ας γνωρίζουν ότι απειθούν στην αναγέννηση, στην αγάπη, στην ταπείνωση, στη δικαιοσύνη, στην ειρήνη, στη ζωή την άφθαρτη. Φυσική συνέπεια λοιπόν να υιοθετούν στοιχεία προσκόμματος. Αυτά είναι: πονηρίες, εγωισμοί, συμφέροντα, πολυμορφική αμαρτία, φθορά, ασθένειες. Με λίγα λόγια υιοθετούν οι πάντες τον θάνατο, ψυχής και σώματος.

Εύχομαι να συλλάβουμε όλοι εμείς τον λίθο Χριστό και να τον θέσουμε στη ζωή μας ως ακρογωνιαίο λίθο, όπου επάνω του θα στηρίξουμε το οικοδόμημα δημιουργία, με κορωνίδα όλων, τον άνθρωπο.

Το ιεράτευμα το δημιουργεί σήμερα ο Θεός δια Πνεύματος Αγίου και πιστεύουμε ότι έχει κάνει την παρουσία του σήμερα και πολύ περισσότερο τα επόμενα χρόνια, αφού θα ιερατεύει, που σημαίνει θα στρατεύει ιερείς του Θεού, υιούς και θυγατέρες αυτού, οι οποίοι θα υπηρετούν τους νόμους του Θεού και θα εκπληρώνουν τις επαγγελίες αυτού.

Αφού ο Θεός δεν βασιλεύει σήμερα, πάει να πει ότι ο λαός, η πλειοψηφία του λαού επιδιώκει να στηρίζει τη ζωή του σε άνθρωπο  βασιλέα.

 

Όσοι τώρα επιδιώκουν να βασιλέψει ο Θεός, δεν μπορεί να γίνει, αν ο Θεός δεν βασιλέψει  πρώτα μέσα μας. Ας κάνουν υπομονή και ας χρησιμοποιήσουν τα έργα αγάπης που παροτρύνει ο Θεός, ώστε να επικρατήσει ο Θεός μέσα από αυτά στον λαό που καταδυναστεύεται ή στους λαούς που καταδυναστεύονται από τον εωσφόρο, από την αμαρτία, από την φθορά, από τον θάνατο. Ο Κύριος τόνισε: « Εν τη υπομονή κτήσασθε τας ψυχάς σας » καθώς,  « ο υπομείνας εις τέλος ούτος σωθήσεται».

Να ξέρουμε ότι , αφού ο Χριστός έπαθε και εμείς θα πάθουμε, θα δοκιμαστούμε. Εξάλλου γνωρίζουμε ότι παν υιόν παραδέχεται, παιδεύει αυτόν και αν είμεθα χωρίς παιδεία, άρα νόθοι είμεθα και ουχί υιοί.

Στο Λόγο του Θεού ακόμη βρίσκουμε : Τας ασθενείας ημών εβάστασε και περί ημών οδυνάται εν τω μώλωπι αυτού ημείς ιάθημεν.

Οι ασθένειες ημών είναι οι σαρκικές επιθυμίες, οι οποίες στρατεύονται ενάντια της ψυχής και του σώματος και αυτές είναι:

1) Άγνοια του Λόγου του Θεού.

2) Εξωγραφικές επιδιώξεις.

3) Το σύστημα του κόσμου.

4) Η πολυμορφική αμαρτία η οποία κλέβει την προσοχή μας, η οποία προσοχή μας όταν χαθεί από τις επιδιώξεις του Αγίου Θεού μας  απομακρύνει από τη ζωή. Μη γένοιτο!

5) Τα πάθη.

6) Ο εωσφορικός εγωισμός.

7) Ο χρόνος που καταναλώνουμε στα βιοτικά και ο λόγος διότι ο χρόνος φεύγει ανεπιστρεπτί. Αυτός που δεν φροντίζει να βρει χρόνο να ενωθεί με τον ζώντα Θεό, δεν θα βρει τον Θεό, δεν θα βρει τη ζωή.

Τώρα τα σημάδια, τα ίχνη του Χριστού τα οποία πρέπει να ακολουθήσουμε  για να  θεραπευθούμε  είναι:

1) Να φύγουμε στην έρημο, που σημαίνει αφιέρωση, ώστε να νικήσουμε τον έτερο κακό εαυτό μας. Τα όπλα που θα πάρουμε κοντά μας είναι η προσευχή, το Ευαγγέλιο του Χριστού και η υγιαίνουσα  διδασκαλία  της  Φωνής Θεού.

2) Να ομολογήσουμε το θέλημα του Θεού όταν μας ρωτάνε σοβαρά. Δεν θα μπαίνουμε στη ζωή των αδερφών και δεν θα βιάζουμε την πόρτα κανενός.  Οσοι δεν ειναι καθαροί, μπαίνουν στη ζωή  των άλλων. Ο τρόπος:  επιμένουν......

3) Όταν μας κατηγορούν δίκαια ή άδικα, με υπομονή να περιμένουμε την έκβαση του Θεού συνεχίζοντας να τιμούμε τις εντολές αυτού  κάτω  από οποιεσδήποτε συνθήκες.

Πρέπει να ξέρουμε ότι η αναγέννηση και η εν Θεώ αποστολή συντελείται μέσα από θυσία, μέσα από την υποταγή στον Θεό και στον άνθρωπο, η οποία ξεκινά δυστυχώς στην αρχή βιαίως στη ζωή μας και καταλήγει να γίνεται δόξα Θεού με αρχές και επιδιώξεις Χριστού.

Αν θέλουμε να επικρατήσει το αγαθό, ο Χριστός στον κόσμο, θα χρειαστεί υπακοή στον Λόγο του Θεού, υποταγή στην σοφία αυτού και αγάπη ανυπόκριτη,  η οποία αποβλέπει στην δόξα αυτού του Θεού  και η οποία γίνεται και δική μας δόξα.

Πολλοί αγαπούν το δέντρο (Χριστός) αλλά πετροβολούν τους καρπούς του. Μη γένοιτο να είμεθα τέτοιοι χριστιανοί.

Οποίος θέλει να εντάξει στη ζωή του το θέλημα του Θεού ώστε να ιδεί ημέρες καλές, θα πρέπει να αποκτήσει, να συνειδητοποιήσει στη  ζωή του τρία στοιχεία.

Αυτά είναι:

1) Ειλικρίνεια στο να θέτει πρωταρχικό στόχο στη ζωή του το θέλημα του Θεού.

2) Απόφαση, στο να τιθασσεύσει τον έτερο κακό εαυτό του, ώστε να μετατρέψει αυτόν σε εν Χριστώ εαυτό και να φωνάζει με τη ζωή του και το άψογο παράδειγμά του ότι «δεν ζω πλέον εγώ, ζη δε εν εμοί Χριστός ».

3) Αφιέρωση, η οποία σημαίνει, μέρα και νύχτα ο άνθρωπος να συνδιαλέγεται μετά του Θεού και ο τρόπος είναι η μελέτη, η προσευχή και η εξάπλωση.

Μόνο έτσι θα καταφέρουμε να αποκτήσουμε ζωή αιώνια και να δούμε ημέρες καλές και αυτές δεν είναι άλλες από τις ημέρες εκείνες όπου ο Θεός θα βασιλεύει μέσα μας και γύρω μας.

Για να εκκλίνει κάποιος από το κακό και να πράξει αγαθό, χρειάζεται να ζητήσει ειρήνη και να ακολουθήσει αυτήν. Να ζητήσει δηλαδή τον Χριστό, διότι αυτός είναι η ειρήνη. Με την παρουσία του Χριστού και την γέννησή του, όλοι γνωρίζουμε ότι οι άγγελοι έψαλαν το δόξα εν υψίστοις Θεώ και επί γης ειρήνη, εν ανθρώποις ευδοκία.

Ο Χριστός είναι αυτόφωτος του αγαθού, της ζωής, της σοφίας, των πάντων. Νομίζω ότι εμείς θα πρέπει να προσκολληθούμε κοντά του και να διατηρήσουμε την σχέση αυτή κάτω από το βλέμμα της υπακοής, η οποία υπακοή να στρέφεται εις αυτόν τον Υιό  και Λόγο του Θεού του ζώντος.

Το κακό αντιπροσωπεύεται από τον διάβολο και εκδηλώνεται στη ζωή μας με τα πάθη, με την γενικότερη αμαρτία, με το γήρας, με τη φθορά, με τον θάνατο.

 

Το αγαθό αντιπροσωπεύεται υπό του Θεού και εκδηλώνεται με την μετάνοια, την αναγέννηση, την αναμαρτησία, τον καθαρισμό, τον αγιασμό, τη ζωή την άφθαρτη.

Ουδείς δύναται να φερθεί βάναυσα στο αγαθό το οποίο καλούμεθα σήμερα να εντάξουμε στη ζωή μας όταν αυτό το αναπτύσσουμε θετικά πνευματικά. Το αν οι άνθρωποι τώρα και σε αυτή την περίπτωση που διακατεχόμεθα με έργα αγάπης φερθούν αρνητικά εις ημάς, πάλι ο Θεός μας δικαιώνει. Μακάριοι είσθε, όταν οι άνθρωποι ονειδίσωσι υμάς και διώξωσι υμάς. Και στις δύο περιπτώσεις ο Θεός μας δικαιώνει! Πιστεύουμε όμως πως με το αγαθό ενδέχεται να μας δικαιώσουν και οι άνθρωποι, διότι σήμερα εννοούν και καταλαβαίνουν τις προθέσεις μας όταν είναι αγαθές και να είμεθα σίγουροι ότι θα βρούμε πολλούς υποστηρικτές.

Πάντως η πραότητα, ο φόβος Θεού, η ελπίδα, η εν Θεώ διαγωγή όταν λειτουργούν στη ζωή μας, δικαιώνουν την παρουσία του Θεού στην καρδιά μας με τα έργα μας και την πνευματική διαύγεια των λόγων που μας διακατέχει.

Τώρα η απολογία των έργων και των λόγων μας είναι πάντοτε εφικτή και απρόβλεπτη για το πότε θα συμβεί στις κοινωνίες που ζούμε. Όταν συμβεί δεν χρειάζεται να μας πιάνει πανικός. Όταν καλούμεθα να ομολογήσουμε την πίστη μας, τις προθέσεις μας και να φανερώσουμε την αποστολή μας, να το κάνουμε με πραότητα. Από εκεί και πέρα για το τι μέλλει γενέσθαι, εμπιστοσύνη στον Θεό. Ας γνωρίζουμε όμως ότι τα πάντα συνεργούν στο αγαθό.

Εξάλλου εμείς καλεστήκαμε να υπηρετήσουμε τον Θεό, την αγάπη, την δικαιοσύνη, το μέγα έλεος και όχι τον εωσφόρο και τη στρατιά του.  Στις κοινωνίες όμως που ζούμε τα στοιχεία του Θεού δεν γίνονται αντιληπτά, κατανοητά από τους ανθρώπους και γι’ αυτό δεν αναπτύσσονται εύκολα. Εάν πάσχουμε λοιπόν, μην απελπιζόμεθα. Ας ενθυμούμεθα τον Κύριο ο οποίος φανέρωσε: «Ει  εμέ  εδίωξαν και  υμάς διώξουσιν».

Με πολλές θυσίες λοιπόν θα κτιστεί το κράτος του Θεού στη γη και ο λόγος διότι δεν παραβιάζεται η ελεύθερη βούληση του ανθρώπου. Πάντως εμείς, αν βρεθούμε κακοποιούντες για το αγαθό που υπηρετούμε δεν θα επιζητούμε λύση με στοιχεία φανατισμού ή πολυποίκιλες εγωιστικές συμπεριφορές, οι οποίες ποικίλουν εωσφορικής αμαρτίας. Ακριβώς το ίδιο έπραξε και ο Κύριος και εμείς εννοήσαμε τις αξίες των όσων έπαθε, κάνοντας το πνευματικό μας επίπεδο θεόπνευστο. Διά μέσω του Κυρίου μας όλοι εμείς γνωρίσαμε το νίκα το κακό με το καλό, καθώς λοιδορούμενος  ουκ αντελοιδόρει,  απειλούμενος ουκ  ηπείλει.

Δεν υπάρχουν άλλες σκέψεις και λύσεις για τον άνθρωπο του Θεού, «όστις θέλει να γίνει πρώτος ας γίνει πάντων έσχατος και πάντων δούλος», επίσης, «παράδειγμα έδωκα εις εσάς». Ακόμα και την μέγιστη θυσία να δώσει τη ζωή του, λύτρο αντί πολλών, την έφερε εις πέρας  με απόλυτη αξιοπρέπεια. Όλοι γνωρίζουμε ότι,  ως αρνίον εφέρθη έμπροσθεν του κείροντος.

Αυτός που εκπαιδεύεται διαπαιδαγωγείται, έτσι αποκτά εμπειρίες πνευματικές και αυτό δύναται να του εξασφαλίσει την αναμαρτησία.

Οι περισσότεροι άνθρωποι όταν εκπαιδεύονται αρχίζουν τα παράπονα και όλη την ώρα εκδηλώνουν το γιατί σε εμένα Θεέ μου ! Το μόνο που κερδίζουν  είναι να αυξάνουν τα γιατί ….

Πρέπει να γνωρίζουμε αν θέλουμε να γίνουμε εκλεκτοί Θεού, υιοί και θυγατέρες αυτού πως η διαπαιδαγώγηση θα τελειώσει όταν δεν θα μας αγγίζει τίποτα, και τίποτα δεν θα δύναται να μας οδηγήσει σε αδιέξοδο, μέχρι τότε θα διαπαιδαγωγούμαστε. Ακόμη όταν εκπαιδευόμαστε νομίζουμε ότι ο Πατέρας Θεός μας εγκατέλειψε  όμως συμβαίνει το αντίθετο.

Συμπέρασμα: Αξίζει αδέλφια μου να πάθουμε ώστε να μάθουμε  να μην αμαρτάνουμε. Εξάλλου, σύμφωνα με το παράδειγμα που ανέφερα ποτέ δεν είμαστε μόνοι μας, ο Χριστός πάντα συντροφεύει τη ζωή μας.

Στη δική μου ζωή, η μόνη διασκέδασή μου είναι όταν ο Θεός ζει μέσα μου και συνδιαλέγεται μαζί μου πνευματικά. Γένοιτο αμήν. Εύχομαι  να γίνει  σε όλα τα πνευματικά μου  αδέρφια.

 

Αδέλφια μου ο Πατέρας μας όταν δει καλή προαίρεση θα στείλει  το Πνεύμα που μας ζωοποιεί. Αν το δεχτούμε με αγάπη θα γίνει στη συνέχεια  χωρίς μέτρο. Μέσω του Πνεύματος του δικού Του μπορούμε να ζήσουμε το θαύμα, αφού αυτό Το Πνεύμα το Άγιο δια μέσω των παιδιών του Θεού θα εκπληρώσει όλες τις επαγγελίες. Κατόπιν θα έρθει ο Χριστός. Πολλοί νομίζουν ότι ο Χριστός θα έρθει πριν τον Παράκλητο, αυτό είναι λάθος, ο Παράκλητος θα ετοιμάσει το έδαφος να έρθει ο Χριστός .Ο ίδιος ο Χριστός μίλησε για  αυτόν τον Παράκλητο  λέγοντας «συμφέρει ίνα υμίν εγώ απέλθω …». Η αρχή έγινε από τον Εβραϊκό λαό. Ο Θεός μίλησε σε αυτόν, το τέλος θα εξελιχθεί από τον Ελληνικό λαό, είναι φανερό… όλα γράφτηκαν στα Ελληνικά, αλλά και όλες οι επιστολές του Αποστόλου Παύλου γράφτηκαν για Ελληνικές εκκλησίες.  Και οι δυο λαοί ειναι γνωστοί σε όλο τον κόσμο, για την έντονη παρουσία του Θεού στη ζωή τους.  Όλοι σήμερα πρέπει να μάθουν Ελληνικά ώστε να γνωρίσουν τα γραφόμενα, και ο λόγος διότι, οι μεγάλες αλήθειες έχουν φανερωθεί και έχουν υποθήκη στην Ελλάδα.  Είναι αλήθεια ότι το Ισραήλ, και η Ελλάδα έγιναν γνωστά σε όλον τον κόσμο, από τον Αβραάμ ο οποίος πίστεψε στον Θεό, και δημιουργήθη το Ισραήλ, αλλά και στην συνέχεια από τον Κύριο, ο οποίος γεννήθηκε, μεγάλωσε, κύρηξε, εμπαίχθηκε, σταυρώθηκε, αναστήθηκε, και αναλήφθηκε. Κατόπιν ο Θεός μέσω του Αποστόλου Παύλου εξάπλωσε τον Χριστιανισμό στην Ελλάδα, όλες η επιστολές γράφτηκαν στην Ελλάδα.  Μέσα από τις επιστολές, η Ελλάδα έγινε γνωστή, εξάλλου όλα γράφτηκαν στα Ελληνικά, σήμερα οι επιστολές διαβάζονται  σε όλον  τον  κόσμο.

Ο διάβολος καταφέρνει όταν εμείς πάρουμε τον Λόγο του Θεού στα χέρια μας να μας μιλά αν όχι κοσμικά, αλλά ακόμα και γραφικά σε εμάς, ο τρόπος ειναι απλός, πρώτα τα ακούμε εμείς και μετά μας τα λέει αυτός. Να προσέξουμε τις παρέες που κάνουμε, όπου ακούμε για Θεό  δεν χρειάζεται να στρώνουμε και τραπέζι για να καθίσουμε με ανθρώπους του Θεού. Πρώτα να σπουδάσουμε τον Λόγο του Θεού και μετά να καθίσουμε με όσους δεν μπαίνουν στη ζωή μας, με φοβίες, με νόμους, με όρους, κλπ.  ώστε να μην συλλέξουμε  ξυλοκέρατα,  αλλά σοφία Θεού.

Ο άνθρωπος του Θεού, έχει δυο χαρακτηριστικά,  πρώτον ειρήνη, και δεύτερον σε δέχεται όπως είσαι,  αμήν. Όπου βρεις ανθρώπους με αυτά τα στοιχεία στρώσε τραπέζι μαζί τους και δόξασε τον Θεό. Πρόσεξε μην μπουν άνθρωποι στη ζωή σου και γίνεις άνθρωπε υποτακτικός τους, μπαίνοντας στην υπακοή τους.  Ο καθένας να βρει τη δική του αποστολή. Ο ένας νόμος να μας οδηγεί η αγάπη, όλοι οι άλλοι ας έρχονται δεύτεροι. Διότι αν υπηρετήσουμε τους άλλους χωρίς αγάπη, θα βρεθούμε δεύτεροι, που σημαίνει συμμετοχή στην βασιλεία του Θεού δια Αναστάσεως. Και αυτό καλό είναι φυσικά. Του Θεού να είμαστε, και όπως θέλει..

Ο Θεός κάνει την παρουσία του σε ένα σύνολο ανθρώπων με την πίστη και την αγάπη. Αν δεν υπάρξει  πίστη, και έμπρακτη αγάπη κάτσε σπίτι σου καλύτερα, και κάνε τον αγώνα σου αδελφέ, μην σε απελπίζουν τα λάθη των άλλων. Σίγουρα με τον αγώνα θα αποκτήσεις  περισσότερη αγάπη και θα δικαιολογείς τους πάντες, μάλιστα θα αγκαλιάζεις τους πάντες. Τότε κάνε παρέα όποιον θέλεις,  δεν κινδυνεύει  ούτε ο αδερφός,  αλλά ούτε και εσύ.  Αμήν.

Σιγά σιγά όλα τα παιδιά της Φωνής Θεού θα  πιστέψουν εκατό τις εκατό στην Φωνή Θεού. Από την ώρα αυτή θα ξεκινήσουν και θα γίνουν θαύματα μεγάλα στη ζωή μας τα οποία θα μας χαροποιούν, αφού θα ενεργήσουν στην αναγέννηση του ανθρώπου. Στην Φωνή Θεού δεν δημιουργούμε κάτι που ήδη υπάρχει, αλλά κάτι που θα καθορίσει το μέλλον μας, διότι δεν θα πρέπει να αναπαυόμαστε στους ήδη ανθρώπους του Θεού, αλλά να γίνουμε όλοι άνθρωποι του Θεού.

 

Οποίος απελπίζεται εύκολα, αφήνεται να εννοηθεί, ότι ο Χριστός απουσιάζει από την ζωή του.  Ο άνθρωπος του Θεού δεν παθαίνει πτώση, ο άνθρωπος του Θεού έχει πλήρη εμπιστοσύνη στον Θεό, ο άνθρωπος του Θεού ξέρει ότι το παρελθόν του ήταν από τον Θεό, το παρόν είναι δικό του, αφού θα χρειαστεί να πάρει θέση, και το μέλλον πάλι γίνεται του Πατέρα, ώστε ο άνθρωπος του Θεού με τον σχετικό αγώνα να μετέχει της δόξης του Πατέρα Θεού  εξ αρχής ,αμήν.

Νεότερη Παλαιότερη