Όταν γνώρισα τον Θεό


ΟΤΑΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ


1 Όταν γνώρισα τον Θεό με βοήθησε να γνωρίσω τον εαυτό μου. Έτσι κατάλαβα πόσο δίκιο είχαν οι συνάνθρωποί μου όταν αγανακτούσαν μαζί μου. Τώρα, δεν σφάλω συνέχεια απέναντί τους διότι μέσα από την απλότητα που μου χάρισε ο Θεός, τους καταλαβαίνω όταν κάνω λάθος. Εάν καμιά φορά, άθελά μου, προσβάλλω κάποιον συνάνθρωπό μου το αντιλαμβάνομαι γρήγορα. Αμέσως, χωρίς καθυστέρηση, ζητώ το έλεος του Θεού και την συγγνώμη του ανθρώπου που πρόσβαλα. Αμήν.


2. Όταν γνώρισα τον Θεό έπαψα να ασχολούμαι με το παρελθόν αλλά και να σχεδιάζω το μέλλον διότι με έμαθε να ζω το σήμερα, το οποίο εργάζομαι μέσα από την ελεύθερη βούληση που αυτός μου χάρισε. Έτσι, ζω την κάθε στιγμή ελεύθερα με χαρά και με θετική διάθεση, πάντα κάτω από το πνεύμα της ευγενούς άμιλλας. Αμήν.


3. Όταν γνώρισα τον Θεό έπαψα να επιμένω σε πράγματα ή καταστάσεις που θέλουν πολύ χρόνο να γίνουν και ανήκουν στο σύστημα του κόσμου διότι κατάλαβα ότι χάνω πολύτιμο χρόνο. Με ενδιαφέρει μόνο το θέλημα του Θεού το οποίο είναι ευχάριστο και αναπτύσσεται ευχάριστα στη ζωή μου, σπουδάζοντας μέσα από τον Λόγο του - Καινή Διαθήκη αλλά και μέσα από την προσευχή που είναι η κινητήριος δύναμη των πάντων τα του Θεού μου. Όλα αυτά τα αναπτύσσω στο αγιαστήριο που ο Θεός δημιούργησε για εμένα. Αμήν.

4. Όταν γνώρισα τον Θεό είδα ότι οι αρνητικές σκέψεις που χρόνια με ταλαιπωρούσαν από παιδικής ηλικίας ήταν αυτές που με έκαναν έναν άνθρωπο μίζερο, γκρινιάρη, φτωχό στο μυαλό, άρρωστο στο σώμα. Ενώ, εδώ και 30 χρόνια ο Θεός μέσα από την νουθεσία του με γέμισε με σκέψεις δικές του οι οποίες διέπονται από σοφία Θεού. Αυτές με γέμισαν με μια χαρά η οποία είναι ανεκλάλητη και με κατέστησαν πλούσιο στα πάντα. Αμήν.


5. Όταν αντιμετωπίζω διάφορα προβλήματα που γεννά το σύστημα του κόσμου, υλικά ή πνευματικά, πάντα καταφεύγω στην προσευχή. Ο ίδιος ο Κύριος τόνισε, είσελθε εις το ταμείο σου προσευχήσου στον πατέρα σου τον εν τω κρυπτώ και ο πατήρ σου ο βλέπων εν τω κρυπτώ θέλει σου ανταποδώσει εν τω φανερώ. Στην προσευχή συναντώ τον Θεό ο οποίος γίνεται σύμμαχός μου. Ο λόγος διότι μου δείχνει έναν διαφορετικό τρόπο να βλέπω τα προβλήματα, διότι τα προβλήματα με την παρουσία του Θεού μεταβάλλονται σε σοφία, σε χαρά, σε εμπιστοσύνη, σε ζώσα πίστη. Έτσι, με την βοήθειά του νικώ τον εχθρό. Αμήν.


6. Όταν γνώρισα τον Θεό έμαθα να παλεύω και να νικώ τον έτερο κακό εαυτό μου, με την δύναμή του πάντα. Αμήν.


7. Όταν γνώρισα τον Θεό είδα πόση ματαιότητα διέπει τον κόσμο μας. Ο λόγος διότι η ζωή μας είναι απρόβλεπτη. Ο Κύριος τόνισε, η δική σας η ώρα είναι πάντοτε έτοιμη και πράγματι κάθε μέρα ακούμε, 30 χρονών πέθανε, 40 χρονών πέθανε κ.λ.π.. Μέσα στον Λόγο του βρήκα ότι η συμβουλή του Χριστού σε μένα είναι: Ζήτα Θωμά πρώτα την βασιλεία του Θεού και την δικαιοσύνη αυτού και ταύτα πάντα θέλουσι προστεθή. Σήμερα βλέπω πόση σοφία έχει και πόσο δίκιο έχει ο Θεός μου και Κύριός μου. Αμήν.


8. Όταν γνώρισα τον Θεό έπαψα να πιστεύω στην άλλη ζωή, στην μεταθανάτια ζωή διότι ο Πατέρας, ο Θεός, μου απεκάλυψε όλες τις δυνατότητες εκείνες που μεταβάλλουν την παρούσα ζωή σε αιώνια ζωή, άφθαρτη ζωή, γεμάτη σοφία Θεού σε όλους τους τομείς, ενεργοποιώντας δια Πνεύματος Αγίου εκείνους τους μηχανισμούς του εγκεφάλου και των κυττάρων οι οποίοι μεταστοιχειώνουν την ζωή από φθαρτή σε άφθαρτη, κάνοντας αυτή να μετέχει της άπειρης σοφίας του Θεού ώστε να μεταβληθεί σε ποιοτική και ποσοτική, αιώνια ζωή. Αμήν.


9. Όταν γνώρισα τον Θεό γνώρισα ότι όλα, θετικά ή αρνητικά, μπορούν με το πνεύμα του Θεού να διασκεδάζουν τη ζωή μου και ο λόγος διότι τα πάντα συνεργούν στο αγαθό με έναν σκοπό, την εν Θεώ αναγέννησή μου και εξέλιξή μου. Στόχος του Θεού είναι να μπορώ κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες να διατηρώ την ειρήνη του Θεού, την χαρά του Πνεύματος του Αγίου η οποία ζωοποιεί και την αγάπη, η οποία δημιουργεί αδιασάλευτη σχέση με τους ανθρώπους που συνδιαλέγομαι στην καθημερινότητά μου αλλά και στην κοινωνία που ζω. Τελευταία, με έμαθε να με διακατέχουν στην ζωή μου οι καρποί, τα χαρίσματα και τα σημεία του Αγίου Πνεύματος. Αμήν.


10. Αφού γνώρισα τον Θεό έχω εξασφαλίσει σε 24ωρη βάση τον ελεύθερο χρόνο μου και ο λόγος διότι ζω με τον Θεό, όπου το πνεύμα του Θεού εκεί ελευθερία. Έτσι, σήμερα ζω την κάθε στιγμή ελεύθερα με πολύ μα πάρα πολύ ελεύθερο χρόνο και Θεό.


11. Αφού γνώρισα τον Θεό ελευθερώθηκα από ό,τι ενεργούσε, εν αγνοία μου, μέσα μου (αμαρτία) και με οδηγούσε σε αδιέξοδο με αποκορύφωμα όλων τον φυσικό θάνατο.


12. Όταν γνώρισα τον Θεό γνώρισα αμέσως τον εαυτό μου. Κατάλαβα ότι όλα τα προβλήματα που είχα αποκτήσει, δημιουργώντας θλίψη στον εαυτό μου και στον Θεό, προέρχονταν από την άγνοια στο να διεκπεραιώνω τις υποθέσεις της ζωής βάσει της λογικής του Θεού, την οποία έχω υιοθετήσει σήμερα και δεν είναι άλλη από το ότι τα πάντα συνεργούν στο αγαθό τοις αγαπώσι τον Θεό.


13. Όταν γνώρισα τον εαυτό μου κατάλαβα πόσο εγωιστικά και συμφεροντολογικά ενεργούσα στη ζωή μου και στη ζωή των συνανθρώπων μου, αφού προσπαθούσα με κάθε τρόπο να τους επιβάλλω την λογική μου. Από τότε που γνώρισα τον Θεό έμαθα να λέω σε όλους να κάνουν ό,τι θέλουν και ό,τι τους αρέσει, διότι έμαθα ότι ο Θεός ενεργεί στην κάθε χρονική στιγμή του συνανθρώπου μου, δημιουργώντας εις αυτόν εξέλιξη μέσα από το αρνητικό που γεννά το σύστημα του κόσμου ή το θετικό που γεννά ο Λόγος του Θεού. Σκοπός του Θεού είναι να εξελίξει τον άνθρωπο, να τον αναγεννήσει και να τον φέρει στην πληρότητα που του δημιουργεί προσωπικότητα Χριστού. Η δουλειά μου λοιπόν σήμερα κατάλαβα ότι είναι: Όταν κάποιος μου ζητήσει πνευματική βοήθεια ή υλική να την προσφέρω αν μπορώ, στα μέτρα που μπορώ χωρίς κανένα αντάλλαγμα. Επίσης, να μην επιδιώκω τίποτα χωρίς αυτό να μου το έχει δώσει, να μου το έχει στείλει ο ίδιος ο Πατέρας μου, ο Θεός. Είναι μεγάλος εγωισμός να προσπαθώ να πείσω τον άλλον ότι είμαι του Θεού. Να είμαστε σίγουροι πως όταν είμεθα του Θεού, θα το δουν οι συνάνθρωποί μας και θα προσκολληθούν κοντά μας ώστε όλοι μαζί να διεξάγουμε αγώνες για την δόξα του Θεού και την σωτηρία του κόσμου. Γένοιτο, γένοιτο, αμήν.


14. Όταν γνώρισα τον Θεό γνώρισα τον εαυτό μου και τους συνανθρώπους μου. Έτσι, το έλεος του Θεού με διακατέχει πάντα, το οποίο χρησιμοποιώ για μένα και για τους συνανθρώπους μου χωρίς μέτρο. Αμήν.

Νεότερη Παλαιότερη