Oι άνθρωποι που υπηρετούν τον Θεό



Oι άνθρωποι που υπηρετούν τον Θεό έχουν δύο τρόπους εισδοχής στη ζωή, ο Κύριός μας το φανέρωσε. Ο ένας τρόπος είναι ο τον λόγον μου ακούων και πιστεύων τω πέμψαντί με έχει ζωήν αιώνιον, και εις κρίσιν ουκ έρχεται, αλλά μεταβέβηκεν εκ του θανάτου εις την ζωήν, καθώς, ο πιστεύων εις εμέ, καν αποθάνη, ζήσεται· αυτοί οι άνθρωποι (που θα κοιμηθούν εν Κυρίω) θα μετέχουν της πρώτης ανάστασης η οποία θα γίνει διά τους εν Κυρίω κοιμηθέντες. Ο άλλος τρόπος εισδοχής στη ζωή είναι και πας ο ζων και πιστεύων εις εμέ ου μη αποθάνη εις τον αιώνα, πιστεύεις τούτο;

Όταν πιστέψουμε όλα αυτά τα οποία ο Θεός ενέπνευσε μέσα μας, εργαζόμενοι συνειδητά πάνω στο θέλημα του Θεού, αναπτύσσοντας τους καρπούς, τα χαρίσματα, τις ιδιότητες, τα σημεία του Αγίου Πνεύματος θα αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε τις άπειρες δυνατότητες του Πατέρα μας οι οποίες φανερώνονται σε εμάς μέσω του Υιού του σήμερα. Δηλαδή εμείς λέμε, ο Κύριος έκανε αυτό, ο Κύριος έκανε το άλλο, (ό,τι διαβάζουμε λέμε), όταν όμως κάνουμε και εμείς τον αγώνα θα αρχίσουν όλα αυτά να φανερώνονται μέσα μας αφού διά Πνεύματος Αγίου ο Θεός θα πλημμυρίσει τον εσωτερικό μας κόσμο με δύναμη.

Ο άνθρωπος του Θεού θα υλοποιεί τα λόγια του. Μάλιστα ο Θεός θα πλημμυρίσει τον εσωτερικό μας κόσμο με μια αυξημένη εσωτερική χαρά, ειρήνη, αγάπη, σοφία, δικαιοσύνη η οποία χαρά, ειρήνη, αγάπη και δικαιοσύνη θα στρέφεται και προς πάντα συνάνθρωπο, φίλο και εχθρό. Ο άνθρωπος του Θεού δεν θα μπορεί να δει λάθη γιατί ό,τι και να γίνεται γνωρίζει ότι είναι θέλημα Θεού αφού ο Λόγος του Θεού λέει ότι ούτε μια τρίχα δεν πέφτει άνευ του θελήματος του Θεού καθώς αναφέρει ότι δύο στρουθία δεν πωλούνται δι’ εν ασσάριον; και εν εξ αυτών δεν θέλει πέσει επί την γην, άνευ του θελήματος του Πατρός σας. Ακόμη διά του θετικού αγώνος στο Ευαγγέλιο του Χριστού θα αποκτήσουμε και μια πληρότητα που θα πλημμυρίζει την προσωπικότητά μας χαρίζοντάς μας μια διαρκή ζωτικότητα και ενεργητικότητα πρώτα μέσα μας και έπειτα διά της ομολογίας και της ζώσας πίστεως και γύρω μας, έτσι θα μπορούμε να μοιράζουμε αυτή την δύναμη, αυτή την πληρότητα, αυτή τη ζωτικότητα, αυτή την ενέργεια και σε άλλους ανθρώπους.

Μέχρι όμως να μπουν τα άφθαρτα στοιχεία του Ευαγγελίου μέσα μας, οι καρποί και τα χαρίσματα του Αγίου-Παναγίου Πνεύματος, μπορεί να παθαίνουμε και πτώσεις αλλά δεν θα το βάζουμε κάτω και δεν θα χάνουμε το θάρρος μας. Έχουμε το έλεος του Θεού το οποίο μας καταδιώκει πάσας τας ημέρας της ζωής μας το οποίο μας χαρίζεται πάντα και παντού αρκεί να το υιοθετούμε, να το παίρνουμε διότι χρειάζεται μέχρι να μην κάνουμε λάθη να χρησιμοποιούμε το έλεος και για το εαυτό μας και για τους άλλους. Με το σύστημα αυτό ο Θεός μας δέχεται. Εξάλλου έχουμε και την μετάνοια, (μετά εννόησα — κατάλαβα), παίρνουμε το έλεος, προχωράμε και βλέπουμε την πτώση μας, το λάθος μας ως αναγέννηση για μας γιατί και μέσα από εκεί κάτι μάθαμε, πάντα συνεργεί εις αγαθόν τοις αγαπώσιν τον Θεόν.

Για τον άνθρωπο του Θεού όλα είναι δόση αγαθή και μέσω αυτής ο άνθρωπος του Θεού σπουδάζει. Εάν δίνουμε το έλεος στον εαυτό μας και στους άλλους δεν θα αποκτήσουμε ποτέ αυστηρή συνείδηση, ώστε να κρίνουμε τον εαυτό μας και τους άλλους αυστηρά διότι αυτό είναι εγωισμός αφού ο ίδιος ο Θεός έδωσε τη ζωή του λύτρον αντί πολλών και δώρισε το μέγα έλεος σ’ όλον τον κόσμο!

Δεν θα απελπιζόμαστε σήμερα όποια και αν είναι η πτώση μας. Μάλιστα, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες θα εργαζόμαστε  το αγαθό ακόμα και αν δεν έχουμε και τα βασικά αφού ζούμε σε δύσκολες εποχές. Ακόμα και έτσι θα έχουμε εμπιστοσύνη στον Θεό συνεχίζοντας να υπηρετούμε Θεό. Είναι δικαιολογημένο άλλωστε το να κάνουμε λάθη διότι δεν ξαναφτιάξαμε την βασιλεία του Θεού μέσα μας ή γύρω μας.

Ο πεφιλημένος μαθητής του Κυρίου στα βαθιά γεράματά του δίδασκε τεκνία αγαπάτε αλλήλους’’  και φυσικά κάτι ήξερε αφού αυτός κέρδισε και τη ζωή, ο Θεός του έδωσε τη ζωή. Αγάπη έχουμε όταν δεχόμεθα τον κάθε αδελφό όπως είναι.

Εάν λοιπόν θέλουμε να  υψωνόμαστε  πάνω από κάθε  εμπόδιο και πρόβλημα έτσι ώστε να μην επηρεάζεται η πνευματική κατάσταση της εσωτερικής χαράς και της ειρήνης —οι οποίες θα φωλιάσουν μέσα μας διά του αγώνος της αναγέννησης, διά της ενότητας και διά της μεγάλης αγάπης μας στο Ευαγγέλιο του Χριστού, του Θεού— χρειάζεται να πετάξουμε στον κάλαθο των αχρήστων τις μικρότητες που μας χωρίζουν και να ενωθούμε όλοι στα βασικά στοιχεία του Ευαγγελίου. Ο πιο σύντομος τρόπος; Ο Κύριος μας τον έδειξε, μη κρίνετε ίνα μη κριθήτε.

Ο Πατέρας όλους μάς αγαπά και στον καθένα δίνει μια δουλειά να κάνει. Ας κάνω εγώ την δική μου δουλειά και όσοι έχουν την ίδια με εμένα θα βρεθούμε και θα εργαστούμε στον αμπελώνα του Κυρίου. Το να μην κρίνουμε λοιπόν είναι απαραίτητο στοιχείο όπως απαραίτητο και βασικό στοιχείο είναι και ο καθαρισμός ο οποίος προέρχεται από την εφαρμογή των εντολών του Θεού αφού μέσω αυτού διορθώνουμε τον εαυτό μας πάνω στο θέλημα του Θεού.

Καθαρισμός τι σημαίνει; Σημαίνει ότι υπάρχει κάποιος χώρος λερωμένος και πρέπει να μπει μέσα σ’ αυτόν ένα συνεργείο να τον καθαρίσει. Ποιο είναι το συνεργείο; Είναι ο υπηρέτης, ο εργολάβος της θεότητας, το Πνεύμα το Άγιο, το πνεύμα εστι το ζωοποιούν. Σε αυτό το πνεύμα λοιπόν που ζωοποιεί να επιτρέψουμε να μπει μέσα μας ώστε να καθαρίσει όλο αυτό που έχει μαζευτεί όλα αυτά τα χρόνια και που εμείς το θεωρούμε φυσιολογικό γιατί δεν ξέρουμε κάτι άλλο.

Οι εντολές του Θεού (το θέλημα του Θεού), τι κάνουν και φέρνουν τον καθαρισμό; Οι εντολές αυτές στρέφονται προς τον Θεό, προς τον αδελφό, προς τον εχθρό και προς τον εαυτό μας. Ο Θεός μέσω αυτών καλεί τον άνθρωπο να υπηρετήσει το αγαθό, να υπηρετήσει την αγάπη, να υπηρετήσει τη ζωή, φανερώνοντας αγάπη προς τον Θεό, προς τον αδελφό, προς τον εχθρό. Έτσι σιγά-σιγά, με τα χρόνια, με την προσπάθεια, με την μελέτη, με την προσευχή, με την εξάπλωση, με το να υπηρετούμε, αυξάνει το αγαθό και έρχεται ο καθαρισμός.

Ας αφήσουμε τον Θεό να δουλέψει σήμερα μέσα μας. Ας βγάλουμε την δική μας γνώμη και ας ακολουθήσουμε από σήμερα το θέλημα του Θεού. Ας υπηρετήσουμε αυτό το οποίο μας λέει ο Θεός γιατί το δικό μας έχει δοκιμαστεί από άλλους ανθρώπους και τους έχει οδηγήσει σε αδιέξοδο. Ας θέσουμε τον εαυτό μας στην υπηρεσία του Θεού και ας μη το καταλαβαίνουμε στην αρχή μετά όμως θα το καταλάβουμε.

Δεν χρειάζεται να νομίζουμε ότι είμαστε κάτι, ότι κάνουμε κάτι. Το έργο που φανερώνει ο Θεός διά μέσω μας και που υπηρετούμε, και που εργαζόμαστε σήμερα, ποτέ να μην μας κάνει να πιστέψουμε ότι εμείς είμαστε μοναδικοί και ότι άλλος δεν θα μπορούσε να το κάνει. Όχι. Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και έτυχε να βρεθούμε εμείς σ’ αυτή την γενιά.

Να μην θέλουμε τον άλλον έτσι όπως εμείς τον θέλουμε αλλά όπως ο Θεός τον θέλει. Αν το καταλάβουμε αυτό και δεχτεί ο ένας τον άλλον όπως είναι, αμέσως θα έρθει η χαρά.

Δεν γνωρίζουμε ανθρώπους για να τους αλλάξουμε (είναι εγωισμός αυτό), ο Θεός θα τους αλλάξει.  Ο Θεός θα αλλάξει τον καθένα. Εμείς θα κοιτάζουμε να αλλάξουμε τον εαυτό μας. Καταρχήν έχουμε χρόνο να καθόμαστε και να παρατηρούμε και τους άλλους, να φορτωνόμαστε και με τα λάθη των άλλων; Όχι.  Για να βοηθάμε μόνο έχουμε χρόνο, εκείνον που το θέλει και είναι σοβαρός και υπεύθυνος.  

 Να κενώσουμε τον εαυτό μας και να αφήσουμε τον Θεό να μας ταξιδέψει.  Να βγάλουμε δηλαδή τα δικά μας θέλω, τα δικά μας όνειρα και να αφεθούμε στα θέλω και στα όνειρα του Θεού γιατί ο Θεός για μας ονειρεύεται, για μας δημιούργησε, για μας θυσιάστηκε, για μας έδωσε τη ζωή του λύτρον αντί πολλών, για να φτιάξει την οικογένειά Του, για να φτιάξει όντα κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσή Του ώστε να συμβασιλεύσουμε μετά του Θεού, να είμεθα κληρονόμοι, συγκληρονόμοι και συμμέτοχοι της δόξης Του.

Ένα άλλο βασικό στοιχείο στον αγώνα μας — το οποίο θα πρέπει να το βάλουμε σε κορνίζα, αν είναι δυνατόν, και κάθε μέρα να το έχουμε μπροστά μας και να το βλέπουμε— είναι η αγάπη. Η αγάπη αποτελεί την υψηλότερη πτήση του ανθρώπου. Σ’ αυτό το αεροπλάνο, της αγάπης, θα πρέπει να μπούμε αν θέλουμε να φτάσουμε γρήγορα στον Θεό. Ο ύμνος της αγάπης που δόθηκε διά Πνεύματος Αγίου είναι καθοριστικός στη ζωή όλων των χριστιανών. Αν οι άνθρωποι υπηρετήσουν τον ύμνο της αγάπης τότε έρχεται η βασιλεία του Θεού στη Γη.

Μερικοί νομίζουν ότι ο κόσμος αυτός είναι στα χέρια τους ας ξέρουν όμως οι πάντες ότι ο κόσμος αυτός βρίσκεται στα χέρια του Θεού, πίσω απ’ όλα κρύβεται ο Θεός και αυτός έχει την κατεύθυνσή του. Ο Θεός εργάζεται μέσα στις κοινωνίες οι άνθρωποι όμως δεν το εννοούν όπως δεν το εννοούσαν και στην εποχή του Νώε που έφτιαχνε την κιβωτό και τον κορόιδευαν, όπως δεν το εννοούσαν και στην εποχή του Κυρίου που τον αποκαλούσαν φάγο, οινοπότη, φίλο τελωνών και αμαρτωλών και τον κορόιδευαν. Κάποιοι όμως το καταλάβαιναν και εργάζονταν και σιγά-σιγά ο χριστιανισμός έφτασε μέχρι τις μέρες μας. Έτσι και σήμερα, ο Θεός δεν λείπει απ’ τον κόσμο, εργάζεται.

Το Ευαγγέλιο έχει την δύναμη να δημιουργεί στον ανθρώπινο οργανισμό θετικά, ελπιδοφόρα, αιώνια, άφθαρτα στοιχεία, στοιχεία τα οποία ενισχύουν σκέψεις χαράς, συγχωρητικότητας, ενότητας, σκέψεις που διακρίνουμε ότι είναι υπέρ του εαυτού μας, υπέρ του συνανθρώπου μας, υπέρ του Θεού μας. Όταν τα καταφέρουμε αυτά σίγουρα θα εξασφαλίσουμε στη ζωή μας πνευματική επαφή με τον Πατέρα, τον Υιό και το Πνεύμα το Άγιο (πνευματική και οπτική) η οποία επαφή θα μας εξασφαλίσει σοφία Θεού, συγκίνηση, χαρά, ευφορία, ζωτικότητα, ενεργητικότητα, υγεία, μακροημέρευση, καρπούς, χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος.

Αυτός που θα γνωρίσει τον Θεό θα τρέχει για να τον συναντήσει όπως τρέχουν οι άνθρωποι όταν είναι να λάβουν κάτι σημαντικό στη ζωή τους για να μην το χάσουν.

Πού τον συναντάει ο άνθρωπος τον Θεό; Στην σιωπή με τον νου του στην αρχή και μετά είπαμε ο άνθρωπος γνωρίζει τον Θεό και οπτικά γιατί ο Θεός υπάρχει. Αφού εγώ ο άνθρωπος είμαι ζωντανός και υπάρχω δεν θα υπάρχει αυτός που με έφτιαξε; Αφού υπάρχει όλη αυτή η Κτίση, η Δημιουργία δεν θα υπάρχει αυτός που την δημιούργησε; Πολλοί λένε «δεν υπάρχει Θεός» αλλά εγώ ρωτώ, υπάρχει έστω και μια λέξη όπου πίσω απ’ αυτή να μην κρύβεται κάτι, που να μην σημαίνει κάτι; Γιατί πίσω από την λέξη Θεός να μην υπάρχει τίποτα;

Αλλά και ο ίδιος ο άνθρωπος δεν είναι εικόνα του Θεού του αοράτου;  Δεν είναι θεός;  Δεν είναι μυστήριο μέγα όλο αυτό που συντελείται στην βιολογική του ανατομία, αλλά και πνευματικά, το πώς κινείται, το πώς ζει, δεν είναι μυστήριο; Όταν λοιπόν ο Θεός μπει στη ζωή μας θα μπουν και όλα αυτά τα χαρίσματα, τα σημεία, οι καρποί του Αγίου Πνεύματος, τα οποία θα γίνουν κτήμα μας, θα γίνουμε ένα μ’ αυτά. Έτσι θα τα αντανακλούμε στην καθημερινή μας ζωή με τα έργα μας και με τα λόγια μας.

Το αψευδές στόμα του Κυρίου για τους συνειδητά ακολουθούντες πιστούς φανερώνει, πόλις κειμένη επάνω όρους δεν δύναται να κρυφθή. Ουδέ ανάπτουσι λύχνον, και θέτουσιν αυτόν υπό τον μόδιον, αλλ’ επί τον λυχνοστάτην, και φέγγει εις πάντας τους εν τη οικία.  Σεις είσθε, λέει, το άλας της γης· εάν δε το άλας διαφθαρή, με τι θέλει αλατισθή; (και ξέρουμε ότι ο Κύριος εννοούσε όλους τους μαθητές τους ανά τους αιώνες που τον ακολούθησαν καθώς και εμάς σήμερα οι οποίοι είμεθα μαθητές του). Εάν κάποιος δεν παρουσιάζει τον Χριστό με τη ζωή του σε τι θα ωφελήσουν τα λόγια; Δεν ωφελούν σε τίποτα τα λόγια αν δεν έχουμε τα έργα.

Να μην ζούμε την πτώση και η δική μας πτώση διδάξει κάποιους άλλους και εμάς όχι και δεν αναγεννηθούμε ποτέ. Να είμαστε εύκολοι όπως είμαστε όταν μας λένε καλά λόγια και αμέσως έχουμε το χαμόγελο στα χείλη ή όταν μας επαινούν αμέσως έχουμε χαρά και λέμε ευχαριστώ έτσι να έχουμε και στην νουθεσία του Θεού, στο κάλεσμα του Θεού, αμέσως να ανταποκρινόμαστε.

Ο αγώνας όταν είμαστε ενωμένοι γίνεται πιο εύκολος, πιο ευχάριστος ενώ όταν τον κάνει μόνος του ο καθένας είναι λίγο δύσκολος, μέχρι να συναντήσει τον Θεό, μετά γίνεται εύκολος. Είναι γραφικό, όστις εκτελέση και διδάξη ούτος μέγας θέλει ονομασθή. Έτσι θα φύγει από μέσα μας και γύρω μας το κακό, κάνοντας αυτόν τον αγώνα. Μπορεί στην αρχή να είναι ένας (που κάνει αγώνα) μετά θα γίνουν δύο, τρεις κ.λπ.. Ο Χριστός λέει να μην φοβάται όσο μικρό και αν είναι το ποίμνιο και στην εκκλησία της Φιλαδέλφειας λέει, δεν έχεις ισχυρή δύναμη αλλά όμως θέλω κάμει τους εκ της συναγωγής του Σατανά που λένε ότι είναι Ιουδαίοι αλλά δεν είναι ψεύδονται να έρθουν και να σε προσκυνήσουν. Έτσι θα βασιλέψει ο Χριστός μέσα μας. Να επιμείνουμε στον αγώνα μας, να μην το βάζουμε κάτω —με την παραμικρή δηλαδή αντιξοότητα αμέσως αρχίζουμε να λέμε, πού είναι ο Θεός;

~ Τι περιμένουμε λοιπόν; Ας φύγουμε από το ψέμα, από τον Διάβολο ο οποίος έχει δημιουργήσει μέσα μας και γύρω μας πολλά κακά και ας γίνουμε από σήμερα ιδρυτικά μέλη της βασιλείας του Θεού ώστε όταν μας ρωτάνε τι δουλειά κάνουμε να λέμε, «είμαι ιδρυτής της βασιλείας του Θεού, μαθητής του Χριστού, υπηρέτης Θεού κι ανθρώπου, αυτή είναι η δουλειά μου» και να γίνουμε άξιοι εργάτες αυτού ώστε να λάβουμε τον καρπό της δικαιοσύνης, τον θώρακα της πίστεως και την περικεφαλαία της αγάπης.

~ Ο Χριστός είναι ζωή και δίνει ζωή, υπόσχεται το κατ’ εικόνα και το καθ’ ομοίωση στον καθένα μας. Ο Χριστός θέλει να κάνει αιώνιο τον άνθρωπο ώστε ο άνθρωπος να κληρονομήσει τον Θεό. Όσοι επίστευσαν εις αυτόν έδωκε εις αυτούς εξουσία τέκνα Θεού γενέσθαι. Κληρονόμοι Θεού, συγκληρονόμοι Χριστού και συμμέτοχοι της δόξης αυτού. Ας κάνουμε σήμερα αρχή,  αναστροφή και ας επιδιώξουμε να δημιουργήσουμε τον νου του Χριστού διά Πνεύματος Αγίου αφού όλοι σήμερα γνωρίζουμε ότι το Πνεύμα το Άγιο τα πάντα μπορεί.


 ~ Το Πνεύμα το Άγιο ήταν, είναι και θα είναι και δεν υπήρξε εποχή που να μην υπάρχει και να μην λειτουργεί μέσα στις κοινωνίες των ανθρώπων. Το Πνεύμα το Άγιο είναι έτοιμο να αγκαλιάσει τον άνθρωπο που θα σταθεί στο βήμα του Χριστού και θα πει, ιδού, εγώ Κύριε ίσταμαι ενώπιόν σου ειπέ λόγον και θέλει γίνει, να τον εκπληρώσω. Δηλαδή το Πνεύμα το Άγιο έχει την θεϊκή ιδιότητα της αιωνιότητας και η προσπάθειά του και ο πόνος του είναι να την μεταφέρει και σε όλο το ανθρώπινο γένος την ιδιότητα αυτή.

~  Ο  άνθρωπος δεν προϋπήρχε όπως το Πνεύμα το Άγιο, όπως ο Θεός, υπήρχε όμως στο σχέδιο του Θεού εις τον άπειρο νου του Θεού (ως σχεδιάγραμμα) αλλά δεν υπήρχε ως ζώσα ύπαρξη. Ως ζώσα ύπαρξη ήρθε στον κόσμο διά της εντολής του Θεού όπου είπε ας κάμωμεν άνθρωπον και εγένετο άνθρωπος κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση. Απ’ ότι ξέρουμε όμως από εκεί και έπειτα το Πνεύμα το Άγιο θέλει να μας δώσει αυτή την ιδιότητα της αιωνιότητας —ο Θεός δεν έχει αρχή ο άνθρωπος έχει αρχή, ο Θεός είναι αιώνιος και θέλει να κάνει και τον άνθρωπο αιώνιο, δεν το μπορεί ο Θεός; Φυσικά και το μπορεί— όπως το Πνεύμα το Άγιο είναι αιώνιο έτσι θέλει και ο άνθρωπος να είναι αιώνιος.


 ~ Ο  Θεός - Πατέρας μας είναι Παντοδύναμος τίποτα δεν μπορεί να τον οδηγήσει σε αδιέξοδο, το ίδιο επιθυμεί και για τον άνθρωπο μέσω της μετάνοιας, μέσω της αναγέννησης ώστε διά του Λόγου του να υλοποιεί ό,τι σκέφτεται. Καμιά δύναμη δεν θέτει τον Θεό ή τον άνθρωπο του Θεού σε υποτέλεια αφού είναι επαγγελία να τον κάνει τον άνθρωπο κατ’ εικόνα και ομοίωση, να τον κάνει κληρονόμο Θεού, συγκληρονόμο Χριστού και συμμέτοχο της δόξης αυτού.

~ Το Πνεύμα το Άγιο  είναι  αυτάγαθο και θέλει να κάνει και τον άνθρωπο αυτάγαθο. Έχει πολλές ιδιότητες το Πνεύμα το Άγιο που θέλει να τις μεταδώσει στον άνθρωπο όπως ταπεινοφροσύνη, αγάπη, δικαιοσύνη, σοφία, ελευθερία. Ελευθερία εννοούμε ότι διά του Χριστού δημιουργούμε προσωπικότητα και δεν μπορεί τίποτα να μας κάνει να την χάνουμε αυτή την προσωπικότητα και να παθαίνουμε πτώση.

~ Ο Χριστός χορηγεί ελευθερία πραγματική. Ο Θεός ελευθερώνει. Ο Χριστός, ο Υιός και Λόγος του Θεού του ζώντος, διά Πνεύματος Αγίου ελευθερώνει τον άνθρωπο. Από τι τον ελευθερώνει; Από τα εντάλματα, από τις θρησκείες, από τα συμφέροντα, από τις πονηρίες, από τα πάθη, από την φθορά, από τον θάνατο κ.λ.π.. Το Πνεύμα το Άγιο μπορεί να μας ελευθερώσει απ’ όλα αυτά. Άλλη ιδιότητα που μας χορηγεί είναι να γνωρίσουμε τον εαυτό μας ώστε να γνωρίσουμε πού στεγάζεται το κακό και πού το αγαθό.  Ο μισός άνθρωπος είναι κακός και ο μισός καλός. Ανάλογα το περιβάλλον, ανάλογα τις συνθήκες, ανάλογα την μετάνοια έρχεται η αναγέννηση, η επίγνωση, κατόπιν ο άνθρωπος που έχει αποστολή με τον σχετικό αγώνα και την ισχυρή απόφαση γίνεται καθ’ ολοκληρίαν αγαθός, θεός.

~Ας χτίσουμε στον Χριστό μας, ας επενδύσουμε στον Χριστό ώστε να έχουμε αιώνιο μέλλον διότι το πνεύμα αυτό του Θεού ανέστησε τον Χριστό και αυτό μπορεί να αναγεννήσει και όλους εμάς, ει δε, μας λέει ο Λόγος του Θεού, το Πνεύμα του εγείραντος Ιησούν εκ νεκρών οικεί εν υμίν, ο εγείρας τον Χριστόν εκ νεκρών ζωοποιήσει και τα θνητά σώματα υμών διά του ενοικούντος αυτού Πνεύματος εν υμίν. Καθώς, να πιστέψουμε σήμερα και στη ζωή, είναι γραφικό, πάντες μεν ου κοιμηθησόμεθα, πάντες δε αλλαγησόμεθα, εν ατόμω, εν ριπή οφθαλμού, εν τη εσχάτη σάλπιγγι· σαλπίσει γαρ, και οι νεκροί εγερθήσονται άφθαρτοι, και ημείς αλλαγησόμεθα. Δει γαρ το φθαρτόν τούτο ενδύσασθαι αφθαρσίαν και το θνητόν τούτο ενδύσασθαι αθανασίαν.


 


~ Αυτό το Άγιο Πνεύμα που έδωσε δύναμη στον Κύριο χωρίς μέτρο και έφερε την αποστολή του εις πέρας με θαύματα μεγάλα, αυτό το ίδιο το Άγιο Πνεύμα θα δώσει και σήμερα τη δύναμη ώστε να ζωοποιήσει και όλους εμάς —αφού είμαστε συμμέτοχοι της βασιλείας πρέπει να έχουμε συμμετοχή, μετοχή.

~ Ο Χριστός διά Πνεύματος Αγίου κινήθηκε και εργάστηκε μέσα από το αγαθό ένα έργο αναγέννησης και ο λόγος που του το εμπιστεύθηκε ο Πατέρας είναι διότι ο Υιός τον ευαρέστησε. Ο Χριστός αν και Θεός εργάστηκε ως υπηρέτης και όχι ως αρχηγός αφού έπλυνε τα πόδια των μαθητών του και συνάμα όλοι γνωρίζουμε ότι ουκ ήλθε διακονηθήναι, αλλά διακονήσαι και δούναι την ζωήν αυτού λύτρον αντί πολλών και μην ξεχνάμε την υπόσχεση του, μη φοβού μικρόν ποίμνιον· διότι ο Πατήρ σας ηυδόκησε να σας δώση την βασιλείαν των ουρανών, καθώς, δεν θέλω σας αφήσει ορφανούς ουδέ θέλω σας εγκαταλείψει. Ο Κύριός μας και ο Θεός μας θα είναι μεθ’ ημών πάσας τας ημέρας της ζωής μας. Ελθέ Κύριε.


 


~ Κάποιος με ρώτησε, είναι δυνατόν να ιδρυθεί η βασιλεία σήμερα και ποιος είναι ο τρόπος; Θέλω να γνωρίζετε ότι ο Θεός έχει σχέδιο και πολύ άνετα το μπορεί, ειδικά σήμερα που όλα γίνονται γνωστά αμέσως, χρειάζεται όμως πρώτα να εισέλθουμε στο αγιαστήριο ώστε να εννοήσουμε το κάλεσμα του Θεού και δεύτερον να γίνουμε ο άνθρωπος του Θεού.


~ Η οικονομία του Θεού που σημαίνει η σοφία του Θεού ενήργησε θετικά για όλους εμάς ώστε από παιδικής ηλικίας να υπάρχει στο υποσυνείδητό μας Θεός. Με την πάροδο του χρόνου και με την ενηλικίωσή μας αυτός ο Θεός εργάζεται πάλι σήμερα διά Πνεύματος Αγίου μέσα στον χώρο αυτό, ώστε όλοι εμείς να μπορέσουμε από το υποσυνείδητο που υπάρχει ο Θεός να ανεβάσει αυτόν διά Πνεύματος Αγίου και διά του Ευαγγελίου στο συνειδητό, ώστε όλοι εμείς να εννοήσουμε την μέγιστη αποστολή μας και την παρουσία μας μέσα στην δημιουργία.

~ Να εντάξουμε όλα αυτά τα στοιχεία που μας αποκαλύπτει σήμερα ο Θεός, όλα εκείνα τα ρήματα του Αγίου Θεού τα οποία θα μας βοηθήσουν και θα μας αγκιστρώσουν ώστε να εννοήσουμε όλα τα αποκεκρυμμένα μυστήρια που υπάρχουν στον Θεό Πατέρα και στην δημιουργία αυτού, με σκοπό όλοι εμείς να μπορέσουμε να γίνουμε ο άνθρωπος εκείνος τον οποίον ο Θεός προείδε και διά του οποίου έδωσε ο Υιός την ζωήν του λύτρο αντί πολλών.


 

~ Ο  άνθρωπος δεν είναι αυτό που βλέπουμε αλλά αυτό το οποίο ο Θεός θέλησε να είναι και αυτό είναι ότι ο άνθρωπος εδημιουργήθη κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση του Θεού. Όμως χρειάζεται διαπαιδαγώγηση για να επιτευχθεί το καθ’ ομοίωση. Οι αιώνες, η γνώση, η διαπαιδαγώγηση θα πραγματοποιήσει το μέγιστο αυτό έργο. Κατόπιν όλοι εμείς πρέπει να εννοήσουμε τα μυστήρια εκείνα που υπάρχουν στο Ευαγγέλιο του Χριστού ώστε να γίνουμε Θεού παιδιά με Θεού σοφία, με Θεού χαρίσματα, με Θεού δυνάμεις, με Θεού ταπείνωση και με Θεού αγάπη ως προς το Θεό και ως προς τον συνάνθρωπο.

~ Όλοι μαζί να βάλουμε τέλος  στον αιώνα της αμαρτίας, ώστε διά της μετανοίας και της αναγέννησης να έλθει στον κόσμο η παλιγγενεσία, η γέννηση του καθενός από τον Θεό, την οποία πολλοί άνθρωποι αναγεννημένοι περιμένουν ώστε να απαλλαχτούν από την ουσιαστική ανυπαρξία του αγαθού, από την αμαρτία, από την φθορά και τελευταία από τον θάνατο.

~ Ο Υιός και Λόγος του Θεού του ζώντος με το άψογο πνευματικό παράδειγμά του και την αξιοπρεπή ευλογημένη ουσιαστική και δυναμική αποστολή έναντι Θεού και ανθρώπου θα φανερώσει στον καθένα μας το απ’ αιώνων αποκεκρυμμένο μυστήριο και τον τρόπο σωτήριας. Καθώς τον τρόπο επανένταξης του ανθρώπου στον ουράνιο Άγιο αγαθό χώρο όπου εκεί υπάρχει η ανυπόκριτη αγάπη, υπάρχει η άφθαρτη ζωή, υπάρχει ο Θεός, τα οποία στοιχεία ο Θεός χαρίζει διά της καλλιέργειας του Αγίου Ευαγγελίου.

~ Πολλοί λένε ότι εδώ ζούμε για να κάνουμε καλά έργα ώστε όταν πεθάνουμε να πάμε στον ουρανό και ανάλογα με τα έργα μας θα ταχθούμε δεξιά ή αριστερά. Είναι λάθος αυτός ο όρος. Εδώ υπάρχουμε για ένα σκοπό. Από την ώρα που εννοούμε το κάλεσμα του Χριστού να τείνουμε με όλες τις δυνάμεις μας προς την διαπαιδαγώγησή μας και την αναγέννησή μας η οποία αναγέννηση δεν σταματά, συνεχίζεται με επιτεύγματα πνευματικά και υλικά πάνω σε όλους τους τομείς οι οποίοι πάντα θα κεντρίζουν το ενδιαφέρον μας αιώνια. Και αυτά θα μας εξασφαλίσουν την κατά Θεό ζωή και τελευταία το κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση.

~ Οι υιοί και οι θυγατέρες δεν θα παρουσιάσουν ως ερέθισμα στο να ακολουθήσουν οι άνθρωποι τον Θεό,  μία νέα θρησκεία αλλά μία νέα ζωή, την αιώνια ζωή, την άφθαρτη ζωή η οποία θα διέπεται από σοφία Θεού συναρπάζουσα.


 

~ Ο  Πατέρας είναι η σιωπή, δίνει δυνάμεις και στον Υιό και στο Πνεύμα το Άγιο. Ο Πατέρας θα καταρτίσει το σχέδιο της δημιουργίας, ο Υιός θα το παραλάβει και διά του Λόγου θα το φανερώσει, το Άγιο Πνεύμα το σχέδιο αυτό θα το αναπτύξει, θα το διαυγάσει, θα το διαμορφώσει και τελευταία θα το εκτελέσει.

~ O Χριστός ήρθε με την αγάπη του Πατέρα του ώστε να καλύψει το ανθρώπινο γένος. Έπρεπε όμως πρωτίστως να καταργήσει το μεσότοιχο της έχθρας.  Το μεσότοιχο της έχθρας είναι πόλεμος με τρεις φάσεις,    α) ο πόλεμος του νοός, β) ο πόλεμος διά του λόγου  και  γ) ο πόλεμος διά των όπλων. Εις όλον τον κόσμο υπάρχει το μεσότοιχο της έχθρας, υπάρχει μεταξύ των φυλών, υπάρχει μεταξύ των εθνών, υπάρχει δυστυχώς εδώ μεταξύ των θρησκειών ακόμη και μεταξύ των ομόθρησκων, υπάρχει επίσης μεταξύ των πολιτευμάτων, μεταξύ των επιχειρήσεων, μεταξύ των μελών της οικογένειας, υπάρχει μεταξύ των πάντων.

~ O  Χριστός πηγαίνει στον Ιορδάνη ποταμό, βαπτίζεται υπό του Ιωάννου του Βαπτιστή και φεύγει αμέσως και πηγαίνει στην έρημο για να πειραχθεί υπό του διαβόλου. Ξέρουμε ότι ο Χριστός νήστεψε σαράντα ημέρες, μετά επείνασε και ο διάβολος άρχισε να τον πειράζει και να του λέει: Εάν είσαι Υιός του Θεού πάρε την πέτρα αυτή κάνε την ψωμί για να την φας και να μην πεινάς. Απάντησε με πράο και ειρηνικό τρόπο: Γέγραπται, ουκ έπ’ άρτω μόνω ζήσεται ο άνθρωπος, αλλ’ επί παντί ρήματι εκπορευομένω διά Πνεύματος Αγίου. Αμέσως με αυτό καθιστά τον άνθρωπο ανώτερο της καθημερινής τροφής, αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα έρθει η μέρα που ο άνθρωπος θα έχει την πίστη ώστε να μην χρειάζεται τροφή και θα απαλλαγεί από την μέριμνα και την σκληρή εργασία που χρειάζεται για να την αποκτήσει. . Ο τρόπος που θα ζει θα είναι η άμορφη ύλη, την οποίαν ο εγκέφαλός του διά της πίστεως θα συλλέγει ώστε να ζωοποιείται το σώμα του και να παραμένει άφθαρτο.

~ Έπειτα ο διάβολος τον σήκωσε από την έρημο και τον έφερε στα Ιεροσόλυμα και τον έβαλε στην κορυφή του ναού και του είπε, εάν είσαι Υιός του Θεού πέσε κάτω και ο Θεός θα σου στείλει αγγέλους να σε σώσουν. Αυτός απάντησε με πράο και ήρεμο πνεύμα, γέγραπται γαρ μην πειράζεις Κύριον και Θεό σου. Με αυτό φανερώνει ότι ο άνθρωπος έχει μυαλό και χρειάζεται να το θέτει στις εγωιστικές προκλήσεις σε λειτουργία με αποφασιστικότητα, ώστε να μην οδηγείται σε αδιέξοδο.


~ Ύστερα ο διάβολος  σηκώνει τον Χριστό από τον ναό και τον φέρνει σε ένα ψηλό βουνό και του δείχνει τα βασίλεια του κόσμου και του λέει, αυτά τα βασίλεια του κόσμου θα γίνουν δικά σου εάν πέσεις και με προσκυνήσεις. Αυτός απάντησε με πράο και ήρεμο πνεύμα, γέγραπται γαρ Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει. Αφήνει να εννοηθεί ότι ο άνθρωπος πρέπει να κερδίσει όλες τις εξουσίες όμως με τον δρόμο της θυσίας, με τον δρόμο του Θεού, όχι με εγωισμούς, με πονηρίες, με απάτες κ.λ.π.

~ Ο Χριστός μετά από τους πειρασμούς  γκρέμισε όλα αυτά που δημιουργούσαν το μεσότοιχο της έχθρας μεταξύ Θεού και διαβόλου. Η σχέση μεταξύ Θεού και διαβόλου ήτο αβυσσαλέα, τώρα όμως ο Χριστός νικά τον διάβολο και τον καθιστά παιδαγωγό του ανθρώπου. Ξέρουμε ότι χωρίς διαπαιδαγώγηση είναι αδύνατο να σωθεί ο άνθρωπος. Έγινε λοιπόν τώρα ο διάβολος από εξολοθρευτής ευεργετικό στοιχείο του ανθρώπου, έγινε παιδαγωγός.


~Ο Χριστός κατήργησε το μεσότοιχο της έχθρας και διά του λόγου του. Πως; Είπε στους μαθητές του αν σε αγγαρεύση τις μίλιον εν, ύπαγε μετ' αυτού δύο. Εις τον ζητούντα παρά σου δίδε και τον θέλοντα να δανεισθή από σου μη αποστραφής. Ακόμη εάν τις σε  ραπίση εις την δεξιάν σου σιαγόνα, στρέψον εις αυτόν και την άλλην, ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω. Όταν ερωτήθη από τον Πέτρο στο πόσες φορές να συγχωρώ τον πλησίον μου, επτά, ο Χριστός του απάντησε εβδομηκοντάκις επτά. Οι ραβίνοι της εποχής εκείνης έστειλαν την σπείρα των Ιουδαίων και συνέλαβαν τον Χριστό, ήταν μαζί και ο Απόστολος Πέτρος ο οποίος ετράβηξε την μάχαιρα και έκοψε το αυτί του Μάλχου. Ο Χριστός του είπε, παιδί μου βάλε την μάχαιρα εις την θήκη σου διότι ο διδούς μάχαιρα μάχαιρα θα λάβει . Πάνω από τον σταυρό ο Χριστός πριν βγει η ψυχή του είπε προς τον Πατέρα του, Πάτερ, άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασιν τί ποιούσιν. Πάνω από τον σταυρό ο Χριστός καταργεί το μεσότοιχο της έχθρας μεταξύ Θεού και ανθρώπου. Στην Παλαιά Διαθήκη η σχέση Θεού και ανθρώπου ήτο αβυσσαλέα διότι ο νόμος έμενε ανεφάρμοστος και δεν μπορούσε ο άνθρωπος να ενωθεί με τον Θεό, τώρα όμως με το άφες αυτοίς (έλεος) γκρεμίζει το μεσότοιχο της έχθρας μεταξύ Θεού και ανθρώπου.


~ Ξέρουμε όλοι ότι ο Χριστός ετάφη και ανέστη και ύστερα από σαράντα ημέρες ανέβηκε στους ουρανούς και έστειλε τον Παράκλητο, το Άγιο Πνεύμα την ημέρα της Πεντηκοστής και έγιναν τα θαυμάσια, πύρινες γλώσσες εκάθησαν επί των αποστόλων. Έκτοτε το Πνεύμα το Άγιο παραμένει στη γη και εκπροσωπεί τον ζώντα Θεό και βάζει τον Χριστό στις καρδιές των ανθρώπων. Το Πνεύμα το Άγιο θα ιδρύσει την χιλιετή βασιλεία του Θεού επί της γης. Το Πνεύμα το Άγιο θα ελέγξει τον κόσμο περί αμαρτίας, περί δικαιοσύνης και περί κρίσεως. Το Πνεύμα το Άγιο θα χωρίσει τον αμαρτωλό, θα χωρίσει και τον δίκαιο και θα κάνει την κρίση. Το Πνεύμα το Άγιο θα καταργήσει την φθορά και τον θάνατο, θα καταργήσει το μεσότοιχο της έχθρας διά των νέων μαθητών του Χριστού των εσχάτων χρόνων. Ποιοι είναι όλοι αυτοί οι νέοι μαθητές του Χριστού; Είναι αυτοί που τον λατρεύουν και τον κηρύττουν με τη ζωή τους, είναι αυτοί που κηρύττουν το γνήσιο Ευαγγέλιο του Χριστού και κάνουν αγώνα να το εφαρμόσουν. Είμεθα όλοι εμείς αν το θέλουμε.

~  Το Άγιο Πνεύμα θα δώσει τον επενδύτη εις όλον τον λαό του Θεού, ώστε να καταργηθεί ο θάνατος. Ο Χριστός είναι μαζί με τον Πατέρα. Ο Πατέρας του είπε, κάθου εκ δεξιών μου έως ου αν θέσω τους εχθρούς σου υποπόδιο των ποδών σου, έσχατος εχθρός καταργείται ο θάνατος. Μετέπειτα διά Πνεύματος Αγίου αφού καταργηθεί ο θάνατος, θα γίνει η δευτέρα παρουσία του Χριστού ώστε τα πάντα εν πάση να είναι Θεός.

~ Ο Θεός είναι σοφία, είναι ζωή, είναι άπειρη εξουσία . Δεν υπάρχουν λόγια ώστε να πούμε τι είναι, διότι δεν θα χωρούσαν τα βιβλία του κόσμου ώστε να ξεδιπλώσουμε ή να φανερώσουμε όλες κατά το δυνατόν τις ιδιότητές του τις οποίες δεν δυνάμεθα να εννοήσουμε σήμερα παρά μέρος αυτών.

~Εάν λοιπόν όλοι εμείς ψάχνουμε περισσότερη ζωή από αυτή που έχουμε και καλύτερη ζωή, μόνο ένας μπορεί να μας την δώσει και αυτός δεν είναι άλλος από τον Υιό και Λόγο του Θεού του ζώντος, ο οποίος έδωσε τη ζωή του λύτρον αντί πολλών. Ο Χριστός αδέλφια μου όταν εισέλθει δια του Αγίου Πνεύματος μέσα μας, δύναται να μας προσφέρει τη ζωή εν αφθονία. Γι’ αυτό ονομάζεται η ζωή του Χριστού, αιώνια ζωή. Πολλοί άνθρωποι, διαστρεβλώνοντας τον Λόγο του Θεού στο θέμα της αιώνιας ζωής, μετέθεσαν αυτή τη ζωή που χαρίζει ο Χριστός σε μια άλλη ζωή, η οποία εκδηλώνεται στον άνθρωπο μετά τον θάνατό του και ονομάζεται μεταθανάτια ζωή. Ο Κύριος όμως δια Πνεύματος Αγίου φανέρωσε ότι η ζωή η αιώνια είναι μια εμφανής κατάσταση, την οποία την ζεις μαζί με το σώμα. Άλλωστε το σώμα μας, θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι είναι ναός του εν ημίν Αγίου Πνεύματος και η ζωή με το πνεύμα του Θεού είναι η ζωή εκείνη που κάνει τον άνθρωπο να μετέχει ιδιότητες και εξουσίες, οι οποίες του δίνουν ευλογία και εξουσία ώστε να δύναται με τα έργα αγάπης, να μεταβάλει τη ζωή τη φθαρτή σε άφθαρτη, της οποίας να μετέχει ο άνθρωπος δια του Αγίου Πνεύματος αιώνια.

~Ο Κύριος ερχόμενος στον κόσμο φανέρωσε ότι η ασθένεια, ο θάνατος, η αμαρτία, η μεταθανάτια ζωή δεν είναι στοιχεία αποδεκτά από τον Θεό, αλλά είναι οι εχθροί του Θεού και όπου τα στοιχεία αυτά είχαν επικρατήσει σε ανθρώπους που είχαν άγνοια αιώνες τώρα, ο Κύριος με την παρουσία του και δια του λόγου του τα ανέτρεπε, τα εξαφάνιζε από το σώμα και το πνεύμα τους. Ο τρόπος που ο Θεός ελευθέρωνε τον άνθρωπο από την διαβολή, από την φθορά, από τον θάνατο ήτο το ακολούθει μοι, μετέπειτα τα εξαφάνιζε από το πνεύμα δια της αφιέρωσης. Έτσι ο άνθρωπος που τα είχε κάνει κτήματά του, καταδυναστεύοντας και οδηγώντας σε αδιέξοδο τον εαυτό του, δια του Χριστού λάμβανε εξουσία να αναπτύσσει ουσιαστικά τη ζωή του Χριστού μέσα του, μεταμορφώνοντας το σώμα και το πνεύμα του σε σώμα Χριστού και πνεύμα γεμάτο σοφία Θεού συναρπάζουσα.       

~ Ο Ιησούς  την άγια ζωή που έφερε, την ονομάζει απεριόριστη ζωή, αιώνια ζωή η οποία ζωή δια του Χριστού γίνεται αιώνια και ο λόγος επειδή προέρχεται από την αιώνια ύπαρξη του Θεού. Είναι ιδιότητα του Θεού που θα πρέπει να πιστευτεί ώστε να γίνει και δική μας ιδιότητα.

~ Το χωρίο αναφέρει, ο Θεός έσωσεν ημάς, και εκάλεσε με κλήσιν αγίαν, ουχί κατά τα έργα ημών, αλλά κατά την εαυτού πρόθεσιν, και χάριν την δοθείσαν εις ημάς εν Χριστώ Ιησού προ χρόνων αιωνίων, φανερωθείσαν δε τώρα δια της επιφανείας του Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού, όστις κατήργησε μεν τον θάνατον, έφερε δε εις φως την ζωήν και την αφθαρσίαν δια του Ευαγγελίου. Άρα ο θάνατος κατηργήθη. Όμως το αν ακόμη ενεργεί μέχρι σήμερα, αυτό σημαίνει ότι η πίστη μας και η αγάπη μας, στο να προβούμε σε ενέργειες που καθιστούν τη ζωή αιώνια και φανερώνονται στον Λόγο του Θεού (ο οποίος εκδηλώνει το θέλημα του Θεού), είναι σκιώδεις.

~ Αδέλφια μου, ο Κύριος είναι ο μόνος που μπορεί να κάνει τη ζωή μας ώστε να λάβει αξία και να την ζει ο καθένας μας εν δυνάμει, γεμάτη ευλογία πάνω στο θέλημα του Θεού και σε όλους γενικότερα τους τομείς. Ο Λόγος του Θεού ακόμη φανερώνει ότι, εν αυτώ ήτο ζωή, και η ζωή ήτο το φως των ανθρώπων. Εμείς τώρα είμεθα φως, είμεθα αγάπη, είμεθα όπως ο Χριστός ή απλά αναπνέουμε και κινούμεθα επιπόλαια, μη γνωρίζοντας τον λόγο της ύπαρξης, τον σκοπό της παρουσίας μας, τον λόγο της δημιουργίας μας;

~  Η   ζωή   ας  γνωρίζουμε ότι  δόθηκε εις ημάς υπό του Θεού έχοντας σαν σκοπό να γνωρίσουμε τον Θεό και να μετέχουμε των ιδιοτήτων του. Αυτή λοιπόν αδέλφια μου είναι η αιώνιος ζωή, το να γνωρίσουμε τον μόνον αληθινόν Θεόν, τον οποίον απέστειλε ο Πατέρας και δεν είναι άλλος από τον Ιησού Χριστό. Για να την βρούμε όμως αυτή τη ζωή, χρειάζεται υπομονή. Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η θάλασσα έχει μέσα της, στα βάθη της, κρυμμένα όστρακα τα οποία κρύβουν μέσα τους μαργαριτάρια ανεκτίμητης αξίας. Μερικοί βουτάνε μια φορά και γρήγορα απελπίζονται, μερικοί όμως επιμένουν και αυτοί τα βρίσκουν.     

~ Οι έχοντες αποστολή λαμβάνουν εξουσίες Χριστού, ώστε να μπορούν ως αναγεννημένοι άνθρωποι να μεταλλάσσουν και να εξουσιάζουν τον χρόνο ζωής σύμφωνα με το θέλημα του Θεού, τον οποίον δύναται να τον χρησιμοποιήσουν ποιοτικά και ποσοτικά.

~  Δεν  χρειάζεται  λοιπόν να προστεθούν μόνο χρόνια στη ζωή μας  αλλά χρειάζεται να προστεθεί και  ζωή στα χρόνια μας, η οποία ζωή να μετέχει της ζωής, της σοφίας του Χριστού πάνω στα δρώμενα του Λόγου του Θεού. Χωρίς τον Ιησού Χριστό είμαστε νεκροί ακόμη και αν ζούμε.   Αν λοιπόν θέλουμε, ο Κύριος μπορεί να μας κάνει αληθινά ζωντανούς. Ο ίδιος φανέρωσε, αληθώς αληθώς σας λέγω, ότι ο ακούων τον λόγον μου, και πιστεύων εις τον πέμψαντά με, έχει ζωήν αιώνιον, και εις κρίσιν ουκ έρχεται, αλλά μετέβη εκ του θανάτου εις την ζωήν.

Χρειάζεται  να συντελεστεί ο καθαρισμός του πνεύματος ώστε τα ξένα στοιχεία, που έχει αναπτύξει το σύστημα του κόσμου σε εμάς και ονομάζονται γραφικά αμαρτία, να εξαφανιστούν ώστε να μην ενεργούν στη ζωή ενός ή πολλών ανθρώπων. Όταν γίνει αυτό, ο αγιασμός ενεργοποιείται. Αυτός ο αγιασμός προκαλεί θείο έρωτα ο οποίος παράγει αφιέρωση. Αφιέρωση σημαίνει συνεχόμενη ενασχόληση στα δρώμενα του αγίου Ευαγγελίου ώστε η έκχυση του Αγίου Πνεύματος να στοιχειοθετήσει τη ζωή μας αιώνια, εκδηλώνοντας ο καθένας μας έργα αγάπης που να έχουν αιώνιο κύρος, κάνοντας τον Θεό να μετέχει των αγώνων μας και να βραβεύει καθ’ εκάστην ημέρα τα έργα μας με την παρουσία του στη ζωή μας. Χρειάζεται όμως να μας διέπει ο Χριστός ώστε να επιτευχθεί υπομονή και επιμονή. Άλλωστε ο υπομείνας εις τέλος ούτος σωθήσεται καθώς εν τη υπομονή κτήσασθε τας ψυχάς σας.


~  Ο Ιησούς φανέρωσε ότι το πνεύμα είναι εκείνο το οποίον ζωοποιεί τον άνθρωπο, η σάρξ ουκ ωφελεί ουδέν οι λόγοι τους οποίους εγώ λαλώ προς εσάς, αναφέρει, πνεύμα είναι και ζωή είναι. Άρα όσοι συνεχίζουν να γίνονται κτίστες του πύργου της Βαβέλ, θα υποστούν αργά ή γρήγορα την σύγχυση. Αν θέλουμε να ζήσουμε και να εγκαταλείψουμε άπαξ δια παντός τη σφαίρα του θανάτου, θα πρέπει να κάνουμε το θέλημα του Θεού ώστε αυτός ο Θεός να στείλει τον Παράκλητο, το Άγιο Πνεύμα το οποίο δίνει την ζωή. Μάλιστα δίνει ζωή απεριόριστη σε ποιότητα και σε ποσότητα.

~  Θα πρέπει όλοι εμείς να πιστέψουμε στον Κύριο σήμερα ο οποίος φανερώνει τα εξής: Αληθώς, αληθώς σας λέγω, εάν τις φυλάξη τον λόγον μου, θάνατον δεν θέλει ιδεί εις τον αιώνα. Τι χρειάζεται; Είναι απλό, να εμπιστευθούμε τον Λόγο του Θεού ο οποίος εμπεριέχει την υπόσχεση του Ιησού. Ένα χρειαζόμαστε, να ακολουθήσουμε τον Λόγο της καθοδήγησής Του ο οποίος μας παροτρύνει να ζωοποιηθούμε με το Άγιο Πνεύμα και να είμεθα σίγουροι ότι δεν θα δούμε θάνατο. Αν αυτό δεν το προσέξουμε και αδιαφορήσουμε, ο χρόνος της ζωής μας σ’ αυτή τη γη θα τελειώσει και το πνεύμα μας θα παραδοθεί εις τον Θεόν όστις έδωκεν αυτό, έτσι φανερώνει ο Εκκλησιαστής.

~ Η επιθυμία μας λοιπόν να ζήσουμε παντοτινά είναι υγιής και είναι δοσμένη εις ημάς υπό του Θεού. Όμως στους ανθρώπους που έχουν άγνοια και διέπονται από εγωισμούς υπάρχει κάτι άρρωστο και αυτό είναι ότι θέλουν να ζήσουν με ανθρώπινες προσπάθειες οι οποίες διέπονται από την αμαρτία. Είναι λοιπόν υγιές να θέλουμε την αθανασία, την ζωή την αιώνια επειδή και ο ίδιος ο Θεός θέλει να έχουμε αθανασία. Είναι όμως άρρωστο να σκεφτόμαστε ότι η αθανασία μπορεί να αποκτηθεί χωρίς να εντάξουμε τα στοιχεία του Θεού στη ζωή μας. Η ζωή η αιώνια και η ανάσταση των εν Κυρίω κοιμηθέντων είναι δώρο του Θεού, δεν μπορεί να γίνει δικό μας επίτευγμα, ειδικότερα όταν η αμαρτία εξουσιάζει ημάς.

~ Ο Ιησούς αδέλφια μου είναι αυτός που έφερε στο φως την ζωή και την αφθαρσία, την οποίαν στη συνέχεια μεταβάλει σε αθανασία. Η ζωή λοιπόν που κηρύττουμε και η οποία τείνει στην αφθαρσία και στην αθανασία δεν είναι μυστικό και δεν είναι απαραίτητο να περιμένουμε καμιά επιστημονική ανακάλυψη. Δεν χρειάζεται καμιά νέα θρησκευτική αποκάλυψη. Η ανάσταση έχει γίνει ήδη πραγματικότητα στο πρόσωπο του Ιησού και αυτός υποσχέθηκε να χαρίσει την αιώνια ζωή σε όλους εκείνους που τον εμπιστεύονται.

Νεότερη Παλαιότερη